Eigenlijk willen ze dus allebei dat de beste het kabinet ingaatquote:Op maandag 21 mei 2012 21:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dibi blijft in de kamer wanneer Groen Links een kabinet ingaat.
Vind je hem wel aantrekkelijk?quote:
Ach, bij het eerste CDA-debat begon het ook zo "ja we zijn het allemaal met elkaar eens" maar later werd het nog best te pruimen. Dus ik blijf hopen.quote:
In elk geval authentieker.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dibi lijkt mij iets beter dan Sap in het debat.
Als Tofik een beter verhaal houdt kan hij GL groter maken (dat is uiteraard belangrijk als lijsttrekker). Dus het gaat juist om wie er een betere lijsttrekker kan zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 21:14 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik begrijp het ook niet helemaal. Dit debat zou over leiderschap moeten gaan, toch? Inhoudelijk zijn ze het grotendeels eens, dat wisten we allang. Nu zitten ze allebei over de idealen van GL te praten. Ik wil weten hóe zij beiden denken deze idealen waarheid te laten worden.
Volgens mij heeft Dibi een andere portefeuille in de kamer, dus ze komen elkaar nauwelijks tegen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:16 schreef timmmmm het volgende:
En hoe vaak heeft Dibi de Mos al in zijn hemd laten staan met zijn gevatte opmerkingen?
Interessante link, nooit gewetenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:16 schreef Jovatov het volgende:
Mensen hebben nooit gedacht dat de aarde plat was:
http://en.wikipedia.org/wiki/Myth_of_the_Flat_Earth
Lees nog maar eens, staat namelijk dat er wel degelijk tijden waren dat ze dat dachten.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:16 schreef Jovatov het volgende:
Makkelijker gezegd dusquote:Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Dibi een andere portefeuille in de kamer, dus ze komen elkaar nauwelijks tegen.
Dan ontkom je er dus niet aan om veel directer te debatteren: 'ik breng ideaal a beter over, want ik pak dat op die manier aan'. Niet eindeloos debatteren over die idealen zelf.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als Tofik een beter verhaal houdt kan hij GL groter maken (dat is uiteraard belangrijk als lijsttrekker). Dus het gaat juist om wie er een betere lijsttrekker kan zijn
Nou ja, nooit, voor Christus (BC) dus wel... in feite heeft Dibi gelijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:16 schreef Jovatov het volgende:
Dank je, ik kon mezelf niet goed verwoordenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:19 schreef nostra het volgende:
[..]
Dan ontkom je er dus niet aan om veel directer te debatteren: 'ik breng ideaal a beter over, want ik pak dat op die manier aan'. Niet eindeloos debatteren over die idealen zelf.
Had het CDA patent aan moeten vragen op dat standpuntquote:Op maandag 21 mei 2012 21:20 schreef marcodej het volgende:
CDA-standpunt dit. GL pakt zo`n beetje alles van andere partijen met een vleugje natuur.
Alle andere partijen pakken van GL.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:20 schreef marcodej het volgende:
CDA-standpunt dit. GL pakt zo`n beetje alles van andere partijen met een vleugje natuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |