schoenenreus had bijvoorbeeld Puma Suede/Clyde's voor cheap (nu niet meer btw denk ik). Anders America Today voor All Stars.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:50 schreef announcement het volgende:
Klinkt gek, maar Scapino heeft soms ook wel eens wat leuke merksneakers voor weinig. Zijn er nog meer van zulke budgetwinkels waar je af en toe wat leuks kan vinden?
Je hebt ook vele outlets die sneakers voor weinig verkopen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:34 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
schoenenreus had bijvoorbeeld Puma Suede/Clyde's voor cheap (nu niet meer btw denk ik). Anders America Today voor All Stars.
Altijd leuk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:36 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag dagje Antwerpen, eens kijken of er nog iets leuks ligt
beide Lockwood vestigingen hebben wel leuk spul staan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:36 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag dagje Antwerpen, eens kijken of er nog iets leuks ligt
Staat imo bijna altijd wel wat leuks wanneer ik in Antwerpen ben.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
beide Lockwood vestigingen hebben wel leuk spul staan.
Ik ga ook vooral voor lockwoodquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
beide Lockwood vestigingen hebben wel leuk spul staan.
oe, je krijgt zeker props van Lina (avenue) als je zo binnenstapt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:55 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik ga ook vooral voor lockwood![]()
Ik hoop dat ze daar die huf sokken nog hebben.
Wivah:
[ afbeelding ]
Lol, jij denkt dat Japan goedkoop is voor sneakers? Het is vooral leuk om weer wat nieuwe dingen te zien, maar goedkoop is het niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:18 schreef serqie het volgende:
[..]
lol wat zijn de prijzen van sneakers daar ?
volgens mij kan je voor het geld dat je hier geeft voor 1 paar, daar 4 paar halen
Ik vind het wel wat voor een feestje met carnaval ofzo...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Ze zijn allemaal goed lelijk uit die lijn iig.quote:
PM skoop via Lacebag.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:15 schreef Bajskorv het volgende:
Damm, Hanon krijgt de rose Roshe's niet binnen... Iemand met een website waar ze wel liggen?
Thanks, moet ik alleen weer een login voor LB verzinnen. Niet echt mijn forum daar.quote:
Voor mij ook niet idd. Ben ook geen lid.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Thanks, moet ik alleen weer een login voor LB verzinnen. Niet echt mijn forum daar.
Ik neem puma suedes altijd een halve maat kleiner.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:18 schreef shiftsix het volgende:
hoe valt puma tov nike?
ik heb 9 bij nike (dunk, af1, am etc)
ik wil puma suedes bestellen maar weet niet welke maat ik moet nemen
Een minuut nadat ik het gepost had zag ik het zelf ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:47 schreef HAL9000S het volgende:
Lol, het staat op de zijkant. New Balance 400.
Niet aan mij besteed.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:33 schreef HAL9000S het volgende:
Mayfly woven Tz... interesting. Hopen dat ie langer meegaat dan de normale mayfly.
[ afbeelding ]
Ik zou dan veel liever in de Tom sachs sneakers rondlopen. Vind ze wel wat hebben.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:21 schreef HAL9000S het volgende:
Nee ik zou er ook niet meer rond gaan lopen.
Zijn wel oke.... zag ze net online gaan @ the glade maar niet meer mijn size. Oh well....quote:Op maandag 21 mei 2012 21:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zou dan veel liever in de Tom sachs sneakers rondlopen. Vind ze wel wat hebben.
Waarom zou je in godsnaam online kopen prefereren boven in store kijken en passen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:51 schreef galaxy366 het volgende:
http://www.suprafootwear.(...)/ARM?category=SKYTOP
Waar kan ik deze kopen in Nederland? Het ''Liefst'' online!, maat 42.
[ afbeelding ]
Als ik jou was zal ik dan even naar Groningen gaan, grotere kans dat je ze vindquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:06 schreef galaxy366 het volgende:
Eigelijk wel goed idee, Zal even rondkijken in Winschoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:26 schreef Atta-boy het volgende:
Zou die best willen maar gaat me nooit passen.
Zit te denken om een keer wat meer te betalen voor een schoen en een grailtje te kopen.
Hoe vallen footscapes?Over welke gaat het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:26 schreef Atta-boy het volgende:
Zou die best willen maar gaat me nooit passen.
Zit te denken om een keer wat meer te betalen voor een schoen en een grailtje te kopen.
Hoe vallen footscapes?wat zijn je grails dan? (vraag geldt ook voor andere lezers als zij iets willen delen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:30 schreef nexusje het volgende:
iemand geinteresseerd in die converse x parra? Heb ze pas gekocht maar te klein.. maat 43/9,5
Onderdeel van de nog te komen 5 uit de olympics pack?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:50 schreef HAL9000S het volgende:
Is consortiumseries dus de betere zaken.... denk aan woei, patta etc.
Als ik de verhoudingen zo zie, zeg ik well done. Ziet er erg retro uit. Indien ik naast de woei asics grijp wil ik deze zeker halen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:10 schreef HAL9000S het volgende:
Geen idee.... is wel een OG CW voor dit model trouwens, zou wel een paartje willen scoren.
Klinkt goed, greed factor +100.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:18 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Wat ik erover gelezen heb is dat ze daadwerkelijke de originele shape hebben nagemaakt. Iets om naar uit te kijken dus.
Niet mijn ding. Een blauw suede broque vind ik niet verkeerd, maar die zool erbij kan (mijns inziens) echt niet. Zonder hak wordt het een lompe boel.quote:
Denk dat ik die zx'jes liever wil dan die woei x asics. Ga ze wel proberen te scoren denk ik.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Als ik de verhoudingen zo zie, zeg ik well done. Ziet er erg retro uit. Indien ik naast de woei asics grijp wil ik deze zeker halen.
Was lastig , Iemand in lokaal NYC die ze heeft gehaald en naar Nederland hgeshipt .quote:
Stockholm. Ik vind met name C Premium relaxed, en dan Six-Feet-Down. Caliroots zelf is voornamelijk het skate spul, en da's niet echt mijn ding, dus die skip ik meestal. Heb nog een studiootje om de hoek daar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:43 schreef seto het volgende:
Bedoel je nou Stockholm of de site?Vond de winkel in Stockholm nogal tegenvallen namelijk.
$248quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:46 schreef HAL9000S het volgende:
Hoeveel zijn die Cole Haan dingen retail eigenlijk?
Wat voor studie?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:46 schreef Sinji het volgende:
Studie is een strop voor mijn geldboom. Geen water nawmean
Binnenkort weer werken
Sinji is alive!quote:
Ik hoop dat hier weinig tot geen hype voor is. Kan ik op m'n gemak een paar bestellen. Ik wil ze zeker halen mits niet te duur.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:00 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Denk dat ik die zx'jes liever wil dan die woei x asics. Ga ze wel proberen te scoren denk ik.
Ik was 1 dag voor dat lockwood ze ging verkopen in Antwerpen en toen lagen ze al in store. Niet meegekregen ondanks een heel lulverhaalquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:21 schreef HAL9000S het volgende:
Die heb ik ook maar geskipt die entourage dunks.
M'n laatste paar zx heb ik zo'n 9 jaar geleden gehad. Deze zouden een mooie aanvulling zijn op m'n asics GL II.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:06 schreef HAL9000S het volgende:
Engelsen en Duitsers gaan over het algemeen wat eerder voor torsion/zx'jes.... hier in NL is dat heel wat minder idd.
Zitten mad comfy en model is echtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:39 schreef Gaijin het volgende:
Het is vast vloeken in de kerk, maar vinden jullie die nou echt mooi ? Vind ze nogal lelijk. Ieder z'n eigen ding ofc
Die zool maakt 'm juist tof.quote:
Haha, exact hetzelfde met dezelfde schoen. Zo'n tof model, ik zal ook de webshops weer eens aflopen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:10 schreef Jackson5 het volgende:
Wie o wie weet waar ik deze kan bestellen, mijn oude zijn versleten en ik wil ze heel graag nog een keer. Ik kan ze echt nergens meer vinden.
[ afbeelding ]
Haha, ik moet én zal ze hebben, ik weet de modelnaam niet eens meerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:36 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Haha, exact hetzelfde met dezelfde schoen. Zo'n tof model, ik zal ook de webshops weer eens aflopen.
http://www.eukicks.com/nike-dunk-hi-ac-premium-bronze/quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:45 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Haha, ik moet én zal ze hebben, ik weet de modelnaam niet eens meer
Held!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:39 schreef thethoryd het volgende:
[..]
http://www.eukicks.com/nike-dunk-hi-ac-premium-bronze/
Nike Dunk Hi AC Premium dus
Ik weet niet welke maat je hebt, maar hier zijn er een paar;
http://www.ebay.com/itm/N(...)2d157#ht_2731wt_1396
http://www.ebay.com/itm/N(...)9405a#ht_2148wt_1163
http://www.ebay.com/itm/N(...)c5535#ht_2355wt_1213
http://www.ebay.com/itm/N(...)fe9b0#ht_1954wt_1164
http://www.ebay.com/itm/2(...)c7804e#ht_500wt_1413
http://www.ebay.com/itm/2(...)bff81b#ht_500wt_1413
http://www.ebay.com/itm/2(...)c784e0#ht_500wt_1413
Maakt het wel wat anders iig.quote:
Ja. Niet veel bijzonders.quote:
Wel grote kans op invoerrechten omdat PostNL de laatste tijd ernstig aan het cashen is helaasquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:27 schreef Jackson5 het volgende:
Ik heb ze besteld![]()
http://www.ebay.com/itm/3(...).l2649#ht_500wt_1413
116 euro incl verzenden dat vind ik nog best meevallen. Ik heb ze toendertijd voor 125 euro gekocht ongeveer.
Ja dat neem ik maar voor lief, ik heb dat vaker moeten betalen, maar ik wil ze gewoon heel graag hebben.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:30 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Wel grote kans op invoerrechten omdat PostNL de laatste tijd ernstig aan het cashen is helaasKost je dan (uit men hoofd) 19% + ¤12,50
Heb er vandaag ook een gekocht, Norse Aros chino shorts Mustard.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ja. Niet veel bijzonders.
Had de camo converse x stussy dingen nog gepast maar die vallen klein uit. Halve maat groter is wenselijk iig. Heb zelf een norse projects korte broek meegenomen.
Naja ik had samba's gekocht met lage waarde en gift en die werden ook ingenomen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:35 schreef Atta-boy het volgende:
Als diegene als gift verzend en de prijs laag houd toch niet?
Ik zie het wel, ik heb de verkoper in ieder geval een mail gestuurd wat hij kan doen om te taxes te ontlopen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:36 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Naja ik had samba's gekocht met lage waarde en gift en die werden ook ingenomen.
Die truuk werkt echt al 10 jaar niet meerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:35 schreef Atta-boy het volgende:
Als diegene als gift verzend en de prijs laag houd toch niet?
Achja dan maar 30 euro erbij, het gaat mij niet echt om de prijs. Ik wil die krengen gewoon hebben.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:38 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die truuk werkt echt al 10 jaar niet meer
Hoe kunnen ze de waarde dan bepalen? Bij mij werkt het meestal welquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:38 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die truuk werkt echt al 10 jaar niet meer
Je krijgt dan een brief toegestuurd waar je dan een factuur moet bijsturenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:43 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze de waarde dan bepalen? Bij mij werkt het meestal wel
Ik in army green. Ben ik je misgelopen Hal. Als ik je had gespot had ik zeker even hallo gezegd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:35 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Heb er vandaag ook een gekocht, Norse Aros chino shorts Mustard.
Fuuuu dan moet ik heel veel betalen als ik gepakt wordquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:44 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Je krijgt dan een brief toegestuurd waar je dan een factuur moet bijsturen
Thnxquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:15 schreef HAL9000S het volgende:
Taka's zijn dope
Je kan wel zeggen dat je geen factuur hebt maar dan gaan ze gokken... je gaat sowieso betalen.
Niet in de sale. Deze heb ik bij de baskets gehaald. Die nieuwe shop aan de elandsgracht.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:19 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb ook al tijden naar die taka's zitten kijken.... nooit de trigger gepulled though. Waren deze ook van die sale?
Ze hadden ook wat accessoires van pendleton en verder o.a. ransom x adidas, Nike qs blazer perf en meer.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:44 schreef HAL9000S het volgende:
Oh tof... daar hebben ze die pendleton x vans taka die ik heb ook liggen volgens mij onder de toonbank. Toffe winkel, wil er ook snel eens naar toe.
Vanavond west side disco in Den Haag, de pip dus vanavond m'n hasselhof schoenen aan
[ afbeelding ]
De zolen zijn ook echt fucking glad zodat je er extra goed op kan dansen
Een maandje. Sprak even met de gasten en ze zijn iig wel erg enthousiast zoals het hoort. Winkel ziet er leuk uit. Lekker simpel, maar wel nice.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:57 schreef Atta-boy het volgende:
Hoe lang zit die shop er al? Miss ben ik er eens binnen gelopen maar anders klinkt het als een leuke winkel om eens langs te gaan.
Baskets.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:04 schreef Atta-boy het volgende:
Oh cool dan ben ik er dus nog nooit geweest. Hoe heten ze? Wil hun site wel eens zien dan
Erg nice! Wel vrij warm denk ik?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:30 schreef Topicspace het volgende:
[ afbeelding ]
NIKE SB: OMAR SALAZAR LR
Dinsdag/woensdag komen ze binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje flaw in mijn plan was het lekkere weer, bij wifey thuis een korte sport broek van haar aangetrokken omdat het zo warm was![]()
![]()
#goodlife
Idem hier.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:15 schreef Bajskorv het volgende:
Damn, ik zou echt niks van mijn chick aan kunnen trekken. Een korte broek op mijn hoofd misschien.
Zekers. Ik heb gewoon een mini-chick en een dikke reet.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Idem hier.![]()
Maar toffe deck vault en de janoski's zijn zeker Nice.
Drukke kantoorbaan, Carling en weinig sporten?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:26 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zekers. Ik heb gewoon een mini-chick en een dikke reet.
Mwah, ik sport wel voldoende denk ik (4-7 uur in de week?), en eet ook wel ok, maar 2-3 avonden veel pinten en ik blijf wel enigzins "op gewicht". Volgens de BMI zit ik al tijden op 25, dus zo erg is het ook weer niet. Mijn chick is gewoon echt "petite", dus ik steek er wat bij af als lompe Hollanderquote:Op maandag 28 mei 2012 16:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Drukke kantoorbaan, Carling en weinig sporten?
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:08 schreef vault_tec het volgende:
Pinkster weekend wivah en pick ups (board is voor wifey):
[ afbeelding ]Die Janoskis wil ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Beetje flaw in mijn plan was het lekkere weer, bij wifey thuis een korte sport broek van haar aangetrokken omdat het zo warm was![]()
![]()
#goodlife
Verder heb ik de zelfde schoenmaat als mn chick dus vind ze al mn schoenen wel prima![]()
Bij size? liggen ze nog in UK 8 of 9, dus ongeveer 42.5 of 43.5.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:55 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Held!![]()
Heb wel 43Dan moet ik 9 of 9.5 hebben toch?
Hoe vond je het? Supreme Blazers heb ik niet gespot.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:21 schreef Atta-boy het volgende:
Dope hua's vault. Dibs als je die weg doet.
Vandaag op de passar malam een hoop heat gezien. Supreme blazers![]()
Ik heb een pijl en boog pick up
size? blazers low. Ik was er bijna elke dag daar (wel na werk uiteraard en had een standhouderpas :p)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:51 schreef Atta-boy het volgende:
Cool. Ik heb echt 3 keer warm gegeten en nog 6 snacks op ofzo![]()
Wat had jij aan dan? En nog een beetje naar je zin gehad?
Tsss... rakus.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:51 schreef Atta-boy het volgende:
Cool. Ik heb echt 3 keer warm gegeten en nog 6 snacks op ofzo![]()
Wat had jij aan dan? En nog een beetje naar je zin gehad?
not bad. Maar 150 euro voor AM1quote:
nee, via via een pas geregeld zodat ik niet elke keer 12/15 euro moet lappen :pquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:45 schreef Atta-boy het volgende:
Ok nice, heb je volgens mij niet gezien dan. Ik had bred 4's aan en was met 3 vol getattooeerde gasten![]()
Werkte je er ook? Of vanwaar die standhouderpas?
Iig erg goed gegeten daar.
want?quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:34 schreef jeunessegaspillee het volgende:
Zitten er al mensen voor de Patta?
In juni komt Yeezy 2 toch?quote:
Je weet niet of het first come, first served wordt. Straks wordt er een raffle gehouden, lig je daar een week te stinken voor de Pattaquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:44 schreef jeunessegaspillee het volgende:
[..]
In juni komt Yeezy 2 toch?
denk het ook. Alhoewel campen wel epische verhalen/discussies en foto's opleveren dan een raffle.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:17 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb het idee dat het raffle systeem een blijvend iets gaat worden.
Ze hadden geen US 11 meer, helaas. Ook alleen nog maar Roshe's in 12, anders had ik daar nog wat van mee genomen. Morgen bij Six Feet Down proberen. Precinct 5/Patta is momenteel niet de moeite waard, zitten duidelijk in verbouwing. Wel een dope shirtje mee genomen, en genoeg shit van Our Legacy gepast dat ik morgen in de juiste maten in Stockholm op kan halen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:04 schreef leppeh het volgende:
In deze cw vind ik ze echt supervet, die eerdere groen/bruine en blauw/grijze deden me niet zo veel. Ik ga morgen ook langs de 290SQM om deze te passen!
Weet je toevallig of ze nog 9.5 hadden? Zal wel niet, als ze zelfs 11 niet meer hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:34 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ze hadden geen US 11 meer, helaas. Ook alleen nog maar Roshe's in 12, anders had ik daar nog wat van mee genomen. Morgen bij Six Feet Down proberen. Precinct 5/Patta is momenteel niet de moeite waard, zitten duidelijk in verbouwing. Wel een dope shirtje mee genomen, en genoeg shit van Our Legacy gepast dat ik morgen in de juiste maten in Stockholm op kan halen.
Hm, die flow hadden ze nog wel in een aantal maten zei hij.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:26 schreef leppeh het volgende:
[..]
Weet je toevallig of ze nog 9.5 hadden? Zal wel niet, als ze zelfs 11 niet meer hebben.
Vind ze nog steeds dope. Gaan de 23e uitkomen is me verteld.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:15 schreef HAL9000S het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er niet zo kapot van....
Zag dat er 150 paar komen bij woei en heb geen zin om er in alle vroegte te zijn. Dan maar een raffle en allemaal daar rond dezelfde tijd zijn en wie weet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:24 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Vind ze nog steeds dope. Gaan de 23e uitkomen is me verteld.
Komen geen yeezy's in de verkoop bij woei btw
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:29 schreef Nezhi het volgende:
Nou, als we dan toch bezig zijn.
Liners voor mijn skates
[ afbeelding ]
Die zou ik gewoon zo rocken manquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:29 schreef Nezhi het volgende:
Liners voor mijn skates
[ afbeelding ]
Als je er een swoosh optekent lijken het net magsquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:29 schreef Nezhi het volgende:
Liners voor mijn skates
[ afbeelding ]
Die onderste zijn toch uit het lady liberty pack? Zijn extra hoge dunks.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:13 schreef Nezhi het volgende:
Kwam deze ook nog tegen, custom Nike x Valo skates alleen nog zonder wieltjes.
[ afbeelding ]
Lijkt net een snowboot.
En wat is dit in godsnaam?
[ afbeelding ]
extra hoog door een verhoogde zool. Nieuwe "hype" voor de dames zijn de zogenaamde sneaker-ish sleehakken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die onderste zijn toch uit het lady liberty pack? Zijn extra hoge dunks.
Wivah
[ afbeelding ]
Goed lelijk iig.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:20 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
extra hoog door een verhoogde zool. Nieuwe "hype" voor de dames zijn de zogenaamde sneaker-ish sleehakken.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:03 schreef Bajskorv het volgende:
PS: Ja, nu ben ik trots op mezelf en ga ik wat drinken. Iedereen een goed weekend gewenst, ik ga naar de klote.
Ik wacht de info hoe ze de release gaan doen rustig af. Ben benieuwd of ze voor een raffle gaan kiezen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:51 schreef Atta-boy het volgende:
Goede aankopen bajskorv!
Ik vind de woei versie toch beter denk ik. 23 juni
Je krijg gewoon een nummer en het eerste nummer dat omgeroepen wordt zou dan first pick kunnen krijgen. Desondanks vind ik 150 paar nog enigszins weinig om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:09 schreef Atta-boy het volgende:
Voor de eerste 100 in de rij geven ze een shirt + speciale design doos weg. Denk dat het dan campen word, anders ben je er niet lang van te voren en weet niemand welk nummer hij is.
Morgen is inmiddels vandaag, nog langs geweest?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:41 schreef Atta-boy het volgende:
Maar dan zou het systeem van de eerste 100 niet eerlijk zijn. Degene die tickets uitdeelt weet dan toch nooit de volgorde? Of er moet een lijst bijgehouden worden, maar dat is onlogisch bij raffles![]()
Ik ga het morgen aan m'n woei homie vragen
We hebben het er nog wel over natuurlijk. Duurt nog een maandje.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:21 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ga waarschijnlijk wel vroeg.
Ze gaan 150 kosten en van wat ik gehoord heb 11 uur open.
Balen! Heb ze voor 116 euro incl verzending op ebay gekocht, voor dat geld had ik ook een paar zwarte erbj kunnen nemenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:05 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Bij size? liggen ze nog in UK 8 of 9, dus ongeveer 42.5 of 43.5.
Size?
Ik denk dat ik morgen ook een paar bij bestel, mijn maat hebben ze nog gewoon.
zou er niet zo zeker van zijn, Woei "hype" is groter dan jij denkt. In elk uithoek van NL zie je een kiddie met een Woei tee rondlopen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:42 schreef Atta-boy het volgende:
Denk niet dat het zo'n gekkenhuis gaat worden. Asics x patta waren miss 150 man. Als je er 2 uur van te voren bent zit je dan dus makkelijk bij de eerste 100
Dat klopt ook wel weer. Denk alleen niet dat die 14 jarige jongetjes en meisjes zich echt bezighouden met sneakers en gaan campen. Ik denk dat de hype minder zal zijn dan de patta x asics. Maar het is woeis eerste grote collabo dus kan het zomaar mis hebbenquote:Op zondag 3 juni 2012 10:19 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zou er niet zo zeker van zijn, Woei "hype" is groter dan jij denkt. In elk uithoek van NL zie je een kiddie met een Woei tee rondlopen.
Dat kan je nog steeds doenquote:Op zondag 3 juni 2012 04:19 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Balen! Heb ze voor 116 euro incl verzending op ebay gekocht, voor dat geld had ik ook een paar zwarte erbj kunnen nemen
Haha nee ik ga rode supra's halen, ik heb namelijk de Beat It jas van Michael Jackson gekocht en daar passen rode sneakers perfect bij.quote:
Haha sorry! Heb ze nog niet binnen #fmlquote:Op zondag 3 juni 2012 18:12 schreef vault_tec het volgende:
PM van atta.. is het niet over die footscapes en dat die ze kwijt wil
L.A. gear... Das lang geleden. Heel soms spot ik een paartje in de tweedehands winkel.quote:
Zijn een paar jaar terug nog opnieuw uitgebracht door een stel NL chicks....quote:Op maandag 4 juni 2012 19:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
L.A. gear... Das lang geleden. Heel soms spot ik een paartje in de tweedehands winkel.
Werden ze zo nog maar gemaakt tegenwoordig....quote:Op maandag 4 juni 2012 20:05 schreef Modus het volgende:
De eerste echte AM1 Leather en mijn eerste Nikies..
http://www.ebay.com/itm/V(...)&hash=item3a75646277
Had ik een keer gelezen, maar voor mij is het nog steeds die retro herinnering.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:32 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Zijn een paar jaar terug nog opnieuw uitgebracht door een stel NL chicks....
Deze http://kleding-schoenen-h(...)uE%3D&fta_ind=5&fs=1 doen hem de das om.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:34 schreef HenkXL het volgende:
Echte of nepperts? :
http://link.marktplaats.nl/564721796
Hij biedt namelijk ook blauw/witte ACG's aan en die zijn zo goed als niet meer leverbaar, alleen uit stock. Zodoende neig ik te zeggen dat het nepperts zijn?
1 maand actief op marktplaats..quote:Op maandag 4 juni 2012 20:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Deze http://kleding-schoenen-h(...)uE%3D&fta_ind=5&fs=1 doen hem de das om.
Ik vind het afritsen van de mouwen vooral handig. Ik ren ook met kouder weer wel, maar heb een hekel aan lange mouwen met rennen. Dus alleen een vest met hood is top.quote:
Wat een bizarre prijzen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:31 schreef Bajskorv het volgende:
End Clothing heeft alweer uitverkoop, met de "secret sale" als start. Misschien handig om die link te hebben voor de mensen die niet op hun mailing list staan.
Ik heb nog snel wat gekocht van Gyakusou. Zat er toch al over te twijfelen, en met 25% korting wordt het redelijk.
[ afbeelding ]
Sorry, ik vergeet even te vermelden dat je de 25% korting krijgt op de prijzen die je ziet met de codequote:Op woensdag 6 juni 2012 14:31 schreef Bajskorv het volgende:
End Clothing heeft alweer uitverkoop, met de "secret sale" als start. Misschien handig om die link te hebben voor de mensen die niet op hun mailing list staan.
Ik heb nog snel wat gekocht van Gyakusou. Zat er toch al over te twijfelen, en met 25% korting wordt het redelijk.
Maar nu met 25% korting. Hoewel ik dat voor zo'n trui nog steeds teveel vind. Dus eens.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat een bizarre prijzen.
Zo'n hoodie als jij hebt gekocht snap ik nog maar gewoon zo'n trui voor 119 pond:
http://www.endclothing.co(...)-be-hoody-88367.html
Misschien even hier vragen? Ik zoek een kledingstuk #25quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:58 schreef Baltimore het volgende:
Kan iemand mij misschien met het vinden van het volgende soort schoenen..
Het volgende plaatje laat duidelijk zien wat ik zoek. Dus low-top, dunne zolen, 7-8 eye laces, smal
[ afbeelding ]
Ik had het ook gekregen en gekeken. Mooie dingen gezien, alleen de kas is een beetje leeg op dit moment en misschien maar goed ook.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:31 schreef Bajskorv het volgende:
[ afbeelding ]
zijn gewoon bowlingschoenen manquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Misschien even hier vragen? Ik zoek een kledingstuk #25
Zien er wel aardig uit.
Cool ding, had die volgens mij ook een keer bijna gekocht. Toch maar niet gedaan omdat ik nooit hardloopquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:31 schreef Bajskorv het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben gaan hardlopen om Nike Undercover shit te kunnen kopenquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:10 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Cool ding, had die volgens mij ook een keer bijna gekocht. Toch maar niet gedaan omdat ik nooit hardloop
Nice - de mijne hou ik nog even, ze slijten echt langzaam bij mij.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:32 schreef Jackson5 het volgende:
Heb ze binnen, heb helemaal niks hoeven bijbetalen, heeft 1,5 week geduurd vanuit USA
[ afbeelding ]
Miss dat ik toch maar ninja word en zulk soort kleding ga kopen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:11 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik ben gaan hardlopen om Nike Undercover shit te kunnen kopen
Glide 2?quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:19 schreef HAL9000S het volgende:
Nieuwe pavement pounders gekocht vandaag:
[ afbeelding ]
Ach, maar natuurlijk.. Was de 3 helemaal vergeten. Wilde je niet wachten tot de 4?quote:
Op een gegeven moment wordt hij niet meer geupdate. Heb al heel vaak gehad dat mijn pakketje totdat hij opeens bij mij thuis was nog hopeloos achter stond op de tracking site.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:07 schreef Atta-boy het volgende:
Mijn pakketje is al sinds de 30e in het vliegtuig. Vliegt dat vliegtuig een paar rondjes om de aarde ofzo?
Iemand hier ervaring mee? Tracking word niet meer geupdate ofzo.
Mss douane? Ik merk hetzelfde met sommige pakketjes uit USA.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:07 schreef Atta-boy het volgende:
Mijn pakketje is al sinds de 30e in het vliegtuig. Vliegt dat vliegtuig een paar rondjes om de aarde ofzo?
Iemand hier ervaring mee? Tracking word niet meer geupdate ofzo.
Dat dacht ik dus ook, meestal betaal je aan de deur maar ik heb geen idee hoe ik nu zou moeten betalen!quote:
Ligt eraan via wat het is verzonden. Pin me er niet op vast, maar ik geloof dat als je het via FedEx hebt laten komen dit gebeurd. Heb het zelf ook wel eens gehad, dus het is wel mogelijk. Op die brief staan de kosten toch die je over moet maken?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:24 schreef thethoryd het volgende:
Dit is echt raar. Ik had Roshe Runs besteld, en ong. een maand geleden binnengekregen. Nou krijg ik gister een inklaringsbrief, terwijl ik ze allang binnen heb! Weet iemand of dit normaal is?
Waar ben jij dan en hoe zie je het?quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:15 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik zie je naam op de lijst :p (en nee, ik sta er niet)
Die spiders zijn erg fijn. Jammer dat ze mijn maat niet hadden in de sale. Vrij voorkomende maat immers.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:22 schreef Atta-boy het volgende:
Maar wie heeft nou met mijn naam die post gemaakt? Zeker die homie van shooto.
Die gyakusou runners zijn ziek licht. Gelukkig niet met niks naar huis![]()
Ik wilde niet op de camera maar was alsnog 1 keer vol in beeld.
Kwam ook nog een gast van vice me interviewen en een foto maken dus miss kom ik op die site of in de magazine
Niet de Oranjecamping...quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:14 schreef don-diablo het volgende:
En ik in de trein. Begreep de Posts al niet tot ik op lacebag even de bedoeling had nagelezen.![]()
Lange werkweek inclusief cursussen, avondbijeenkomsten, studiemodules en de dagelijkse dingen beats camping.
Ik houd niet van kamperen. Maximaal 1x per jaar op een festival. Meer niet.quote:
Dit is mijn eerste keerquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:38 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik houd niet van kamperen. Maximaal 1x per jaar op een festival. Meer niet.
Wheheh good luck.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:40 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste keer
Tenminste, ik tel de tentenkampen op safari niet mee - die hadden warm water en een plee...
Likewise... die spiders vind ik niet fijn om op te rennen. Ze zijn idd heel licht maar omdat er achterin de schoen geen padding zit krijg ik wondjes op m'n achillespezen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:38 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik houd niet van kamperen. Maximaal 1x per jaar op een festival. Meer niet.
Wel netjes dat ze bij 290 gewoon tickets gaven en dat je niet hoeft te blijven zitten.quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:33 schreef Atta-boy het volgende:
Ja 290sqm was echt onwijs chill. Campen was gewoon leuk en gezellig in tegenstelling tot patta. Gratis lunch gehad van nike, lekker curry soepje![]()
Was iig leuk, amper regen gehad.
Heb een paartje gyakusou gehaald in de sale voor 80 plus patta sokken voor 6.
Edit: check me nu (19.40) op at5 ik heb een rode hoodie aan
Herkenbaar en weinig steun rond de hiel. Wel lekker om mee in de stad te lopen etc. Free's zijn in dat opzicht ook kut. Daar hebben sommigen het gevoel alsof ze letterlijk op een spons lopen. Zwalkt alle kanten op wegens gebrek aan steun. Ik vraag me wel af of free's wel bij mij passen qua hardlopen. Moet wel wat steun hebben. Voor vakanties e.d. wel erg relaxt natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Likewise... die spiders vind ik niet fijn om op te rennen. Ze zijn idd heel licht maar omdat er achterin de schoen geen padding zit krijg ik wondjes op m'n achillespezen.
Ik zou er zelf iig niet meer dan 5k mee doen. Daar heb ik m'n glide 1 voor.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:08 schreef Atta-boy het volgende:
Free's zijn ook niet echt ideale hardloopschoenen. Zijn goed voor kleinere afstanden, grote afstanden houd je met die techniek nooit vol
zoveel power heb ik hier niet op het FOK! forum :pquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:10 schreef Atta-boy het volgende:
Huh? Wie heeft dat er op geplaatst? Was ik serieus niet![]()
Shooto?
Anyway: 290sqm geen succes gehad. Had de size 8 die ze hadden aan een personeelslid beloofd dus eerstvolgende was één 8,5 en daar aasten dus 4 man met een 8 plus waarschijnlijk 4 man met een 8,5 op. Paartjes zijn daar verdeeld en je kan ze zaterdag ophalen, top geregeld campout.
Kom ik bij patta aan, alles hysterisch, was nog 1 plekje op de lijst voor een 6 en had me met heel veel proppen miss gelukt maar had het er niet voor over. Personeel gestressed en niet chill, niks duidelijk dus wilde het risico ook niet nemen.
Zo dat was mijn verhaal van de dag /coolstorybro.
Bleek m'n moeder te zijnquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:35 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zoveel power heb ik hier niet op het FOK! forum :p
290 heeft het goed geregeld met de campers, hulde.
nee joh, bij "oude" 290 locatie was gewoon te ver. AM1 AMS kon je daar gewoon oppikken toen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:41 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Bleek m'n moeder te zijndacht omdat jij die gast naast me kende dat hij op m'n tel dat getypt had. We hadden daar nl een stekkerdoosje gekocht en m'n tel lag in de oplader
Sowieso hulde voor 290sqm, doen dit volgens mij voor het eerst en doen het gelijk beter dan patta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |