Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Mensen die o.a. hier posten
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP vind je hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Ml-etje op 19-05-2012 13:24:54 (Afbeelding zichtbaar gemaakt) ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Op vrijdag 18 mei 2012 15:57 schreef Viking84 het volgende: Ik heb de OP gisteren aangepast. Even mijn nieuwe doelen erin gezet en een taalfout eruit gehaald .
Het is net Wikipedia
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Op vrijdag 18 mei 2012 15:57 schreef Viking84 het volgende: Ik heb de OP gisteren aangepast. Even mijn nieuwe doelen erin gezet en een taalfout eruit gehaald .
Edit: godsamme! Hij staat er gewoon nog in! (bedoelt). Hoe kan dat nou? :p.
Gil maar, wat moet eruit?
Bedoelt moet 'bedoeld' zijn (specifiek bedoelt...).
Verder wil ik graag ook bij de marathon van Amersfoort vermeld worden (10 km), eveneens bij de Halve van Hoogland (HM) en als je zo lief wilt zijn om dit er ook even bij te zetten .
Morgen les 21! Van de 30. Op 9 juni staat nu de laatste gepland (ik loop 3x per week). De 11e ga ik 6 km rennen zonder Evy (ooh oh..) en de 14e is de wedstrijd.
Morgen les 21! Van de 30. Op 9 juni staat nu de laatste gepland (ik loop 3x per week). De 11e ga ik 6 km rennen zonder Evy (ooh oh..) en de 14e is de wedstrijd.
Op vrijdag 18 mei 2012 16:09 schreef DarkElf het volgende: op al die foto´s zie ik mensen met zonnebril lopen, vinden jullie dat niet veel te warm/zweterig?
Ik heb het 1 x gedaan maar vond t waardeloos voelen.
Ik kan niet zonder, krijg traanoogjes Maar loop in dagelijks leven ook al heel snel met zo'n ding op mijn hoofd.
Ik ben nu bij les 9 en ik had ook veel moeite met les 1. Netjes gedaan en succes!
Les een is best zwaar voor iemand die 25 jaar niet gerend is, 41 is en te zwaar is. Je voelt je lichaam protesteren, maar Evy zegt de goede dingen op de juiste momenten. En muziek is prettig
Les een is best zwaar voor iemand die 25 jaar niet gerend is, 41 is en te zwaar is. Je voelt je lichaam protesteren, maar Evy zegt de goede dingen op de juiste momenten. En muziek is prettig
Stefan, ben je ook net met Evy begonnen? De "oude" (van een paar jaar terug) of de nieuwe? Ik merkj (heb de oude gedaan en doe nu de nieuwe) dat ik deze makkelijker vind. Weet niet of m'n algehele conditie beter is of dat het gewoon anders is van opbouw en dat mij makkelijker afgaat.
Anyway, respect als je het volhoud! Ik vind het nu ok, maar heb er wel andere sporten nog bij gedaan. 41, lang niet gesport, lijkt me pittig! Maar je kan het
Ik hoop over een tijdje ook mijn eerste twee wedstrijden te lopen. Heb al wel wat in de planning, maar ik wil nog kijken of het gaat lukken. Het moet kunnen in elk geval En dit topic motiveert lekker.
Bedoelt moet 'bedoeld' zijn (specifiek bedoelt...).
Verder wil ik graag ook bij de marathon van Amersfoort vermeld worden (10 km), eveneens bij de Halve van Hoogland (HM) en als je zo lief wilt zijn om dit er ook even bij te zetten .
Pas je het dan ook even aan in de Wiki? Anders kan ik dit het volgende topic weer posten .
Maar waarom moet de wiki aangepast worden? Met de 'open nieuw deel'-knop pakt hij toch gewoon weer deze OP en heb je toch helemaal geen wiki nodig?
Ik heb vandaag 8-10-8 gelopen en ga mezelf een schop onder mn kont geven om regelmatiger te lopen. Volgende keer 10-10-10 en dan rap richting het half uur.
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Maar waarom moet de wiki aangepast worden? Met de 'open nieuw deel'-knop pakt hij toch gewoon weer deze OP en heb je toch helemaal geen wiki nodig?
Ik heb vandaag 8-10-8 gelopen en ga mezelf een schop onder mn kont geven om regelmatiger te lopen. Volgende keer 10-10-10 en dan rap richting het half uur.
Dit dus De Wiki is er puur voor de sier nog dames & heren
MissBliss, doe jij ook Evy? Ik had de vorige keer idd 8-10-8. Wat ik fijn vind aan de "nieuwe" is dat je 3x hetzelfde loopt (dus 3 lessen 8-10-8) vind ik het makkelijker vol te houden, je hoeft jezelf niet steeds uit te dagen. De verschillen tussen de weken zijn wel groter, maar toch.
Op vrijdag 18 mei 2012 16:54 schreef Perruche het volgende: MissBliss, doe jij ook Evy? Ik had de vorige keer idd 8-10-8. Wat ik fijn vind aan de "nieuwe" is dat je 3x hetzelfde loopt (dus 3 lessen 8-10-8) vind ik het makkelijker vol te houden, je hoeft jezelf niet steeds uit te dagen. De verschillen tussen de weken zijn wel groter, maar toch.
Nee, ik doe geen Evy. Ik loop dit schema http://run2day.nl/lopen/loopschema/absolute-beginner en ik volg ook nog lessen 1 keer in de week. Maar ik hou me niet zo netjes aan het schema Ik moest deze week 10-10-10 gaan doen maar dat vond ik wat veel nog dus ik heb eerst 8-8-8- gedaan en dus vandaag 8-10-8 (gehoord van iemand die Evy doet, haha). Maar nu wil ik dus zondag wel weer volgens schema gaan en wat strenger voor mezelf
Ik kan me wel voorstellen dat dat fijn is, een paar keer hetzelfde achter elkaar, dat heeft mijn schema ook wel een beetje.
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Nee, ik doe geen Evy. Ik loop dit schema http://run2day.nl/lopen/loopschema/absolute-beginner en ik volg ook nog lessen 1 keer in de week. Maar ik hou me niet zo netjes aan het schema Ik moest deze week 10-10-10 gaan doen maar dat vond ik wat veel nog dus ik heb eerst 8-8-8- gedaan en dus vandaag 8-10-8 (gehoord van iemand die Evy doet, haha). Maar nu wil ik dus zondag wel weer volgens schema gaan en wat strenger voor mezelf
Ik kan me wel voorstellen dat dat fijn is, een paar keer hetzelfde achter elkaar, dat heeft mijn schema ook wel een beetje.
Schema's zijn een leidraad geen verplichting. Als dit je beter bevalt moet je dit doen.
Viking, ik zie net een vraag van je over mn voorbereiding voor de HM. Daar kan ik kort over zijn: Die was bagger, door problemen met mn rug. Maar voordat ik de HM liep, had ik nog niet verder gelopen dan 16km inderdaad
Op vrijdag 18 mei 2012 17:17 schreef YUR het volgende: Viking, ik zie net een vraag van je over mn voorbereiding voor de HM. Daar kan ik kort over zijn: Die was bagger, door problemen met mn rug. Maar voordat ik de HM liep, had ik nog niet verder gelopen dan 16km inderdaad
Oh maar dankzij onze aankopen willen wij nu iets verkopen.
We hebben nu ineens een hartslagmeter over! *Zephyr Heart Rate Monitor *Oplaadbaar via USB, dus geen geklooi met batterijen *Compatible met Endomondo via Bluetooth (waar wij de hartslagmeter ook voor gebruikte) *Incl softband *In perfecte staat, eigenlijk niet enorm veel gebruikt (Yur had vrij snel al een Garmin, ik heb 2x ermee gelopen) *Nieuw 89 euro, nu voor 50 euro http://int.store.endomond(...)or-hxmtm-bluetoothtm
kwam net iemand van een goed doel aan de deur met krasloten en die zag onze hardloopschoenen staan. En ik kwam meteen niet meer van 'm af! Telefoonnummer gehad van iemand die veel lopen organiseert hier in de buurt en wat informatie gekregen over clubs hier in de buurt.
Nu ik er zo over nadenk is het wellicht juist wel leuk om lid te worden van zo'n clubje, als is 't maar om 1 keer in de week met die mensen te rennen en verder ook wat nieuwe mensen hier te leren kennen: zeker in de zomermaanden als veel studenten terug gaan naar huis zou 't nog wel 's eenzaam kunnen worden hier
Wel super aardige man enzo. Hij had de marathon van Maastricht een paar jaar geleden gelopen
Schema's zijn een leidraad geen verplichting. Als dit je beter bevalt moet je dit doen.
Is ook zo Tot nu toe gaat het lekker op deze manier.
En ze zitten/starten dus hier om de hoek en ze hebben routes online staan die nagenoeg allemaal langs mijn huis komen dus die ik van daar kan oppikken en dát rondje rennen!
En ze zitten/starten dus hier om de hoek en ze hebben routes online staan die nagenoeg allemaal langs mijn huis komen dus die ik van daar kan oppikken en dát rondje rennen!
Tof zeg
Die lui op die foto zijn per stuk net zo oud als wij allemaal bij elkaar
Er zitten ook jongere lopers bij! en als ik nog wat van ze kan leren dan is dat mooi meegenomen. Mijn techniek is om te janken, dus álle ruimte voor verbetering