Ik gok/hoop op een dode Joffrey aan het einde van het seizoen.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik denk trouwens dat dit de stilte voor de storm is , deze aflevering. En dat we echt een gigantisch spektakel krijgen als afsluiting van dit seizoen
Ik hoop van niet. Vind hem een van de leukste characters.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:06 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik gok/hoop op een dode Joffrey aan het einde van het seizoen.
Is het toevallig niet de Ice & Fire wiki? Vind je het gek dat daar spoilers staan...quote:Op maandag 21 mei 2012 15:22 schreef maurisioo het volgende:
Ik heb de boeken zelfs niet eens gelezen dus dacht stel de vraag toch maar niet in het boekentopic
Ik zocht alleen een naam uit GoT op in google. Klikte op een wiki die in resultaten kwam en hoopte daar meer info te krijgen over die persoon.quote:Op maandag 21 mei 2012 16:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Is het toevallig niet de Song of Ice & Fire wiki? Vind je het gek dat daar spoilers staan...
De gewone Game of Thrones Serie pagina op Wikipedia bevat geen spoiler elementen uit de boeken, zover ik kan zien.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:14 schreef maurisioo het volgende:
Kan het zijn dat wikipedia de informatie van GoT uit alle boeken haalt?
Oppassen dus, Wiki of Ice & Fire gaat over de boeken, en die is meedogenloos mbt spoilersquote:Op maandag 21 mei 2012 16:13 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik zocht alleen een naam uit GoT op in google. Klikte op een wiki die in resultaten kwam en hoopte daar meer info te krijgen over die persoon.
Meteen bovenin, onder Feature Storyquote:Op maandag 21 mei 2012 16:23 schreef MPC60 het volgende:
Ik zie dat scope nergens staan op tower of the hand.
quote:Op maandag 21 mei 2012 16:23 schreef MPC60 het volgende:
Ik zie dat scope nergens staan op tower of the hand.
Joffrey's kasteeltje en die andere knakker zullen wel gaan vechten. Hopen dat ze eens wel een keer een aanval in beeld brengenquote:Op maandag 21 mei 2012 15:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik denk trouwens dat dit de stilte voor de storm is , deze aflevering. En dat we echt een gigantisch spektakel krijgen als afsluiting van dit seizoen
Hehe zie het zo gebeurenquote:Op maandag 21 mei 2012 17:09 schreef .aeon het volgende:
De volgende aflevering opent met Tyrion die langzaam wakker wordt op het slachtveld en alles al voorbij is, wedden
Lopend, waarschijnlijk. Paarden zijn te duurquote:Op maandag 21 mei 2012 16:49 schreef arucard het volgende:
[..]
Hopen dat ze eens wel een keer een aanval in beeld brengen
Behalve het feit dat hij wel goed is in moorden, vind ik hem een hypocriete idioot. Ik vond het mooi toen Arya Stark om zijn hoofd vroeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |