Jij hebt ook alles door.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
En weer de laatste post zodat je een nieuw topic kunt openen, valt niet echt op hoor.
Dan mag jij zeggen welk vrolijk zomer nr in de op moet komen.quote:
Ik denk het wel, ik heb lekker de balkon deuren open gezet en er liggen ijsjes in de vriezer.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:47 schreef LaPeach het volgende:
Mogguh!!
En wederom weer een heerlijke mooie dag in het vooruitzicht![]()
Zou het dan toch nog zomer worden?
Jaja heerlijk, van mij mag het elke dag zo zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik heb lekker de balkon deuren open gezet en er liggen ijsjes in de vriezer.
Ik ga zo maar weer naaar de winkel om waterijsjes voor je te halen. Welke smaak?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:58 schreef LaPeach het volgende:
die zijn ook lekker![]()
maar heb toch liever waterijsjes![]()
Ohh dat maakt me niet uitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ga zo maar weer naaar de winkel om waterijsjes voor je te halen. Welke smaak?
Ik ben toch al bijna iedereen van dit forum aan het verwennen dus dan mag jij ook wel een waterijsje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:02 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ohh dat maakt me niet uit![]()
Wel lief van je dat je speciaal voor mij naar de winkel gaat![]()
Goudmijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:37 schreef Rucky het volgende:
Ik hoef alleen maar het raam aan de straat open te zetten en ik kan een ijstentje beginnen.
Ho, ho, ik moet eerst de ijsjes nog halen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:40 schreef LaPeach het volgende:
Zo nog ff een lekker deuntje om de dag mee te beginnen en door te komen
*Er vandoor gaat
Wat doet dat groene spul er tussen, je bent toch geen konijn?quote:
Een beetje ijsbergsla en een paar (dunne) plakjes komkommer ertussen vind ik altijd wel lekker fris. Probeer het eensquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat doet dat groene spul er tussen, je bent toch geen konijn?
Ik haal ook elke dag een broodje gezond in de kantine.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
Een beetje ijsbergsla en een paar (dunne) plakjes komkommer ertussen vind ik altijd wel lekker fris. Probeer het eens
Ik doe mijn best.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je haalt het gemiddelde wel omlaag idd.
Aggut. Moet ie trouwen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:47 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn zwaait vanuit Limburg!
Zometeen eens mijn beste maat in een ballerinapakje hijsen (inclu roze tutu) en dan op naar Maastricht...
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:24 schreef vannelle het volgende:
Meende ik niet hoor.
Maar dat wist je al mag ik hopen
Mag ie alleen me lul meenemen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:52 schreef Rucky het volgende:
[..]Kom je nog eens een biertje halen? Dan mag je die lul van een Pulver ook meenemen.
Doe dat idd maar niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:05 schreef Pulver het volgende:
[..]
Mag ie alleen me lul meenemen?
Denk je dat je die er gewoon af kan schroeven?
Alhoewel, het zou wel handig zijn.quote:
Gewoon op zijn tijd een staal borstel hanteren wil ook wel eens werken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Alhoewel, het zou wel handig zijn.
Kan ie af en toe in de vaatwasser
pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:47 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn zwaait vanuit Limburg!
Zometeen eens mijn beste maat in een ballerinapakje hijsen (inclu roze tutu) en dan op naar Maastricht...
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:42 schreef DJMO het volgende:
zo .. ik heb johan vanmiddag een schop onder z'n hol gegeven, de kids op de fiets gehesen en 6km nog wat wezen hardlopen.. hij zweette zich kapot en ik kon op het eind nog vrolijk roepen dat hij maar naar huis moest, dat ik achter de metrobaan door zou rennen om aan een totaal van vijf km hardlopen te komen én nog uit te kunnen lopen uit
Ik denk dat het etenstijd is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:05 schreef Pulver het volgende:
Ik weet niet hoe jullie er over denken, maar ik vind dat ik wel een biertje verdient heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |