Nee, geen ruimte voor op het middenveld. Je betaald grof voor 'kwaliteit', want clubliefde richting Feyenoord kent hij niet. Daarnaast hou je de ontwikkeling van je eigen middenvelders tegen en die vertegenwoordigen transferwaarde. Iets wat Seedorf niet doet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:56 schreef PIETR het volgende:
Seedorf gaat weg bij Milan. Moet van Geel een poging wagen om hem voor een jaartje naar de Kuip te halen? Zou het zelf een fantastische aanwinst vinden. Ondanks dat het Ajacieden zijn, zijn Bergkamp en Seedorf altijd twee van mijn favorieten spelers geweest.
Ben je wel helemaal goed wijs.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:56 schreef PIETR het volgende:
Seedorf gaat weg bij Milan. Moet van Geel een poging wagen om hem voor een jaartje naar de Kuip te halen? Zou het zelf een fantastische aanwinst vinden. Ondanks dat het Ajacieden zijn, zijn Bergkamp en Seedorf altijd twee van mijn favorieten spelers geweest.
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspxquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, geen ruimte voor op het middenveld. Je betaald grof voor 'kwaliteit', want clubliefde richting Feyenoord kent hij niet. Daarnaast hou je de ontwikkeling van je eigen middenvelders tegen en die vertegenwoordigen transferwaarde. Iets wat Seedorf niet doet.
Dat betekent niet dat hij hier voor een boterham wil gaan voetballen. Daarnaast zou een heel groot deel van het legioen dit geen goede keuze vinden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:11 schreef PIETR het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspx
Ook voetbaltechnisch heeft Feyenoord (en geen enkele club in NL) er weinig aan, hij is een speler die qua arbeid uit de wind gehouden moet wordenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat hij hier voor een boterham wil gaan voetballen. Daarnaast zou een heel groot deel van het legioen dit geen goede keuze vinden.
Uhm, nee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:24 schreef PIETR het volgende:
Zou prima op 10 kunnen, met Vormer/El Ahmadi en Clasie erachter.
quote:'Feyenoord haalt deze zomer slechts één jeugdspeler bij andere profclubs'
19 mei 2012
Feyenoord kreeg vrijdag voor het derde jaar op rij de prijs voor de beste jeugdopleiding. Waar veel andere profclubs de jeugdelftallen proberen te versterken met het wegkapen van talenten bij andere profclubs, zoeken Brard en zijn scouts het vooral in talentvolle spelers van amateurclubs of het ontwikkelen van de spelers die al jarenlang bij Feyenoord rondlopen. 'Voor komend seizoen halen wij daarom ook alleen D-pupil Noah Lewis van Almere City,' zegt Brard in een interview in het Algemeen Dagblad. Het talentje verhuist met het gehele gezin richting Rotterdam.
Schitterendquote:
Nog even en ze willen hier Richard Witschge een plek aanbieden in de technische staf.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:02 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij zijn er sommige die gewoon kicken op ellende en onrust.
Gast!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:56 schreef PIETR het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog even en ze willen hier Richard Witschge een plek aanbieden in de technische staf.
Och, Robbie deed het ook best aardig bij ons.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog even en ze willen hier Richard Witschge een plek aanbieden in de technische staf.
quote:Guidetti: 'Dat ik een keer terug kom bij Feyenoord, staat vast'
Mede door de twintig competitietreffers van John Guidetti eindigde Feyenoord op de tweede plaats. In de zomer keert de Zweedse aanvaller terug bij Manchester City. "Ik wil bij die club mijn kans grijpen", zegt de twintigjarige Guidetti. "Niet voor niets ben ik op vijftienjarige leeftijd die kant uitgegaan."
"En als het bij City niet lukt, dan bij een andere Europese topclub", verzekert Guidetti in gesprek met Voetbal International. "Ik heb nooit een geheim gemaakt van mijn ambities: ik streef het allerhoogste na." Een terugkeer bij Feyenoord zit er niet in. "Maar dat ik een keer terug kom, staat vast. Deze club en deze spelersgroep zitten in mijn hart. Ik kwam hier als onbekende jonge Zweed binnen en heb in een klein jaar tijd veel vrienden en kennissen gemaakt en mezelf als voetballer op de kaart gezet."
"Door gewoon te zijn wie ik ben", stelt Guidetti. "Dat kon bij Feyenoord. We hebben samen gelachen en gehuild, prachtige wedstrijden gespeeld, de Champions League bereikt en een geweldig afscheid in De Kuip gehad. It doesn't get any better."
Mooi dat Mark van Bommel wel een man is die zijn woorden en beloftes nakomt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Guidetti komt terug, net als Kuijt.![]()
![]()
Ik geloof best dat ze op het moment dat ze weggaan denken dat ze terug zullen komen, maar dat is net zoiets als dat je het uitmaakt met je vriendin. Eerste paar dagen wil je terug, daarna niet meer.
Waarom is Chelsea beter voor Feyenoord dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:20 schreef Dekatria het volgende:
Chelsea is voor Feyenoord beter, maar Bayern gun ik het meer. Ik zie het als een win-win situatie.
Kan Feyenoord geen Spurs tegenkomen in de voorrondes omdat Engeland dan al 4 ploegen in de CL heeft ofzoiets.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom is Chelsea beter voor Feyenoord dan?
Zijn niet in de Top 4 geeindigd dit seizoen, maar als ze de CL winnen zijn ze toch geplaatst als titelverdedigers. Aangezien Engeland maar 4 ploegen mag afleveren, komt de vCl plek van de Spurs te vervallen waardoor Feyenoord ze dus niet kan loten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:30 schreef portie het volgende:
Chelsea komt toch ook gewoon binnen in de voorrondes CL ?
Maar wie vult de plek op van de Spurs in de derde voorronde?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zijn niet in de Top 4 geeindigd dit seizoen, maar als ze de CL winnen zijn ze toch geplaatst als titelverdedigers. Aangezien Engeland maar 4 ploegen mag afleveren, komt de vCl plek van de Spurs te vervallen waardoor Feyenoord ze dus niet kan loten.
Dan schuiven een aantal dingen opquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:32 schreef portie het volgende:
[..]
Maar wie vult de plek op van de Spurs in de derde voorronde?
Tegen de laatste 3 zeker een goede kansquote:In dat geval gaat er nog meer verschuiven: de hoogste twee clubs van de voorronde III, Sporting Braga én Spartak Moskou, schuiven beide door naar de Play Off ronde, zodat daar zes clubs komen. De overige acht clubs uit voorronde III spelen tegen elkaar voor de resterende vier plaatsen. Feyenoord speelt dan in voorronde III tegen Dynamo Kiev, Panathinaikos, Fenerbahce of Club Brugge.
De Kuip is ook niet bepaald een pretje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:42 schreef Fuszy het volgende:
Fenerbahce stadion is toch een levende hel om in te spelen?
Die hebben we vorige keer ook stil gekregen, al was dat wel een iets ander elftal.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:42 schreef Fuszy het volgende:
Fenerbahce stadion is toch een levende hel om in te spelen?
quote:Waterkansje op plaatsing
Nog altijd behoudt Feyenoord een waterkansje op plaatsing in deze derde ronde. Het is te klein om te noemen, maar voor de complexiteit van het geheel wel grappig. Als..
Chelsea de CL wint, en dus Braga en Spartak doorschuiven....
én in Griekenland de Play Off, van 4 clubs, wordt gewonnen door Atromitos Athene..
én Nordsjaelland tweede wordt in Denemarken (en niet onverhoopt toch Kopenhagen)...
én in Roemenië van de 5 kanshebbers precies Rapid Boekarest tweede wordt...
...dán wordt Feyenoord alsnog geplaatst in voorronde III.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |