Niks van gelogen:quote:met een schouw,
Allebei heel gunstig op de derde verdieping gelegen, zodat je overal overheen kijkt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:55 schreef Skippy_ball het volgende:
JOEKEL van een hanglamp:
[ afbeelding ]
Link
[..]
Niks van gelogen:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)oornekade-103/fotos/
Zilveren dienblad.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:56 schreef soapie het volgende:
[..]
Die wasmachine ziet er ook vreemd uit... Lijkt wel of er nog een wasbak boven zit ofzo....
Dat is persoonlijk, ik houd echt van hoge(bar) tafels met hoge (bar) stoelen. Dat vind ik prettiger zitten dan zo'n lage tafel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:51 schreef Teslynd het volgende:
Droger? Koelkast?
Ik zag in een aflevering Fix this kitchen (Ikea) dat een woonkeuken een kook-eeteiland kreeg. Het mooie zat in het nieuwe; het karakter was helemaal uit de keuken verdwenen. En lekker zitten is er niet bij op een barkruk. Duidelijk een modeverschijnsel.
En mooie plastic plantenquote:Op maandag 11 juni 2012 03:49 schreef mesmerized87 het volgende:
[ afbeelding ]
Schijt aan de kids
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-20/fotos/#foto-8
Ik zou denk ik niet meer durvenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Douchen en schijten op hoogte
http://www.bva-auctions.com/auction/lot/5456/2249840
Ik vind het wel praktisch. In de keuken zit je toch niet uitgebreid (ik tenminste niet). Op zo'n barkruk ga je even snel zitten om je boterham naar binnen te schuiven en dan kun je weer verder. Maar wat versta je dan onder karakter in een keuken? Waarschijnlijk zou ik dat afschuwelijk vinden dan...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:51 schreef Teslynd het volgende:
Droger? Koelkast?
Ik zag in een aflevering Fix this kitchen (Ikea) dat een woonkeuken een kook-eeteiland kreeg. Het mooie zat in het nieuwe; het karakter was helemaal uit de keuken verdwenen. En lekker zitten is er niet bij op een barkruk. Duidelijk een modeverschijnsel.
Daarom hebben wij geen kook-eeteiland. We hebben er wel aan gedacht, maar vonden dat de ruimte daar toch te klein voor was. Dus we hebben een bar op het aanrecht gezet, met krukken ervoor en een losse eettafel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:51 schreef Teslynd het volgende:
Droger? Koelkast?
Voor dat geld vind ik het een behoorlijk klein huis en weinig tuin eigenlijk...quote:Op maandag 11 juni 2012 09:57 schreef quirina het volgende:
Kast van een huis maar foei![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)rederodestraat-26-b/
Back to the 70ies..
Oe das wel een heel leuk huis! Je moet even flink door alle schrootjes heen kunnen kijken (quote:Op maandag 11 juni 2012 09:57 schreef quirina het volgende:
Kast van een huis maar foei![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)rederodestraat-26-b/
Back to the 70ies..
En hier ligt ook aan het strand in de buurt van de randstad?quote:Op maandag 11 juni 2012 10:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Voor dat geld vind ik het een behoorlijk klein huis en weinig tuin eigenlijk...
Voor dat geld heb je hier een ontzettend grote (modern ingerichte) villa met een voetbalveld als tuin...
Heb even op de kaart gekeken en het ligt echt dichtbij het strand! I love it!quote:Op maandag 11 juni 2012 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En hier ligt ook aan het strand in de buurt van de randstad?
Nee, maar dat iets in de buurt van de Randstad ligt vind ik niet bepaald een pluspunt. Wat ik er eigenlijk mee wilde zeggen is dat de prijzen van sommige huizen gewoon echt nergens meer over gaan. Of het nu op een gewilde locatie ligt of niet, voor die verouderde crap bijna een miljoen euro neerleggen is toch compleet belachelijk of niet?quote:Op maandag 11 juni 2012 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En hier ligt ook aan het strand in de buurt van de randstad?
Voor jou misschien niet, voor een groot deel van Nederland wel.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, maar dat iets in de buurt van de Randstad ligt vind ik niet bepaald een pluspunt. Wat ik er eigenlijk mee wilde zeggen is dat de prijzen van sommige huizen gewoon echt nergens meer over gaan. Of het nu op een gewilde locatie ligt of niet, voor die verouderde crap bijna een miljoen euro neerleggen is toch compleet belachelijk of niet?
quote:
heb zo een hele muur met jare 70/80 tv'squote:Op donderdag 7 juni 2012 18:53 schreef Lijstje het volgende:
Er is niks op tv!
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-ambonlaan-16/fotos/
pics!!quote:
Een aga! Als we het geld (en de ruimte) hadden gehad...quote:Op maandag 11 juni 2012 12:16 schreef snakelady het volgende:
Wel een prachtig huis overigens.
http://www.funda.nl/koop/(...)maasstraat-13/fotos/
Wat is er precies crap aan dit huis?quote:Op maandag 11 juni 2012 10:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, maar dat iets in de buurt van de Randstad ligt vind ik niet bepaald een pluspunt. Wat ik er eigenlijk mee wilde zeggen is dat de prijzen van sommige huizen gewoon echt nergens meer over gaan. Of het nu op een gewilde locatie ligt of niet, voor die verouderde crap bijna een miljoen euro neerleggen is toch compleet belachelijk of niet?
De goedkope schrootjes?quote:
as we speak zit ik op zo'n kruk onder de afzuigkap een peukie te roken! wil nooit meer zonder mn kookeiland!quote:Op maandag 11 juni 2012 09:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vind het wel praktisch. In de keuken zit je toch niet uitgebreid (ik tenminste niet). Op zo'n barkruk ga je even snel zitten om je boterham naar binnen te schuiven en dan kun je weer verder. Maar wat versta je dan onder karakter in een keuken? Waarschijnlijk zou ik dat afschuwelijk vinden dan...
Wat niet? Ik vind het echt een afschuwelijk hok, zowel van buiten als van binnen.quote:
Misschien spookt hetquote:Op maandag 11 juni 2012 16:07 schreef snakelady het volgende:
Dit huis staat overigens continu in de verkoop, dan is ie weer verkocht en een paar maanden en soms weken later staat hij weer te koop.
We vragen ons al langer af wat er mis is met het huis, naast dat het pal langs het kleuterplein van een school staat maar dat weet je als je het koopt lijkt me.
http://www.funda.nl/koop/(...)kampen-50/kenmerken/
Ik dacht eerst, goh wat goedkoop, zeker voor Utrecht.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:16 schreef Ireth het volgende:
Dit jaar voor de 5e keer de avondvierdaagse gelopen met mijn dochter en elk jaar voert de route ons langs dit huis. Waar dus ook al 5 jaar lang gewoon een Te Koop-bord in de tuin staat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier in Utrecht
Op zich valt dat wel mee, die jachtwerf ligt er achter en daar heb je in principe geen last van. Je zit op 5 minuten lopen afstand van een winkelcentrum. Ik begrijp ook niet waarom het nu al 5 jaar lang te koop staat. Het is echt een heel leuk huisje.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dacht eerst, goh wat goedkoop, zeker voor Utrecht.
Maar toen zag ik dat het op stukje industrie met zo te zien boten onderhoud oid ligt. Niet direct iets waar je bij wilt wonen lijkt me. Anders was het wel een koopje geweest, zeker met het uitzicht en de tuin erbij.
Het is wel vreselijk gedateerd van binnenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op zich valt dat wel mee, die jachtwerf ligt er achter en daar heb je in principe geen last van. Je zit op 5 minuten lopen afstand van een winkelcentrum. Ik begrijp ook niet waarom het nu al 5 jaar lang te koop staat. Het is echt een heel leuk huisje.
Kijk, hij ligt echt in dat hoekje langs het watertje..
Ik heb jarenlang de hond uitgelaten naast een vergelijkbaar bedrijf en er is redelijk wat stank en drukte, ook op zaterdagen en zondag van de hobbiesten als het een club is en geen bedrijf. Daar moet je tegen kunnen. Nog niet te spreken over de auto's van het bezoek die de weg blokkeren als ze op bezoek komen...quote:Op maandag 11 juni 2012 16:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op zich valt dat wel mee, die jachtwerf ligt er achter en daar heb je in principe geen last van. Je zit op 5 minuten lopen afstand van een winkelcentrum. Ik begrijp ook niet waarom het nu al 5 jaar lang te koop staat. Het is echt een heel leuk huisje.
Een peukie onder de afzuigkap. De treurnis...quote:Op maandag 11 juni 2012 15:39 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
as we speak zit ik op zo'n kruk onder de afzuigkap een peukie te roken! wil nooit meer zonder mn kookeiland!
Marlboro man...quote:Op maandag 11 juni 2012 15:39 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
as we speak zit ik op zo'n kruk onder de afzuigkap een peukie te roken! wil nooit meer zonder mn kookeiland!
Fortlaan 56 3554 HV Utrechtquote:Op maandag 11 juni 2012 16:16 schreef Ireth het volgende:
Dit jaar voor de 5e keer de avondvierdaagse gelopen met mijn dochter en elk jaar voert de route ons langs dit huis. Waar dus ook al 5 jaar lang gewoon een Te Koop-bord in de tuin staat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier in Utrecht
Debiel om dan die prijs vijf jaar te laten staanquote:Op maandag 11 juni 2012 19:49 schreef jpajs het volgende:
[..]
Fortlaan 56 3554 HV Utrecht
Prijs op 23-11-2007: ¤ 499.000,- (aanvang huidige aanbieding)
Huidige prijs: ¤ 499.000,-
Geen last van een werf? LOLquote:Op maandag 11 juni 2012 16:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat ligt dicht bij de geuzenwijk. Is dat nog een achterbuurt?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:16 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier in Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |