Ze zijn allemaal vermakelijk, en allemaal in zekere zin hebben ze een bijdrage aan The Avengers, omdat ze iets uitleggen of introduceren. Maar eigenlijk hoef je er geen één gezien te hebben. Zo is de film gewoon opgezet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:54 schreef Gray het volgende:
[..]
The Incredible Hulk staat los van de rest, de rest zou je eigenlijk wel eerst moeten zien. Ook Cap A is handig, vanwege dat kubusding.
Het zijn allemaal vermakelijke films, dus het is niet alsof het arbeid zal zijn om ze te zien voor je The Avengers gaat kijken.
Ik had Thor niet gezien voor deze film maar dacht dat echt niet. Kende gewoon de achtergrond niet van de villain, maar dat is niet per se nodig. En de relatie met Thor wordt in deze film ook uitgelegdquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:18 schreef Maanvis het volgende:
ik denk dat je als je Thor niet gezien hebt wel zoiets hebt van WTF gaat dit over.
Ben zeer benieuwd wat hij er van vond.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:03 schreef Evertjan het volgende:
ik ga er vanavond naar toe samen met mijn vaderHij heeft nog allemaal oude strips van vroeger met de Avengers en wou speciaal naar deze film toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu me verheugen op TDKR.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:41 schreef heists het volgende:
Ik was wel een beetje underwhelmed om eerlijk te zijn. Misschien lag het aan het assemble, ik denk dat er ik er meer van had genoten als één karakter centraal stond. Toch geen slechte film.Tja, ze hebben bijna allemaal al hun eigen film gehad heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu me verheugen op TDKR.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Heb ik ook weer zin inquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:18 schreef Lithia het volgende:
Ik heb de film nog een keer gekeken.Blijft tof.
Nee.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:15 schreef Kansenjongere het volgende:
Zijn er ook pathé-bioscopen die deze film niet in 3d draaien?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:21 schreef Breuls het volgende:
Die komt uit in augustus. Misschien is een 2D-bril iets voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |