Doe maar, vraag meteen of ze mijn salaris kunnen regelenquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:59 schreef Dimens het volgende:
Even dit topic doorsturen naar de politie.
Voor wat voor bedrijf?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik werkte als vertegenwoordiger, tot ik mijn salaris niet kreeg
daar zijn ze niet voor. beter gewoon verlies nemen nieuwe job zoeken een optie?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe maar, vraag meteen of ze mijn salaris kunnen regelen
Ja dat vraag ik mij nu ook afquote:
3000euro laten lopenquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
daar zijn ze niet voor. beter gewoon verlies nemen nieuwe job zoeken een optie?
je hebt toch twee armen en twee benen is toch automaatquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik werkte als vertegenwoordiger, tot ik mijn salaris niet kreeg
[..]
Hoe moet ik nou 2 auto's mee nemen man, die x5 is voldoende voorlopig
quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:01 schreef Intronic het volgende:
[..]
je hebt toch twee armen en twee benen is toch automaat
quote:
Ehh ja, ik hoor ook een vast salaris te krijgen, alleen het punt is dat ik het maar niet krijg, en dat nu al 7 weken langquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bij ons krijgen de vertegenwoordigers vast salaris, ook als ze boven de 40 uren uitkomen krijgen ze maar 40 uur
Nopequote:
ga werken bij incassobureau als vertegenwoordigerquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh ja, ik hoor ook een vast salaris te krijgen, alleen het punt is dat ik het maar niet krijg, en dat nu al 7 weken lang
ok en waarom storten ze het niet gewoon meteen ff over waar je bij bentquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nope
Maar de ene rijdt wel in een nieuwe x5, heel apart
Neuh, ga morgen met mijn oom en 2 van zijn matties langsquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:02 schreef Intronic het volgende:
[..]
ga werken bij incassobureau als vertegenwoordiger
Beter gaan ze betalen..quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh ja, ik hoor ook een vast salaris te krijgen, alleen het punt is dat ik het maar niet krijg, en dat nu al 7 weken lang
En maar besparen..quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nope
Maar de ene rijdt wel in een nieuwe x5, heel apart
Ja dat is de grote vraag, maar er zijn nog 14 collega's die erop wachtenquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok en waarom storten ze het niet gewoon meteen ff over waar je bij bent
en als je het je baas gewoon vraagt wat zegt ie danquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat is de grote vraag, maar er zijn nog 14 collega's die erop wachten
officieel wel jaquote:
ik hou nu.nl wel in de gatenquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neuh, ga morgen met mijn oom en 2 van zijn matties langs
Misschien maakt dat wel indruk
Komt goedquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en als je het je baas gewoon vraagt wat zegt ie dan
Ja alsof ik dat niet gedaan hebquote:
hoelang bestaat het bedrijf alquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja alsof ik dat niet gedaan heb
Loonvorderings brief gestuurd en alles
Neuh, oom zit bij de hells angels in Damsco, zijn 2 matties ook dus echt autisten zijn het nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:05 schreef Dimens het volgende:
"4 autisten vernielen de boel bij bedrijf x"
5jaarquote:
als ik nog iemand wil overtuigen kan ik ze dan inhuren en wat kost datquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neuh, oom zit bij de hells angels in Damsco, zijn 2 matties ook dus echt autisten zijn het niet
ga je dan met chopper heen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neuh, oom zit bij de hells angels in Damsco, zijn 2 matties ook dus echt autisten zijn het niet
"3 choppers nemen autist mee op ontdekkingsreis."quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet wat het kostquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ik nog iemand wil overtuigen kan ik ze dan inhuren en wat kost dat
Neequote:
Geen flauw idee wat daar aan de hand isquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow en wat is er veranderd dan
iets klopt er niet
Haha m´n pa komt wel eens bij jouw oom dan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zit je pa bij de chapter van Harlingen ofzoquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha m´n pa komt wel eens bij jouw oom dan.
omg nu durf ik geen ranzige opmerkingen meer te maken over dvquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha m´n pa komt wel eens bij jouw oom dan.
Mischien heeft hij schulden..quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat daar aan de hand is
Nah hij zit bij een kleinere club maar paar keer per jaar gaan ze touren door nederland en als de hells angels zo'n 'feestje' geven ofzo is hij het weekend in amsterdam.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zit je pa bij de chapter van Harlingen ofzo
Dat zou goed kunnen, maar geef dat dan aan en vraag om een faillissement, dan kan het uwv het overnemen namelijk de salarissenquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mischien heeft hij schulden..
Dat had me vorige baas wel, over de 100.000 euro
En die betaalde mijn collega's ook niet gelukkig heeft hij mij alles betaald nog..
Leuke feestjes zijn dat altijdquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nah hij zit bij een kleinere club maar paar keer per jaar gaan ze touren door nederland en als de hells angels zo'n 'feestje' geven ofzo is hij het weekend in amsterdam.
klopt hihiquote:
Haha ja mooi man, die mensen geven geen neuk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Leuke feestjes zijn dat altijd
Ben er paar keer geweest maar wat een gore bende is het altijd
Mijne had een jaar lang of langer gezwijgd en toch nog denken erboven uit te kunnen komen maar helaas..quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, maar geef dat dan aan en vraag om een faillissement, dan kan het uwv het overnemen namelijk de salarissen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen jammer dat voorlopig Amsterdam geen feestjes meer zal gevenquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha ja mooi man, die mensen geven geen neuk.
wel gratis bodemsanering, dat dan weer welquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat voorlopig Amsterdam geen feestjes meer zal geven
quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijne had een jaar lang of langer gezwijgd en toch nog denken erboven uit te kunnen komen maar helaas..Ja misschien dat mijn werkgever ook constant denkt dat het echt goed komt ik weet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik raak er alleen in de shit van door hun gelulOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Die tijd zat er aan te komen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat voorlopig Amsterdam geen feestjes meer zal geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |