SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Hier heb ik een hekel aan. Vooral dat laatste wat je zegt idd. Zelfde verhaal met mensen die een jointje oproken en dan overdreven gaan lachen en doen net of ze helemaal high zijnquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:22 schreef rowinesli het volgende:
Drinken kan leuk en gezellig zijn, maar mensen kennen hun grenzen vaak niet. Ook zie ik vaak mensen die het gaan overdrijven dat ze dronken zijn, bah bah
Wat is je budget?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:03 schreef Tink89 het volgende:
Nog even uit t vorige topic: ik zoek een pak in maat 46. Iemand een tip voor een winkel?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:22 schreef rowinesli het volgende:
Drinken kan leuk en gezellig zijn, maar mensen kennen hun grenzen vaak niet.
Ik zou er niet te veel geld aan uitgeven, want ze is aan het afvallen.quote:
ik heb hier een pak van de peek en cloppenburg .. in maat 46quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:03 schreef Tink89 het volgende:
Nog even uit t vorige topic: ik zoek een pak in maat 46. Iemand een tip voor een winkel?
Vind ik niet, het mag wel 200 kosten, maar geen 500,-. Als 't goed is, past 't binnenkort niet meer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb hier een pak van de peek en cloppenburg .. in maat 46
ven het "merk" opzoeken .. Montego..
ik vind em heerlijk zitten en draag de broek echt super vaak!
en idd afhankelijk van het budget ( en dat je afvalt en dus geen geld uit kan/wil geven aan kleding is een beetje onzin, maar vooruit) een blouse van cavallaro. die hebben extra knoopjes en dan staat het niet zo "open" ter hoogte van je borsten
Hier ook, de helft weggedaan en de andere helft laten innemen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:38 schreef Jarno het volgende:
Over broeken gesproken, ze zakken trouwens echt letterlijk van m'n reet de laatste tijd..
Oneens.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
En je bent 31. Dan wordt het ook wel tijd om groot te zijn
Volwassenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
En je bent 31. Dan wordt het ook wel tijd om groot te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |