quote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef Biogarde het volgende:
Greyjoy, zulks een eindbaas. Met zo'n mongoloïde schele kutkop je eigen zus willen neuken, wie wil dat nou niet.
lekker incest kutje tochquote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef Biogarde het volgende:
Greyjoy, zulks een eindbaas. Met zo'n mongoloïde schele kutkop je eigen zus willen neuken, wie wil dat nou niet.
Als ik zo'n zusje had....quote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef Biogarde het volgende:
Ach, hij had in ieder geval nog het fatsoen geschokt te lijken toen het eenmaal duidelijk werd.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op zondag 20 mei 2012 02:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ach, hij had in ieder geval nog het fatsoen geschokt te lijken toen het eenmaal duidelijk werd.
Jaime en Cersei daarentegen...
Geweldig origineel en pas 3 keer langsgekomen. Kan het een beetje minder met de onzin gifs in dit topic?quote:
Ik vind ze juist leuk, laat maar komen!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:31 schreef HiZ het volgende:
[..]
Geweldig origineel en pas 3 keer langsgekomen. Kan het een beetje minder met de onzin gifs in dit topic?
Fan-tas-tischquote:
Jory was echt een baas, man.quote:
Seizoen 1 vind ik tot nu toe beter dan seizoen 2. Jij niet?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:25 schreef Danielle83 het volgende:
Beetje jammer dat er nog maar 3 afl van dit seizoen zijn, maar aan de andere kant goeie reden om de boeken te gaan lezen. Deel 1 heb ik in mijn bezit
Nooit expliciet genoemd, maar lijkt me duidelijk Cerceiquote:Op zondag 20 mei 2012 17:33 schreef pervertedhermit het volgende:
In seizoen 1 probeert een assasin Bran te vermoorden met zon dolk van Valerian staal. Later vertelt Baelish dat hij deze dolk had verloren aan Tyrion in een weddenschap. Iemand enig idee wie nou de opdrachtgever was, Jamie & Cercei of Tyrion. Hoop dat iemand dit kan beantwoorden, kan me namelijk niet voorstellen dat Tyrion zo dom is om zo'n unieke dolk te gebruiken.
Tyrion legt als hij uit Eyrie vertrekt met Bronn dat het uiteraard niet van hem kwam, aangezien die dolk teveel op zou vallen. Of het Jamie of Cersei was is volgens mij niet duidelijk. In ieder geval een van die twee.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:33 schreef pervertedhermit het volgende:
In seizoen 1 probeert een assasin Bran te vermoorden met zon dolk van Valerian staal. Later vertelt Baelish dat hij deze dolk had verloren aan Tyrion in een weddenschap. Iemand enig idee wie nou de opdrachtgever was, Jamie & Cercei of Tyrion. Hoop dat iemand dit kan beantwoorden, kan me namelijk niet voorstellen dat Tyrion zo dom is om zo'n unieke dolk te gebruiken.
Jamie & Cercei hadden het nog over Brann, Jamie leek zich er weinig zorgen over te maken en leek niet te willen ingrijpenquote:Op zondag 20 mei 2012 17:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tyrion legt als hij uit Eyrie vertrekt met Bronn dat het uiteraard niet van hem kwam, aangezien die dolk teveel op zou vallen. Of het Jamie of Cersei was is volgens mij niet duidelijk. In ieder geval een van die twee.
Ja, tussen de regels door valt Cersei waarschijnlijk wel aan te wijzen inderdaad, maar als ik me goed herinner wordt dat nergens expliciet gezegd.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:41 schreef Baszh het volgende:
[..]
Jamie & Cercei hadden het nog over Brann, Jamie leek zich er weinig zorgen over te maken en leek niet te willen ingrijpen
Ben ik met je eens! Maar daarom wel nieuwsgieriger naar s3quote:Op zondag 20 mei 2012 17:25 schreef Reempie6 het volgende:
[..]
Seizoen 1 vind ik tot nu toe beter dan seizoen 2. Jij niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |