abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:11:43 #251
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_111722600
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:10 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Even een vraagje, snap je nou echt niet of ben jezelf bewust van de domme aan het houden?
Want daar heb ik geen zin in met dit soort spelletjes te spelen.
Als je duidelijk formuleert en geen dingen zegt die overkomen alsof je dingen zegt die nergens op slaan hoef ik zulke dingen niet te zeggen.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_111722645
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:08 schreef man1986 het volgende:

[..]

Ik zal niet op je eerdere langere post ingaan, omdat je mij daar opzettelijk verkeerd hebt geïnterpreteerd.
Maar het is waar dat we allemaal God's Woord hebben overtreden (ik dus ook). Daarom het geschenk van Jezus Christus in de vorm van eeuwige vergiffenis van alle zonden. Gods Koninkrijk behoort aan mensen die Jezus Christus' geschenk hebben geaccepteerd.

Ik heb om Zijn vergiffenis gevraagd, jij ook?
Ja ik ook, gues what. Het hielp geen fuck?

Begrijp me niet verkeerd, ik heb een heleboel spannende dingen meegemaakt, ze willen echter toch niet opwegen tegen de wetenschappelijke methode.

Wat vind jij er van dat ik atheïst ben uit logisch beredeneren, en niet omdat ik opzettelijk god verstoten heb?
We're slowly approaching inevitable death.
pi_111722654
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:11 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Als je duidelijk formuleert en geen dingen zegt die overkomen alsof je dingen zegt die nergens op slaan hoef ik zulke dingen niet te zeggen.
Dus, je houd jezelf bewust van de domme, oke dan ben ik daar klaar mee.
pi_111722668
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:10 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Ik interpreteer je daar opzettelijk verkeerd omdat je de waarheid zit te verdraaien, je beweert dat de wetenschap zich tegen God keert wat de grootst mogelijke onzin is, dan had God maar de waarheid in de bijbel moeten zetten.
Wetenschap is niet in tegenstrijd met Gods Woord.

Jij denkt dat evolutieleer waar is. Maar helaas geloof je in een leugen, en niet een kleintje ook.
"When people stop believing in God, they don't believe in nothing -- they believe in anything." - GK Chesterton
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:13:38 #255
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_111722707
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:12 schreef man1986 het volgende:

[..]

Jij denkt dat evolutieleer waar is. Maar helaas geloof je in een leugen, en niet een kleintje ook.
Wetenschap is in tegenstrijd met Gods Woord uit de Bijbel.

Jij denkt dat creationisme waar is. Maar helaas geloof je in een leugen, en niet een kleintje ook.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_111722723
quote:

[..]

Zeg gelijk......................toon even aan wat zo tegenstrijdig is met het wetenschap ;)
Daar kunnen ze geen antwoord op geven namelijk.
pi_111722731
quote:

[..]

Precies dat denken wij over jou? Wat laat jou denken dat jouw standpunt minder belachelijk is?

Die van ons is gebaseerd op observatie, die van jou op de bijbel. Zie je de ironie?
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:15:08 #258
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_111722779
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:12 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Dus, je houd jezelf bewust van de domme, oke dan ben ik daar klaar mee.
Nee, ik hou mezelf niet bewust van de domme, maar ik snap helemaal niks van je posts, dat iedereen een IQ van 1000 had aan het begin slaat nergens op, dan eet je ook niet van zo'n boom waarvan je al kunt voorspellen dat er iets mee is. De mens was zich niet Bewust van Goed en Kwaad aan het begin en onwetend, toen men van die appel at was men zich wel bewust van zichzelf, dat betekent dat er een correlatie is tussen het IQ en eten van die appel, men kreeg wel een hoger IQ van die appel dus. Jij verkondigt PRECIES het tegenovergestelde.
pi_111722781
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:12 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ja ik ook, gues what. Het hielp geen fuck?

Begrijp me niet verkeerd, ik heb een heleboel spannende dingen meegemaakt, ze willen echter toch niet opwegen tegen de wetenschappelijke methode.

Wat vind jij er van dat ik atheïst ben uit logisch beredeneren, en niet omdat ik opzettelijk god verstoten heb?
Ben je via de wetenschappelijke methode een atheist geworden? Lijkt me sterk.
Ik denk dat je opgelicht bent door de evolutieleer.
"When people stop believing in God, they don't believe in nothing -- they believe in anything." - GK Chesterton
pi_111722792
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:14 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Precies dat denken wij over jou? Wat laat jou denken dat jouw standpunt minder belachelijk is?

Die van ons is gebaseerd op observatie, die van jou op de bijbel. Zie je de ironie?
Noem op (wat is geobserveerd), ben nu erg benieuwd. Blaffen kan iedereen alleen nog bijten.
pi_111722865
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:15 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Nee, ik hou mezelf niet bewust van de domme, maar ik snap helemaal niks van je posts, dat iedereen een IQ van 1000 had aan het begin slaat nergens op, dan eet je ook niet van zo'n boom waarvan je al kunt voorspellen dat er iets mee is. De mens was zich niet Bewust van Goed en Kwaad aan het begin en onwetend, toen men van die appel at was men zich wel bewust van zichzelf, dat betekent dat er een correlatie is tussen het IQ en eten van die appel, men kreeg wel een hoger IQ van die appel dus. Jij verkondigt PRECIES het tegenovergestelde.
Lees eens Genesis eens voordat je vragen stelt uit je eigen interpretatie.
Dat 1000 IQ bedoel ik ermee dat Adam tig keer slimmer was dan ons omdat God Adam perfect heeft geschapen.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:17:04 #262
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_111722869
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:15 schreef man1986 het volgende:

[..]

Ben je via de wetenschappelijke methode een creationist geworden? Lijkt me sterk.
Ik denk dat je opgelicht bent door de creationistische leer. (En dat je kerk een deel van jouw inkomen in zijn zak steekt terwijl je er blind in gelooft.)
pi_111722894
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:15 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Jij verwart vrije wil met een IQ.
Alsof mensen met hoge IQ geen verkeerde keuzes kunnen maken (zonden plegen).
pi_111722937
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:17 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Ben je via de wetenschappelijke methode een creationist geworden? Lijkt me sterk.
Ik denk dat je opgelicht bent door de creationistische leer. (En dat je kerk een deel van jouw inkomen in zijn zak steekt terwijl je er blind in gelooft.)
Dat Mens steeds mens produceert en Hond steeds een Hond produceert en noem maar op, dat is precies wat de Bijbel leert.
pi_111722959
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:17 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Ik had altijd wel een papegaai willen hebben!
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:18:55 #266
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_111722961
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:16 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Lees eens Genesis eens voordat je vragen stelt uit je eigen interpretatie.
Dat 1000 IQ bedoel ik ermee dat Adam tig keer slimmer was dan ons.
Ik heb al wel een aantal keren Genesis gelezen ja, prachtig verhaal, mooie schrijfstijl, alleen jammer dat mensen het LETTERLIJK nemen waardoor het nergens meer op slaat! De diepe, mystieke, symbolische betekenis is helemaal vergaan door kerken die de bevolking dom willen houden. Ik lees nergens in Genesis dat Adam superslim was, ik lees juist dat de mens in onwetendheid was en dat God voor ze zorgde, totdat de mens zelf de verantwoordelijk voor zich wilde nemen.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:19:44 #267
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_111722998
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:18 schreef man1986 het volgende:

[..]

Ik had altijd wel een papegaai willen hebben!
Ik ben geen papegaai want ik praat je zinnen niet na, ik corrigeer ze alleen en pas ze op jou toe.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:20:20 #268
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_111723028
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:18 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Dat Mens steeds mens produceert en Hond steeds een Hond produceert en noem maar op, dat is precies wat de Bijbel leert.
Waar staat dat in de bijbel? De evolutietheorie zal dat ook niet met je oneens zijn hoor.
pi_111723035
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:19 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Ik ben geen papegaai want ik praat je zinnen niet na, ik corrigeer ze alleen en pas ze op jou toe.
Een papegaai die eigenwijs is, ook goed!
pi_111723038
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:18 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Ik heb al wel een aantal keren Genesis gelezen ja, prachtig verhaal, mooie schrijfstijl, alleen jammer dat mensen het LETTERLIJK nemen waardoor het nergens meer op slaat! De diepe, mystieke, symbolische betekenis is helemaal vergaan door kerken die de bevolking dom willen houden. Ik lees nergens in Genesis dat Adam superslim was, ik lees juist dat de mens in onwetendheid was en dat God voor ze zorgde, totdat de mens zelf de verantwoordelijk voor zich wilde nemen.
Pffff Als God iets creëert dan is het PERFECT!!!!
Wat haal je nou de Kerken weer bij, ben jij soms Jigzoz 2?
pi_111723051
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:15 schreef man1986 het volgende:

[..]

Is je geheugen soms een zeef? De evolutieleer gaat samen met God bij het anders interpreteren van de bijbel. Het verschil tussen mens en aap is zo drastisch groot dat ik daar als theïst god als verklaring voor gebruikte. Evolutie veranderde dus niks aan mijn vertrouwen in God.
Cynisme kwam aanzetten toen het veel logischer bleek te zijn dat God bedacht was door mensen.
pi_111723065
Enig bewijs voor dat 1000 IQ theorie?
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:21:19 #273
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_111723088
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:17 schreef man1986 het volgende:

[..]

Jij verwart vrije wil met een IQ.
Alsof mensen met hoge IQ geen verkeerde keuzes kunnen maken (zonden plegen).
Die zullen dat minder snel doen ja omdat die goed snappen waarom dat slecht is. Mensen met een laag IQ vervallen sneller tot zonde, in Islamitische landen en Afrikaanse landen waar mensen amper opgeleid zijn zijn er gevechten op straat, in landen waar mensen hoog opgeleid zijn heerst vaak vrede, rara hoe komt dat?
pi_111723109
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:20 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Is je geheugen soms een zeef? De evolutieleer gaat samen met God bij het anders interpreteren van de bijbel. Het verschil tussen mens en aap is zo drastisch groot dat ik daar als theïst god als verklaring voor gebruikte. Evolutie veranderde dus niks in mijn vertrouwen naar God.
Cynisme kwam aanzetten toen het veel logischer bleek te zijn dat God bedacht was door mensen.
Ga je nog antwoord geven of loop je weg en alleen maar blaffen?

"Noem op (wat is geobserveerd), ben nu erg benieuwd. Blaffen kan iedereen alleen nog bijten"
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:22:33 #275
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_111723141
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:20 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Pffff Als God iets creëert dan is het PERFECT!!!!
Wat haal je nou de Kerken weer bij, ben jij soms Jigzoz 2?
De duivel is dus perfect? Die heeft God ook gemaakt namelijk.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:23:04 #276
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_111723173
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:20 schreef man1986 het volgende:

[..]

Een papegaai die eigenwijs is, ook goed!
Een creationist die eigenwijs is, ook goed!
pi_111723174
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:20 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Is je geheugen soms een zeef? De evolutieleer gaat samen met God bij het anders interpreteren van de bijbel. Het verschil tussen mens en aap is zo drastisch groot dat ik daar als theïst god als verklaring voor gebruikte. Evolutie veranderde dus niks in mijn vertrouwen naar God.
De evolutieleer gaat tegen genesis is, met andere woorden, evolutieleer gaat tegen Gods Woord in.
En God bedacht door mensen?
Daar denkt God wel anders over hoor.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:23:09 #278
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_111723176
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 21:48 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Waarom ben ik dan christelijk? Mijn ouders zijn er juist erg tegen wat ik doe.
Dus hou je onzin gepraat even voor je.
Beslist geen onzin. Normaliter krijgen kinderen de 'religie' van hun ouders mee, of ze willen of niet. En dat bedoelde ik te zeggen. Ik ging alleen in op de uitspraak dat je 'als christen geboren wordt'. Dat is pertinent onwaar.

Dat jij een eigen keuze hebt gemaakt en jezelf tot christen hebt verklaard, geeft alleen maar aan dat jij in ieder geval hebt nagedacht voor je een religie ging aanhangen. Welke religie eigenlijk als ik vragen mag? Er zijn namelijk nogal wat christelijke stromingen die allemaal pretenderen de enige waarheid in pacht te hebben.

quote:
De Bijbel is een meesterwerk van God, 1 groot boek met heel veel boeken ineen, door vele schrijvers en vele vele jaren. Toch is het ALLEMAAL in overeenstemming met elkaar.
Zeer bijzonder.

Alleen al het feit dat er 1.600.000 resulaten zijn zegt genoeg

Ach toe, reageer ook even op mijn stelling over je nogal verwarde vergelijking tussen roken en homoseksualiteit, want die vergeet je voor het gemak maar even.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_111723184
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:21 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Die zullen dat minder snel doen ja omdat die goed snappen waarom dat slecht is. Mensen met een laag IQ vervallen sneller tot zonde, in Islamitische landen en Afrikaanse landen waar mensen amper opgeleid zijn zijn er gevechten op straat, in landen waar mensen hoog opgeleid zijn heerst vaak vrede, rara hoe komt dat?
Je leest alleen wat je wilt lezen, dat is wat ik ermee bedoel opzettelijk stom zijn (Niet zo bedoeld) Als God maakt dan is het perfect dat is wat ik ermee bedoel met IQ van 1000 perfectie.
pi_111723185
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:21 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Ga je nog antwoord geven of loop je weg en alleen maar blaffen?

"Noem op (wat is geobserveerd), ben nu erg benieuwd. Blaffen kan iedereen alleen nog bijten"
Observeren in de wetenschap is: Waarnemen, verklaren en testen.

Voorbeeld: We nemen een heleboel gevarieerde diersoorten waar. We verklaren dit met evolutie. Daarna testen we evolutie.
pi_111723231
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:23 schreef man1986 het volgende:

[..]

De evolutieleer gaat tegen genesis is, met andere woorden, evolutieleer gaat tegen Gods Woord in.
En God bedacht door mensen?
Daar denkt God wel anders over hoor.
Gods woord kun je op verschillende manier interpreteren, je voelt je wel erg verheven dat je denkt het precies goed te doen, of niet?
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:26:10 #282
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_111723308
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:23 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Je leest alleen wat je wilt lezen, dat is wat ik ermee bedoel opzettelijk stom zijn (Niet zo bedoeld) Als God maakt dan is het perfect dat is wat ik ermee bedoel met IQ van 1000 perfectie.
Waar lees ik wat ik wil lezen? Als jij zegt: iedereen had een IQ van 1000, dan denk ik dat je daarmee bedoelt dat iedereen een hoog IQ had, als je eigenlijk iets anders wilt zeggen moet je daar je bewoordingen aan aanpassen, hiermee verwar je mensen alleen maar.
pi_111723321
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:23 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Observeren in de wetenschap is: Waarnemen, verklaren en testen.

Voorbeeld: We nemen een heleboel gevarieerde diersoorten waar. We verklaren dit met evolutie. Daarna testen we evolutie.
Gevarieerde diersoorten kunnen door diversificatie verklaard worden. Daar komt geen evolutie aan te pas.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:24 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Gods woord kun je op verschillende manier interpreteren, je voelt je wel erg verheven dat je denkt het precies goed te doen, of niet?
Ik hoef Gods Woord niet interpreteren. Gods Woord staat gewoon zeer duidelijk in de bijbel.
pi_111723334
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:23 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Beslist geen onzin. Normaliter krijgen kinderen de 'religie' van hun ouders mee, of ze willen of niet. En dat bedoelde ik te zeggen. Ik ging alleen in op de uitspraak dat je 'als christen geboren wordt'. Dat is pertinent onwaar.

Dat jij een eigen keuze hebt gemaakt en jezelf tot christen hebt verklaard, geeft alleen maar aan dat jij in ieder geval hebt nagedacht voor je een religie ging aanhangen. Welke religie eigenlijk als ik vragen mag? Er zijn namelijk nogal wat christelijke stromingen die allemaal pretenderen de enige waarheid in pacht te hebben.

[..]

Alleen al het feit dat er 1.600.000 resulaten zijn zegt genoeg

Ach toe, reageer ook even op mijn stelling over je nogal verwarde vergelijking tussen roken en homoseksualiteit, want die vergeet je voor het gemak maar even.
Dat zijn aannames van Atheïsten en Atheïsten hebben geen flauw idee wat Christelijke geloof inhoud en zeker niet de verzen ervan, ze raadplegen nooit een commentator van de context van verzen.

Alleen maar interpretatie van hen zelf, ik kan wel een paar zo uit pakken maar dat wordt toch niet geaccepteerd.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:27:12 #285
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_111723360
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 21:53 schreef man1986 het volgende:

[..]

Ik was er niet bij, maar volgens geschiedenis kan ik weten dat Hitler zelfmoord heeft gepleegd.
Zelfmoord = moord.

Hitler heeft Gods Woord overtreden en is dus niet in de hemel:
Gij zult niet moorden.

Jij stelde dat ie geen vergiffenis heeft gevraagd, DAT stel ik aan de kaak. Hoe weet je dat ,was je erbij? Wie weet heeft ie wel op zijn knietjes gelegen en gesmeekt om vergiffenis. Jouw logica ontgaat me in ieder geval volkomen.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:27:22 #286
289973 TerryStone
meh, i say
pi_111723370
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:26 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Dat zijn aannames van Atheïsten en Atheisten hebben geen flauw idee wat Christelijke geloof inhoud en zeker niet de verzen ervan, ze raadplegen nooit een commetator van de context van het verzen.

Alleen maar interpretatie van hen zelf, ik kan wel een paar zo uit pakken maar dat wordt toch niet geaccepteerd.
Veel atheisten waren vroeger zelf gristelijk :')
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:27:33 #287
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_111723383
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:26 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Dat zijn aannames van Atheïsten en Atheisten hebben geen flauw idee wat Christelijke geloof inhoud en zeker niet de verzen ervan, ze raadplegen nooit een commetator van de context van het verzen.

Ja maar het commentaar van de context van die verzen is toch ook alleen maar interpretatie van de commentators?
pi_111723410
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:27 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Veel atheisten waren vroeger zelf gristelijk :')
Dat is jou aanname.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:28:41 #289
289973 TerryStone
meh, i say
pi_111723441
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:28 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Dat is jou aanname.
Ik spreek uit ervaring.
pi_111723469
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:27 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Jij stelde dat ie geen vergiffenis heeft gevraagd, DAT stel ik aan de kaak. Hoe weet je dat ,was je erbij? Wie weet heeft ie wel op zijn knietjes gelegen en gesmeekt om vergiffenis. Jouw logica ontgaat me in ieder geval volkomen.
Hitler op zijn knietjes om vergiffenis vragen? En dan later cyanide inslikken en een kogel door zijn eigen hoofd schieten? Noem je dat toegang tot Gods Koninkrijk?
pi_111723491
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:27 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Ja maar het commentaar van de context van die verzen is toch ook alleen maar interpretatie van de commentators?
Nee, dat zegt de context ervan van de manuscripten wat men hebben. Zelfs ik moet vaak raadplegen omdat ik zelf ook heel kritisch bent over de Bijbel. Dus raadpleeg vaker commentaren van specifiek vers wat ik niet echt snap.
pi_111723502
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:28 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ik spreek uit ervaring.
Precies, aannames dat is jou ervaring.
pi_111723523
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:26 schreef man1986 het volgende:

Gevarieerde diersoorten kunnen door diversificatie verklaard worden. Daar komt geen evolutie aan te pas.
Nee, want bij diversificatie kunnen dieren nog wel voortplanten. Uit bepaalde diersoorten ontstaat een soort A waaruit een soort B en C ontstaat. Soort B en C kunnen voortplanten met soort A, maar niet onderling. Dus wanneer soort A uitsterft is er sprake van evolutie.

Hoe voelt het dat dit een bewezen feit is?

quote:
Ik hoef Gods Woord niet interpreteren. Gods Woord staat gewoon zeer duidelijk in de bijbel.
Dat is jouw mening.
pi_111723571
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:30 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Nee, want bij diversificatie kunnen dieren nog wel voortplanten. Uit bepaalde diersoorten ontstaat een soort A waaruit een soort B en C ontstaat. Soort B en C kunnen voortplanten met soort A, maar niet onderling. Dus wanneer soort A uitsterft is er sprake van evolutie.

Hoe voelt het dat dit een bewezen feit is?

[..]
Geef eens een feit.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:31:25 #295
289973 TerryStone
meh, i say
pi_111723585
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:29 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

En zo is achterlijk blaten jouw ervaring, wat is je punt? :')
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:31:38 #296
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_111723599
quote:

[..]

Nee, dat zegt de context ervan van de manuscripten wat men hebben. Zelfs ik moet vaak raadplegen omdat ik zelf ook heel kritisch bent over de Bijbel. Dus raadpleeg vaker commentaren van specifiek vers wat ik niet echt snap.
Heeft er niks mee te maken, die zijn ook geïnterpreteerd. De Bijbel is ALTIJD geïnterpreteerd.
pi_111723608
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:31 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Geef eens een feit.
Fossielen?
pi_111723633
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:31 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Geef eens een feit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ensatina
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:32:24 #299
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_111723642
quote:

[..]

Lees je eigen post terug en zeg me hoe dit op jou zelf overkomt :')
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:32:29 #300
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_111723651
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 21:54 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Genoeg voorbeelden van erg gelukkige homosexuelen hoor die het wel deden.
En niet hun leven voorgoed verpesten door echt homo te zijn.
Ik denk dat 45% van mijn vrienden homoseksueel is, en geen van allen hebben de behoefte om te 'vechten' tegen hun homoseksualiteit. Ik denk dat je amper homoseksuelen kent. Ik geloof je opmerkingen dan ook niet.
quote:
Het blijft ja, maar je kunt het heel erg onderdrukken. Niet net doen alsof je er niets tegen kan doen...

Zucht.... je KUNT er niets tegen doen. Het is iets wat je bent. Je zegt tegen een dolfijn toch ook niet dat ie maar net moet doen alsof ie geen dolfijn is maar een landschildpad. Een flikker is een flikker, simpel!!

quote:
Ik heb meer benul van de Bijbel dan jou hoor.
Zo kom je beslist niet over _O- In feite kom je nogal geindoctrineerd en napraterig over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')