Ik gok/hoop op een dode Joffrey aan het einde van het seizoen.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik denk trouwens dat dit de stilte voor de storm is , deze aflevering. En dat we echt een gigantisch spektakel krijgen als afsluiting van dit seizoen
Ik hoop van niet. Vind hem een van de leukste characters.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:06 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik gok/hoop op een dode Joffrey aan het einde van het seizoen.
Is het toevallig niet de Ice & Fire wiki? Vind je het gek dat daar spoilers staan...quote:Op maandag 21 mei 2012 15:22 schreef maurisioo het volgende:
Ik heb de boeken zelfs niet eens gelezen dus dacht stel de vraag toch maar niet in het boekentopic
Ik zocht alleen een naam uit GoT op in google. Klikte op een wiki die in resultaten kwam en hoopte daar meer info te krijgen over die persoon.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Is het toevallig niet de Song of Ice & Fire wiki? Vind je het gek dat daar spoilers staan...
De gewone Game of Thrones Serie pagina op Wikipedia bevat geen spoiler elementen uit de boeken, zover ik kan zien.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:14 schreef maurisioo het volgende:
Kan het zijn dat wikipedia de informatie van GoT uit alle boeken haalt?
Oppassen dus, Wiki of Ice & Fire gaat over de boeken, en die is meedogenloos mbt spoilersquote:Op maandag 21 mei 2012 16:13 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik zocht alleen een naam uit GoT op in google. Klikte op een wiki die in resultaten kwam en hoopte daar meer info te krijgen over die persoon.
Meteen bovenin, onder Feature Storyquote:Op maandag 21 mei 2012 16:23 schreef MPC60 het volgende:
Ik zie dat scope nergens staan op tower of the hand.
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:23 schreef MPC60 het volgende:
Ik zie dat scope nergens staan op tower of the hand.
Joffrey's kasteeltje en die andere knakker zullen wel gaan vechten. Hopen dat ze eens wel een keer een aanval in beeld brengenquote:Op maandag 21 mei 2012 15:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik denk trouwens dat dit de stilte voor de storm is , deze aflevering. En dat we echt een gigantisch spektakel krijgen als afsluiting van dit seizoen
Hehe zie het zo gebeurenquote:Op maandag 21 mei 2012 17:09 schreef .aeon het volgende:
De volgende aflevering opent met Tyrion die langzaam wakker wordt op het slachtveld en alles al voorbij is, wedden
Lopend, waarschijnlijk. Paarden zijn te duurquote:Op maandag 21 mei 2012 16:49 schreef arucard het volgende:
[..]
Hopen dat ze eens wel een keer een aanval in beeld brengen
Behalve het feit dat hij wel goed is in moorden, vind ik hem een hypocriete idioot. Ik vond het mooi toen Arya Stark om zijn hoofd vroeg.quote:
Vind je het gek, met Joffrey als koningquote:Op maandag 21 mei 2012 19:49 schreef VeX- het volgende:
Ik vond het opvallend hoe vijandig de Lannisters en dan met name Cersei en Tyrion tegen elkaar zijn. Is het nou echt nodig om onderling nog op die manier ruzie te gaan maken terwijl Stannis voor de deur staat om iedereen levend te verbranden?![]()
Klopt het trouwens dat Tyrion Joffrey best aan z'n lot wilde overlaten als hij ervoor koos het slagveld op te gaan? Fijne Hand is dat dan.
Arrogant, maar pakt wel al die guards in zijn eentje in zeer korte tijd.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:34 schreef VeX- het volgende:
We hebben veel karakters gezien en hier en daar worden wat kleine verhaallijnen verdiept, maar dit was weer zo'n opbouw aflevering. Ik zat nergens echt op het puntje van m'n stoel.
[..]
Behalve het feit dat hij wel goed is in moorden, vind ik hem een hypocriete idioot. Ik vond het mooi toen Arya Stark om zijn hoofd vroeg.
"Blabla, ik vermoord iedereen voor je, niets is onbespreekbaar, ik zweer het op alle goden" maar ondertussen wel janken als je zelf het doelwit bent.
Oh ja, Joffrey's megalomanie was weer hilarisch. Hoe hij Stannis wel even zou aanpakken.![]()
![]()
Volgens mij was het punt juist de bedoeling dat als hij een beetje rondrijdt tussen de mannen, onder bescherming van zijn wachten, dat goed is voor het moraal, en het voor hem nauwelijks kwaad kan.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:49 schreef VeX- het volgende:
Ik vond het opvallend hoe vijandig de Lannisters en dan met name Cersei en Tyrion tegen elkaar zijn. Is het nou echt nodig om onderling nog op die manier ruzie te gaan maken terwijl Stannis voor de deur staat om iedereen levend te verbranden?![]()
Klopt het trouwens dat Tyrion Joffrey best aan z'n lot wilde overlaten als hij ervoor koos het slagveld op te gaan? Fijne Hand is dat dan.
Het was meer het beide. Een koning op het strijdvlak werkt ontzettend goed, en als hij tijdens de strijd om het leven zou komen zou hij er niet rouwig om zijn. Meer iets van Win/win.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij was het punt juist de bedoeling dat als hij een beetje rondrijdt tussen de mannen, onder bescherming van zijn wachten, dat goed is voor het moraal, en het voor hem nauwelijks kwaad kan.
Gebruiken is niet aan zn lot overlaten
Gek hèquote:Op maandag 21 mei 2012 19:34 schreef VeX- het volgende:
[..]
Behalve het feit dat hij wel goed is in moorden, vind ik hem een hypocriete idioot. Ik vond het mooi toen Arya Stark om zijn hoofd vroeg.
"Blabla, ik vermoord iedereen voor je, niets is onbespreekbaar, ik zweer het op alle goden" maar ondertussen wel janken als je zelf het doelwit bent.
Vooral het eerste.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:17 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het was meer het beide. Een koning op het strijdvlak werkt ontzettend goed, en als hij tijdens de strijd om het leven zou komen zou hij er niet rouwig om zijn. Meer iets van Win/win.
Talisa dacht ikquote:Op maandag 21 mei 2012 21:05 schreef Zeroku het volgende:
Zo aflevering weer gezien, hoe heet die nurse ook alweer die met Robb lag te vunzen?
Ah, kloptquote:
Jij zou jezelf direct door je hoofd schieten, zonder de ander er proberen uit te praten?quote:Op maandag 21 mei 2012 19:34 schreef VeX- het volgende:
We hebben veel karakters gezien en hier en daar worden wat kleine verhaallijnen verdiept, maar dit was weer zo'n opbouw aflevering. Ik zat nergens echt op het puntje van m'n stoel.
[..]
Oh ja, Joffrey's megalomanie was weer hilarisch. Hoe hij Stannis wel even zou aanpakken.![]()
![]()
Dit inderdaad.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:41 schreef Gwywen het volgende:
Beetje duffe aflevering inderdaad maar je kon wel zien dat dit de opmaat is voor een heleboel komende gebeurtenissen.
Die bestaat. "The lady" knipoog knipoog.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:48 schreef Nickske1912 het volgende:
"Where are the gods of tits and wine?"
Tyrion
SPOILER: S02E08Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. echt priceless![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:01 schreef tuut-chips het volgende:
Vond het gezicht van Tyrion toenJa, dat toneelstukje erbij.SPOILER: S02E08Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. echt priceless![]()
Prachtig jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |