Nee, geen ruimte voor op het middenveld. Je betaald grof voor 'kwaliteit', want clubliefde richting Feyenoord kent hij niet. Daarnaast hou je de ontwikkeling van je eigen middenvelders tegen en die vertegenwoordigen transferwaarde. Iets wat Seedorf niet doet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:56 schreef PIETR het volgende:
Seedorf gaat weg bij Milan. Moet van Geel een poging wagen om hem voor een jaartje naar de Kuip te halen? Zou het zelf een fantastische aanwinst vinden. Ondanks dat het Ajacieden zijn, zijn Bergkamp en Seedorf altijd twee van mijn favorieten spelers geweest.
Ben je wel helemaal goed wijs.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:56 schreef PIETR het volgende:
Seedorf gaat weg bij Milan. Moet van Geel een poging wagen om hem voor een jaartje naar de Kuip te halen? Zou het zelf een fantastische aanwinst vinden. Ondanks dat het Ajacieden zijn, zijn Bergkamp en Seedorf altijd twee van mijn favorieten spelers geweest.
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspxquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, geen ruimte voor op het middenveld. Je betaald grof voor 'kwaliteit', want clubliefde richting Feyenoord kent hij niet. Daarnaast hou je de ontwikkeling van je eigen middenvelders tegen en die vertegenwoordigen transferwaarde. Iets wat Seedorf niet doet.
Dat betekent niet dat hij hier voor een boterham wil gaan voetballen. Daarnaast zou een heel groot deel van het legioen dit geen goede keuze vinden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:11 schreef PIETR het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspx
Ook voetbaltechnisch heeft Feyenoord (en geen enkele club in NL) er weinig aan, hij is een speler die qua arbeid uit de wind gehouden moet wordenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat hij hier voor een boterham wil gaan voetballen. Daarnaast zou een heel groot deel van het legioen dit geen goede keuze vinden.
Uhm, nee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:24 schreef PIETR het volgende:
Zou prima op 10 kunnen, met Vormer/El Ahmadi en Clasie erachter.
quote:'Feyenoord haalt deze zomer slechts één jeugdspeler bij andere profclubs'
19 mei 2012
Feyenoord kreeg vrijdag voor het derde jaar op rij de prijs voor de beste jeugdopleiding. Waar veel andere profclubs de jeugdelftallen proberen te versterken met het wegkapen van talenten bij andere profclubs, zoeken Brard en zijn scouts het vooral in talentvolle spelers van amateurclubs of het ontwikkelen van de spelers die al jarenlang bij Feyenoord rondlopen. 'Voor komend seizoen halen wij daarom ook alleen D-pupil Noah Lewis van Almere City,' zegt Brard in een interview in het Algemeen Dagblad. Het talentje verhuist met het gehele gezin richting Rotterdam.
Schitterendquote:
Nog even en ze willen hier Richard Witschge een plek aanbieden in de technische staf.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:02 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij zijn er sommige die gewoon kicken op ellende en onrust.
Gast!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:56 schreef PIETR het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog even en ze willen hier Richard Witschge een plek aanbieden in de technische staf.
Och, Robbie deed het ook best aardig bij ons.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog even en ze willen hier Richard Witschge een plek aanbieden in de technische staf.
quote:Guidetti: 'Dat ik een keer terug kom bij Feyenoord, staat vast'
Mede door de twintig competitietreffers van John Guidetti eindigde Feyenoord op de tweede plaats. In de zomer keert de Zweedse aanvaller terug bij Manchester City. "Ik wil bij die club mijn kans grijpen", zegt de twintigjarige Guidetti. "Niet voor niets ben ik op vijftienjarige leeftijd die kant uitgegaan."
"En als het bij City niet lukt, dan bij een andere Europese topclub", verzekert Guidetti in gesprek met Voetbal International. "Ik heb nooit een geheim gemaakt van mijn ambities: ik streef het allerhoogste na." Een terugkeer bij Feyenoord zit er niet in. "Maar dat ik een keer terug kom, staat vast. Deze club en deze spelersgroep zitten in mijn hart. Ik kwam hier als onbekende jonge Zweed binnen en heb in een klein jaar tijd veel vrienden en kennissen gemaakt en mezelf als voetballer op de kaart gezet."
"Door gewoon te zijn wie ik ben", stelt Guidetti. "Dat kon bij Feyenoord. We hebben samen gelachen en gehuild, prachtige wedstrijden gespeeld, de Champions League bereikt en een geweldig afscheid in De Kuip gehad. It doesn't get any better."
Mooi dat Mark van Bommel wel een man is die zijn woorden en beloftes nakomt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Guidetti komt terug, net als Kuijt.![]()
![]()
Ik geloof best dat ze op het moment dat ze weggaan denken dat ze terug zullen komen, maar dat is net zoiets als dat je het uitmaakt met je vriendin. Eerste paar dagen wil je terug, daarna niet meer.
Waarom is Chelsea beter voor Feyenoord dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:20 schreef Dekatria het volgende:
Chelsea is voor Feyenoord beter, maar Bayern gun ik het meer. Ik zie het als een win-win situatie.
Kan Feyenoord geen Spurs tegenkomen in de voorrondes omdat Engeland dan al 4 ploegen in de CL heeft ofzoiets.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom is Chelsea beter voor Feyenoord dan?
Zijn niet in de Top 4 geeindigd dit seizoen, maar als ze de CL winnen zijn ze toch geplaatst als titelverdedigers. Aangezien Engeland maar 4 ploegen mag afleveren, komt de vCl plek van de Spurs te vervallen waardoor Feyenoord ze dus niet kan loten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:30 schreef portie het volgende:
Chelsea komt toch ook gewoon binnen in de voorrondes CL ?
Maar wie vult de plek op van de Spurs in de derde voorronde?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zijn niet in de Top 4 geeindigd dit seizoen, maar als ze de CL winnen zijn ze toch geplaatst als titelverdedigers. Aangezien Engeland maar 4 ploegen mag afleveren, komt de vCl plek van de Spurs te vervallen waardoor Feyenoord ze dus niet kan loten.
Dan schuiven een aantal dingen opquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:32 schreef portie het volgende:
[..]
Maar wie vult de plek op van de Spurs in de derde voorronde?
Tegen de laatste 3 zeker een goede kansquote:In dat geval gaat er nog meer verschuiven: de hoogste twee clubs van de voorronde III, Sporting Braga én Spartak Moskou, schuiven beide door naar de Play Off ronde, zodat daar zes clubs komen. De overige acht clubs uit voorronde III spelen tegen elkaar voor de resterende vier plaatsen. Feyenoord speelt dan in voorronde III tegen Dynamo Kiev, Panathinaikos, Fenerbahce of Club Brugge.
De Kuip is ook niet bepaald een pretje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:42 schreef Fuszy het volgende:
Fenerbahce stadion is toch een levende hel om in te spelen?
Die hebben we vorige keer ook stil gekregen, al was dat wel een iets ander elftal.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:42 schreef Fuszy het volgende:
Fenerbahce stadion is toch een levende hel om in te spelen?
quote:Waterkansje op plaatsing
Nog altijd behoudt Feyenoord een waterkansje op plaatsing in deze derde ronde. Het is te klein om te noemen, maar voor de complexiteit van het geheel wel grappig. Als..
Chelsea de CL wint, en dus Braga en Spartak doorschuiven....
én in Griekenland de Play Off, van 4 clubs, wordt gewonnen door Atromitos Athene..
én Nordsjaelland tweede wordt in Denemarken (en niet onverhoopt toch Kopenhagen)...
én in Roemenië van de 5 kanshebbers precies Rapid Boekarest tweede wordt...
...dán wordt Feyenoord alsnog geplaatst in voorronde III.
Derksen zal Guidetti nu ook wel een demagoog vindenquote:
Denk dat je tegen Brugge een grotere kans op rellen hebt hoor. Naar Turkije of Griekenland zullen relatief weinig mensen meereizen in vergelijking met Brugge. Al ga ik er vanuit dat mochten we Brugge loten je sowieso een uitverbod krijgt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:47 schreef Fuszy het volgende:
Het liefste zou ik Club Brugge loten, want die grieken en turken zijn aardig maf. Ik heb geen zin om het mis te zien gaan door rellen.
Ik niet snappen. We stromen nu toch ook gewoon in voorronde 3 in?quote:
We zien het wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik niet snappen. We stromen nu toch ook gewoon in voorronde 3 in?
Alleen als Chelsea wint dan hebben we geen spurs.
In het scenario dat daar staat beschreven, komt Feyenoord alsnog in de geplaatste pot bij de lotingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik niet snappen. We stromen nu toch ook gewoon in voorronde 3 in?
Alleen als Chelsea wint dan hebben we geen spurs.
20 juli.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:07 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
We zien het wel.
Wanneer is de loting ongeveer?
Gebeurt sowieso niet, Atromitos kan de achterstand al niet meer inhalen.quote:
20 juli loten en dan de 31ste de eerste wedstrijd? Vrij achterlijke planning en dat zeker voor supporters.quote:
Tsss....kunnen we niet hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:39 schreef Helpmefok het volgende:
Ik moet dus verplicht werken komende Zaterdag. Ga kijken of ik een collega kan hosselen.
Anders ben ik niet bij de 6x6![]()
.
Meestal krijg ik wel wat geregeld, maar ik was zo slim de komende 3 weken vrij te vragen aangezien ik moet afstuderenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Tsss....kunnen we niet hebben natuurlijk.
Beetje slap besluit van Feyenoord uit inderdaad.,quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:56 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Derksen zal Guidetti nu ook wel een demagoog vinden
Maar het staat vast dat Guidetti een plaats in z,n hart voor Feyenoord heeft gemaakt.
Geen Drenthe bij Feyenoord dus. Dan denk ik waarom niet, om lang op alle fronten mee te kunnen blijven doen is een brede selectie toch nooit weg !
Afstuderen kan wachten. 6x6 is belangrijker.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Meestal krijg ik wel wat geregeld, maar ik was zo slim de komende 3 weken vrij te vragen aangezien ik moet afstuderen.
Sowieso heb ik een knieblessure en is het de vraag of ik mee kan ballenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Afstuderen kan wachten. 6x6 is belangrijker.
Dat weet nog niemand maar reken op 100% maar op 1-op-1. Lekker Seizoenskaarten pushen voor Feyenoord op die manier.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Misschien een domme (en al gestelde vraag), maar hoe is de verkoop van de CL kaarten geregeld? 1 op 1 of 2 op 1? In ieder geval bedankt!
Bedankt! Wilde met me schoonpa mee, maar dat gaat dan niet lukken. En je mag geen cc van ADO en FEY hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat weet nog niemand maar reken op 100% maar op 1-op-1. Lekker Seizoenskaarten pushen voor Feyenoord op die manier.
Vind je het niet erg ongepast om als ADO supporter een plek van een Feijenoorder af te pakken?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Bedankt! Wilde met me schoonpa mee, maar dat gaat dan niet lukken. En je mag geen cc van ADO en FEY hebben.
Ik kan me wel voorstellen dat je als neutrale supporter het geweldige spel van Feyenoord wilt aanschouwen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vind je het niet erg ongepast om als ADO supporter een plek van een Feijenoorder af te pakken?.
Ik kots daarvan. Geef lekker de ruimte aan WEL echte fans van de club.
Laat maar pikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vind je het niet erg ongepast om als ADO supporter een plek van een Feijenoorder af te pakken?.
Ik kots daarvan. Geef lekker de ruimte aan WEL echte fans van de club.
Je bent inderdaad geen echte Feijenoorder dan nee. En dan hoor je bij dergelijke cruciale matches geen kaarten te willen inpikken van wél echte supporters.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Laat maar pikIk hou van voetbal kijken of dat nou Sparta, Excelsior, ADO of Feyenoord is i don't care. Sorry dat ik volgens jou geen 'echte' ben.
Waarom zou hij "minder recht" hebben op een kaart?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent inderdaad geen echte Feijenoorder dan nee. En dan hoor je bij dergelijke cruciale matches geen kaarten te willen inpikken van wél echte supporters.
Neutrale supporter, daarom. Dikke onzin. Laat maar échte supporters in De Kuip zitten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou hij "minder recht" hebben op een kaart?
Het is duidelijk dat je nog moet afstuderen, knul.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:17 schreef Helpmefok het volgende:
Geen Feijenoorders in de stress over Chelsea nu?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:17 schreef Helpmefok het volgende:
Laat Chelsea maar winnen wat mij betreft
1-0quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:22 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben echt getresst maar dat heeft met centjes te maken
Welke centjes? Die aalmoes die jullie kunnen krijgenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:22 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben echt getresst maar dat heeft met centjes te maken
Nee die klote weddenschappen van hem weer, irritante knulquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:28 schreef Devv het volgende:
[..]
Welke centjes? Die aalmoes die jullie kunnen krijgen?
Een Ajacied met een Feyenoord obsessie, aandoenlijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:28 schreef Devv het volgende:
[..]
Welke centjes? Die aalmoes die jullie kunnen krijgen?
Die kans zit er dik in maar dan zorg ik dat iemand anders geld van me krijgt om de groep biertjes te doen, dat had ik al eerder gezegdquote:
Ik heb weinig tot niets met landenvoetbal.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef Dekatria het volgende:
Ik hoed me voor het EK straks HMF, als het nu al zo gaat
maakt geen kul uit voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:42 schreef Helpmefok het volgende:
Maar jongens, in dit topic horen we nu toch te feesten?.
Kalou
Chelsea door, beter voor Feijenoord vCL-teams die we kunnen treffen
Kortom:
Dan heeft hij vast wel weer een ban.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:44 schreef Dekatria het volgende:
Ik hoed me voor het EK straks HMF, als het nu al zo gaat
Heb jij een anti-HMF obsessie toevallig?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dan heeft hij vast wel weer een ban.
Macca waar maak je je nou druk om man? Dit resultaat is goed voor Feijenoord, goed voor Rotterdam (Duitsersquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:45 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dan heeft hij vast wel weer een ban.
Gast is rete irritant ja met zijn dubbelposten dat hij geld wint in 2 topics.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb jij een anti-HMF obsessie toevallig?
Ja dat laatste dus.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Macca waar maak je je nou druk om man? Dit resultaat is goed voor Feijenoord, goed voor Rotterdam (Duitsers), goed voor een club die hunkerde naar de mooiste prijs ooit en hem kreeg en goed voor ... mijn portemonnee
Hij is een beetje in een jankstemming, omdat het anti-voetbal heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb jij een anti-HMF obsessie toevallig?
Ik snap het principe ook wel, dit is gewoon de lelijkste CL ooit qua voetbal.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij is een beetje in een jankstemming, omdat het anti-voetbal heeft gewonnen.
Jep. Gun het die jongen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:49 schreef Lastpost het volgende:
Kalou kan nu ook gerust 'thuiskomen', grootste prijs al gewonnen.
Maar nu kunnen we Anderlecht loten toch? Ben ik echt niet bang voor...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap het principe ook wel, dit is gewoon de lelijkste CL ooit qua voetbal.
Maar dat maakt geen reet uit gezien de door mij genoemde argumenten daarnet
Zeg het maarquote:In dat geval gaat er nog meer verschuiven: de hoogste twee clubs van de voorronde III, Sporting Braga én Spartak Moskou, schuiven beide door naar de Play Off ronde, zodat daar zes clubs komen. De overige acht clubs uit voorronde III spelen tegen elkaar voor de resterende vier plaatsen. Feyenoord speelt dan in voorronde III tegen Dynamo Kiev, Panathinaikos, Fenerbahce of Club Brugge.
Dinamo is ook niet meer wat het geweest is, maar wel de zwaarste tegenstander die je kan krijgen uit dat rijtje denk ik.quote:
kan je het overmaken naar Feyenoord, kunnen ze alsnog Kuyt halen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:53 schreef heiden6 het volgende:
Chelsea vs. Bayern penaltyserie +1000000 voorspelbaar = geld verdienen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:53 schreef heiden6 het volgende:
Chelsea vs. Bayern penaltyserie +1000000 voorspelbaar = geld verdienen.
Dinamo hebben we gewoon een goede kans tegen. CSKA is het naarste denk ikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dinamo is ook niet meer wat het geweest is, maar wel de zwaarste tegenstander die je kan krijgen uit dat rijtje denk ik.
Dit jaar ook door kutclubs uit de Europa League gegaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:55 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dinamo is ook niet meer wat het geweest is, maar wel de zwaarste tegenstander die je kan krijgen uit dat rijtje denk ik.
Goaltje van Buffel in 2003 ofzo, al die Turken klappen voor onsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:56 schreef Cara het volgende:
Denk niet dat we dat trekken, 60.000 boze turken. Druk is veel te groot.
Nee joh, die kunnen er niet veel van. Die zullen alleen niet itt andere teams wellicht onder de indruk zijn van de kuip.quote:
ja dat was mooi. maar ons team was toen vele malen beter. ik probeer gewoon zo realistisch mogelijk te kijken naar de loting en zo'n druk trekken we over het algemeen nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Goaltje van Buffel in 2003 ofzo, al die Turken klappen voor ons
Dat van hun ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:58 schreef Cara het volgende:
[..]
ja dat was mooi. maar ons team was toen vele malen beter. ik probeer gewoon zo realistisch mogelijk te kijken naar de loting en zo'n druk trekken we over het algemeen niet
Ik denk juist dat we spelers hebben die WEL die druk kennen. Ze kunnen ermee omgaan als supporters ACHTER ze staan, ik denk dat ze nog veel BETER spelen als supporters TEGEN ze zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:58 schreef Cara het volgende:
[..]
ja dat was mooi. maar ons team was toen vele malen beter. ik probeer gewoon zo realistisch mogelijk te kijken naar de loting en zo'n druk trekken we over het algemeen niet
Zonder twijfel, was echt een geweldig team natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Waar hebben we dat nog meer laten afweten met de druk? Juist in de toppers met meeste sfeer presteerde wij het bestquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee de druk van 60.000 Turken die aanstekers, varkenshoofden en vuurpijlen naar je flikkeren en lichtpistolen afschieten die in de Oekraïnen nog waarneembaar zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zonder twijfel, was echt een geweldig team natuurlijk.
Bedoel je dezelfde druk die er het op dit team lag tijdens de wedstrijden tegen Ajax, AZ, PSV en Twente?
nee, want de rest v support in Nederland is waardeloos.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zonder twijfel, was echt een geweldig team natuurlijk.
Bedoel je dezelfde druk die er het op dit team lag tijdens de wedstrijden tegen Ajax, AZ, PSV en Twente?
ja, dit dus. Ik zie dit team dat nog niet handelen.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee de druk van 60.000 Turken die aanstekers, varkenshoofden en vuurpijlen naar je flikkeren en lichtpistolen afschieten die in de Oekraïnen nog waarneembaar zijn.
Ik ook hoor, vind alleen dat ze echt een zaadteam hebben. Die supporters zijn inderdaad echt ziek qua sfeer en geluidquote:Op zondag 20 mei 2012 00:00 schreef Cara het volgende:
[..]
nee, want de rest v support in Nederland is waardeloos.
Ik heb het over échte druk, volle pressie van Fener en dat fluitconcert van die Turken. We hebben nou eenmaal een erg jong, onervaren team. Dan heb ik veel liever zo'n oostblok potje en met hangen en wurgen de 0 houden.
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:00 schreef Cara het volgende:
[..]
nee, want de rest v support in Nederland is waardeloos.
Ik heb het over échte druk, volle pressie van Fener en dat fluitconcert van die Turken. We hebben nou eenmaal een erg jong, onervaren team. Dan heb ik veel liever zo'n oostblok potje en met hangen en wurgen de 0 houden.
Ik juist WEL.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:01 schreef Cara het volgende:
[..]
ja, dit dus. Ik zie dit team dat nog niet handelen.
Feyenoord hoort ook gewoon niet in de CLquote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef Paul-89 het volgende:
Als je niet van Fener kunt winnen hoor je ook gewoon niet in de CL.
daar gaat het niet om, we kunnen in die CL KOMEN.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef Paul-89 het volgende:
Als je niet van Fener kunt winnen hoor je ook gewoon niet in de CL.
Turken zijn altijd gastvrijquote:Op zondag 20 mei 2012 00:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee de druk van 60.000 Turken die aanstekers, varkenshoofden en vuurpijlen naar je flikkeren en lichtpistolen afschieten die in de Oekraïnen nog waarneembaar zijn.
ik heb een pot van ze bijgewoond. man die gaan non stop door. maar ik lees net hierboven dat ze niet met publiek mogen? dat zou wel heel erg gunstig zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef Helpmefok het volgende:
Maar serieus: Fenerbahcepubliek overraten jullie echt enorm. Ik kijk echt héél veel Turks voetbal en die gasten zijn belachelijk rustig over het algemeen.
Joh ?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef Cara het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, we kunnen in die CL KOMEN.
Gewoon 2x gelukkig winnen met een portie geluk van de 2 hopelijk meest matige tegenstanders. En dan horen we er dus gewoon, want dan zijn we er.
Geldt alleen in competitiequote:Op zondag 20 mei 2012 00:04 schreef Cara het volgende:
[..]
ik heb een pot van ze bijgewoond. man die gaan non stop door. maar ik lees net hierboven dat ze niet met publiek mogen? dat zou wel heel erg gunstig zijn
wat ik wil zeggen het maakt me niet uit dat we ala chelsea winnen en dat de rest van de wereld zich doodschaamt, als we er maar komenquote:
Uiteraard.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:04 schreef Cara het volgende:
[..]
wat ik wil zeggen het maakt me niet uit dat we ala chelsea winnen en dat de rest van de wereld zich doodschaamt, als we er maar komen
Ik kijk ongeveer 80 a 90 turkse wedstrijden per jaar en heb meermaals Gala - Fener live meegemaakt. Trust me. Die gasten zijn dik overrated over het algemeen.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:04 schreef Cara het volgende:
[..]
ik heb een pot van ze bijgewoond. man die gaan non stop door. maar ik lees net hierboven dat ze niet met publiek mogen? dat zou wel heel erg gunstig zijn
Nou als je in de kwartfinale terecht komt op die manier heb je het wel verdient hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 00:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
APOEL Nicosia hoorde er wellicht ook niet.
Behalve als ze tegen Galatasaray moeten.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef Helpmefok het volgende:
Maar serieus: Fenerbahcepubliek overraten jullie echt enorm. Ik kijk echt héél veel Turks voetbal en die gasten zijn belachelijk rustig over het algemeen.
My point exactlyquote:Op zondag 20 mei 2012 00:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou als je in de kwartfinale terecht komt op die manier heb je het wel verdient hoor.
Zelfs bij de Gala - Fener's die ik heb meegemaakt is Gala gewoon véél aanweziger. Dat zeg ik niet uit een supportisme van die club (ik supporteer ALLEEN Feijenoord en voor de rest interesseert het me geen kut tenzij het me centen oplevert), dat is echt een feit. Fenerfans zijn best wel pussies.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Behalve als ze tegen Galatasaray moeten.
Drie keer tweede worden in 1 seizoenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:07 schreef Cara het volgende:
robben zn zelfvertrouwen zal nu trouwens wel naar de klere zijn voor het EK
Ach, het duitse team is harder geraaktquote:Op zondag 20 mei 2012 00:07 schreef Cara het volgende:
Revanche op EK.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:07 schreef Cara het volgende:
ik denk dat die duitsers vol gemotiveerd alsnog een prijs willen pakken en dat robben denkt dat ie niets meer kan, eigenlijkquote:
In zijn eerste seizoen al veel belangrijker dan Fer of Wijnaldum ooit zijn geweest.quote:
Dat sowieso. Topper tegen aardsrivaal Olympiakos thuis moest wegens rellen worden gestaakt.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:25 schreef Grifte het volgende:
Panathinaikos is ook niets meer of wel? Wel goede sfeer meende ik
Volgend jaar ? Over 2 jaar.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
In zijn eerste seizoen al veel belangrijker dan Fer of Wijnaldum ooit zijn geweest.
Wel jammer dat hij maar tot 2015 heeft bijgetekend waardoor we hem eigenlijk volgend jaar al moeten verkopen.
Met 1 jaar contract krijg je al niet meer het volle pond.quote:
Ah jij was ook voor Panathinaikos toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat sowieso. Topper tegen aardsrivaal Olympiakos thuis moest wegens rellen worden gestaakt.
Ligt aan de situatie.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Met 1 jaar contract krijg je al niet meer het volle pond.
Europees gezien valt het wel mee. Qua publiek... stel je zo eens voor hoe het gaat als het al zo is bij basketbalwedstrijden:quote:Op zondag 20 mei 2012 00:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ah jij was ook voor Panathinaikos toch?
Hebben die nog een beetje aardig team, veel uitsupporters, etc?
Vet, gekke lui, mooi om te zien. Wat schat in qua team, gelijkwaardig aan Fey of?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Europees gezien valt het wel mee. Qua publiek... stel je zo eens voor hoe het gaat als het al zo is bij basketbalwedstrijden:
Retefanatiek dus. Al is het natuurlijk met de huidige crisis in Griekenland maar afwachten of er velen afreizen, heb ik er met de mentaliteit wel goeie hoop voor dat ze het uitvak volkrijgen
Minder. Griekse competitie is zwakker dan die in Nederland.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vet, gekke lui, mooi om te zien. Wat schat in qua team, gelijkwaardig aan Fey of?
Druk lijkt me belachelijk groot.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef o.us het volgende:
Feijenoord blijft de laatste club die in eigen stadion een Europa Cup won jongens
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef o.us het volgende:
Feijenoord blijft de laatste club die in eigen stadion een Europa Cup won jongens
Ons ging het toen vrij makkelijk afquote:
20 julquote:Op zondag 20 mei 2012 03:47 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wanneer is de loting voor de vCL?
Chelsea
Zijn allemaal te pakken.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:42 schreef Grifte het volgende:
Panathinaikos moet vanavond 19:00 tegen AEK voor die vcl plek, voor de liefhebbers.
Dus Kiev of Fenerbahce sowieso kans als tegenstander, Brugge misschien, hangt a van Kopenhagen, als die 2e worden treffen wij die ipv Brugge, en AEK of Panathinaikos.
Zoiets?
Volgens Feyenoord.netwerk.to is nordsjaelland ook een toekomstige optionele tegenstander? Dit klopt toch niet?quote:Gevolgen CL-zege Chelsea; mogelijke tegenstanders Feyenoord in voorronde
20 mei 2012 Bert Kassies
De winst van de Champions League door Chelsea heeft enige gevolgen voor de voorrondes, waarin Tottenham Hotspur dus zal verdwijnen. In de derde voorronde van de groep niet-kampioenen zijn er nog slechts vier mogelijke tegenstanders in plaats van vijf. Sporting Braga en Spartak Moskou stromen in de vierde voorronde in, deze kan Feyenoord in de derde voorronde dus nog niet treffen.
Feyenoord Netwerk
In de derde voorronde zijn Dinamo Kiev en Fenerbahce twee van de mogelijk vier tegenstanders. De andere twee komen uit het lijstje Club Brugge en de nummers twee van Denemarken (FC Nordsjælland?) en Griekenland (Panathinaikos?).
Dat wist ik niet, is inderdaad belachelijk, zou dan ten koste moeten gaan van een deelnemer uit Engeland zelf, maar ja ManU is heiligquote:Op zondag 20 mei 2012 11:18 schreef Cara het volgende:
ik vind het trouwens echt ziek van Anderlecht, wordt je kampioen van Belgie, moet je gewoon alsnog 2 voorrondes CL spelen omdat de winnaar persé direct het toernooi in moet. In plaats van dat ze dan gewoon Chelsea zelf niet in de vCL gooien, wat een schijtregel
Nee feyenoord en Nordsjealland zijn allebei ongeplaatst en kunnen mekaar dus niet treffenquote:Op zondag 20 mei 2012 11:25 schreef Cara het volgende:
[..]
Volgens Feyenoord.netwerk.to is nordsjaelland ook een toekomstige optionele tegenstander? Dit klopt toch niet?
Behalve dan als Feyenoord alsnog geplaatst wordt, zie blz1 van dit topic. Gisteren is stap 1 (van de 4) genomen.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:42 schreef foetre het volgende:
[..]
Nee feyenoord en Nordsjealland zijn allebei ongeplaatst en kunnen mekaar dus niet treffen
Dat scenario is al onmogelijk, gezien Atromitos teveel punten achter staat om 2e te worden in Griekenland.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:47 schreef Gert het volgende:
.
[..]
Behalve dan als Feyenoord alsnog geplaatst wordt, zie blz1 van dit topic. Gisteren is stap 1 (van de 4) genomen.
En rapid kan ook al geen 2e worden.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat scenario is al onmogelijk, gezien Atromitos teveel punten achter staat om 2e te worden in Griekenland.
Volgens mij schuift dinamo door ipv moskou aangezien dinamo hoger geplaatst is op de uefa rankingquote:
http://www.xead.nl/mogeli(...)ns-league-voorrondenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:14 schreef foetre het volgende:
[..]
Volgens mij schuift dinamo door ipv moskou aangezien dinamo hoger geplaatst is op de uefa ranking
http://www.uefa.com/membe(...)ings/club/index.html
Ja idd dat lees ik ook overal maar toen ik de regels zat te lezen en de ranking zat te bekijken klopte het volgens mij niet helemaal.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://www.xead.nl/mogeli(...)ns-league-voorronden
Overal lees ik dat Spartak en Braga doorschuiven, maargoed het zal wel, wacht wel even tot ze in Griekenland en Denemarken klaar zijn, krijg je officiële schema's
Hou iig die contacten gewoon warm Martin, gewoon ff een belletje. Hij heeft al aangegeven voor minder te willen spelen en als het nu niet haalbaar is dan is het dat over 2 jaar misschien wel en hebben we we een geweldige ervaren speler terug die het verschil kan maken.quote:'Een speler als Kalou is van harte welkom, maar absoluut niet haalbaar'
Zondag, 20 mei 2012 om 16:00
Salomon Kalou beschikt over een aflopend contract bij Chelsea en liet afgelopen week weten dat hij graag terug zou willen keren naar Feyenoord: "Ze mogen me altijd bellen, ze zijn de eerste op mijn lijstje." In Rotterdam-Zuid heet men de kersverse winnaar van de Champions League van harte welkom. "Een speler als Kalou is altijd welkom", vertelt Martin van Geel aan RTV Rijnmond.
Of een rentree voor Kalou in De Kuip realistisch is, vraagt Van Geel zich af. "In verhouding met zijn huidige salaris is hij financieel absoluut niet haalbaar", erkent de technisch directeur van de Rotterdammers. "Het zou zeker een welkome versterking zijn. Voor iemand met zijn kwaliteiten staat de deur altijd open."
"Wij gaan in ieder geval niet zelf achter hem aan. Dat doen wij überhaupt niet bij dusdanig onhaalbare spelers." Tussen 2003 en 2006 speelde de 26-jarige Kalou 67 competitiewedstrijden voor Feyenoord. Daarin vond hij 35 keer het net.
bron: http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165649
Jouw turk?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
Ik wil tegen Fenerbahce man. Mijn turk wordt dan echt gek
Ja. Heb jij dat niet dan, een eigen Turk.quote:
Sommige vrouwen hebben een 'handtasje' (homo), HMF heeft 'zijn Turk'.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
Ik wil tegen Fenerbahce man. Mijn turk wordt dan echt gek
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Heb jij dat niet dan, een eigen Turk.
Die van mij loopt de hele dag schoon te maken
'm'n battie' is ook een optie.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Anders moet ik steeds "die vriend van me, die galatasarayhooliganturk" typen.
Zeker een leuke stad, kom er elke dagquote:Op zondag 20 mei 2012 17:56 schreef foetre het volgende:
Kopenhagen is ook een leuke stad. Zeker nu FC Nordsjælland gewonnen heeft en FC Kopenhagen verloren waardoor ze 2e staan met nog 1 wedstrijd te gaan.
Kopenhagen zou een geplaatste tegenstander worden die zou je kunnen loten.Nordsjealland kan je niet loten omdat ze ongeplaatst zouden zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:58 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zeker een leuke stad, kom er elke dag
Qua sfeer e.d. is het beter om Kopenhagen te krijgen als tegenstander, maar voor de kansen moet je toch op Nordsjælland hopen. (die spelen ca. 20km ten noorden van Kopenhagen, maar de aanhang is veel minder fanatiek, naar mijn weten)
Zeker hopen! Ik werk voor een Deens ferry bedrijf dus mischien zit er wel een gratis reisje voor me in.quote:
Was niet hatelijk bedoeld hoor. De druk is echt belachelijk groot, des te meer waarde heeft die cup van onsquote:Op zondag 20 mei 2012 02:49 schreef o.us het volgende:
[..]
In plaats van trots te zijn op die feit zeg je dit. Nou.
Is toch stervensduur het stappen daar, of was dat Zweden.quote:
Zijn beiden best duur, maar Zweden is inderdaad een graadje erger.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch stervensduur het stappen daar, of was dat Zweden.
Beter geen Kopenhagen dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn beiden best duur, maar Zweden is inderdaad een graadje erger.
Waarom is dat nou weer belangrijk dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:35 schreef Helpmefok het volgende:
YES montpellier maakt gelijk dat is een belangrijke.
Nu Juve winnen (en de over 2.5) en montpellier winnen PLEASE
$$quote:Op zondag 20 mei 2012 22:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer belangrijk dan?
Hmjaquote:Op zondag 20 mei 2012 22:48 schreef TC03 het volgende:
Het feestje op 6 mei werd soms spottend becommanterieerd, "alsof ze de CL hebben gewonnen". Echter, als ik die beelden van Chelsea zie was was ons feestje nog groter volgens mij.
Is wel met uitkaart.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:50 schreef PIETR het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de kaartverkoop voor Europese uitwedstrijden? Gelden dan ook gewoon die silvercards etc? Of kun je met een cc ook kaarten kopen?
De helft van jouw posts gaat over je gokverslaving.quote:
Daxht dat dit de slowchat was.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De helft van jouw posts gaat over je gokverslaving.
Het feestje was dan ook meer een opluchting dat hoogstwaarschijlijk dat periode waar wij weleens feilloos zevende of tiende werden verleden tijd zal zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:48 schreef TC03 het volgende:
Het feestje op 6 mei werd soms spottend becommanterieerd, "alsof ze de CL hebben gewonnen". Echter, als ik die beelden van Chelsea zie was was ons feestje nog groter volgens mij.
nog veel meer dan dat...quote:Op maandag 21 mei 2012 01:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Het feestje was dan ook meer een opluchting dat hoogstwaarschijlijk dat periode waar wij weleens feilloos zevende of tiende werden verleden tijd zal zijn.
quote:Feyenoord ontloopt Braga en Spartak in voorronde CL
De overwinning van Chelsea in de Champions League heeft ook gevolgen voor het rijtje mogelijke tegenstanders van Feyenoord in de voorronden. De ploeg van trainer Ronald Koeman ontloopt in de derde voorronde in elk geval Sporting Braga en Spartak Moskou, zo meldt AD Sportwereld.
De zege van Chelsea op Bayern München zorgt ervoor dat de Engelsen als titelverdediger opnieuw aan de Champions League mee mogen doen, en niet de nummer vier van de Premier League, Tottenham Hotspur. Die verandering werkt ook door in de ranking van de andere teams. Zo zijn het Portugese Braga en Spartak uit Rusland nu direct geplaatst voor de vierde voorronde. Bij Spartak speelt Demy de Zeeuw.
Feyenoord kan in de derde voorronde nu nog vier mogelijke opponenten treffen. Dinamo Kiev (Oekraïne) en Fenerbahçe (Turkije) zijn al zeker als mogelijke tegenstanders. Waarschijnlijk zijn Club Brugge en Panathinaikos, winnaar van de play-offs in Griekenland, de andere kandidaten. Veel hangt af van de Deense competitie, waar het verrassende Nordsjaelland nog alle voor de hand liggende schema's in de war kan schoppen. Woensdag is de laatste speelronde in Denemarken.
twitter:iwanvanduren twitterde op maandag 21-05-2012 om 12:10:28Feyenoord meeste fans in uitwedstrijden. Ajax tweede. Zie hele ranglijst Uitsupporters Ranglijst 2012 http://t.co/JRYlmDdv via @indehekken reageer retweet
quote:Uitsupporters Ranglijst 2012
Feyenoord is wederom de beste als het gaat om het aantal uitsupporters dat clubs uit de Eredivisie meenemen naar uitwedstrijden. De club uit Rotterdam-Zuid werd dit seizoen bij iedere wedstrijd door een vol uitvak gesteund. Excelsior sluit de ranglijst, omdat de Kralingers in uitwedstrijden gemiddeld door slechts 72 supporters gesteund worden.
In de Ranglijst Uitsupporters 2012 is te zien hoeveel uitsupporters elke Eredivisionist gemiddeld meenam in het afgelopen seizoen. De ranglijst vertoont overeenkomsten met de sportieve ranglijst, maar laat ook duidelijke verschillen zien. In zekere zin is de lijst een blik in de toekomst. De lijst laat zien welke clubs een grote aanhang hebben, en dus potentie hebben. Het ook zien welke clubs te weinig potentie hebben, en op lange termijn waarschijnlijk moeten afhaken.
Het gemiddeld aantal uitsupporters in de Eredivisie is 298. Net als voorgaande jaren staan Feyenoord en Ajax weinig verrassend met grote afstand bovenaan. PSV volgt op gepaste afstand, samen met Twente en het verrassende Groningen, dat sportief gezien een dramatisch seizoen doormaakte. De ranglijst wordt gesloten door Excelsior, dat als enige club gemiddeld onder de honderd uitsupporters blijft. Ook De Graafschap, RKC ondanks de goede sportieve prestaties en VVV worden bij uitwedstrijden door een relatief kleine groep supporters gesteund.
Aantal uitsupporters fors gedaald door strenge regels
Het gemiddeld aantal uitsupporters in de Eredivisie is vergeleken met 2009 afgelopen seizoen met liefst 28% gedaald. De daling komt met name door de steeds strengere regels rond uitwedstrijden, en gaat in tegen de stijgende toeschouwersaantallen bij thuiswedstrijden. Een belangrijk onderdeel van de Nederlandse voetbal- en supporterscultuur staat onder druk.
Supporters wordt met allerlei maatregelen steeds meer ontmoedigd om hun club achterna te reizen. Denk hierbij aan verplichte bus- en autocombis, verplichte uitkaartregistratie en zelfs verboden op uitsupporters zoals bij Ajax en Feyenoord. Ook is de kwaliteit van de Nederlandse uitvakken nog altijd ondermaats. Door de vele hekken en netten is het volgen van de wedstrijd vaak een hele opgave. Ook de gestegen kaartprijzen in crisistijd en de soms absurde aanvangstijdstippen ten gunste van de tv zijn oorzaak van de daling. Een club als Willem II laat zien dat er meteen veel meer supporters mee gaan naar uitwedstrijden als er minder restricties zijn.
Meer cijfers, fotos, analyses per club, tabellen en details zijn te vinden in onderstaand document:
http://pdfcast.org/download/de-uitsupporters-ranglijst-2012.pdf (vul de code in en klik direct hieronder op de kleine button Download Document)
quote:De Italiaanse voetbalclub Fiorentina is zeer gecharmeerd van verdediger Ron Vlaar. Spanjaard Eduardo Macía, die de technische zaken bij Fiorentina momenteel regelt, zou deze week een afspraak hebben met vertegenwoordigers van Feyenoord, zo schrijft CalcioMercato.it. Arnold Oosterveer, zaakwaarnemer van Ron Vlaar, zou bovendien al in het Zuid-Europese land zijn, doordat Genoa ook interesse heeft getoond in de aanvoerder van Feyenoord.
Vlaar verblijft momenteel met het Nederlands elftal in het Zwitserse Lausanne. De viervoudig international hoopt bondscoach Bert van Marwijk daar te overtuigen om hem mee te nemen naar het Europese Kampionschap van dit jaar in Polen en Oekraïne. Op 30 mei keert de 27-jarige speler voor even terug in De Kuip. Oranje speelt dan het oefenduel tegen Slowakije.
Ik had meer verwacht van Ado, als ik me niet vergis stonden die vorig jaar bijna gelijk met PSV.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:12 schreef Grifte het volgende:
Wou dat bericht net plaatsen, alleen ging meteen idh offline
[..]
Ok mannen, het team tot nu toe:quote:Beste Feijenoorder,
Namens Vereeniging De Feijenoorder danken we je hartelijk voor het aanmelden van een team voor het eerste Groene Haas Supporterstoernooi (6 x 6) van aanstaande zaterdag. Met 22 teams (er is nog plaats voor twee teams…) belooft het nu al een geslaagde dag te worden. Zelfs de weergoden lijken mee te werken.
De nodige praktische informatie:
Het toernooi wordt zaterdag 26 mei 2012 op de velden van Varkenoord gespeeld. De poulewedstrijden beginnen volgens het voorlopige schema om 10h15, terwijl de finale om 17h05 is afgelopen. De wedstrijden op een half veld duren 15 minuten en worden gespeeld volgens de gebruikelijke KNVB Regels.
Houd er rekening mee dat er bij gebrek aan scheidsrechters een beroep gedaan zal worden op de teams om bij één of meerdere wedstrijden een speler aan te wijzen die zal moeten fluiten.
In ruil voor het inschrijfgeld krijg je de beschikking over een kleedkamer met warme douches, consumptiebonnen en voor elke speler een aandenken aan de eerste editie van een hopelijk lange traditie.
Zodra het definitieve speelschema bekend is, zullen wij dit per e-mail naar de contactpersonen van elk team sturen. Op de dag zelf worden programmaboekjes uitgedeeld, zodat je het speelschema altijd bij de hand hebt.
Wij verzoeken elk team zich uiterlijk 09h45 te melden bij de toernooicommissie (lees: het bestuur van Vereeniging De Feijenoorder), te vinden in –hoe verrassend…- de kantine op Varkenoord.
Ten slotte: graag ontvangen wij vandaag van elk team een korte introductie (wie-wat-waar) van je team ten behoeve van het programmaboekje.
Dat tijdstip man... Dan moet ik zo ongeveer de dag vantevoren al vertrekkenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:28 schreef Helpmefok het volgende:
Ja man ik heb nog steeds geen vrij stelletje wankersmaar ik ga t regel'n
Met een beetje mazzel hebben we niet de eerste match, maar dan nog moet ik er in elk geval om 9.45 zijn...quote:Op maandag 21 mei 2012 14:47 schreef Cara het volgende:
godverdomme kwart voor 10? fijndat word iets met mn werk regelen
Met schenkelveld als back up.quote:
Verkeerde topic beunhaasquote:Op maandag 21 mei 2012 15:29 schreef Helpmefok het volgende:
Oké dan. Ga je speciaal naar een Hogeschool om 24 man les te geven, zijn er om precies te zijn... 2.
!
Schuldquote:Op maandag 21 mei 2012 15:31 schreef Typisch het volgende:
Vlaar mag van mij tegen een mooi bod weg. Die miljoenen he, kunnen die al weer voor een deel gebruikt worden voor spelers? Armenteros en Overtoom bijvoorbeeld.
Wat is onze teamnaam?quote:Op maandag 21 mei 2012 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok mannen, het team tot nu toe:
Satecl
Euribob
o.us
Cara (+1)
Knutdeijsbeer (?)
Helpmefok (?)
Kapiteintje (?)
DonRaja (+1)
Aan de spelers, PM mij even een kort verhaaltje over jezelf dan neem ik dat mee voor in het programmaboekje. Mocht er nog iemand interesse hebben om mee te doen, laat het even weten. Mocht ik een aanmelding over het hoofd hebben gezien, dan hoor ik het ook graag.
Dan moet je het wel apart zetten, denk niet dat je zomaar effe 6 miljoen (oid) af kunt lossen.quote:
Volgens mij nu zo onderhand alleen nog maar bij de VvFquote:Op maandag 21 mei 2012 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan moet je het wel apart zetten, denk niet dat je zomaar effe 6 miljoen (oid) af kunt lossen.
Wat ik me trouwens afvraag. Aan wie en wat hebben we nu allemaal schulden?
.........., dat is de naam die mijn pa al sinds Suriname voor zijn teams gebruikt.quote:
Nee toch? Die hebben alleen een groot deel van de rente dragende schuld afbetaald/op zich genomen. Dus werd het in plaats van x aantal miljoen + rente alleen nog x aantal miljoen dat we terug moeten betalen als het weer goed gaat.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:38 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Volgens mij nu zo onderhand alleen nog maar bij de VvF
Ja maar dat moeten we nog wel gewoon terug betalenquote:Op maandag 21 mei 2012 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee toch? Die hebben alleen een groot deel van de rente dragende schuld afbetaald/op zich genomen. Dus werd het in plaats van x aantal miljoen + rente alleen nog x aantal miljoen dat we terug moeten betalen als het weer goed gaat.
Klopt. Dankjewel. Alleen kun je die naam nu beter maar weghalen, aangezien het anders ook niet veel nut heeft he.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er expres geen verwijzing naar Fok! in gedaan, omdat er een aantal graag Fok! en real life gescheiden willen houden.
quote:Op maandag 21 mei 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Dankjewel. Alleen kun je die naam nu beter maar weghalen, aangezien het anders ook niet veel nut heeft he.
Donequote:Op maandag 21 mei 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt. Dankjewel. Alleen kun je die naam nu beter maar weghalen, aangezien het anders ook niet veel nut heeft he.
Cool manquote:Op maandag 21 mei 2012 16:02 schreef satecl het volgende:
Ik ben erbij zaterdag. Maar ik hoop wel dat ik er tot het einde bij kan zijn. Ik kom uit Noord-Holland en heb s'avonds een BBQ. Misschien neem ik nog een maatje van me mee, die wel redelijk kan ballen.
"FOK-bestuur is joods" ?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:04 schreef Typisch het volgende:
We moeten gaan rellen als we geen Feyenoord mod krijgen! Maasgebouw 2.0!
Feyenoord FOK!'ers never surrenderrrr. Against Modern FOK! enzo.
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:10 schreef Dekatria het volgende:
En we krijgen overigens zaterdag allemaal bier van HMF danwel een gemachtigde, dankzij de CL winst van Sjelsie.
10.00 tot 18.00 had ik al vanaf het begin doorgegeven. Maar 22 teams is veel zegquote:Op maandag 21 mei 2012 16:27 schreef Happel het volgende:
Wat had iedereen verwacht. Toernooi duurt altijd een hele dag.
Zeker. Denk dat je al gauw een mannetje of 3- 400 kan verwachten die dag. Benieuwd hoe lang dat goed gaat, hehe.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
10.00 tot 18.00 had ik al vanaf het begin doorgegeven. Maar 22 teams is veel zeg
Verwacht je ruzie dan?quote:Op maandag 21 mei 2012 16:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker. Denk dat je al gauw een mannetje of 3- 400 kan verwachten die dag. Benieuwd hoe lang dat goed gaat, hehe.
Mooi man, ik ben echt benieuwd hoe het gaat zijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker. Denk dat je al gauw een mannetje of 3- 400 kan verwachten die dag. Benieuwd hoe lang dat goed gaat, hehe.
Ik niet, maar weet hoe dat gaat met sommige Feijenoordsupporters. Hele dag zuipen, al dan niet met de nodige versnaperingen erbij. Maar misschien valt het mee.quote:
Is bij elk toernooi zo man, bij Kwakoe een keer meegemaakt dat de wedstrijd werd stilgelegd omdat de scheids met iemand in het publiek ging knokken...quote:Op maandag 21 mei 2012 16:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik niet, maar weet hoe dat gaat met sommige Feijenoordsupporters. Hele dag zuipen, al dan niet met de nodige versnaperingen erbij. Maar misschien valt het mee.
Doe maar gewoon mee, luilak.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:40 schreef PizzaGeit het volgende:
Ohja, jullie doen zo'n toernooitje zaterdag
Veel succes in ieder geval![]()
Zet FOK! niet voor schut
Komen er trouwens ook foto's / filmpjes ofzo?
Wij moeten nog 2 weekenden voetballen voor de nacompetitie.quote:
Promotie of degradatie?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:56 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Wij moeten nog 2 weekenden voetballen voor de nacompetitie.
Promotie. Onze competitie was 2 weken geleden al op z'n eind. Ze knopen er dus nu nog gezellig 4 aan vast.quote:
Ok, is als amateur toch niet zo heel erg?quote:Op maandag 21 mei 2012 18:02 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Promotie. Onze competitie was 2 weken geleden al op z'n eind. Ze knopen er dus nu nog gezellig 4 aan vast.
Nee, ik wilde alleen maar aangeven dat het seizoen nog zeker niet ten einde is.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, is als amateur toch niet zo heel erg?
Aah ok kloptquote:Op maandag 21 mei 2012 18:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Nee, ik wilde alleen maar aangeven dat het seizoen nog zeker niet ten einde is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |