Wel fijn om naar buiten te kunnen kijken tijdens het kleien.quote:
een stuk traploper?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
WTF zit er als plafondbekleding in deze keuken?
[ afbeelding ]
In dit gedateerde huis.
Wat is hier zo verschrikkelijk vreemd aan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:30 schreef Kreator het volgende:
Waar zal ik vandaag mijn fiets eens stallen?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)culpstraat-32/fotos/
Het is verschrikkelijk én vreemd, en lelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat is hier zo verschrikkelijk vreemd aan?
Dat lijkt me behoorlijk duidelijk, dat stukje verdriet voor het huis, met die dakpannen erop.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat is hier zo verschrikkelijk vreemd aan?
Nou... er zijn er zát die dat nog niet doorhebben hoor. Kom maar eens kijken in een van onze 'prachwijken'.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:23 schreef cvboer het volgende:
En die enorme schotel aan de achterzijdemijn god mensen, het is 2012, daar hebben we kabel of interactieve tv voor.
Houden zo, weet je meteen welke buurten je kan mijdenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nou... er zijn er zát die dat nog niet doorhebben hoor. Kom maar eens kijken in een van onze 'prachwijken'.
Afgezien van een enkele 'pracht(huur)woning' tref je dat hier gelukkig niet veel aan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nou... er zijn er zát die dat nog niet doorhebben hoor. Kom maar eens kijken in een van onze 'prachwijken'.
maar met de schotel meer keuze en goed beeld. dat kon ik niet zeggen van de upc kabel toen in nog in NL woonde.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:23 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat lijkt me behoorlijk duidelijk, dat stukje verdriet voor het huis, met die dakpannen erop.
Zoiets kun je onmogelijk met droge ogen beweren mooi te vinden.
En die enorme schotel aan de achterzijdemijn god mensen, het is 2012, daar hebben we kabel of interactieve tv voor.
Dat je nog meer zenders tot je beschikking hebt geloof ik graag. Ik heb hier Ziggo tot mijn beschikking, en ik heb verdomd goed beeld. Verder vind ik zo'n ding nou niet bepaald fraai aan de gevel staan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:27 schreef z80 het volgende:
[..]
maar met de schotel meer keuze en goed beeld. dat kon ik niet zeggen van de upc kabel toen in nog in NL woonde.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:50 schreef blomke het volgende:
Ziggo digitaal is perfect. Nu de HD-uitvoering nog. Mijn schotel staat al jaren opgeborgen op zolder.
Marktplaats.nlquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:01 schreef cvboer het volgende:
Kun je er geen "prachtwijkbewoner" blij mee maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |