Ja want een knuppel in de nek kraakt zo lekkerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
“Are the two mutually exclusive in your experiences?"
Theonquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:14 schreef Rijst het volgende:
Deze kan er ook wel bijHij heeft net zo'n erge rotkop als Joffrey
[ afbeelding ]
Agreequote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:14 schreef Rijst het volgende:
Deze kan er ook wel bijHij heeft net zo'n erge rotkop als Joffrey
[ afbeelding ]
Hij is misschien eerder Lawful Good, maar dat is Edje al. Evil.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Boekenstannis?
Lawfull neutral lijkt namelijk niets op de Hammis we all know and love van de serie:
[ afbeelding ]
Stannis Lawful Good? Hij gaat vreemd met een duivelse heks.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij is misschien eerder Lawful Good, maar dat is Edje al.
Vreemdgaan en bastards verwekken maakt een man niet slecht in Westeros.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:55 schreef Klauz het volgende:
[..]
Stannis Lawful Good? Hij gaat vreemd met een duivelse heks.
Ik bedoelde Lawful Evil.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:55 schreef Klauz het volgende:
[..]
Stannis Lawful Good? Hij gaat vreemd met een duivelse heks.
Edje Raketje gaat ook vreemd, maar die is nog zo nobel om het bastaardkind dan in de familie op te nemen.
LOL, daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vreemdgaan en bastards verwekken maakt een man niet slecht in Westeros.
Het is eerder regel dan uitzondering.
Eerst kijken dan lezen, dan heb je een gezicht bij de namen in het boek, dat onthoudt een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:00 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wat zal ik eerst doen, seizoen 1 kijken of het boek lezen?
QFTquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:15 schreef MPC60 het volgende:
Als je vandaag nog wat wilt doen zou ik het niet doen.
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef Biogarde het volgende:
Greyjoy, zulks een eindbaas. Met zo'n mongoloïde schele kutkop je eigen zus willen neuken, wie wil dat nou niet.
lekker incest kutje tochquote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef Biogarde het volgende:
Greyjoy, zulks een eindbaas. Met zo'n mongoloïde schele kutkop je eigen zus willen neuken, wie wil dat nou niet.
Als ik zo'n zusje had....quote:Op zondag 20 mei 2012 00:03 schreef Biogarde het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |