pompoen soep met kastanjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat is dat voor soep?
[..]
Klinkt eerlijk gezegd niet héél lekker, vooral dat 'in het zuur'.
Ben jij iemand die iets niet lekker vindt zonder het te kennen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat is dat voor soep?
[..]
Klinkt eerlijk gezegd niet héél lekker, vooral dat 'in het zuur'.
Okquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:39 schreef borisz het volgende:
1. Robben speelt voor Bayern
2. Ch¤£s¤a speelt saai voetbal deze CL.
Neequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben jij iemand die iets niet lekker vindt zonder het te kennen?
Bayern maakt niks af en Chelsea wacht op die ene kansquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
OkZoals verwacht nog 0-0. Waarom zijn finales altijd zo saai tot het laatste moment? Lijkt wel afgesproken
.
Lijkt wel op een wedstrijd met het NL elftalquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Bayern maakt niks af en Chelsea wacht op die ene kans.
Dat heeft van Gaal ze toch maar meegegevenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lijkt wel op een wedstrijd met het NL elftal(waarbij NL dan nu Bayern is)
Ik vind dat het wel afgelopen mag zijn nuquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarom?
Ik wil pingels! Lekker veel spanning!
Kan ook zijn dat Golfer onhandelbaar wordt van de spanning. Dat word ik altijd met tennis, daar willen mn ouders niet bij zijn. Dan komt er iemand in me los van wie ik het bestaan niet af wist.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Denk meer dat Oma B er geen zin meer in heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |