Doe waar je zin in hebt, maar laat de mainquest iig even liggenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:58 schreef TheFastOne het volgende:
Ben een Breton, nu in Whiterun aangekomen. Zal ik meteen op oorlogspad gaan of effe rustig de gevechten ontwijken?
Omdat?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe waar je zin in hebt, maar laat de mainquest iig even liggen
Omdat je heel veel mist als je die meteen gaat volgenquote:
Mensen die Skyrim kopen en meteen de Main Quest gaan spelen.quote:
Komt bekend voorquote:Op zondag 27 mei 2012 16:34 schreef TheFastOne het volgende:
En ik heb nu al gefaald. Liep in de bergen en dacht een weg naar boven te hebben gevonden, kom ik tussen 2 muren en nu zit ik klem
Vorige save ladenquote:
ff coc whiterun ofzo doen in console, of waar je ook naar toe wiltquote:Op zondag 27 mei 2012 16:49 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
En die heb ik dus nog nietNet begonnen.
Wat is datquote:Op zondag 27 mei 2012 17:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ff coc whiterun ofzo doen in console, of waar je ook naar toe wilt
Wat plan je te spelen? Battlemage? Nightingale? Barbarian? Of gewoon met een vuurtje en een zwaardje op novice.quote:
Ben nu een beetje aan het rondwandelen, probeerde een questje te doen, maar dan moest ik een grot door(Hobs)en daar kom je op een gegeven moment 5 mages tegen. Tja. Dan ben ik de lul.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:37 schreef datisstom het volgende:
[..]
Wat plan je te spelen? Battlemage? Nightingale? Barbarian? Of gewoon met een vuurtje en een zwaardje op novice.
Dat is geen antwoord.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:57 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ben nu een beetje aan het rondwandelen, probeerde een questje te doen, maar dan moest ik een grot door(Hobs)en daar kom je op een gegeven moment 5 mages tegen. Tja. Dan ben ik de lul.
Gewoon spelen wat je zelf wilt. Zorg er alleen wel voor dat je je skills niet te veel verspreidquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Gewoon spelen wat je zelf wilt. Zorg er alleen wel voor dat je je skills niet te veel verspreid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |