Ben ik niet de enige die dat denktquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom denk ik steeds dat het vandaag zaterdag is
Ik help je wel onthouden dat het niet zo isquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Steven, als ik bij jou ben denk ik toch nog steeds dat het zaterdag is?
Mwhehehequote:Op donderdag 17 mei 2012 15:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik help je wel onthouden dat het niet zo is
Ik proestte het uit van het lachen vannachtquote:
Aan spees heb je toch niksquote:
echt hequote:Op donderdag 17 mei 2012 15:34 schreef Intronic het volgende:
we kunnen uft alleen zien als we space omleggen
Nee hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:34 schreef Intronic het volgende:
we kunnen uft alleen zien als we space omleggen
Ik ga plat hier, man. Geniale kerel dat.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik proestte het uit van het lachen vannacht
Zomaar uit het niets was dit er vannachtquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga plat hier, man. Geniale kerel dat.
Serieus?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zomaar uit het niets was dit er vannacht
Nou hij post wel al langer vage shit maar dat topic was echt het hoogtepuntquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Vond het ook al raar, want ik had die gast nog nooit gezien. Ik dacht dat ik iets gemist had ofzo.
Hier zijn ze gewoon openquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wou ik pizza halen, zijn de winkels dichtStomme hemelvaart
Hier ookquote:
Home alone?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
in gebieden waar mensen wonen zijn winkels gewoon openquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:43 schreef Intronic het volgende:
[..]
ik zal space even om toestemming vragen
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:43 schreef Intronic het volgende:
[..]
ik zal space even om toestemming vragen
en groterquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Uft kom zaterdag gewoon naar Damsco dan, laat spees iets anders doen joh, wij zijn leuker en gezelliger
Mwhehehe.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Uft kom zaterdag gewoon naar Damsco dan, laat spees iets anders doen joh, wij zijn leuker en gezelliger
Da's niet moeilijk.quote:
En dan kan Intronic ook ergens slapenquote:
Nu toch ook al?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dan kan Intronic ook ergens slapen
anders slaap ik wel staand in een hoekje aka oerbeerquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dan kan Intronic ook ergens slapen
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:47 schreef Intronic het volgende:
[..]
anders slaap ik wel staand in een hoekje aka oerbeer
Jammerquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wie weet dan ook wel. Maar denk dat vriendin van me pa hier dan slaapt.
Das waar, dan ga jij met mij meequote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Das waar, dan ga jij met mij mee
Dit dusquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:48 schreef Intronic het volgende:
sowieso moet je A'dam komen want jullie zitten toch alleen te fokken samen
spees, ben jij dat?quote:
Telefoon is afgesloten van internetquote:
hihi nemenquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan neem je de trein hier naar toe.
fuck dan neem ik m'n pillen wel meequote:Op donderdag 17 mei 2012 15:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Telefoon is afgesloten van internet
Dus ik moet verplicht praten denk ik
Zie je zaterdag moppiequote:
Beetje duur voor een pizza wel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan neem je de trein hier naar toe.
Ik ga zometeen ook gewoon bestellen. Die dingen zijn hier best te eten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:52 schreef Dimens het volgende:
Ik zat dus te kijken naar zo'n bezorg pizza. Maar uit ervaring weet ik dat die niet te eten zijn.
Toch maar even naar de AH zometeen.
pizza met verse turkish delightquote:
Astu:quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:53 schreef Dientje12 het volgende:
Ijsdraakje, doe even een poll dan of ik ook een 3e bord rijst moet
Dat klinkt verkoold.quote:
Ik wil het niet weten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan het je vertellen maar dan is het geen verassing meer.
quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pizza met verse turkish delight
lekker wanken
x5 ga ik na het weekend pas 'halen'quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:56 schreef Intronic het volgende:
steven kun je me wel ophalen met die x5 heb geen geld
oke jammer doe meteen m5 voor mij tenminste fatsoenlijke autoquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
x5 ga ik na het weekend pas 'halen'
Die hebben ze nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:57 schreef Intronic het volgende:
[..]
oke jammer doe meteen m5 voor mij tenminste fatsoenlijke auto
stelen. jij boefje@quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
x5 ga ik na het weekend pas 'halen'
Lenen, tot ik mijn salaris hebquote:
slk voldoet ook wel als boodschappenautoquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die hebben ze niet
Alleen een x5 en een slk
Ik werkte als vertegenwoordiger, tot ik mijn salaris niet kreegquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat voor werk doe je? dacht dat je werkeloos was.
Hoe moet ik nou 2 auto's mee nemen man, die x5 is voldoende voorlopigquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:59 schreef Intronic het volgende:
[..]
slk voldoet ook wel als boodschappenauto
we zijn er al he.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:59 schreef Dimens het volgende:
Even dit topic doorsturen naar de politie.
Doe maar, vraag meteen of ze mijn salaris kunnen regelenquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:59 schreef Dimens het volgende:
Even dit topic doorsturen naar de politie.
Voor wat voor bedrijf?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik werkte als vertegenwoordiger, tot ik mijn salaris niet kreeg
daar zijn ze niet voor. beter gewoon verlies nemen nieuwe job zoeken een optie?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe maar, vraag meteen of ze mijn salaris kunnen regelen
Ja dat vraag ik mij nu ook afquote:
3000euro laten lopenquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
daar zijn ze niet voor. beter gewoon verlies nemen nieuwe job zoeken een optie?
je hebt toch twee armen en twee benen is toch automaatquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik werkte als vertegenwoordiger, tot ik mijn salaris niet kreeg
[..]
Hoe moet ik nou 2 auto's mee nemen man, die x5 is voldoende voorlopig
quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:01 schreef Intronic het volgende:
[..]
je hebt toch twee armen en twee benen is toch automaat
quote:
Ehh ja, ik hoor ook een vast salaris te krijgen, alleen het punt is dat ik het maar niet krijg, en dat nu al 7 weken langquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bij ons krijgen de vertegenwoordigers vast salaris, ook als ze boven de 40 uren uitkomen krijgen ze maar 40 uur
Nopequote:
ga werken bij incassobureau als vertegenwoordigerquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh ja, ik hoor ook een vast salaris te krijgen, alleen het punt is dat ik het maar niet krijg, en dat nu al 7 weken lang
ok en waarom storten ze het niet gewoon meteen ff over waar je bij bentquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nope
Maar de ene rijdt wel in een nieuwe x5, heel apart
Neuh, ga morgen met mijn oom en 2 van zijn matties langsquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:02 schreef Intronic het volgende:
[..]
ga werken bij incassobureau als vertegenwoordiger
Beter gaan ze betalen..quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh ja, ik hoor ook een vast salaris te krijgen, alleen het punt is dat ik het maar niet krijg, en dat nu al 7 weken lang
En maar besparen..quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nope
Maar de ene rijdt wel in een nieuwe x5, heel apart
Ja dat is de grote vraag, maar er zijn nog 14 collega's die erop wachtenquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok en waarom storten ze het niet gewoon meteen ff over waar je bij bent
en als je het je baas gewoon vraagt wat zegt ie danquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat is de grote vraag, maar er zijn nog 14 collega's die erop wachten
officieel wel jaquote:
ik hou nu.nl wel in de gatenquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neuh, ga morgen met mijn oom en 2 van zijn matties langs
Misschien maakt dat wel indruk
Komt goedquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en als je het je baas gewoon vraagt wat zegt ie dan
Ja alsof ik dat niet gedaan hebquote:
hoelang bestaat het bedrijf alquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja alsof ik dat niet gedaan heb
Loonvorderings brief gestuurd en alles
Neuh, oom zit bij de hells angels in Damsco, zijn 2 matties ook dus echt autisten zijn het nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:05 schreef Dimens het volgende:
"4 autisten vernielen de boel bij bedrijf x"
5jaarquote:
als ik nog iemand wil overtuigen kan ik ze dan inhuren en wat kost datquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neuh, oom zit bij de hells angels in Damsco, zijn 2 matties ook dus echt autisten zijn het niet
ga je dan met chopper heen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neuh, oom zit bij de hells angels in Damsco, zijn 2 matties ook dus echt autisten zijn het niet
"3 choppers nemen autist mee op ontdekkingsreis."quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet wat het kostquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ik nog iemand wil overtuigen kan ik ze dan inhuren en wat kost dat
Neequote:
Geen flauw idee wat daar aan de hand isquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow en wat is er veranderd dan
iets klopt er niet
Haha m´n pa komt wel eens bij jouw oom dan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zit je pa bij de chapter van Harlingen ofzoquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha m´n pa komt wel eens bij jouw oom dan.
omg nu durf ik geen ranzige opmerkingen meer te maken over dvquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha m´n pa komt wel eens bij jouw oom dan.
Mischien heeft hij schulden..quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat daar aan de hand is
Nah hij zit bij een kleinere club maar paar keer per jaar gaan ze touren door nederland en als de hells angels zo'n 'feestje' geven ofzo is hij het weekend in amsterdam.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zit je pa bij de chapter van Harlingen ofzo
Dat zou goed kunnen, maar geef dat dan aan en vraag om een faillissement, dan kan het uwv het overnemen namelijk de salarissenquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mischien heeft hij schulden..
Dat had me vorige baas wel, over de 100.000 euro
En die betaalde mijn collega's ook niet gelukkig heeft hij mij alles betaald nog..
Leuke feestjes zijn dat altijdquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nah hij zit bij een kleinere club maar paar keer per jaar gaan ze touren door nederland en als de hells angels zo'n 'feestje' geven ofzo is hij het weekend in amsterdam.
klopt hihiquote:
Haha ja mooi man, die mensen geven geen neuk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Leuke feestjes zijn dat altijd
Ben er paar keer geweest maar wat een gore bende is het altijd
Mijne had een jaar lang of langer gezwijgd en toch nog denken erboven uit te kunnen komen maar helaas..quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, maar geef dat dan aan en vraag om een faillissement, dan kan het uwv het overnemen namelijk de salarissen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen jammer dat voorlopig Amsterdam geen feestjes meer zal gevenquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha ja mooi man, die mensen geven geen neuk.
wel gratis bodemsanering, dat dan weer welquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat voorlopig Amsterdam geen feestjes meer zal geven
quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijne had een jaar lang of langer gezwijgd en toch nog denken erboven uit te kunnen komen maar helaas..Ja misschien dat mijn werkgever ook constant denkt dat het echt goed komt ik weet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik raak er alleen in de shit van door hun gelulOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Die tijd zat er aan te komen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat voorlopig Amsterdam geen feestjes meer zal geven
Ja, ze geven geen ene fuck om je als ze zelf in de problemen zittenquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja misschien dat mijn werkgever ook constant denkt dat het echt goed komt ik weet het niet
Ik raak er alleen in de shit van door hun gelul
Krijgen nergens meer een vergunning voor een clubhuisquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die tijd zat er aan te komen.
Nouja wanneer je een nieuwe x5 kan aanschaffen en ik mijn telefoonrekening en dergelijke niet kan betalen dan vraag ik mij af wie er nou problemen heeftquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ze geven geen ene fuck om je als ze zelf in de problemen zitten
laat ze een camping kopen. goedkope grond enzo, lekker chillen en vaak afgelegen genoeg om .. nou jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Krijgen nergens meer een vergunning voor een clubhuis
Die shit was wel achterlijk groot voor een clubhuis maar goed haha
jij.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja wanneer je een nieuwe x5 kan aanschaffen en ik mijn telefoonrekening en dergelijke niet kan betalen dan vraag ik mij af wie er nou problemen heeft
Ze zijn met iets bezig geloof ik, denk alleen niet dat het een camping isquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
laat ze een camping kopen. goedkope grond enzo, lekker chillen en vaak afgelegen genoeg om .. nou ja
Ja en nog een paar andere collega'squote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja wanneer je een nieuwe x5 kan aanschaffen en ik mijn telefoonrekening en dergelijke niet kan betalen dan vraag ik mij af wie er nou problemen heeft
Dus er is iets aan de hand maarjaquote:
Nope, echt gekochtquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
en die x5 zal wel geleasd zijn gok ik.
gemeente zal geen vergunning geven op grond van de wet bibob.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
laat ze een camping kopen. goedkope grond enzo, lekker chillen en vaak afgelegen genoeg om .. nou ja
klopt, of het is uit prive geld, ik weet het nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
apart. dat zou moeten impliceren dat er genoeg liquide middelen zijn.
Ze zijn buiten Amsterdam bezig met ietsquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gemeente zal geen vergunning geven op grond van de wet bibob.
je kunt toch een algemene camping houden en dan gewoon met je hell boys een apart stuk bezetten het hele jaar. profit!quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gemeente zal geen vergunning geven op grond van de wet bibob.
gewoon naar noord gaan en een paar afrikanen geld geven om er eentje te stelen inderdaad.quote:
Alsof die camping eigenaren dat toelaten, ze zijn niet achterlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je kunt toch een algemene camping houden en dan gewoon met je hell boys een apart stuk bezetten het hele jaar. profit!
of aan een Amsterdammerquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon naar noord gaan en een paar afrikanen geld geven om er eentje te stelen inderdaad.
andere gemeente zal het inderdaad wel zijn ja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze zijn buiten Amsterdam bezig met iets
dan moet je een aparte bemiddelaar vinden die een camping wil oprichten die geen banden heeft met de HA.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je kunt toch een algemene camping houden en dan gewoon met je hell boys een apart stuk bezetten het hele jaar. profit!
daarom KOOP je eerst een camping.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alsof die camping eigenaren dat toelaten, ze zijn niet achterlijk.
de wet is niet anders, alleen hoe makkelijk ze zijn, Amsterdam hoeft ze echt niet meer terug.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
andere gemeente zal het inderdaad wel zijn ja.
[..]
dan moet je een aparte bemiddelaar vinden die een camping wil oprichten die geen banden heeft met de HA.
De gemeente zal dat ook niet toelaten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
daarom KOOP je eerst een camping.
ik denk dat geen enkele gemeente erop zit te wachten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de wet is niet anders, alleen hoe makkelijk ze zijn, Amsterdam hoeft ze echt niet meer terug.
Zaandam om omgeving is een betere optie voor ze
op grond waarvan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De gemeente zal dat ook niet toelaten.
de bibob.quote:
Je kan niet zomaar mensen weigeren tochquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik denk dat geen enkele gemeente erop zit te wachten.
sowieso een kut troll.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:21 schreef Spouwerranger het volgende:
Achterlijk religieus ontwikkelings gebied
Dit topic
Welk?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:21 schreef Dimens het volgende:
Die pizza's zien er niet eens lekker uit.
Nou en, als het in je maag zit ziet het er ook niet lekker uit. Het gaat om de smaak.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+1quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:24 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er dan wel weer lekker uit.
Als het zo smaakt als het eruit ziet, zal het wel niet te vreten zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou en, als het in je maag zit ziet het er ook niet lekker uit. Het gaat om de smaak.
zie de verhouding olijven dan sukkelnurd.quote:
komt wel aardig in de buurt van hoe een pizza bedoeld was. meestal zijn dat versgemaakte pizza's en uberlekkerquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
De bodem ziet er ook zo knapperig en dun uit, alsof je grote chips eet ofzo.
Zelf nog even in de oven doenquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
De mozarella is niet eens goed gesmolten.
Misschien zijn die olijven wel genetisch gemanipuleerd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zie de verhouding olijven dan sukkelnurd.
Gewoon lekkere dikke bodem.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
komt wel aardig in de buurt van hoe een pizza bedoeld was. meestal zijn dat versgemaakte pizza's en uberlekker
Inderdaadquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
En misschien ben ik wel megan fox.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Misschien zijn die olijven wel genetisch gemanipuleerd.
Gewoon grote olijven toch.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zie de verhouding olijven dan sukkelnurd.
Zaterdagquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En misschien ben ik wel megan fox.
Zo horen pizza's ook te zijn. Die shit met dikke bodem hebben we gewoon van de Amerikanen afgekeken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
Komt wel in de buurt toch.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan had ik je wel verkrachtquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb liever een dikke bodem, al kan ik ristorante ook goed waarderen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo horen pizza's ook te zijn. Die shit met dikke bodem hebben we gewoon van de Amerikanen afgekeken.
is brooddeeg. makkelijker te maken, blijft langer smakelijk en is goedkope vullen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo horen pizza's ook te zijn. Die shit met dikke bodem hebben we gewoon van de Amerikanen afgekeken.
Boeiend, zolang het lekker is maakt het mij niet uit wat er in zit of waar het van is gemaakt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
is brooddeeg. makkelijker te maken, blijft langer smakelijk en is goedkope vullen.
Ristorante kan er nog mee door, maar die big american pizza ofzoiets zijn echt niet lekker. De helft van de pizza zit je gewoon deeg te kauwen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb liever een dikke bodem, al kan ik ristorante ook goed waarderen.
mwah het is ook wel lekker, maar een goede italiaanse pizza is nog veel beter van smaak.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Boeiend, zolang het lekker is maakt het mij niet uit wat er in zit of waar het van is gemaakt.
Helaas is dit de mening van heel veel mensen, mja, doe je niks aan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Boeiend, zolang het lekker is maakt het mij niet uit wat er in zit of waar het van is gemaakt.
Als ik opwarm pizza's koop, altijd Ristorante. Maar als ik pizza bestel vind ik de 'dikke' bodem wel erg smakelijk hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ristorante kan er nog mee door, maar die big american pizza ofzoiets zijn echt niet lekker. De helft van de pizza zit je gewoon deeg te kauwen.
dat is wel heel erg slechtquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:35 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Met slecht gePhotoshopte vorken.
Nog niet hoor, eerst winnen van Vitessequote:
Hoe die mozzerella er ook uit zietquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:35 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Met slecht gePhotoshopte vorken.
Oh, oke.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nog niet hoor, eerst winnen van Vitesse
Niet haten op deze pizza. Die is lekker ja.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoe die mozzerella er ook uit ziet
Volgende week een keertje proberen dan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:37 schreef Dimens het volgende:
De lekkerste pizza vind ik de AH kaas en tomaat pizza.
[ afbeelding ]
Weet ik. Die pizza is ook goed te doen. Die verpakking ziet er alleen echt niet uitquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet haten op deze pizza. Die is lekker ja.
ah denk je dat dat pure mozzarella isquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoe die mozzerella er ook uit ziet
Inderdaad. Dat is het mooiste aan die pizza.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weet ik. Die pizza is ook goed te doen. Die verpakking ziet er alleen echt niet uit
Met gesmolten kopkaas?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:38 schreef Intronic het volgende:
lekkerste pizza is de zaadpizza van steven
Nee, natuurlijk nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah denk je dat dat pure mozzarella is
Zaterdag weer lieverd, al het zaadpizza wat je maar wilquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:38 schreef Intronic het volgende:
lekkerste pizza is de zaadpizza van steven
zat mensen met een onsmakelijke doosquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weet ik. Die pizza is ook goed te doen. Die verpakking ziet er alleen echt niet uit
eerlijke reclamefoto dan. waar vind je ze nogquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Het ziet er alleen ongelofelijk chemisch uit.
Heel veel mensen zeggen; "Nee man teveel tomatensaus." maar dat is juist het lekkere. En het is perfect wanneer je geblowd hebt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Volgende week een keertje proberen dan.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
zat mensen met een onsmakelijke doos
Mensen die blowenquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heel veel mensen zeggen; "Nee man teveel tomatensaus." maar dat is juist het lekkere. En het is perfect wanneer je geblowd hebt.
Oeh sexy timequote:
tokkiequote:Op donderdag 17 mei 2012 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Morgenmiddag tattoo zetten, spannond
op je vulva toch?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
erbij willen horenquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan hoor ik er eindelijk bij
samen met huppel gangster doenquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan hoor ik er eindelijk bij
Love voor dolfijntjes.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Een dolfijn met een roos en een ster
quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Een dolfijn met een roos en een ster
Ik heb er zelf 3 en wil er nog 2 bijquote:
moet er nog een op mn lul zetten is tenminste niet zo duurquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb er zelf 3 en wil er nog 2 bij
Wordt de prijs per centimeter gerekend dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:46 schreef Intronic het volgende:
[..]
moet er nog een op mn lul zetten is tenminste niet zo duur
HAHAquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wordt de prijs per centimeter gerekend dan?
ja daarom zeg ik het ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
ik snap ook niet dat mensen stuk gingen, je had jezelf al ingedektquote:
niveautje jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik snap ook niet dat mensen stuk gingen, je had jezelf al ingedekt
Was een inkoppertje dat.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik snap ook niet dat mensen stuk gingen, je had jezelf al ingedekt
vossen zijn sluw en dolfijnen lief en sabine is lief XD XDXDquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
waarom dan een dolfijn en geen vos XDXDXD
Hihahoquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vossen zijn sluw en dolfijnen lief en sabine is lief XD XDXD
Eindelijk erkenning van steven.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dolfijnen zijn kk aggresiefquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zei nog: Jouw tijd komt nogquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning van steven.
watquote:
oehhhhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |