Ja preciesquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Krijg je toch je bedenkingen als iemand gaat 'paard rijden'
Moet ik ineens weer aan Brian denkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Krijg je toch je bedenkingen als iemand gaat 'paard rijden'
Ik niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:50 schreef amaranta het volgende:
En als je Bristol googlet, dan krijg je Scapino als eerste in de zoeklijst. Doen ze goed.
dat zal eerder aan scapino liggen . Tis een betaalde advertentie. Hebben ze misschien zo ingesteld dat als je zoekt op Bristol, dat je dan scapino krijgt. Wel briljantquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:50 schreef amaranta het volgende:
En als je Bristol googlet, dan krijg je Scapino als eerste in de zoeklijst. Doen ze goed.
Dat bedoelde ik. Dat Scapino dat goed doet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat zal eerder aan scapino liggen . Tis een betaalde advertentie. Hebben ze misschien zo ingesteld dat als je zoekt op Bristol, dat je dan scapino krijgt. Wel briljant
Ik heb ooit een leerling gehad die Wolf wilde zijn. En ook alleen wolven kleren droeg enzo. En gromde in de klas en zo.quote:
ow ik dacht dat sarcastisch bedoeld wasquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Dat Scapino dat goed doet.
Ik krijg gewoon Bristol als eerste.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Dat Scapino dat goed doet.
Brian de paardenpijpen werd hij ook wel genoemdquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gouden kooi Brian denk, maar waarom geen idee
DIe reacties zijn vaak zo over de topquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:54 schreef Apotheose het volgende:
stoer praat hoor: 'dan had ik mn moeder opgesloten.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |