abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112389935
quote:
Zeker van die kansloze figuren uit de provincie die sinds kort gas,licht en internet hebben.
  woensdag 6 juni 2012 @ 12:25:29 #177
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_112515002
Hey, er werd me gevraagd of ik mee wou denken over een uitje met collega's. Zelf leek een karaoke bar me wel wat, weet iemand hier nog een goede karaokebar met een breed aanbod qua muziek of iets totaal anders wat wel tof is om met een nogal gevarieerde groep mensen te doen? Bvd :)
  woensdag 6 juni 2012 @ 12:26:18 #178
141482 Q.
JurassiQ
pi_112515038
Voor karaoke ga je maar naar Amsterdam.
For great justice!
pi_112515717
Iemand hier al wat gehoord over Harrie 030? Een initiatief van groepje ondernemers om voortaan elke zondag de winkels open te mogen hebben.

Ben opzich wel voor, maar de manier waarop bevalt mij niet helemaal. Ze profileren zichzelf als burgerinitatief en als consument terwijl het een paar bedrijven zijn die graag willen dat de binnenstad open blijft. Daarbij zijn de spotjes en posts op Twitter/Facebook redelijk kinderachtig, beetje niveau van Nijntje/Sire van paar jaar geleden.

Een ding is wel zeker er wordt tenminste flink over gepraat :)

Hier een artikel erover van RTV Utrecht

http://www.rtvutrecht.nl/(...)se-koopzondagen.html
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_112517183
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:43 schreef Zeurberus het volgende:
Iemand hier al wat gehoord over Harrie 030? Een initiatief van groepje ondernemers om voortaan elke zondag de winkels open te mogen hebben.

Ben opzich wel voor, maar de manier waarop bevalt mij niet helemaal. Ze profileren zichzelf als burgerinitatief en als consument terwijl het een paar bedrijven zijn die graag willen dat de binnenstad open blijft. Daarbij zijn de spotjes en posts op Twitter/Facebook redelijk kinderachtig, beetje niveau van Nijntje/Sire van paar jaar geleden.

Een ding is wel zeker er wordt tenminste flink over gepraat :)

Hier een artikel erover van RTV Utrecht

http://www.rtvutrecht.nl/(...)se-koopzondagen.html
Waar kan ik m'n handtekening zetten?
pi_112517322
Geloof bij zo'n beetje elke winkel die meedoet met het initiatief.

Je kan ook de fb pagina volgen en het daar vragen:

http://www.facebook.com/harrie030
pi_112517859
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:20 schreef Zeurberus het volgende:
Geloof bij zo'n beetje elke winkel die meedoet met het initiatief.

Je kan ook de fb pagina volgen en het daar vragen:

http://www.facebook.com/harrie030
Ik weet niet of ik zozeer tegen wekelijkse koopzondagen ben maar dit initiatief zou ik niet ondersteunen. Het is geen burgerinitiatief maar dat pretenderen ze wel te zijn? En ze regelen handtekeningen door prijzen uit te delen, geen zuivere koek als je het mij vraagt.
pi_112517986
Dat heb ik dus ook, verschuilen achter een hip accountje, net doen of je het belang van de consument vertegenwoordigt maar ondertussen het eigenlijk voor jezelf doen.

De manier waarop (en de kinderachtige toon) zint mij niet al zou ik wel graag de winkels open zien
pi_112518113
Linksom of rechtsom, ik wil gewoon naar de winkel als ik daar zelf zin in heb. Goed initiatief dus.

Net zoals die suffe sluitingstijd om 18:00. Dat maak je ook in geen ander land mee :') Ben ik nog lang niet thuis :(
pi_112518229
Tsja, als we zo gaan beginnen. Hoe vaak kom ik nog echt in de stad om te winkelen? Bestel het merendeel van mijn goederen online. Boodschappen niet, maar de ruime openingstijden van de supermarkten zijn al afdoende.

Het zou alleen handig zijn voor producten die echt diezelfde dag nog in huis moeten staan als er iets kapot is ofzo.
pi_112518347
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:41 schreef Zeurberus het volgende:
Tsja, als we zo gaan beginnen. Hoe vaak kom ik nog echt in de stad om te winkelen? Bestel het merendeel van mijn goederen online. Boodschappen niet, maar de ruime openingstijden van de supermarkten zijn al afdoende.

Het zou alleen handig zijn voor producten die echt diezelfde dag nog in huis moeten staan als er iets kapot is ofzo.
Kleding wil ik toch altijd passen hoor. Voor de rest heb ik inderdaad niks te zoeken in de stad (maar ja, hoeveel niet kleding winkels zitten er nou nog?)
pi_112518474
Kleding is inderdaad ook een uitzondering, maar gezien ik niet van het vrouwelijke geslacht ben hoef ik niet elke week nieuwe kleren :P
pi_112519008
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:47 schreef Zeurberus het volgende:
Kleding is inderdaad ook een uitzondering, maar gezien ik niet van het vrouwelijke geslacht ben hoef ik niet elke week nieuwe kleren :P
Dat scheelt wel ja. Maar toch, heb zelf nooit tijd doordeweeks, nooit op donderdagavond, vrijwel nooit op zaterdag en maar af en toe op zondag. Komt er toch op neer dat ik bijna altijd ben aangewezen op Amsterdam.
  woensdag 6 juni 2012 @ 14:17:27 #189
274453 okiokinl
blablabla
pi_112519738
ja beetje twijfelachtig inderdaad, maar goed initiatief, want ik wil ook die winkels open.
  woensdag 6 juni 2012 @ 14:31:57 #190
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_112520349
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:26 schreef Q. het volgende:
Voor karaoke ga je maar naar Amsterdam.
Jaja, ik weet dat je daar voor karaoke beter terecht kan. Mij gaat het om wat er hier te doen is, niemand verder suggesties?
pi_112520477
Niet op zondag ook al die mensen uit het platteland met hun vlotte korte kapsels een beetje alle stoelen bezet houden bij mijn favoriete café :r

Nee hoor, winkelen doe ik sowieso niet in de stad, tenzij ik iets nodig heb, en dan loop ik gewoon even snel erheen en ben weer weg. Ik vind de stad een stuk leuker als het er lekker rustig is.
pi_112523376
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 14:31 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Jaja, ik weet dat je daar voor karaoke beter terecht kan. Mij gaat het om wat er hier te doen is, niemand verder suggesties?
Meh, ik geloof niet dat we zoiets hebben in Utrecht. Kan me vergissen, maar ben het zelf nog nooit tegen gekomen en bezoek toch best vaak een kroeg.
PWBF
pi_112523410
Voor mij hoeven ook echt niet alle winkels elke zondag open, maar als winkeliers open willen moeten ze dat wat mij betreft kunnen. Ik vind alle supermarkten op zondag open genoeg.
PWBF
  woensdag 6 juni 2012 @ 17:22:49 #194
274453 okiokinl
blablabla
pi_112528215
ik vind dat zondag gewoon dezelfde status als zaterdag moet hebben, of welke andere dag dan ook.
weg met die christelijke dictaten.
dan moet iedereen maar zelf weten hoe hij zn tijd invult verder.
pi_112530933
Het hotelplan van het Ubica-pand begint eindelijk ook gestalte te krijgen.

http://www.utrecht.nl/ima(...)20concept_010612.pdf
pi_112531164
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:37 schreef bierjoost het volgende:
Het hotelplan van het Ubica-pand begint eindelijk ook gestalte te krijgen.

http://www.utrecht.nl/ima(...)20concept_010612.pdf
Zou mooi zijn als er wat leven in die plint komt. Die schildering vind ik niet eens zo heel erg, maar die lelijke dichte plint is me een doorn in het oog.

PWBF
pi_112532640
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 14:31 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Elke eerste dinsdag van de maand is er karaoke in feestcafé De Kneus.

http://www.feestcafedekneus.nl/karaoke.asp

De Kneus. Daar ging ik elke avond tijdens de UIT naartoe (als allerlaatste stop voor 't bedje) omdat onze mentoren (twee Uffen) daar het allerliefste kwamen. Sweet memories.
PWBF
pi_112535637
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:22 schreef okiokinl het volgende:
ik vind dat zondag gewoon dezelfde status als zaterdag moet hebben, of welke andere dag dan ook.
weg met die christelijke dictaten.
dan moet iedereen maar zelf weten hoe hij zn tijd invult verder.
Ik wil mijn tijd invullen door een rustige stad met dichte winkels :')
pi_112535883
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:09 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Dan ga je toch door de straatjes van het Museumkwartier en de Nieuwegracht lopen? Heerlijk rustig en heel erg mooi!
PWBF
pi_112536099
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:09 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Of lekker naar zo'n grefostad als Oudewater ofzo :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')