Gewoon grote olijven toch.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zie de verhouding olijven dan sukkelnurd.
Zaterdagquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En misschien ben ik wel megan fox.
Zo horen pizza's ook te zijn. Die shit met dikke bodem hebben we gewoon van de Amerikanen afgekeken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
De bodem ziet er ook zo knapperig en dun uit, alsof je grote chips eet ofzo.
Komt wel in de buurt toch.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan had ik je wel verkrachtquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb liever een dikke bodem, al kan ik ristorante ook goed waarderen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo horen pizza's ook te zijn. Die shit met dikke bodem hebben we gewoon van de Amerikanen afgekeken.
is brooddeeg. makkelijker te maken, blijft langer smakelijk en is goedkope vullen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo horen pizza's ook te zijn. Die shit met dikke bodem hebben we gewoon van de Amerikanen afgekeken.
Boeiend, zolang het lekker is maakt het mij niet uit wat er in zit of waar het van is gemaakt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
is brooddeeg. makkelijker te maken, blijft langer smakelijk en is goedkope vullen.
Ristorante kan er nog mee door, maar die big american pizza ofzoiets zijn echt niet lekker. De helft van de pizza zit je gewoon deeg te kauwen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb liever een dikke bodem, al kan ik ristorante ook goed waarderen.
mwah het is ook wel lekker, maar een goede italiaanse pizza is nog veel beter van smaak.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Boeiend, zolang het lekker is maakt het mij niet uit wat er in zit of waar het van is gemaakt.
Helaas is dit de mening van heel veel mensen, mja, doe je niks aan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Boeiend, zolang het lekker is maakt het mij niet uit wat er in zit of waar het van is gemaakt.
Als ik opwarm pizza's koop, altijd Ristorante. Maar als ik pizza bestel vind ik de 'dikke' bodem wel erg smakelijk hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ristorante kan er nog mee door, maar die big american pizza ofzoiets zijn echt niet lekker. De helft van de pizza zit je gewoon deeg te kauwen.
dat is wel heel erg slechtquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:35 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Met slecht gePhotoshopte vorken.
Nog niet hoor, eerst winnen van Vitessequote:
Hoe die mozzerella er ook uit zietquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:35 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Met slecht gePhotoshopte vorken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |