Jij hebt ook alles door.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
En weer de laatste post zodat je een nieuw topic kunt openen, valt niet echt op hoor.
Dan mag jij zeggen welk vrolijk zomer nr in de op moet komen.quote:
Ik denk het wel, ik heb lekker de balkon deuren open gezet en er liggen ijsjes in de vriezer.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:47 schreef LaPeach het volgende:
Mogguh!!
En wederom weer een heerlijke mooie dag in het vooruitzicht![]()
Zou het dan toch nog zomer worden?
Jaja heerlijk, van mij mag het elke dag zo zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik heb lekker de balkon deuren open gezet en er liggen ijsjes in de vriezer.
Ik ga zo maar weer naaar de winkel om waterijsjes voor je te halen. Welke smaak?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:58 schreef LaPeach het volgende:
die zijn ook lekker![]()
maar heb toch liever waterijsjes![]()
Ohh dat maakt me niet uitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ga zo maar weer naaar de winkel om waterijsjes voor je te halen. Welke smaak?
Ik ben toch al bijna iedereen van dit forum aan het verwennen dus dan mag jij ook wel een waterijsje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:02 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ohh dat maakt me niet uit![]()
Wel lief van je dat je speciaal voor mij naar de winkel gaat![]()
Goudmijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:37 schreef Rucky het volgende:
Ik hoef alleen maar het raam aan de straat open te zetten en ik kan een ijstentje beginnen.
Ho, ho, ik moet eerst de ijsjes nog halen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:40 schreef LaPeach het volgende:
Zo nog ff een lekker deuntje om de dag mee te beginnen en door te komen
*Er vandoor gaat
Wat doet dat groene spul er tussen, je bent toch geen konijn?quote:
Een beetje ijsbergsla en een paar (dunne) plakjes komkommer ertussen vind ik altijd wel lekker fris. Probeer het eensquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat doet dat groene spul er tussen, je bent toch geen konijn?
Ik haal ook elke dag een broodje gezond in de kantine.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
Een beetje ijsbergsla en een paar (dunne) plakjes komkommer ertussen vind ik altijd wel lekker fris. Probeer het eens
Ik doe mijn best.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je haalt het gemiddelde wel omlaag idd.
Aggut. Moet ie trouwen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:47 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn zwaait vanuit Limburg!
Zometeen eens mijn beste maat in een ballerinapakje hijsen (inclu roze tutu) en dan op naar Maastricht...
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:24 schreef vannelle het volgende:
Meende ik niet hoor.
Maar dat wist je al mag ik hopen
Mag ie alleen me lul meenemen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:52 schreef Rucky het volgende:
[..]Kom je nog eens een biertje halen? Dan mag je die lul van een Pulver ook meenemen.
Doe dat idd maar niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:05 schreef Pulver het volgende:
[..]
Mag ie alleen me lul meenemen?
Denk je dat je die er gewoon af kan schroeven?
Alhoewel, het zou wel handig zijn.quote:
Gewoon op zijn tijd een staal borstel hanteren wil ook wel eens werken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Alhoewel, het zou wel handig zijn.
Kan ie af en toe in de vaatwasser
pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:47 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn zwaait vanuit Limburg!
Zometeen eens mijn beste maat in een ballerinapakje hijsen (inclu roze tutu) en dan op naar Maastricht...
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:42 schreef DJMO het volgende:
zo .. ik heb johan vanmiddag een schop onder z'n hol gegeven, de kids op de fiets gehesen en 6km nog wat wezen hardlopen.. hij zweette zich kapot en ik kon op het eind nog vrolijk roepen dat hij maar naar huis moest, dat ik achter de metrobaan door zou rennen om aan een totaal van vijf km hardlopen te komen én nog uit te kunnen lopen uit
Ik denk dat het etenstijd is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:05 schreef Pulver het volgende:
Ik weet niet hoe jullie er over denken, maar ik vind dat ik wel een biertje verdient heb.
Of iets te ver over datum.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:22 schreef Pulver het volgende:
Hmmm, als ze nog kunnen roepen weet je zeker dat het vers is
Dat is nu een beetje een rare opmerking, met die foto van Papabear er tussenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:34 schreef Rucky het volgende:
Zolang het nog te vangen is, is het te vreten. En anders gooi ik er wel een extra klodder knoflooksaus over.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:36 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat is nu een beetje een rare opmerking, met die foto van Papabear er tussen
m'n koffiequote:
Mijn eetlust.quote:
Met vers geperste knoflook?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:51 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het is anders wel eigengemaakte saus
quote:
Veel plezier voor de liefhebbers. Wij kijken nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:02 schreef Pulver het volgende:
Nog een half uur, dan is het voetjebal!!!!!
Da's lastig, moet je al het bier zelf opzuipenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:07 schreef JK1982 het volgende:
Inderdaad, ik zit er klaar voor.
Had nog wat lui uitgenodigd, zeggen er 2 op het laatste moment af. Lekker dan..
Knuppels...
Ja, vervelend idd.. Heb maar vast een Palmpje (of Palmke?) genomen bij het eten. Ik ben een beetje laat met eten, haha!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:09 schreef Pulver het volgende:
[..]
Da's lastig, moet je al het bier zelf opzuipen
Ach, staat hier ook een beetje op de achtergrond aan hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Veel plezier voor de liefhebbers. Wij kijken niet
Ik geef rtl7 even een kans met een bordje karbonades op schoot.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ach, staat hier ook een beetje op de achtergrond aan hoor.
Maar alles is beter dan één of andere flauwe film.
hier zitten we ook klaar. Go chelseaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:07 schreef JK1982 het volgende:
Inderdaad, ik zit er klaar voor.
Had nog wat lui uitgenodigd, zeggen er 2 op het laatste moment af. Lekker dan..
Knuppels...
Dubbel post.quote:
Ik zit net de laatste stukjes karbonade nijn kanaal in te douwen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:32 schreef DJMO het volgende:
* DJMO zet maar een schaal frikandellen en bitterballen neer ..
jullie hebben blijkbaar honger
Haal eerst die klodder saus maar uit je haar..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:32 schreef DJMO het volgende:
hmm ik eet geen vlees. Geen dellen voor mij dusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:32 schreef DJMO het volgende:
Tik em aan! Ik heb ng een halve vega pizza over!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:33 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm ik eet geen vlees. Geen dellen voor mij dus
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zit net de laatste stukjes karbonade nijn kanaal in te douwen.
ik heb het niet meer hierquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Haal eerst die klodder saus maar uit je haar..
Zolang die erin hangt heb ik geen trek..
k, dan met jou kan ik praten eh en etenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Tik em aan! Ik heb ng een halve vega pizza over!
shawshank redemption!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ach, staat hier ook een beetje op de achtergrond aan hoor.
Maar alles is beter dan één of andere flauwe film.
Je doelt op de hardloopmaat in Groningen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:36 schreef DJMO het volgende:
@yska: Hardlopen voor beginners #91 - Waar Maraca haar bos kwijt is
hap hapquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:32 schreef DJMO het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Je doelt op de hardloopmaat in Groningen?ik ga volgende week hardloopschoenen halen. Wil er we uitgebreid d tijd voor nemen en niet in mijn half uur middag pauze (de winkel zitten tegenover de mijne)
dan moet je maar geen bedorven vlees etenquote:
quote:
Pm is verstuurd naar het betreffende persoonquote:
Ik laat eerst even mijn eten zakken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:04 schreef Papabear het volgende:
Oppassen, want ze benne nog heet![]()
[ afbeelding ]
Yska zal de laptop aanslingerenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:04 schreef DJMO het volgende:
kom jij trouwens eens op MSN yska ?
ik wil je iets vragen
geregeldd!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vraag maar aan mij. MSN is voor kinderen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
je loopt nog lekke las ik. Doe.je netjes. Nog.helemaal op schema?
netjes. Voor iemand die eigenlijk net begonnen is ga je heel lekker. En motivatie zit ook wel goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:11 schreef DJMO het volgende:
[..]vandaag een 5k in één uitgerend, met een korte stilstand bij een stoplicht, maar daarna meteen op snelheid verder
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:16 schreef gomi het volgende:
[..]
netjes. Voor iemand die eigenlijk net begonnen is ga je heel lekker. En motivatie zit ook wel goed.
vind t wel stoer
Tot nu toe zijn het verhaaltjes van DJMO en vind ik het een zwak excuus om een uur niet te fokken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:16 schreef gomi het volgende:
[..]
netjes. Voor iemand die eigenlijk net begonnen is ga je heel lekker. En motivatie zit ook wel goed.
vind t wel stoer
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn het verhaaltjes van DJMO en vind ik het een zwak excuus om een uur niet te fokken.
![]()
hmm zo bekeken denk ik dat we t maar.eens moeten bewijZen idd. Jij loopt van de week dus maar eens meequote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn het verhaaltjes van DJMO en vind ik het een zwak excuus om een uur niet te fokken.
![]()
En dat wordt dan wel vastgelegd op film! Anders zegt Rucky dat het klopt, terwijl ze samen in een of ander eetcafe aan de bitterballen zatenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm zo bekeken denk ik dat we t maar.eens moeten bewijZen idd. Jij loopt van de week dus maar eens mee
precies. Al denk ik stiekem dat.rucky dr niet.bij kan houdenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dat wordt dan wel vastgelegd op film! Anders zegt Rucky dat het klopt, terwijl ze samen in een of ander eetcafe aan de bitterballen zaten
Jij hebt ons door.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dat wordt dan wel vastgelegd op film! Anders zegt Rucky dat het klopt, terwijl ze samen in een of ander eetcafe aan de bitterballen zaten
Dan mag ie er naast op de fietsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:33 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. Al denk ik stiekem dat.rucky dr niet.bij kan houden
Dat laat ik vandaag maar aan me voorbij gaan.quote:
Ga jij nou maar je lakens rechtstrijken en je karbonades in je kanaal duwenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
![]()
Elke keer als ik dat lees knijp ik ongemerkt mijn billen samenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:38 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je lakens rechtstrijken en je karbonades in je kanaal duwen
* Ireth wijst achterover.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ireth is zo stil.. Die zit vast Nicolas Cage te kijken
IEH! Eng enzo! Stalker!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
En net als ik dit post, post die verrekte Ireth ook! Chick wij gaan nummers uitwisselen zodat ik je kan stalken voor dat ene!
Ghehe oja kermis!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth wijst achterover.
Die staat hier in de DVD kastManlief is aan het zappen en ik doe een poging de bodem van de snoeptrommel te bereiken vermijden.
im wilde.t niet.zeggen...;)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:50 schreef Ireth het volgende:
Stink ik uit mijn bek ofzo? Iedereen is hem gepeerd???
UHm tenzij er knoflook in je snoeptrommel zit, zou ik me daar geen zorgen over maken... k gok dat iedereen een beetje aan het bijkomen is van een voor-zomers-dagjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:50 schreef Ireth het volgende:
Stink ik uit mijn bek ofzo? Iedereen is hem gepeerd???
Khad niet echt door dat je nu meteen direct gelijk onmiddelijk bedoelde hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Tja jij stuurt mij je nummer niet ik dcht misschien met negeren krijg k m....
Was ook een grapskequote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Khad niet echt door dat je nu meteen direct gelijk onmiddelijk bedoelde hoor
Snapt iemand dit?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
i killed it becuze off al the knoblauch! Vlgens mij wordt het hier geen kermis (laptop van boven haalt en eindelijk de pruttel voor de ingrid route afmaakt)
mootje is de beste!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:16 schreef DJMO het volgende:
ze heeft het topic gekilled vanwege de knoflook, en ze gaat niet naar de kermis maar haalt de laptop van boven om de route die ze naar ingrid moet rijden, af te maken
Als we haar toch niet hadden.quote:
Dan was het een mooloze wereldquote:
quote:
lief!quote:
quote:
Komt het af en toe weer ff omhoog?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:49 schreef Rucky het volgende:
* Rucky nog na zit te genieten van zijn avondmaal.![]()
quote:
Dat werkt maar even hequote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:53 schreef Rucky het volgende:
[..]En dan giet ik er een scheut bier over.
Ik heb meer scheuten.quote:
Ik vraag wel of die naar mij toe komt.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
als ik bij vannelle een kopje thee ga halen en een bloemetje ga brengen ben ik 40 minuten langer onderweg
Moet dat ook nog?quote:
Komt goed, is ook weleens goed voor de auto. Die kachelt vaak alleen maar de A7 af richting Leeuwarden/Harlingen of Hoogezand. Of soms de A28 naar 't Harde of de N34quote:
aah als jij zometeen gewoon lekker op je eigen plek met je kids zit is dat voor mij genoeg hoor..quote:Op zondag 20 mei 2012 00:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Moet ik jullie maar gaan masseren, knuffelen dan!
Jaquote:Op zondag 20 mei 2012 00:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Moet ik jullie maar gaan masseren, knuffelen dan!
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
aah als jij zometeen gewoon lekker op je eigen plek met je kids zit is dat voor mij genoeg hoor..
Maar daar vandaan werd het geloof ik opgestuurd.quote:
quote:
whooptidoo! Maar al wel weer een meer aangepaste kaart!quote:
Oja, ik moet maar es gaan beginnen met inkopenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar daar vandaan werd het geloof ik opgestuurd.
En dat zijn alleen maar de mensen waar we langsmoeten.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
whooptidoo! Maar al wel weer een meer aangepaste kaart!
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:32 schreef Papabear het volgende:
Oja, ik moet maar es gaan beginnen met inkopen
Als je nog in de buurt van dronten komt mogen jullie wel een bakkie komen halen hoor!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
whooptidoo! Maar al wel weer een meer aangepaste kaart!
Ik mag blij zijn als er nog treinen rijden als we de ronde hebben gemaakt.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Als je nog in de buurt van dronten komt mogen jullie wel een bakkie komen halen hoor!
Dronten is op de heenreisquote:Op zondag 20 mei 2012 00:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Als je nog in de buurt van dronten komt mogen jullie wel een bakkie komen halen hoor!
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dronten is op de heenreismaar ik denk niet dat ik overal maar gezellig ga theeleuten
het rijden op zich is al 7u zoals het er nu naar uitziet. Dan rijdt je nog eens verkeerd, heb je file e.d. en daarnaast nog het laden en aan het eind het lossen. Dat wil ik niet pas om 23:59 in Assen doen
enne Rucky, wij gaan dus niet langs alle mensen die op de kaart staan he! 1 ik kan al die zooi niet meenemen en 2 ik heb al helemaal geen zin om er 22u voor in de auto te zitten
Ach, neem je je slaapzak mee en blijf je overnachten.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik mag blij zijn als er nog treinen rijden als we de ronde hebben gemaakt.![]()
oh sorry ik ben een scout, dan is alles zooi :pquote:
Biatchquote:Op zondag 20 mei 2012 00:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dronten is op de heenreismaar ik denk niet dat ik overal maar gezellig ga theeleuten
het rijden op zich is al 7u zoals het er nu naar uitziet. Dan rijdt je nog eens verkeerd, heb je file e.d. en daarnaast nog het laden en aan het eind het lossen. Dat wil ik niet pas om 23:59 in Assen doen
enne Rucky, wij gaan dus niet langs alle mensen die op de kaart staan he! 1 ik kan al die zooi niet meenemen en 2 ik heb al helemaal geen zin om er 22u voor in de auto te zitten
Mwaaah ik dacht er aan om heel misschien ook nog langs Wolken te gaan in Purmerend.. Zelfde provincie volgens mijquote:
Dan zit je hier om de hoek, maar ik wil je hier niet hebben, daar heb je heul geen tijd voorquote:Op zondag 20 mei 2012 00:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Mwaaah ik dacht er aan om heel misschien ook nog langs Wolken te gaan in Purmerend.. Zelfde provincie volgens mijEn dan ook maar langs Nibbixwoud ofzo langs vrienden :p
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
oh sorry ik ben een scout, dan is alles zooi :p
enne ik probeer Rucky gewoon wat af te remmen en ietsje pietsje realistischer te zijn
weet ik, en als ik de avond ervoor nou net niet een etentje had gehad dan was ik ook het liefste donderdagavond al richting rotterdam gereden om daar te crashenquote:
Dit gaat ook niet over 1 juni he, ander keertje koekepeertjequote:Op zondag 20 mei 2012 00:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dan zit je hier om de hoek, maar ik wil je hier niet hebben, daar heb je heul geen tijd voor
Hihi ja als ik jouw reacties lees krijg ik het gevoel dat je denkt dat we overal aangaan en dat we zelfs nog langs Limburg gaan :pquote:
ja heuj dat zei ik voordat jij die edit deed :p smeerlapquote:
Doe es liefquote:Op zondag 20 mei 2012 00:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ja heuj dat zei ik voordat jij die edit deed :p smeerlap
Jij gaat toch hoop ik nog niet slapen? De avond begint net.quote:
Voor jou is de dag net begonnen idd, maar ik ga toch echt afsluiten, want ik word om half 9 wakker gemaakt met koffiequote:Op zondag 20 mei 2012 01:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij gaat toch hoop ik nog niet slapen? De avond begint net.
Oeps!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:11 schreef Pulver het volgende:
De avond???
Ik heb net even me oogjes dichtgedaan en voor me gevoel is het ochtend.
Met het passende ochtendgevoel
Door je kinderen of je automatische koffie machine.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Voor jou is de dag net begonnen idd, maar ik ga toch echt afsluiten, want ik word om half 9 wakker gemaakt met koffie
10 voor 2 's nachts en jij wild koffie.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:37 schreef Pulver het volgende:
Nu heb ik best wel trek in een kopje thee.
(<--- dat is dus een kopje thee en GEEN kopje koffie!)
Je klinkt als een wijf.quote:
quote:
Heb je nu ook zo'n heerlijk kriebelend gevoel in je stringetje?quote:
Daarom zei ik ook, niet doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
als ik bij vannelle een kopje thee ga halen en een bloemetje ga brengen ben ik 40 minuten langer onderweg
Ik bind wel een schoenveter om mijn middel.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:28 schreef vannelle het volgende:
Maar goed, het ging over het gebrek aan stringetjes.
Niet zo mooi want ik ben best wel visueel ingesteld.
In het weekend als ik mijn rokje draag dan heb ik er niets onder aan.quote:
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
In het weekend als ik mijn rokje draag dan heb ik er niets onder aan.
Mijn rokje zit nu in de wasmachine. Anders had ik wel even een foto kunnen plaatsen.quote:
Mag dus niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:20 schreef Cat22 het volgende:
Hoewel we niet verwachten dat het in FHF speelt, is onderstaande info voor iedereFok!user van belang, dus vandaar dat we het hier ook posten.
Een behoorlijke aanvulling en verandering binnen FOK!. Het volgende mag namelijk niet meer:
[*] Foto's en video's met schokkende, gewelddadige of seksuele inhoud
De reden waarom, kun je hier lezen: Ik zie geen advertenties meer
En mochten jullie bovenstaande ergens zien, plaats dan even een TR.
Jullie medewerking wordt gewaardeerd!
Posts met toch expliciete inhoud worden gedelete, in ieder geval for the time being.
Alvast bedankt voor jullie medewerking!
Hoax, jij wast nooit.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn rokje zit nu in de wasmachine. Anders had ik wel even een foto kunnen plaatsen.
Kan je nog steeds een foto maken en online plaatsenquote:Op zondag 20 mei 2012 03:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn rokje zit nu in de wasmachine. Anders had ik wel even een foto kunnen plaatsen.
quote:
Ik had nog net genoeg koffie om een paar bakkies te kunnen zetten.quote:Op zondag 20 mei 2012 08:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lekker, zo effe koffie idd..
ff Wachten tot het brood ontdooid is
Wel dus.quote:
geil! *hebben*quote:
Jij laat ze toch alleeen maar bijna in de brand vliegen.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 09:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij laat ze toch alleeen maar bijna in de brand vliegen.
quote:
Inderdaad..quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 09:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Inderdaad..
* JK1982 nog steeds dat beeld van die saus in Mo d'r haar niet heeft kunnen verbannen van mijn netvlies..![]()
in europaquote:
Als die nog te redden is mag je hem wel hebben want hij is wel makkelijk. Maar het vervelende is dat er alle telefoon nummers in stonden.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Das kut!
Mijnes is stokoud en kan geen whatssap (ofzo) dat gaat mn 2e spaarobject worden!
Fixed..quote:Op zondag 20 mei 2012 10:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dat heb ik ooit weleens gehad, sucks! Ik hoop voor je me dat hij te redden is!
Zeker weten dat het geen geintje van een van de kinderen uit de buurt was?quote:Op zondag 20 mei 2012 11:02 schreef Ireth het volgende:
Gisteravond een heel leuk tuinbankje gekregen van een buurvrouw, die stond bij haar voor de deur met een briefje "neem mij mee!" dus dat hebben we gedaanLeuk klusprojectje, opschuren en dan lakken/schilderen! Krijg er dus geen plaatje bij gegoogle'd, kan hem nie vinden nie
Het is zo'n zitje, dan een tafeltje in het midden en dan weer een zitje ding
Zeker weten, ze heeft namelijk zelf geholpen om hem hier in de tuin te zettenquote:Op zondag 20 mei 2012 11:18 schreef JK1982 het volgende:
Zeker weten dat het geen geintje van een van de kinderen uit de buurt was?
quote:Op zondag 20 mei 2012 11:16 schreef JK1982 het volgende:
Hahahaha! Ik had al eens een geintje gemaakt in deze trant.
Kom net dit filmpje tegen (duits)
http://www.wimp.com/dadipad/
Fixed.. Zie DMquote:Op zondag 20 mei 2012 11:21 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
En nou moet ik aan iemand anders mijn mob. nr. vragen want die ken ik niet uit mijn hoofd.
Mij een beetje voor slet uitmaken.quote:
Aaah ja je kan nu nog een beetje relaxen, straks moet je verhuizen :pquote:Op zondag 20 mei 2012 11:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Bezig bijtje! Ik ben een beetje duf nog, goh hoe zou dat nou komen!
Wc geboend , kinders vermaakt en eten gegeven. Was aangezet. Msn-en, mailen, pm-men/dm-men en fok!ken gedaan.
*Ahum!*quote:Op zondag 20 mei 2012 12:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Aaah ja je kan nu nog een beetje relaxen, straks moet je verhuizen :p
quote:
Zullen wij haar er maar even uit Jonassen.quote:
* Rucky gooit wat vogelzaad in dit topic.quote:
Tot volgende week.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:18 schreef DJMO het volgende:
goed. ik ga even puinruimen in m'n computerhoekje![]()
woowquote:Op zondag 20 mei 2012 12:18 schreef DJMO het volgende:
goed. ik ga even puinruimen in m'n computerhoekje![]()
Dan kan je hier beginnen.quote:
Mwoah.. je had je toetsenbord nog iets naar links kunnen schuiven, dan had je weer wat ruimte voor je muis gehadquote:Op zondag 20 mei 2012 13:31 schreef DJMO het volgende:
voor en na:
[ afbeelding ]
voor sommige misschien nog steeds een zooitje, voor mijn doen, opgeruimd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als ik je wat te drinken geef dan kan je dat nergens neerzetten.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:48 schreef DJMO het volgende:
ik heb ruimte zat voor m'n muis aan de rechterkant hoor JK
Dat moet je ook niet neerzetten, dat moet opgedronken wordenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
En als ik je wat te drinken geef dan kan je dat nergens neerzetten.
Die worden zo lekker heet en schokken zo lekker...quote:Op zondag 20 mei 2012 09:38 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 zich afvraagt wat er in vredesnaam geil is aan een zwarte droger..
De centrifuge doet het beter.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:04 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Die worden zo lekker heet en schokken zo lekker...
Ja maar als de koffie te heet is om te drinken dan moet je toch wat.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:02 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet neerzetten, dat moet opgedronken worden
ik heb een looien pijp als slokdarm ..quote:Op zondag 20 mei 2012 14:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ja maar als de koffie te heet is om te drinken dan moet je toch wat.
Het smeltpunt van lood ligt hoger dan dan de temp. van koffie. Dus je hebt geluk.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb een looien pijp als slokdarm ..ik drink mijn koffie kokendheet
Foto'squote:Op zondag 20 mei 2012 14:39 schreef DJMO het volgende:
whaa gaaf! m'n buurvrouw komt net langs met een tas vol jurkjes <3 ik kom de zomer wel door!
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:42 schreef Pulver het volgende:
Heeft er iemand nog ergens een ouwe bak koffie over?
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:44 schreef Rucky het volgende:
[..]Maar die is goudgeel van kleur en heeft een schuimkraag
Over een half uurtje denk je er anders over.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:46 schreef Pulver het volgende:
[..]Daar moet ik nu nog ff niet aan denken!
Leuk! Ik heb mn (lange, dunne) rok maar uit de kast getrokken. Nu toch maar een hemdje aan, tis toch wel warm ineens!quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
Leuk mo! Nou het eerste kussen is af! Zal k er nog gelijk 1 bij maken :p
Bij deze de keus aan Ingrid.. 2 blauwe of een blauwe en een gele?
[ afbeelding ]
De gele is met een libelle en dezelfde stijl bloemetjes als de blauwe alleen dan kleiner!
Oja en de gele is natuurlijk nu nog een lap stof :p
2X blauw is mooier he
3e edit :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |