abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 mei 2012 @ 22:00:11 #1
319308 Tink89
To live is to dance
pi_111683407
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

*O* MEET *O*
We hebben het idee opgepakt om binnenkort een keer te gaan meeten.
Dit geven we nog verder vorm. Enthousiast? Meld het even!

Dieetclub-Meet
Wanneer? ergens in Mei ( nog nader te bepalen
Waar? Ergens centraal, de woonplaatsen zijn nu:
Utrecht
Den Haag
Groningen 2x
Maastricht
Dordrecht
Eindhoven
Tilburg
Enschede
Wat? Picknicken in een park met een wandeltocht er voor/na

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 17 mei 2012 @ 22:01:07 #2
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_111683458
Ik drink niet.
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
  donderdag 17 mei 2012 @ 22:03:04 #3
319308 Tink89
To live is to dance
pi_111683561
Ik zit aan een mojito :)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 17 mei 2012 @ 22:03:51 #4
319308 Tink89
To live is to dance
pi_111683609
Nog even uit t vorige topic: ik zoek een pak in maat 46. Iemand een tip voor een winkel?
pi_111684572
Drinken kan leuk en gezellig zijn, maar mensen kennen hun grenzen vaak niet. Ook zie ik vaak mensen die het gaan overdrijven dat ze dronken zijn, bah bah
  donderdag 17 mei 2012 @ 22:27:29 #6
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_111684896
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 22:22 schreef rowinesli het volgende:
Drinken kan leuk en gezellig zijn, maar mensen kennen hun grenzen vaak niet. Ook zie ik vaak mensen die het gaan overdrijven dat ze dronken zijn, bah bah
Hier heb ik een hekel aan. Vooral dat laatste wat je zegt idd. Zelfde verhaal met mensen die een jointje oproken en dan overdreven gaan lachen en doen net of ze helemaal high zijn :')
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
pi_111695051
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 22:03 schreef Tink89 het volgende:
Nog even uit t vorige topic: ik zoek een pak in maat 46. Iemand een tip voor een winkel?
Wat is je budget?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_111695110
ik drink af en toe een biertje . Thats it :P
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_111695155
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 22:22 schreef rowinesli het volgende:
Drinken kan leuk en gezellig zijn, maar mensen kennen hun grenzen vaak niet.
:@

Of althans. Ik ken ze wel. Maar ik ga er soms met heel veel plezier keihard over heen :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_111695172
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 08:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat is je budget?
Ik zou er niet te veel geld aan uitgeven, want ze is aan het afvallen.

Tink, hoe lang ben je? En moet het een pak zijn, of is een mooie broek met een gilletje ook goed?

Vraag ik omdat ik die combo dus heb liggen in mt. 46, maar nu dus al ruim 2 jaar een mt. 42 ben :s
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_111695287
Ik vind alcohol echt helemaal geen fijn genotsmiddel. Een biertje af en toe, prima, een lekkere whisky om echt van te genieten, heerlijk, maar écht dronken zijn ben ik geen fan van.

Vanochtend 81 rond op de weegschaal, het gaat niet hard, maar het gaat dus. Toch de teugels maar weer een beetje aan proberen te trekken maar het onregelmatige nekt me een beetje daar in. Lijstje!

O: 2 x cracker vezelrijk met sandwichspread, glas optimel drink spul
T: appeltje met volkoren boterham en mager beleg
D: 3x volkoren boterham met mager beleg
B: lunchwandelen
T: banaantje
D: zelfgemaakte kipkerrie met meergranen rijst
T: kwarkje oid
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_111695311
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 22:03 schreef Tink89 het volgende:
ik heb hier een pak van de peek en cloppenburg .. in maat 46 ;)
ven het "merk" opzoeken .. Montego..

ik vind em heerlijk zitten en draag de broek echt super vaak!
en idd afhankelijk van het budget ( en dat je afvalt en dus geen geld uit kan/wil geven aan kleding is een beetje onzin, maar vooruit :@ ) een blouse van cavallaro. die hebben extra knoopjes en dan staat het niet zo "open" ter hoogte van je borsten :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  vrijdag 18 mei 2012 @ 09:32:07 #13
319308 Tink89
To live is to dance
pi_111695730
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 09:04 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ik heb hier een pak van de peek en cloppenburg .. in maat 46 ;)
ven het "merk" opzoeken .. Montego..

ik vind em heerlijk zitten en draag de broek echt super vaak!
en idd afhankelijk van het budget ( en dat je afvalt en dus geen geld uit kan/wil geven aan kleding is een beetje onzin, maar vooruit :@ ) een blouse van cavallaro. die hebben extra knoopjes en dan staat het niet zo "open" ter hoogte van je borsten :P
Vind ik niet, het mag wel 200 kosten, maar geen 500,-. Als 't goed is, past 't binnenkort niet meer.

Het moet wel echt een jasje zijn. Heb een hekel aan blouses en kan een jasje ook over een coltruitje of shirtje dragen.

Anyway, ik heb besloten vandaag maar eens in Rotterdam te gaan shoppen. Heb de c en a daar gebeld en die zouden 't moeten hebben.

Peek en Cloppenburg zal ik op 't lijstje zetten.

Txs voor 't meedenken.
pi_111695829
Ik ben nog steeds erg tevreden met het tailor-made pak van suit-yourself

Vooral omdat de broeken echt goedkoop zijn, en ik dan wat meer broeken bij 1 jasje laat maken.
In de goedkoopste stof (wel echte wol) is broek + jasje 285,-
Een losse broek is maar 85,50 - en dan dus fatsoenlijk op maat gesneden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_111695844
Over broeken gesproken, ze zakken trouwens echt letterlijk van m'n reet de laatste tijd. :').
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 09:56:57 #16
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_111696112
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 09:38 schreef Jarno het volgende:
Over broeken gesproken, ze zakken trouwens echt letterlijk van m'n reet de laatste tijd. :').
Hier ook, de helft weggedaan en de andere helft laten innemen.
Kan ik weer even vooruit.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 10:39:33 #17
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111696954
Pff, ik heb gisteren een echte interventie gehad. Mijn eerste. Ook voor de mensen die het deden trouwens. Het was niet gepland maar wel nodig. Ik ben fucking 31 en onttrek me volledig aan de wereld, mijn toekomst en mijn scriptie in de hoop dat alles vanzelf over gaat en goed komt. Hoe het goed moet komen weet ik niet want ik ben doodsbenauwd voor mijn eigen toekomst.
Het was wel heftig allemaal, ik ben echt een paar uur gegrilld over zo'n beetje alles. Ik dacht dat ik altijd de positievo hier in huis was. Dat ben ik ook wel alleen niet tegenover mezelf.

Maar ja, alles leuk en aardig maar nu moet ik dus aan de slag. Hellup... Ik heb hoofdpijn en ik wil onder mijn dekentje :@ Ik heb overigens moeten beloven dat ik me niet meer zo veel bezig ga houden met eten (vluchtgedrag) en dat ik alleen 's avonds maar mag sporten (want vluchtgedrag).

Ik kan niet geloven dat ik dit mijn leven heb laten worden...
Spoilers!
  vrijdag 18 mei 2012 @ 10:43:08 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_111697036
Heftig hoor lucky! Maar soms móet het inderdaad echt. Succes babe!
disclaimer
  vrijdag 18 mei 2012 @ 10:46:37 #19
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111697118
Thanks SQ. Het moet inderdaad gewoon. Het feit dat ik straks geen baan kan vinden, stomme collega's krijg, 1000 x afgewezen ga worden, vroeg mijn bed uit moet, mijn relatie zal veranderen, etc., neemt niet weg dat die scriptie nu wel gewoon af moet.

Ik wist al dat ze goud waren maar ik hou sinds gisteren echt superveel meer van mijn beste vriendin en haar man. Ook al zeiden ze heulemaal geen lieve dingen.

Oh ja, en we zijn naderhand naar de Griek geweest. Toen was het weer gewoon gezellig :s)
Spoilers!
  vrijdag 18 mei 2012 @ 10:49:43 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_111697189
Ik begrijp je gevoel en je gedrag, ik had het precies zo rond mijn afstuderen. Een genadeloze trap onder je hol doet vaak wonderen O+
disclaimer
  vrijdag 18 mei 2012 @ 10:51:20 #21
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111697227
En genadeloos was hij zeg. Hurts like hell!
Spoilers!
pi_111697233
Wat studeer je dan?
  vrijdag 18 mei 2012 @ 10:56:23 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_111697333
En je bent 31. Dan wordt het ook wel tijd om groot te zijn :D
disclaimer
pi_111697354
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
Oneens.
pi_111697366
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
Volwassen :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')