Bij dat soort films moet je in de eerste paar weken gaan, dan zit je goed qua publiek.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik voelden ons ook echt nerds omdat we bij elke grap lachten en de rest van het publiek stil bleef.
Is ook een misvatting dat BN'ers niet nerdy kunnen zijn natuurlijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:24 schreef Breuls het volgende:
Tijdens de officiële celebrity-première moesten veel BN'ers anders ook regelmatig lachen hoor. Zelfs Stan Lee kreeg een reactie.
Klopt, maar die tv-serie moet het doen zonder de grote namen en draait vooral in hoe de gewone mens leeft in een wereld waar superhelden het gevaar bestrijden. Lijkt mij - vooralsnog - niet erg interessant en kan me niet voorstellen dat Whedon een grote vinger in de pap zal hebben bij de serie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:57 schreef Johnny Blaze het volgende:
http://www.slashfilm.com/joss-whedon-signed-the-avengers-2/
Opzich was dit wel te verwachten, maar schijnbaar komt er ook een live-action tv serie in het marvel universum.
staat op de blu-ray en die is gewoon gereleasedquote:Op woensdag 22 augustus 2012 07:31 schreef Breuls het volgende:
Item 47 moet nog uitkomen. Tenzij iemand 'm gelekt heeft, natuurlijk.
"Item 47 is set to be released on The Avengers Blu-ray on September 25, 2012"quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
staat op de blu-ray en die is gewoon gereleased
In de States wel. Daarom staat het hele internet nu vol met BR rips van de film en kwam ik Marvel One Shot Item 47 2012 720p BluRay x264-P2P tegenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
"Item 47 is set to be released on The Avengers Blu-ray on September 25, 2012"
Volgens Wikipedia. Klopt dat niet?
Ik was van de week in verschillende DVD-winkels (voor iets anders) en heb nergens The Avengers zien liggen.
Op Amazon.com staat ook 25 september.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de States wel. Daarom staat het hele internet nu vol met BR rips van de film en kwam ik Marvel One Shot Item 47 2012 720p BluRay x264-P2P tegen
Gewoon gejat waar die BR geperst wordt misschien?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:07 schreef Tim86 het volgende:
Dan weet ik het ook..enige dat ik weet is dat die Bluray ergens vandaan moet komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |