abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112539673
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:16 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Elke eerste dinsdag van de maand is er karaoke in feestcafé De Kneus.

http://www.feestcafedekneus.nl/karaoke.asp

De Kneus. Daar ging ik elke avond tijdens de UIT naartoe (als allerlaatste stop voor 't bedje) omdat onze mentoren (twee Uffen) daar het allerliefste kwamen. Sweet memories.
Geneukt?

In de Oude Dikke kon je (vroeger in ieder geval) ook karaoke organiseren.
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:25:54 #202
274453 okiokinl
blablabla
pi_112539881
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:09 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ik wil mijn tijd invullen door een rustige stad met dichte winkels :')
tja dan ben je net te laat geboren vrees ik :)
misschien kunnen we 1 keer per jaar een nostalgie-zondag houden, met alles dicht.
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:27:06 #203
274453 okiokinl
blablabla
pi_112539939
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:37 schreef bierjoost het volgende:
Het hotelplan van het Ubica-pand begint eindelijk ook gestalte te krijgen.

http://www.utrecht.nl/ima(...)20concept_010612.pdf
;( daar gaat t mooie kraakpandje.. jammer hoor..
pi_112541142
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:27 schreef okiokinl het volgende:

[..]

Ach. Het moet nog door weet ik hoeveel inspraak raden. En die krakers zullen ook nog wel gaan dwarsliggen. Dus denk dat ze er nog wel even zitten.

Hebben ze de hoop van Occupy trouwens ook opgegeven? Volgens mij staan ze er niet meer?
pi_112549400
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:25 schreef okiokinl het volgende:

[..]

tja dan ben je net te laat geboren vrees ik :)
misschien kunnen we 1 keer per jaar een nostalgie-zondag houden, met alles dicht.
Valt wel mee hoor. De tijd van geen reclame op tv op zondag heb ik nog ruim meegemaakt! En inderdaad, utrecht heeft behoorlijk veel rustige plekken...

Het is alleen dat ik zo allergische ben voor die kuddes huisvrouwen uit breda met kekke brilletjes die vooral op de koopzondagen af zullen komen...
pi_112554384
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:35 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor. De tijd van geen reclame op tv op zondag heb ik nog ruim meegemaakt! En inderdaad, utrecht heeft behoorlijk veel rustige plekken...

Het is alleen dat ik zo allergische ben voor die kuddes huisvrouwen uit breda met kekke brilletjes die vooral op de koopzondagen af zullen komen...
haha ja of oude dames met allemaal rode hoedjes... okee goed punt. :s)
pi_112554395
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:45 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Ach. Het moet nog door weet ik hoeveel inspraak raden. En die krakers zullen ook nog wel gaan dwarsliggen. Dus denk dat ze er nog wel even zitten.

Hebben ze de hoop van Occupy trouwens ook opgegeven? Volgens mij staan ze er niet meer?
ja alles duurt hier 15 jaar, minstens.
ja voeg ik me ook al af, ze zijn inderdaad weg.
pi_112555206
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:35 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Wanneer was dat? Ik kan me er niks van herinneren.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 7 juni 2012 @ 07:16:38 #209
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_112555289
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:16 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Elke eerste dinsdag van de maand is er karaoke in feestcafé De Kneus.

http://www.feestcafedekneus.nl/karaoke.asp

De Kneus. Daar ging ik elke avond tijdens de UIT naartoe (als allerlaatste stop voor 't bedje) omdat onze mentoren (twee Uffen) daar het allerliefste kwamen. Sweet memories.
Thanks ^O^
Ik had al gezien dat de kneus iid ook aan karaoke doet, is die tent een beetje geschikt voor een groep van ongeveer 20 personen?
pi_112555826
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 06:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wanneer was dat? Ik kan me er niks van herinneren.
van wiki:

quote:
In 1965 werd de SUR (Stichting tot Uitzenden van Reclame) opgericht, maar omdat men de naam niet prettig in het gehoor vond liggen, werd deze in 1967 veranderd naar STER. Aanvankelijk was ook het plan opgevat om zwevende blokken uit te zenden, maar uiteindelijk mochten de blokken alleen voor en na het nieuws (het NOS Journaal op de televisie en de Radionieuwsdienst op de radio) worden uitgezonden. Pas eind jaren tachtig werden er alsnog zwevende reclameblokken ingevoerd. Pas in 1991 kwam er ook reclame op zondag.
Ik kan me nog goed herinneren dat ik als kind de journaals altijd zo saai vond, maar dat deze op zondag maar 10 minuten waren en op andere dagen 20; het nadeel van de zondag was dat er geen reclame was, en als kind vond ik de reclame filmpjes uiteraard heel leuk.
pi_112557007
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 07:16 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Thanks ^O^
Ik had al gezien dat de kneus iid ook aan karaoke doet, is die tent een beetje geschikt voor een groep van ongeveer 20 personen?
Ja hoor, wel beetje op tijd komen denk ik...
pi_112557037
De Occupy'ers zijn verhuisd naar dat grasveldje tussen de Inktpot, het NS-hoofdkantoor, het Belastingdienstkantoor en het spoor / busbaan.

Edit: het grasveldje heeft zelfs een naam: Park Nieuweroord.

Edit 2: tussen Park Nieuweroord en het NS-hoofdkantoor staat nog een school / kinderdagverblijf.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2012 09:31:18 ]
pi_112557133
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 08:21 schreef zatoichi het volgende:

[..]

van wiki:

[..]

Ik kan me nog goed herinneren dat ik als kind de journaals altijd zo saai vond, maar dat deze op zondag maar 10 minuten waren en op andere dagen 20; het nadeel van de zondag was dat er geen reclame was, en als kind vond ik de reclame filmpjes uiteraard heel leuk.
:o
Zou ik dus wel moeten weten. Roept echt geen enkele herkenning bij me op.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_112557592
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 09:28 schreef Nielsch het volgende:
De Occupy'ers zijn verhuisd naar dat grasveldje tussen de Inktpot, het NS-hoofdkantoor, het Belastingdienstkantoor en het spoor / busbaan.

Edit: het grasveldje heeft zelfs een naam: Park Nieuweroord.

Edit 2: tussen Park Nieuweroord en het NS-hoofdkantoor staat nog een school / kinderdagverblijf.
Wordt leuk als de Parade daar over een paar weken weer neerstrijkt :)
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:20:59 #215
141482 Q.
JurassiQ
pi_112558371
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 09:52 schreef Naamah het volgende:

[..]

Wordt leuk als de Parade daar over een paar weken weer neerstrijkt :)
De Parade staat niet op Nieuweroord maar in het Moreelsepark. En daarbij, de EK finale is op 1 juli, na het EK gaan de stinkerds weer terug naar hun ouwe plekkie.
For great justice!
pi_112558533
De Parade zelf is in het Moreelsepark, maar hun hele achter de schermen gebeuren staat (of stond in elk geval) op dat Nieuweroordstukje.

Maar als ze toch weer terug gaan, hebben ze er toch geen last van. Had trouwens nooit verwacht dat ze het zolang zouden volhouden.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_112561028
Wat doet de occupybeweging inmiddels anders dan voordat ze door het leven gingen als occupybeweging?
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:49:28 #218
141482 Q.
JurassiQ
pi_112561620
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:34 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat doet de occupybeweging inmiddels anders dan voordat ze door het leven gingen als occupybeweging?
Openbare ruimte afpakken van hardwerkende Utrechtse bewoners.
For great justice!
pi_112562094
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 11:49 schreef Q. het volgende:

[..]

Openbare ruimte afpakken van hardwerkende Utrechtse bewoners.
Dat deden ze toen ook al, toen noemden we het kraken.

In Nederland hebben we het gewoon te goed met z'n allen. Vandaar ook dat de Occupy-beweging in Amerika veel meer normale mensen aantrok dan het krakerstuig dat zich in Nederland Occupy noemt.
pi_112562120
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:27 schreef okiokinl het volgende:

[..]

Mooi? Tyfuslelijk zul je bedoelen. Die plint dan vooral, en dat ronde bord op het dak. Die schildering vind ik nog wel okee.
pi_112563124
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:04 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat deden ze toen ook al, toen noemden we het kraken.

In Nederland hebben we het gewoon te goed met z'n allen. Vandaar ook dat de Occupy-beweging in Amerika veel meer normale mensen aantrok dan het krakerstuig dat zich in Nederland Occupy noemt.
Nederland heeft ook niet echt een traditie op dat gebied. Er gebeuren zoveel dingen waar niemand op zit te wachten, maar er is dan ook weer niemand die z'n bek open trekt om er iets aan te doen. Gehoorzaam bukken en verder leven.
pi_112566948
de occupy beweging zelf heeft al vanaf het begin gefaald hier. ze hadden het gewoon allen bij amsterdam nmoeten houden, zodat alle occupy gasten op 1 plek zitten. (nu heb je zelfs occupy ede, lol..)
en ze hadden het zonder krakers-luchtje moeten doen, zodat ook echt iedereen eraan mee had kunnen doen. dat is het grote verschil met wallstreet, die er een punt van maken iedereen te verwelkomen.

park nieuwenoort, wat een kutplek.
pi_112567006
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:04 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Mooi? Tyfuslelijk zul je bedoelen. Die plint dan vooral, en dat ronde bord op het dak. Die schildering vind ik nog wel okee.
kwestie van smaak. ik wordt ook niet vrolijk van een h&m pui op een historisch grachtenpand..
pi_112572238
Liep langs die occupy. Er staat ook nog eens sommer occupy in plaats van 'summer' :') Het ziet er echt sneu uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')