mwoch ik kan wel effkes helpenquote:
Is dat niet alleen als je de beta gespeeld hebt?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:06 schreef I.C.O.N. het volgende:
Omg ..!! Blijkbaar staat de regio niet automatisch op Europe.. Speel nu op Amerikaanse server![]()
overnieuw beginnen dus... Lekker is dat!
bij AH "completed" en dan "move to stash" klikkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:17 schreef Syphixx het volgende:
heb wat items gekocht op ah, maar waar zijn ze nu ?![]()
net gezien, bedanktquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:19 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
bij AH "completed" en dan "move to stash" klikken
dit spel speel je niet om het verhaalquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:25 schreef Disorder het volgende:
Leuk spel tot nu toe, begrijp me niet verkeerd. Maar nog meer mensen die het verhaal van het niveau Power rangers vinden? "Moehahaha, ik ben een ENGE GEVAARLIJKE HEKS. En als je me HIER verslaat, kom ik je later op LOCATIE X nóg een keer tegen! Moehahahaha!"
Het is inderdaad echt slecht, zelfs voor een spel als Diablo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:25 schreef Disorder het volgende:
Leuk spel tot nu toe, begrijp me niet verkeerd. Maar nog meer mensen die het verhaal van het niveau Power rangers vinden? "Moehahaha, ik ben een ENGE GEVAARLIJKE HEKS. En als je me HIER verslaat, kom ik je later op LOCATIE X nóg een keer tegen! Moehahahaha!"
Die droppen op Nightmare.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:27 schreef Chef_M het volgende:
Ben nu level 4 blacksmith, iemand enig idee waar ik 5 'Page of Blacksmithing kan krijgen'?Neem aan dat het geen loot is maar kan voor de rest geen info vinden.
Hmm vreemd. Ik heb de hele dag samen gespeeld. Ligt eraan wie de boss fight begint maar die kan gewoon skippen met ESC.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is deels waar, dat deed je ook niet bij diablo 2...quote:
Hoe flik je dat?quote:
Zo slecht dat ik de voices op mute heb staan en van plan ben de cinematics maar 1x te bekijken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:25 schreef Disorder het volgende:
Iedereen krijgt andere raresquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:15 schreef TwenteFC het volgende:
Heb nu 4 rare items, maar zo rare is het toch niet als iedereen hem krijgt als je bijv. die skullking dood maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |