SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Don't be a drag, just be a queen!
Ja je moet het wel verdienen he.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welk geldvandaag weer een afwijzing gekregen
joooy
Nee dat je geld moet verdienen. Jij bent de toekomstige topvrouw van Shell.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Zeg je nu indirect dat ik geen baan verdien?
Wat mot ik nou bij Shellquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee dat je geld moet verdienen. Jij bent de toekomstige topvrouw van Shell.
Weet niet, maar je word er wel rijk van.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat mot ik nou bij ShellAl lijkt dat loontje me wel chill.
Ik geloof je op je woord.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Weet niet, maar je word er wel rijk van.
Bij de balie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord.
Waar kan ik solliciteren?
Oh leuk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:15 schreef Beach het volgende:
jmr heb een betakey over voor The Secret World
Hipsters bestaan niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:08 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Stijg ik nu op de hipster-ladder?
Intonicquote:
Oh yeahhhhquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Intonic![]()
is er morgen ook rond 15uur
Pakt laatste trein terug geloof ikquote:
flippiee sprekenquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:37 schreef Beach het volgende:
doe dat per wa ofzo en vervuil deze mooie sc niet
Verstandige keuze wel van hem.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pakt laatste trein terug geloof ik
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:37 schreef Beach het volgende:
doe dat per wa ofzo en vervuil deze mooie sc niet
Eikelpiercingquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
If you had to get a piercing (not ears), what would you get?
Sowieso in m'n navelquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
micro dermalquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
tepel. Dat ding is al zo nutteloos dan maar versieren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eikelpiercing
Na, lip of wenkbrauw denk wel.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sowieso in m'n navel![]()
Nee, ik zou nooit een piercing nemen
Tisdat?quote:
En dan een stier eromheen tatoeërenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
tepel. Dat ding is al zo nutteloos dan maar versieren.
In je huid wordt zeg maar een plaatje gezet en daar boven op kun je een steentje schroeven. Je kan die bijna overal laten plaatsen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tisdat?
[..]
En dan een stier eromheen tatoeëren![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tisdat?
[..]
En dan een stier eromheen tatoeëren![]()
Kampers United hoor zoietsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In je huid wordt zeg maar een plaatje gezet en daar boven op kun je een steentje schroeven. Je kan die bijna overal laten plaatsen.Je nek, borstbeen, buik, hand.
[ afbeelding ]
waaromquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ALS IK MOEST KIEZEN. Dan zou ik die kiezen.
Oh die dingetjes.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In je huid wordt zeg maar een plaatje gezet en daar boven op kun je een steentje schroeven. Je kan die bijna overal laten plaatsen.Je nek, borstbeen, buik, hand.
[ afbeelding ]
Ja ontsmetten schijnt al pijnlijk te zijn en dat ding kan uit je lichaam groeien. Dus ik wil niet weten "wat als het gaat ontsteken" dat lijkt mij ook alles behalve prettig. Maar goed dat is met alle piercings zo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh die dingetjes.Die zijn best geinig eigenlijk, maar ook best eng. D: Wat als het gaat ontsteken?
Stomme camperquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ALS IK MOEST KIEZEN. Dan zou ik die kiezen.
niequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
camper
Beter een camper dan een driewieler
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uhu maar dan niet zo horizontaalquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd.Vercrackte nek allessss
Film 't eensquote:
last van nek nuquote:
MAMA MAMA MAMA HENKIE START EEN WELLUS NIETUS SPELLETJEquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd.Vercrackte nek allessss
[..]
NIE
Ik was zeker iedere keer te laat met reageren.quote:
n0quote:
Stom wijf.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MAMA MAMA MAMA HENKIE START EEN WELLUS NIETUS SPELLETJE
waaromquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:09 schreef Henkie94 het volgende:
Hier een leuke dame voor je topiek:
[ afbeelding ]
kun je lang wachten godverquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik wil een kus met een hartjes pi.
kus.
Niet zo:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:26 schreef Beach het volgende:
[..]
zo ongeveer wel ja als ik haar zie posten
Waarom afwassen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom afwassen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
wtf?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahahahahaahah beac hhaahahahahwhh
[..]
Ik wil wel op je wachten, hoor.
[..]
mijn hond stinkt echt hoor, niets persoonlijksquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dit doet pijn hoor om te lezen![]()
![]()
!!
dudequote:
K.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
HOU OP HOU OP JE BESTAAT NIET MEER VOOR MIJ :S
sorryquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flikker gewoon op met die nonsens.
Baby'squote:
Een baby van een ander is altijd leuk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Baby's
Bij een ander dan. Ik hoef ze voorlopig nog nietIk was wel net naar kittens aan het kijken
Dat zijn ook baby's. Alleen moet ik eerst een huis hebben, anders ben ik een slechte moeder.
Ja. Als ie dan gaat janken geef je m gewoon weer terug aan z'n moederquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Een baby van een ander is altijd leuk.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:58 schreef Bloempje. het volgende:
Ik was gisteren al een slechte moederEen van mijn katten was uit een kast gesodemieterd en toen liep ie mank en moesten we naar de dierenarts en nou heeft ie pillen tegen de pijn. En toen had ik een van mijn andere kinders per ongeluk opgesloten
Noh Bloemps dit valt me erg tegen zeg. Hoe kon je dit laten gebeuren?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:58 schreef Bloempje. het volgende:
Ik was gisteren al een slechte moederEen van mijn katten was uit een kast gesodemieterd en toen liep ie mank en moesten we naar de dierenarts en nou heeft ie pillen tegen de pijn. En toen had ik een van mijn andere kinders per ongeluk opgesloten
kusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
KB ik heb vannacht een dik verhaal van me af geschreven he, en dat luchtte op..
Ik ben trots.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
KB ik heb vannacht een dik verhaal van me af geschreven he, en dat luchtte op..
Broertje was niet thuis, dus dat vond ik wel lekker rustigquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]. Eigenlijk had je broertje moeten opsluiten, kon je nog lachen ook.
.
Ik geloof Klips zo.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:00 schreef Bloempje. het volgende:
NOU DAT WEET IK OOK NIET.
Ik voelde me heel schuldigMaar volgens Klip ben ik geen heel slechte moeder
.
Ja! En het is nog gezellig bij jou thuis ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik geloof Klips zo.Dat verzorgende heb je al en alles.
Uurloon+reiskostenvergoeding?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:02 schreef Renesite het volgende:
Hoi iemand, maak mijn kamer es schoon. Dank.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja! En het is nog gezellig bij jou thuis ook..
Wat liefquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik geloof Klips zo.Dat verzorgende heb je al en alles.
Vlegel, doe het zelf. Jij luiwammes.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:02 schreef Renesite het volgende:
Hoi iemand, maak mijn kamer es schoon. Dank.
Een boterham met beenhamsalade, een glas melk en een chupa chup.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Krijg helegaar niks.
Stront in de zak Benesite.
Been there, twee weken geleden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vlegel, doe het zelf. Jij luiwammes.
Mijn ouders zijn op vakantie en zo'n heel huis schoonmaken valt best tegen. Doe je dit huis ook even, als je toch bezig bent?
Je biedt KB beenhamsalade aan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een boterham met beenhamsalade, een glas melk en een chupa chup.
Klip en broertje zijn er. Reuze sterke mannen. En als die falen heb ik mijn 5 tijgers nog.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Been there, twee weken geleden.
OOOOH ZEG JE ZOMAAR DAT JE ALLEEN THUIS WOONT! DIT LEZEN VERKRACHTERTS EN DIEFJES EN KOMEN STRAKS JE HUIS LEEGROVEN! NOOIT ZEGGEN DAT JE ALLEEN THUIS BENT MEISJE!!!!!!!!!
IK WEET WAAR ZE WOONT EN NU KAN IK DUS HAAR BROERTJE VERKRACHTEN EN ALLESquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Been there, twee weken geleden.
OOOOH ZEG JE ZOMAAR DAT JE ALLEEN THUIS BENT! DIT LEZEN VERKRACHTERTS EN DIEFJES EN KOMEN STRAKS JE HUIS LEEGROVEN! NOOIT ZEGGEN DAT JE ALLEEN THUIS BENT MEISJE!!!!!!!!!
Je mag mijn broertje wel lenen om te oefenen. Hij.is 4.quote:
Ik eet geen ham.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een boterham met beenhamsalade, een glas melk en een chupa chup.
En klipsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
IK WEET WAAR ZE WOONT EN NU KAN IK DUS HAAR BROERTJE VERKRACHTEN EN ALLES
Geilen boi wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Klips kennende doet hij vrijwillig mee..
Niettesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Klips kennende doet hij vrijwillig mee..
Kom maar, gezellig! Vriendinnetje van broertje is er alleen ook. En nog een paar vrienden van broertje. Dus leef je uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
IK WEET WAAR ZE WOONT EN NU KAN IK DUS HAAR BROERTJE VERKRACHTEN EN ALLES
Eng. Ik zou alleen Paul doen de rest niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niettes
[..]
Kom maar, gezellig! Vriendinnetje van broertje is er alleen ook. En nog een paar vrienden van broertje. Dus leef je uit.
Paul komt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Eng. Ik zou alleen Paul doen de rest niet.
Klips is een schatje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:10 schreef Bloempje. het volgende:
Oh, ik heb het gevraagd, hij doet wel vrijwillig mee.
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:10 schreef Bloempje. het volgende:
Oh, ik heb het gevraagd, hij doet wel vrijwillig mee.
Die heb ik op het werk al.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cosmo heeft een dikke strenge negerin nodig.
Als ik google snap ik die fascinatie ergens wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar genoeg over dit, ik kom alweer over als een oversekste homo die van 18 jarige jongens houdt..
Oh, dat geeft niet hoor. Ben ik niet de enige die op 18 jarige jongetjes valtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar genoeg over dit, ik kom alweer over als een oversekste homo die van 18 jarige jongens houdt..
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cosmo heeft een dikke strenge negerin nodig.
Wil ze wel maar ik niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nu nog een relatie mee aangaan. *zweepsmiley
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
OH, ik kwam er laatst achter dat mijn ex nu met een of andere 'Oh no you didn't' negerin heeft. Ik moest gniffelen
En dr naam klinkt als een geslachtsziekte.quote:
Een echte man.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:15 schreef Bloempje. het volgende:
Klip is verslaafd aan een racespelletje.
Soaschquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En dr naam klinkt als een geslachtsziekte.
Niks mis met de naam Shaniqua.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En dr naam klinkt als een geslachtsziekte.
Zoiets is het wel jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niks mis met de naam Shaniqua.
NEEN. Mijn tijgers worden niet ontvoerd. Maar jullie mogen wel langskomen hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
KB zullen we binnenkort bij Bloem langskomen? Kunnen we dat broertje van je even dumpen en gelijk een tijger van Bloem ontvoeren..
Zo moet onze hond later ook heten. Of een huisdier. Of een adoptie ding (NO FUCKING WAY). Maar in ieder geval IETS moet later Shaniqua heten. Zo heet Patrick zijn telefoon tegenwoordigquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niks mis met de naam Shaniqua.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo moet onze hond later ook heten. Of een huisdier. Of een adoptie ding (NO FUCKING WAY). Maar in ieder geval IETS moet later Shaniqua heten. Zo heet Patrick zijn telefoon tegenwoordig
Ik las leellquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Leeeeeeeets daaaaanceeee toniiiiiiiiiiighttt yeaaaahhhh
Ik wilde zeggen: watteuh? Maar toen zei Klip naast me: HOUUGGHHO!!! VANAVOND! Champions league finale!quote:
Wat is houugghhoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: watteuh? Maar toen zei Klip naast me: HOUUGGHHO!!! VANAVOND! Champions league finale!
weekendje Schiermonnikoog?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:37 schreef Renesite het volgende:
Zo maar eeeem spullen pakken... Straks weer een weekendje in het nog noordelijke puntje van 's lands
Een uitroep van: OHJAVERGETEN JEETJE WAT DOM VAN MIJ!quote:
Ik ken een meisje dat altijd 'clubvoetbalquote:
Lijkt me een uiterst leuk meiskequote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ken een meisje dat altijd 'clubvoetbal'gebruikt
sterktequote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Buikpijn en helemaal alleen hier en buh.
Beetje jammer dit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beter maden in je kont dan in je kut.
nu moet ik weer aan dat verhaal denkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beter maden in je kont dan in je kut.
quote:
Het moet uit je hart komen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]E
T [ afbeelding ] S [ afbeelding ] U [ afbeelding ]
het is niet wat het lijktquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Daarom die hela ja![]()
en gewoon fokken op mobiel Cosmo dan geen last van UI
Zeker zo'n geadopteerd negerjongetje die dan met zo'n verschrikkelijke Westerse naam rondlooptquote:
Weleens meegemaakt bij kenissen; geadopteerde negertjes met bijbelse namen als Gideonquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zeker zo'n geadopteerd negerjongetje die dan met zo'n verschrikkelijke Westerse naam rondloopt![]()
![]()
Oke dan is fok user Al-andalus dus een extremist.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alleen de achterlijke extremisten vinden dat.![]()
Afschieten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Oke dan is fok user Al-andalus dus een extremist.
Ja ik heb een hekel aan extremisten, zowel joods, christelijk, moslim en weet ik veel wat.quote:
Alles met extreem ervoor is slecht ja. Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik heb een hekel aan extremisten, zowel joods, christelijk, moslim en weet ik veel wat.
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het wordt een buitenechtelijk kind, sry.
Mijn zwarte schaap dusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het wordt een buitenechtelijk kind, sry.
umad?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |