quote:Brood op basis van zeewier kan het nieuwste wapen zijn om obesitas te bestrijden. Britse onderzoekers ontdekten dat een bestanddeel uit deze zeeplant ervoor zorgt dat je lichaam 75% minder vet opneemt.
Wetenschappers ontdekten dat zeewier toegevoegd aan brood, koekjes en yoghurt de hoeveelheid vet dat je lichaam absorbeert met 75 procent reduceert in vergelijking met een normale maaltijd. Het geheime ingrediënt is de natuurlijke de vezel alginaat. Die vindt je in het zeewier en het zit ook al in kleine hoeveelheden als bindmiddel in voeding . Smaaktests suggereerden dat grotere hoeveelheden succesvol kunnen zijn.
Professor Iain Brownlee: ,,Dit onderzoek suggereert dat we zeewier kunnen toevoegen aan dagelijks gebruikte producten om de obesitasepidemie te bestrijden. We voegden alginaat al toe aan brood, de eerste tests zijn erg hoopgevend. Het zeewier is efficiënter dan alle huidige afslankingsmiddelen op de markt. Er zijn tal van producten die gewichtsverlies beloven, maar slechts van enkele is wetenschappelijk bewezen dat ze werken." (BVDL)
Ben je in Japan geweest?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:29 schreef kaasplankje het volgende:
Lekker hoor, zeewier. Volop gegeten in Japan.
Kan je beter gewoon tomaten etenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij een heerlijk Italiaans delicatessenzaakje heb ik dingen geproefd en de Italiaans-Nederlandse krant gepakt en op de voorpagina staat:
PIZZA IS HEEL GEZOND!
De verse Italiaanse pizza verlaagt het risico op slokdarm- mond- en keelkanker. Minimaal 1x per week een pizza.
Weg met de pillen, ik ga aan de pizza
Ah joh...die bodem is ook gezondquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:57 schreef Isabeau het volgende:
Wat er op een pizza zit is gezond, maar de bodem niet echt (mits niet te veel zaken als salami en kaas).
Alleen zonder bodem kan je het geen pizza meer noemen
De lekkerste pizza's vind ik eigenlijk met salamiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:57 schreef Isabeau het volgende:
Wat er op een pizza zit is gezond, maar de bodem niet echt (mits niet te veel zaken als salami en kaas).
En olie. Anders heb je gewoon broodquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah joh...die bodem is ook gezondBeetje bloem, water, gist
Dat klopt.quote:
Vandaag op Foodlog.nl:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij een heerlijk Italiaans delicatessenzaakje heb ik dingen geproefd en de Italiaans-Nederlandse krant gepakt en op de voorpagina staat:
PIZZA IS HEEL GEZOND!
De verse Italiaanse pizza verlaagt het risico op slokdarm- mond- en keelkanker. Minimaal 1x per week een pizza.
Weg met de pillen, ik ga aan de pizza
Ik zag het op twitter ja, het is ook helemaal wat het in het lichaam doet, hoe het reageert.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vandaag op Foodlog.nl:
http://www.foodlog.nl/artikel/stop-met-die-opgeblazen-koppen/
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag op Foodlog.nl:
http://www.foodlog.nl/artikel/stop-met-die-opgeblazen-koppen/
Beetje vet heeft een mens ook nodigquote:
Ik heb zelf een kilootje of 40quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb nog wel een kilootje of 10 voor je?
zolang er mensen zijn die er teveel geld ervoor over hebben zullen de fabrikanten het er graag voor vragen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:55 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond naar voorstelling van toneelvriendjes kijken. Ben benieuwd wat ze ervan gebakken hebben.
Tevens vandaag eens rondgeshopt voor kleding, valt me weer op dat merkkleding tyfusduur is. Stom t-shirt met merknaam erop: 50 EUR![]()
![]()
zelfde shirt zonder merknaam: 5 EUR
![]()
![]()
![]()
/avondboek
Ik weet wel wat ik zou kiezenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:55 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond naar voorstelling van toneelvriendjes kijken. Ben benieuwd wat ze ervan gebakken hebben.
Tevens vandaag eens rondgeshopt voor kleding, valt me weer op dat merkkleding tyfusduur is. Stom t-shirt met merknaam erop: 50 EUR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
/avondboek
Keuze snel gemaakt danquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:55 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
/avondboek
Wat is er mis met de bodem?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:57 schreef Isabeau het volgende:
Moet nu aan dat moment met Royston Drenthe denkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:55 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
/avondboek
Je antipathie tegen duitsland is begrijpelijk, maar je doet jezelf op culinair gebied erg tekort, mooi land, aardige mensen, goed eten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:35 schreef golfer het volgende:
Ben vandaag voor het eerst van mijn leven voor een Duitse club.
Wat is eigenlijk typisch een culinair Duits gerecht?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je antipathie tegen duitsland is begrijpelijk, maar je doet jezelf op culinair gebied erg tekort, mooi land, aardige mensen, goed eten.
Kürbissuppe mit Apfel und Maronen en krustenbraten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk typisch een culinair Duits gerecht?
En dan geen knödel, schnitzel of worst..
Tafelspitz mit Frankfurter grüne sauce, kalfslong in het zuur, rheinische sauerbratenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk typisch een culinair Duits gerecht?
En dan geen knödel, schnitzel of worst..
De Krustenbraten, hoe kon ik die vergeten..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:03 schreef z80 het volgende:
[..]
Kürbissuppe mit Apfel und Maronen en krustenbraten.
Ja, jammer alleen dat er zoveel Duitsers wonen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Je antipathie tegen duitsland is begrijpelijk, maar je doet jezelf op culinair gebied erg tekort, mooi land, aardige mensen, goed eten.
Wat is dat voor soep?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:03 schreef z80 het volgende:
[..]
Kürbissuppe mit Apfel und Maronen en krustenbraten.
Klinkt eerlijk gezegd niet héél lekker, vooral dat 'in het zuur'.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tafelspitz mit Frankfurter grüne sauce, kalfslong in het zuur, rheinische sauerbraten
daar proberen we als grensgangers wat aan te doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, jammer alleen dat er zoveel Duitsers wonen.
pompoen soep met kastanjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat is dat voor soep?
[..]
Klinkt eerlijk gezegd niet héél lekker, vooral dat 'in het zuur'.
Ben jij iemand die iets niet lekker vindt zonder het te kennen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat is dat voor soep?
[..]
Klinkt eerlijk gezegd niet héél lekker, vooral dat 'in het zuur'.
Okquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:39 schreef borisz het volgende:
1. Robben speelt voor Bayern
2. Ch¤£s¤a speelt saai voetbal deze CL.
Neequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben jij iemand die iets niet lekker vindt zonder het te kennen?
Bayern maakt niks af en Chelsea wacht op die ene kansquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
OkZoals verwacht nog 0-0. Waarom zijn finales altijd zo saai tot het laatste moment? Lijkt wel afgesproken
.
Lijkt wel op een wedstrijd met het NL elftalquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Bayern maakt niks af en Chelsea wacht op die ene kans.
Dat heeft van Gaal ze toch maar meegegevenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lijkt wel op een wedstrijd met het NL elftal(waarbij NL dan nu Bayern is)
Ik vind dat het wel afgelopen mag zijn nuquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarom?
Ik wil pingels! Lekker veel spanning!
Kan ook zijn dat Golfer onhandelbaar wordt van de spanning. Dat word ik altijd met tennis, daar willen mn ouders niet bij zijn. Dan komt er iemand in me los van wie ik het bestaan niet af wist.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Denk meer dat Oma B er geen zin meer in heeft
Ohjee en dat met RG en wimbledon op komstquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat Golfer onhandelbaar wordt van de spanning. Dat word ik altijd met tennis, daar willen mn ouders niet bij zijn. Dan komt er iemand in me los van wie ik het bestaan niet af wist.
Ik heb al een film van anderhalf uur zitten kijken, saté gemaakt, alle katernen van de krant uitgelezen en nou is het nog niet afgelopenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Denk meer dat Oma B er geen zin meer in heeft
Saté? Jumm, ik heb trekquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb al een film van anderhalf uur zitten kijken, saté gemaakt, alle katernen van de krant uitgelezen en nou is het nog niet afgelopen
Pingels zouden genomen moeten worden volgens het 1-2-2-2-2-2 principequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:19 schreef golfer het volgende:
Soort loterij, die pingels.
Maar goed heel erg vroeger (opa spreekt) werd er ook nog wel eens een wedstrijd beslist door het opgooien van een muntje door de scheidsrechter.
Dan weet je dat het zo voorbij is hèquote:
Heb toevallig een paar dagen geleden gelezen dat je nog maar 8 posts hoefde dus waarschijnlijk een paar dagen geledenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:32 schreef Isabeau het volgende:
JaMaar ik weet niet welke post # 100.000 was
Ik zal het Arcee even vragen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:32 schreef Isabeau het volgende:
JaMaar ik weet niet welke post # 100.000 was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |