Je houdt toch van je ergeren? Dan moet je zeker kijkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:34 schreef Specularium het volgende:
Ik weet nog niet of ik het songfestival ga kijken.
En wat vond jij als volledig neutraal ingestelde FOK!ker van dat topic?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo ben ik er vorig jaar ook ingelokt.
Neen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:36 schreef padlarf het volgende:
elke keer als ik die klootzak van een frenk zie krijg ik de welhaast onbedwingbare neiging om naar amsterdam te gaan en hem heel hard te slaan met een roestige stoeptegel
Ligt dat nu echt aan mij?
Wat is een roestige stoeptegel?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:36 schreef padlarf het volgende:
elke keer als ik die klootzak van een frenk zie krijg ik de welhaast onbedwingbare neiging om naar amsterdam te gaan en hem heel hard te slaan met een roestige stoeptegel
Ligt dat nu echt aan mij?
Als ik ECHT niks te doen heb kom ik ook wel even langs op die homoparade.....quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:36 schreef Tommeke het volgende:
Met Fok! aan kijken lijkt me ook grappig. Net als die reeksen van de SBS6-zondagavond
Ik neutraal? Ik had gewoon niks te doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
En wat vond jij als volledig neutraal ingestelde FOK!ker van dat topic?
Dat was enigszins sarcastisch. Heb je wel een antwoord op de vraag?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik neutraal? Ik had gewoon niks te doen.
Ik denk persoonlijk wel dat ik iets beters te doen heb...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als ik ECHT niks te doen heb kom ik ook wel even langs op die homoparade.....
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:38 schreef Specularium het volgende:
Nog geen opmerkingen over het rozenshirt van Frenk?
Je bedoelt die afgeprijsde gordijnstof?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:38 schreef Specularium het volgende:
Door dat shirt wil ik hem staan met een roestige stoeptegel ipv met een schonequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:38 schreef Specularium het volgende:
sneu voor jequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:38 schreef Tommeke het volgende:
Als ik Dibi zie komt bij mij altijd het woord excuusmarokkaan boven drijven...
Was niks mis met die topics. Het afzeikgehalte was net zo hoog als hier.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:38 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat was enigszins sarcastisch. Heb je wel een antwoord op de vraag?
Nee hoor hij is lekker verschillig en neukt een bruine...gewoon omdat je dan stoer bent bij de PvdA!quote:
Dibi?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee hoor hij is lekker verschillig en neukt een bruine...gewoon omdat je dan stoer bent bij de PvdA!
Ja, die is nu vast nog ietsje beter geworden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:40 schreef kilozout het volgende:
Komt die sneue cabaretier straks ook weer?
Het is vrijdag.....dan komen de grote letters en de clouloze grappen!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:40 schreef kilozout het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:40 schreef kilozout het volgende:
Zou niet slecht zijn want ik vind GL tegenwoordig meer een soort VVD light.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:40 schreef OProg het volgende:
Het wachten is op een afsplitsing. Groen Dibi ofzo.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was niks mis met die topics. Het afzeikgehalte was net zo hoog als hier.
Hij schijnt ook zo'n sjaaltje te hebben.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Dibi is dus een beetje de excuusallochtoon die fact free politics bedrijft, geen daadwerkelijk verstand van zaken.
Volgens mij hebben maar zeer weinig politici verstand van zaken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Dibi is dus een beetje de excuusallochtoon die fact free politics bedrijft, geen daadwerkelijk verstand van zaken.
Kan allemaal waar zijn (ben zeker geen fan van 'm) maar het is natuurlijk stom om 'm niet gewoon een greep naar het lijsttrekkerschap te laten doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Hij is een goed Kamerlid, maar dit had hij niet moeten doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:42 schreef DrDentz het volgende:
En het probleem is ook, Dibi is dus homo, en dat valt niet goed bij de Mocro GL stemmert...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij schijnt ook zo'n sjaaltje te hebben.
Dan wil ik destijds wel een haatcampagne tegenover Dibi starten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:40 schreef OProg het volgende:
Het wachten is op een afsplitsing. Groen Dibi ofzo.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Exact.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Welke kwaliteiten? Kan mij geen vakgebied voor de geest halen waar hij in excelleerde en dus een eigen mening kan vormen. Dibi is typisch zo'n kamerlid van de lichting die niet gehinderd wordt door enige vorm van kennis maar vooral uit is op publiciteit.
Onder leiding van Dibi is het nogal kansloos.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:42 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zou niet slecht zijn want ik vind GL tegenwoordig meer een soort VVD light.
Spuit elfquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Is het al opgevallen dat Bert én Ernie tezamen in deze uitzending zijn?
Verspilde moeite. Dibi alleen is ook gewoon kansloos dus lost vanzelf wel op.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan wil ik destijds wel een haatcampagne tegenover Dibi starten.
Nee, je overdrijftquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik wil ook elf keer spuiten...ben ik nu ook vies?![]()
Ja is lastig, wij kenden het einde en dan kijk je toch anders naar het verhaal. Maar ik had wel een beetje hetzelfde gevoel ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
En Spoorloos hebben de Amerikanen vervolgens totaal verpest in de remake.
En waar Femke met d'r kaken op elkaar praatte. Zo doet Sap dat ook maar vanuit de mondhoeken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:50 schreef yyyentle het volgende:
Sap blijft altijd hangen bij de L..... een llllllllllllange dag, dat miste ik een beetje.
Doet ie ook een beetje zelf natuurlijk. Hij zit daar ook als terminaaltje...had hij niet zelf hoeven te vertellen. Als het niet dit jaar is dan toch de komende 10 jaar als je hem zo zag.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:51 schreef padlarf het volgende:
Dat lijkt me het allerergste aan terminaal zijn. Die walgelijke blikken vol medelijden zoals die van Claudia zojuist
Lijkt me vrij normaal.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
Is dat streng? Vragen of een van je werknemers geen drugs gebruikt?
Eigenlijk vind ik dat een werkgever deze vraag niet mag stellen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
Maakt hem juist interessantquote:
Volgens mij nu standaard in een Hollywood contract dat je op de set en draai dagen niks mag gebruiken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
Als hij op het werk gebruik kun je dat wel vragen. Ik ga op mijn werk ook niet zitten blowen, ik mag niet eens rokenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat een werkgever deze vraag niet mag stellen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat een werkgever deze vraag niet mag stellen.
Roken is zo 2003.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Als hij op het werk gebruik kun je dat wel vragen. Ik ga op mijn werk ook niet zitten blowen, ik mag niet eens roken
Ik ga er zelfs voor om het heel erg 2013 te laten worden!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind roken nog steeds redelijk 2012.
Precies.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ga er zelfs voor om het heel erg 2013 te laten worden!
Die 2 moeten ook vaak giechelen tussendoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:02 schreef waxmask het volgende:
WNL beeld op stil en je bent zo van je ODOL af....
Idd. Bahquote:
Leuker als een gitarist een keer op de tafel gaat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:07 schreef marcodej het volgende:
Oeh, lekker experimenteel, lekker vrij. Door de studio heen lopen.
een gekkiequote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Wie is die random gast die staat te klappen?
Ah, das Arnie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:08 schreef waxmask het volgende:
Niks mis met borsthaar idd...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:08 schreef waxmask het volgende:
Niks mis met borsthaar idd...
[ afbeelding ]
Ik ook.. de rest vond ik niks.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
Dat vond ik nog het beste nummer eigenlijk.
Als het ware heeft ie het woord gekte bedacht.quote:
State of Independence is mijn favo!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
Dat vond ik nog het beste nummer eigenlijk.
vandaar dat ik net al postte: niet op zijn stem letten, maar op wat hij zegtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:11 schreef Injetta het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar die stemmen van de mannen leiden enorm af......
Zou het gaan gebeuren?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:12 schreef waxmask het volgende:
Mathijs zit op het juiste moment te wachten om ze in de B&E modus te krijgen....
Godverdommes mooie vrouw...quote:
Ja was aardig maar kan me een mooiere, spannendere versie herinneren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook tofEn Mac ARthur's Park, al was het een cover.
Ik vind dat nu net iets voor jouquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
Boer zoekt vrouw. Ik begrijp nog steeds niet wat daar leuk aan is.
ik kijk niet meer naar Mathijs...ik naar DE lok.....hij is zo prominent aanwezig dat hij een eigen naam verdient...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:13 schreef Injetta het volgende:
Jee, nu pas valt met dat haar van Mathijs op..
Een collega van mij kwam ook al met zo'n Hans Klok haar op het werk...
Ik eerst ook niet, maar ik ben vorig jaar toch door de knieën gegaan en ik vond het toch leuk. Het was even erin komen, maar daarna....quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
Boer zoekt vrouw. Ik begrijp nog steeds niet wat daar leuk aan is.
Gegarandeerd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
Wat zie je er geil uitGa ik ook proberen, zou dat werken?
*poing* Dat was het buro dat omhoog kwam....quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
Wat zie je er geil uitGa ik ook proberen, zou dat werken?
Volgens mij is daar bij jou niet zoveel voor nodigquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
*poing* Dat was het buro dat omhoog kwam....
Hij is vast de leukste thuisquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:19 schreef tong80 het volgende:
Dan denk je ik kom op tv en trek een groene broek aan
Er komt wel een Van Damme film.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:19 schreef Marcoss het volgende:
En dan straks naar Genee, Gijp en Derksen..
Oh nee
Jean-Claude van BAM!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:19 schreef Marcoss het volgende:
Oh nee
Men in Black, eerst zenden ze deel twee uitquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:19 schreef Marcoss het volgende:
Oh nee
Terwijl je weet dat Bert en Ernie er zitten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:19 schreef tong80 het volgende:
Redelijk matig!? Redelijk ongrappig!? Redelijk sneu!?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:19 schreef MilaNL het volgende:
Hij is best redelijk voor een stand-up comedian.
Lage standaard heb jij...tijd om eens wat leuke mensen te gaan zien...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:19 schreef MilaNL het volgende:
redelijk kutquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Redelijk matig!? Redelijk ongrappig!? Redelijk sneu!?
Zeker wetenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:18 schreef alors het volgende:
Volgens mij waren nog een paar minuten Gremdaat en Schippers vermakelijker dan dit...
Best redelijk is dodelijk voor een komiek.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:19 schreef MilaNL het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:19 schreef MilaNL het volgende:
Ik hoorde vooral Claudiaquote:
Ja want met een rode broek aan wordt ie gelijk afgezekenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:19 schreef tong80 het volgende:
jij leek me zo'n beetje het stereotype boer zoekt vrouw kijker...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]Nee, ik vind het verschrikkelijk, nog nooit gezien ook, alleen voorstukjes.
Ik kijk liever een horrorfilmquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:21 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jij leek me zo'n beetje het stereotype boer zoekt vrouw kijker...
Ik denk dat ze liever 100 euro uitgeven om ze weer te kunnen vergeten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:22 schreef waxmask het volgende:
Als iemand zijn grapjes over 5 minuten kan navertellen krijgt van mij 50 euro!
Najib Amhali, Jochem Myjer, Hans Teeuwen etc. zijn ook een stuk minder grappig in 2 minuten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Lage standaard heb jij...tijd om eens wat leuke mensen te gaan zien...
Hahahaha als Pieter die had gemaakt was je nu 50 euro rijker....quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik denk dat ze liever 100 euro uitgeven om ze weer te kunnen vergeten.
Koos alberts kan nog van de rolstoel vallen om iedereen nog aan het lachen te krijgen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:23 schreef tong80 het volgende:
Dit was de slechtste stand-up comedian na Koos Alberts in het journaal voor doven en slechthorenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |