schoenenreus had bijvoorbeeld Puma Suede/Clyde's voor cheap (nu niet meer btw denk ik). Anders America Today voor All Stars.quote:Op woensdag 16 mei 2012 19:50 schreef announcement het volgende:
Klinkt gek, maar Scapino heeft soms ook wel eens wat leuke merksneakers voor weinig. Zijn er nog meer van zulke budgetwinkels waar je af en toe wat leuks kan vinden?
Je hebt ook vele outlets die sneakers voor weinig verkopen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:34 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
schoenenreus had bijvoorbeeld Puma Suede/Clyde's voor cheap (nu niet meer btw denk ik). Anders America Today voor All Stars.
Altijd leuk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:36 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag dagje Antwerpen, eens kijken of er nog iets leuks ligt
beide Lockwood vestigingen hebben wel leuk spul staan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:36 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag dagje Antwerpen, eens kijken of er nog iets leuks ligt
Staat imo bijna altijd wel wat leuks wanneer ik in Antwerpen ben.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
beide Lockwood vestigingen hebben wel leuk spul staan.
Ik ga ook vooral voor lockwoodquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
beide Lockwood vestigingen hebben wel leuk spul staan.
oe, je krijgt zeker props van Lina (avenue) als je zo binnenstapt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:55 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik ga ook vooral voor lockwood![]()
Ik hoop dat ze daar die huf sokken nog hebben.
Wivah:
[ afbeelding ]
Lol, jij denkt dat Japan goedkoop is voor sneakers? Het is vooral leuk om weer wat nieuwe dingen te zien, maar goedkoop is het niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:18 schreef serqie het volgende:
[..]
lol wat zijn de prijzen van sneakers daar ?
volgens mij kan je voor het geld dat je hier geeft voor 1 paar, daar 4 paar halen
Ik vind het wel wat voor een feestje met carnaval ofzo...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Ze zijn allemaal goed lelijk uit die lijn iig.quote:
PM skoop via Lacebag.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:15 schreef Bajskorv het volgende:
Damm, Hanon krijgt de rose Roshe's niet binnen... Iemand met een website waar ze wel liggen?
Thanks, moet ik alleen weer een login voor LB verzinnen. Niet echt mijn forum daar.quote:
Voor mij ook niet idd. Ben ook geen lid.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Thanks, moet ik alleen weer een login voor LB verzinnen. Niet echt mijn forum daar.
Ik neem puma suedes altijd een halve maat kleiner.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:18 schreef shiftsix het volgende:
hoe valt puma tov nike?
ik heb 9 bij nike (dunk, af1, am etc)
ik wil puma suedes bestellen maar weet niet welke maat ik moet nemen
Een minuut nadat ik het gepost had zag ik het zelf ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:47 schreef HAL9000S het volgende:
Lol, het staat op de zijkant. New Balance 400.
Niet aan mij besteed.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:33 schreef HAL9000S het volgende:
Mayfly woven Tz... interesting. Hopen dat ie langer meegaat dan de normale mayfly.
[ afbeelding ]
Ik zou dan veel liever in de Tom sachs sneakers rondlopen. Vind ze wel wat hebben.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:21 schreef HAL9000S het volgende:
Nee ik zou er ook niet meer rond gaan lopen.
Zijn wel oke.... zag ze net online gaan @ the glade maar niet meer mijn size. Oh well....quote:Op maandag 21 mei 2012 21:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zou dan veel liever in de Tom sachs sneakers rondlopen. Vind ze wel wat hebben.
Waarom zou je in godsnaam online kopen prefereren boven in store kijken en passen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:51 schreef galaxy366 het volgende:
http://www.suprafootwear.(...)/ARM?category=SKYTOP
Waar kan ik deze kopen in Nederland? Het ''Liefst'' online!, maat 42.
[ afbeelding ]
Als ik jou was zal ik dan even naar Groningen gaan, grotere kans dat je ze vindquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:06 schreef galaxy366 het volgende:
Eigelijk wel goed idee, Zal even rondkijken in Winschoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:26 schreef Atta-boy het volgende:
Zou die best willen maar gaat me nooit passen.
Zit te denken om een keer wat meer te betalen voor een schoen en een grailtje te kopen.
Hoe vallen footscapes?Over welke gaat het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:26 schreef Atta-boy het volgende:
Zou die best willen maar gaat me nooit passen.
Zit te denken om een keer wat meer te betalen voor een schoen en een grailtje te kopen.
Hoe vallen footscapes?wat zijn je grails dan? (vraag geldt ook voor andere lezers als zij iets willen delen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |