god god, 25 jaar en dan al bedorvenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:25 schreef Klauz het volgende:
van man1986 mag je niet zeggen dat iets zijn theorie weerlegt, want dan ben je automatisch niet "objectief" en wetenschappelijk meer en schiet hij direct in de verdediging
omgekeerd daarentegen wil hij alle ruimte krijgen ....![]()
![]()
begrijp jij überhaupt wel hoe evolutie werkt?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:28 schreef man1986 het volgende:
[..]
Dus ik had afgelopen week dino's als maaltijd?
Ja en? Ik moet zeggen dat ik die weerlegging niet meteen lees uit de geboden feiten (want god kan heel goed om ons te pesten een ringsoort geschapen hebben), maar wat is er niet objectief aan een weerlegging? Die is toch gebaseerd op waarnemingen die iedereen kan doen en herhalen, of niet soms. Gewoon: kijken, meten, tellen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:27 schreef man1986 het volgende:
[..]
wiki:
[..]
Kennelijk 'weerlegt' de ringsoort hypothese de creatie van genesis (organismen onafhankelijk van elkaar geschapen).
Over objectief/onzijdig gesproken.
Toch fijn om te horen dat je je zorgen maakt om mij.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
god god, 25 jaar en dan al bedorven![]()
Het is wel kenmerkend gedrag voor reli fanaten. Je kunt er echt niet mee redeneren. Jammer wel, om te moeten leven in angst.
Dat een Bacterie kan veranderen, dat is alles wat is bewezen meer niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:30 schreef Klauz het volgende:
[..]
begrijp jij überhaupt wel hoe evolutie werkt?
Als jij dat wilt denken als je kip eet, ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:28 schreef man1986 het volgende:
[..]
Ik zal het aan de wetenschappers mededelen dat een 'christen' tot deze verbluffende conclusie is gekomen zonder verdere onderbouwing.quote:'Helaas' is de theorie over dino > vogels ongegrond.
begrijp je überhaupt wel een evolutiegrapje?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:30 schreef Klauz het volgende:
[..]
begrijp jij überhaupt wel hoe evolutie werkt?
Nee hoor: evolutie betekent dat een dinosaurus verandert in een kip.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:28 schreef man1986 het volgende:
[..]
'Helaas' is de theorie over dino > vogels ongegrond.
http://www.talkorigins.org/faqs/speciation.htmlquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:32 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Dat een Bacterie kan veranderen, dat is alles wat is bewezen meer niet.
Geen soorten die naar een ander soort veranderen dat is nooit geobserveerd dus nooit wetenschappelijk bevestigd alleen maar ontkracht .
Waar blijft die onderbouwing nou of ga je ook dit weer negeren?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:24 schreef TerryStone het volgende:
Darwin had tot aan zijn dood sterke twijfels over 'zijn' evolutieleer en kon zich zeer moeilijk verdedigen zonder hulp van zijn bull dog Thomas Huxley.
Nee hoor, niet alleen ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:29 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Er is wel bewijs, alleen jij ontkent het namelijk.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee hoor: evolutie betekent dat een dinosaurus verandert in een kip.
Dit is een leuke zin om uit zijn verband te rukken.
Ja, jij praat alleen je echtgenoot na, dat is niet objectief. Je bent verblind door liefde, om on topic te komen.....quote:
Ondertussen spreek je wel miljoenen manjaren aan wetenschappelijk onderzoek tegen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:27 schreef man1986 het volgende:
Kennelijk 'weerlegt' de ringsoort hypothese de creatie van genesis (organismen onafhankelijk van elkaar geschapen).
Over objectief/onzijdig gesproken.
Als het maar ver weg en lang geleden is dat is wat jij wilt zeggen toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:36 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ondertussen spreek je wel miljoenen manjaren aan menselijk onderzoek tegen.
Een kip is een kip, maar misschien heeft een evolutieboek je iets anders wijsgemaakt dat een kip een dino als voorouder heeft gehad. Mijn advies aan jou: Neem zulke evolutieclaims met een korreltje zout (en wat kipkruiden).quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als jij dat wilt denken als je kip eet, ja.
Als je dat toch doet, zeg dat ze een keertje moeten opschieten met een goede onderbouwing voor de evolutieleer.quote:[..]
Ik zal het aan de wetenschappers mededelen dat een 'christen' tot deze verbluffende conclusie is gekomen zonder verdere onderbouwing.
Laat eerst maar zien of Hitler om vergeving vroeg, dan praten we verder.quote:Reageer maar liever op de response die ik nogmaals gaf over Hitler die om vergeving vroeg.
En de geologen, paleontologen en historici met daadwerkelijk een erkende wetenschappelijke titel.quote:
Of religies.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:40 schreef Kees22 het volgende:
Er vindt nog dagelijks onderzoek aan evolutie plaats hoor. Of aan geologie.
En dagelijks zie je evolutie voor je ogen gebeuren, als je weet waar je naar moet kijken. Niet zozeer van dieren en planten, dat gaat daar te langzaam voor. Maar van bijvoorbeeld ideeën.
Ah, dus omdat 'ideeën' 'evolueren', stammen we allemaal van dieren af?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:40 schreef Kees22 het volgende:
Er vindt nog dagelijks onderzoek aan evolutie plaats hoor. Of aan geologie.
En dagelijks zie je evolutie voor je ogen gebeuren, als je weet waar je naar moet kijken. Niet zozeer van dieren en planten, dat gaat daar te langzaam voor. Maar van bijvoorbeeld ideeën.
Wist je dat Hitler en Jozef beide Christenen waren geloof in God totdat zij een boek van Darwin las over evolutie wat hun geloof in God vernietigde?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:39 schreef man1986 het volgende:
[..]
Een kip is een kip, maar misschien heeft een evolutieboek je iets anders wijsgemaakt dat een kip een dino als voorouder heeft gehad. Mijn advies aan jou: Neem zulke evolutieclaims met een korreltje zout (en wat kipkruiden).
[..]
Als je dat toch doet, zeg dat ze een keertje moeten opschieten met een goede onderbouwing voor evolutieleer.
[..]
Laat eerst maar zien of Hitler om vergeving vroeg, dan praten we verder.
Uhuh, wie stelt, bewijst!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:39 schreef man1986 het volgende:
[..]
[..]
Als je dat toch doet, zeg dat ze een keertje moeten opschieten met een goede onderbouwing voor de evolutieleer.
[..]
Laat eerst maar zien of Hitler om vergeving vroeg, dan praten we verder.
Precies, die heb je ook in evolutionisten en hetzelfde in creationisme.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:40 schreef StarCastic het volgende:
[..]
En de geologen, paleontologen en historici met daadwerkelijk een erkende wetenschappelijke titel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |