Verzin maar wat leuksquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:48 schreef Markeerstift het volgende:
Kan een mod er anders een mooie TT van maken?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:48 schreef Markeerstift het volgende:
Zou niet moeten hoeven. Dit soort ellende hoort erbij.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:48 schreef Markeerstift het volgende:
"e = mcc"quote:
Lijkt mij niet, of de Tex tags moeten daar ook werken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Het is e=mc2. Geen idee of dat in de TT kan?
Dat is hetzelfde als e=mcc, slimmerd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik dacht dat mcc misschien ook wel iets wasquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dus welke belangrijke les heb je geleerd?quote:
Dat ik best wel dom benquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:54 schreef hexje het volgende:
[..]
Dus welke belangrijke les heb je geleerd?
Das gewoon hetzelfdequote:Op donderdag 17 mei 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat mcc misschien ook wel iets wasIk probeer het wel even.
Maar niet hetzelfde genoteerd paaseiquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als e=mcc, slimmerd.
Ja oké.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Maar niet hetzelfde genoteerd paasei
Je bent te hard voor jezelf.quote:
Nee, als cadeau aan het mooiste meisje achter hem gegevenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:55 schreef Specularium het volgende:
Zou Matthijs die grapefruit nog hebben?
Gelukkig gaat dat niet om een metertjequote:Op donderdag 17 mei 2012 19:56 schreef b4kl4p het volgende:
Hoe komt het dan dat de aarde precies zo snel gaat dat hij niet richting zon gaat. Hoeveel mazzel moet je hebben.
Een metertje verder en we gaan steeds verder van de zon af, een metertje dichterbij en we versnellen richting zon.
uiteindelijk wel toch?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:56 schreef Baszh het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat niet om een metertje
Waarvan?quote:
Ik vind de achtergrondinfo wel leuk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Waarvan?
Tot nu toe heb ik niks nieuws gehoord.
Alleen die video had ik nog niet gezien
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
Sjesus mensen, ik probeer op te letten.
Was het eerste waar ik aan moest denken, Sheldon.
Zekers. Daarom kijk ik ook.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind de achtergrondinfo wel leuk.
We gaan sowieso niet in een perfect cirkel om de zon een, staan soms dichterbij de zon dan weer verderwegquote:
Dat komt omdat de REST van het universum achter ons OOK aan ons trekt. En laat dat nu ongeveer net zo hard zijn als dat de zon aan ons trekt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:56 schreef b4kl4p het volgende:
Hoe komt het dan dat de aarde precies zo snel gaat dat hij niet richting zon gaat. Hoeveel mazzel moet je hebben.
Een metertje verder en we gaan steeds verder van de zon af, een metertje dichterbij en we versnellen richting zon.
Maar waarom klappen we dan niet een keer uit die baan? Als het zo is als op die trampoline dan zou je of eruit moeten vliegen of richting zon moeten gaan. Maar misschien ben ik dom aan het lullen omdat ruimtetijd natuurlijk geen weerstand kent. (behalve af en toe een meteorietje of een raketlancering ofzo)quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:00 schreef Baszh het volgende:
[..]
We gaan sowieso niet in een perfect cirkel om de zon een, staan soms dichterbij de zon dan weer verderweg
Zie mijn vorige postquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:02 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Maar waarom klappen we dan niet een keer uit die baan? Als het zo is als op die trampoline dan zou je of eruit moeten vliegen of richting zon moeten gaan. Maar misschien ben ik dom aan het lullen omdat ruimtetijd natuurlijk geen weerstand kent. (behalve af en toe een meteorietje of een raketlancering ofzo)
Zo groot is dat verschil niet, de baan rondom de zon is bijna circulair.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:00 schreef Baszh het volgende:
[..]
We gaan sowieso niet in een perfect cirkel om de zon een, staan soms dichterbij de zon dan weer verderweg
Oke maar dan krijg je dus die van die ballon. De rest van het heelal dijt uit, dus gaan ze minder aan ons trekken of is dat niet waar?quote:
Die hebben vast wel sterretjes op hun pakkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:05 schreef tong80 het volgende:
Wel mooi dat de Toppers niet met die vragen zitten.
Het was geen knal, je kunt het beter vergelijken met een langzaam rijzend brood met rozijnen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is weer een nieuwe uitdaging... en waarom knalde het ?
wutquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof niet in God maar ik geloof wel dat er iets mis is.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Hanna Tokkie ook.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:11 schreef Koudewinter het volgende:
troost we zijn allemaal sterrestof lol
Iets meldt zichquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |