quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In ACT IV alweer?Verslaafdeling
Even kijken of ik minder lag heb inmiddels
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:55 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
zet bij options peer to peer uit, dan doet ie het laatste deel,Ah, ik heb alles al weggeflikkerd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
probeer de adds los van izual te kiten,quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie had er moeite met Izual? Ik ook nl.
Op Normal?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tering, al een paar keer achter mekaar dood gegaan in Act IV
Lol ik, maar heb hulp gekregen van baggerbartquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie had er moeite met Izual? Ik ook nl.
ik wil wel joinen al ben ik nog maar rond de lvl 20 dan (wil me barb ff in NM)quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:53 schreef Aleria het volgende:
Zit er iemand anders rond Act 3.3? (Op normal softcore)
[..]
Nice
Als je wilt kunnen we een keer verder gaan waar we gebleven warenquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:55 schreef LinQ het volgende:
[..]
Lol ik, maar heb hulp gekregen van baggerbart
Nightmare is wel redelijk pittg vooral die champions lol net 5x hard achter elkaar doodgegaanKga Nightmare toch maar coop doen
Haha is goed joh, yindy#2776quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:56 schreef baggerbart het volgende:
[..]
ik wil wel joinen al ben ik nog maar rond de lvl 20 dan (wil me barb ff in NM)
Ik ga ook nog ff gamen, heb alleen jouw friend request nog niet binnen gehad. Volgens mij komen ze er niet echt door bij mij :S ...quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:56 schreef baggerbart het volgende:
[..]
ik wil wel joinen al ben ik nog maar rond de lvl 20 dan (wil me barb ff in NM)
probeer anders baggerbart#2853quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:59 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ik ga ook nog ff gamen, heb alleen jouw friend request nog niet binnen gehad. Volgens mij komen ze er niet echt door bij mij :S ...
Vempel#2328
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |