Type Lorenzo Davids.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:24 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik zie Sno graag komen. Zeer gedreven. Een speler die de rest kan motiveren. Zeer balvast en daarmee de vervanger van de kwaliteiten van Zeefuik.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Type Lorenzo Davids.
En niet uitsluitend vanwege de uiterlijke overeenkomsten.
Sno is sterker en balvaster als dat Davids dat was. Meer body en kan beter het duel aangaan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Type Lorenzo Davids.
En niet uitsluitend vanwege de uiterlijke overeenkomsten.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:17 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Sno is 9 cm langer (en dan heb ik het over zijn totale lengte).
quote:
quote:vitesse in europa
Ongeveer 8.310.000 resultaten (0,38 seconden)
quote:nec in europa
Ongeveer 10.800.000 resultaten (0,10 seconden)
Leuk voor de breedte maar niet meer dan dat. We hebben een echte spits nodig, die niet blessure gevoelig is.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:19 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
toehappen
on:
Gerucht dat Demouge terug naar NEC wil/komt
Maar met buitenspelers wel een echte kopper? (george in de narsingh rol)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:26 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Leuk voor de breedte maar niet meer dan dat. We hebben een echte spits nodig, die niet blessure gevoelig is.
Ik durf nog niet te happen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 12:03 schreef -J-D- het volgende:
Sno wordt nu gekeurd in CWZ. Zag hem net bij de vaste keuringsarts van NEC.
quote:
Volgens wiki.quote:RKC Waalwijk
In August 2011, Sno signed an one-year deal with Eredivisie side RKC Waalwijk.
Tweemaal een NEC-bestuurder.quote:Jacco Swart treedt toe tot RvC Eredivisie
Om de succesvolle opbouw verder vorm te geven wordt de Raad van Commissarissen uitgebreid van drie naar vijf leden. Dat hebben de Eredivisie clubs vandaag unaniem besloten tijdens de Vergadering van Vennoten. Als gevolg hiervan treden Jacco Swart (Algemeen Directeur N.E.C. Nijmegen) en Toon Gerbrands (Algemeen Directeur AZ) per direct toe tot de Raad van Commissarissen.
Tot dit moment bestond de Raad van Commissarissen van ECV uit drie leden: Peter Vogelzang (voorzitter), Arie van Eijden en Hans van Delft.
Ja, ik hoorde t ook net inderdaad.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nuytinck a.s. zaterdag mogelijk in de basis tegen Denemarken
Dat doen we pas bij een goede aanvaller.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:08 schreef MCH het volgende:
NEC trekt hier mooie lange neus naar Groningen zeg met het binnenhalen van Sno.
Inderdaad, logische keuze. Hoe graag ik ook de oude Vadocz had gezien, dat is niet gebeurd. En zeker een club als NEC kan het zich niet veroorloven om dure spelers maar aan te houden omdat ze sympathiek zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:04 schreef BasNijmegen het volgende:
jammer dat Vadocz vertrekt. Maar zijn povere prestatie in combinatie met hoge salaris zijn logische redenen in mijn ogen.
Groningen had Sno volgens de geruchten ook op de korrel en eigenlijk heeft NEC nu een betere speler (wel andere positie) transfervrij gehaald en er is vast nog wel geld voor een spits.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat doen we pas bij een goede aanvaller.
Dan missen we die Zeefuik niet eens.
Dat mag ik hopen jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Groningen had Sno volgens de geruchten ook op de korrel en eigenlijk heeft NEC nu een betere speler (wel andere positie) transfervrij gehaald en er is vast nog wel geld voor een spits.
Nu nog een spitsquote:Op donderdag 7 juni 2012 19:10 schreef DeVinger het volgende:
Sno bij NEC![]()
Jullie krijgen zo een leuk elftal zeg! Hoop spelers waar nog flink rek in zit.
Zeker. En hij hoeft dan niet te verhuizen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:25 schreef Mark het volgende:
Borussia is denk ik een mooiere stap dan de NL top, iedere week zware wedstrijden
Dat wel natuurlijk, maar de Nederlandse begeleiding zal iets minder zijn en ik heb ook de neiging om te denken dat je bij een NL topclub meer 'in the picture' bent voor bijv. het NL elftal, m.a.w. Je moet in Duitsland ècht uitblinken om geselecteerd te worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:25 schreef Mark het volgende:
Borussia is denk ik een mooiere stap dan de NL top, iedere week zware wedstrijden
Had hij zijn contractvernieuwing bij feyenoord niet geweigerd omwille een te laag salaris? Zou hij dat hier wel krijgen dan? Los daarvan, zou zo'n jongen bij Nec willen voetballen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:56 schreef appeltjap het volgende:
Hoor overal om me heen van verschillende mensen dat Carbral misschien zou komen? Zou in ieder geval een mooie zijn voor in de aanval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |