SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:56 schreef Koenani het volgende:
ik zou ze allebei doen, want god wat zijn ze lekker
Heeft ie wel een goed excuus, gaat toch jeuken op den duurquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:
De vraag is hoevaak ze elkaar nou de afgelopen tijd zagen. Misschien was Shakira on tour, weet ik het.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:53 schreef Piethur het volgende:
Ik lees zonet via een niet nader te noemen nieuwsbericht dat Pique ( houthakker van FC Barcelona) Shakira heeft bedrogen voor Bar Refeali. Serieus, wat ben je dan toch een idioot. Shakira is kneitertje lekker en dan ga je vreemd. Als je haar vergelijkt met Refaeli, dan zou ik daar echt mijn hond vanaf trappen.
Klacht: Tokkie voetballers die verkeerde keuzes maken m.b.t. vrouwenLekker belangrijk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
Heel erg jaloers, toen ik Bar Refaeli twee jaren geleden een veeg had gegeven was ze net ongesteld. Daarna wou ze niets meer van mij wetenquote:
Precies, dat bedoel ik. Door het geld dat ze hebben, al schijnen veel vrouwen Pique te diggen, kunnen ze zowat iedere vrouw krijgen. Om dan monogaam door het leven te gaan, is ook weer zoiets.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:00 schreef Piethur het volgende:
[..]
Heeft ie wel een goed excuus, gaat toch jeuken op den duur
Hoe heet die chick van hem dan? Ook de meest achterlijke voetballers hebben de lekkerste chicks, Jan Krompkamp heeft bijvoorbeeld ook zo'n goede damequote:Op donderdag 17 mei 2012 14:06 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Pic van gisteren
Fabregas houdt wel van tetten
In die wereld wel, mijn beste. In onze niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:15 schreef Klipnap het volgende:
Niet alles gaat om uiterlijk. Misschien is Shakira een bitch en die Bar nogwat heel lief.
What a weird phenomenon. Every man that gets a lot of cash just seems to.. Want to fuck as many girls as possible.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik. Door het geld dat ze hebben, al schijnen veel vrouwen Pique te diggen, kunnen ze zowat iedere vrouw krijgen. Om dan monogaam door het leven te gaan, is ook weer zoiets.
Petter hansson die zweedse molleneuker had écht een ziek ziek lekker wijfquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:11 schreef Piethur het volgende:
[..]
Hoe heet die chick van hem dan? Ook de meest achterlijke voetballers hebben de lekkerste chicks, Jan Krompkamp heeft bijvoorbeeld ook zo'n goede dame
Peter Crouch danquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:11 schreef Piethur het volgende:
[..]
Hoe heet die chick van hem dan? Ook de meest achterlijke voetballers hebben de lekkerste chicks, Jan Krompkamp heeft bijvoorbeeld ook zo'n goede dame
quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:18 schreef Al-andalus het volgende:
Ahhaha! Die jodin Bar is véél knapper dan Shakira. Shakira is ook oud.
Pure Jaloeziequote:
Crouch heeft in ieder geval nog zelfkennisquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Peter Crouch dan
[ afbeelding ]
of Ashley Cole die keer op keer vreemd ging terwijl hij Cheryl Tweedy (Cole) deed
Geloof je het zelf. Zo naief.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:15 schreef Klipnap het volgende:
Niet alles gaat om uiterlijk. Misschien is Shakira een bitch en die Bar nogwat heel lief.
Ja, ze vroegen hem eens wat hij was geweest als hij geen goede voetballer was geweest, antwoordde hij: "A virgin"quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Crouch heeft in ieder geval nog zelfkennis
Pure Jaloezie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:19 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Elk gezond mens kan zien dat Bar vele male knapper is.
Inderdaad zoiets van als ik van 2 mooie vrouwen de lelijkste het mooist vind ben ik zelf de állerlekkerstequote:
Wereldberoemde quote inderdaadquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:20 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, ze vroegen hem eens wat hij was geweest als hij geen goede voetballer was geweest, antwoordde hij: "A virgin"
Respect voor zijn zelfkennis. Dadelijk zie Strootman nog verkondigen dat hij wel een lekker koppie heeft.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:20 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, ze vroegen hem eens wat hij was geweest als hij geen goede voetballer was geweest, antwoordde hij: "A virgin"
quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Respect voor zijn zelfkennis. Dadelijk zie Strootman nog verkondigen dat hij wel een lekker koppie heeft.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
"Wat was je geworden als je geen voetballer was geworden?"
"- Jaa.. Nou denk modelofzo misschien onderbroekenmodel, in ieder geval iets in die richting"
Niet als Pique serieuze gevoelens heeft voor Shakira. En van ruilen komt huilen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:28 schreef Finitio het volgende:
Shakira is al bijna over haar houdbaarheidsdatum heen (1977), Bar Rafaeli is van 1985. Ik vind ze allebei erg goed te doen. Met het oog op de toekomst een goede ruil denk ik.
Boh dat zijn wel 6 hele lekkere haren die we zien van barquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:31 schreef PhatBassBoom het volgende:
Beter voor hem.
Shakira![]()
[ afbeelding ]
Bar![]()
[ afbeelding ]
Ik vraag me ook altijd af als ik zo'n stel zie, zou zij ook verliefd op hem zijn als hij de lokale stukadoor of loodgieter zou zijn?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:31 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Niet als Pique serieuze gevoelens heeft voor Shakira. En van ruilen komt huilen.
lolwut?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Boh dat zijn wel 6 hele lekkere haren die we zien van bar![]()
Ja die ashley colequote:Op donderdag 17 mei 2012 14:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Peter Crouch dan
[ afbeelding ]
of Ashley Cole die keer op keer vreemd ging terwijl hij Cheryl Tweedy (Cole) deed
Grote kikkerogen mooier vinden dan spitse oogjesquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:36 schreef rosepetals het volgende:
Team Shakira![]()
Mooie grote ogen, die heeft Bar niet
quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:36 schreef rosepetals het volgende:
Team Shakira![]()
Mooie grote ogen, die heeft Bar niet
lijkt alsof zij crack rookt manquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:38 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Grote kikkerogen mooier vinden dan spitse oogjes
quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:38 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Grote ogen mooier vinden dan spitse oogjes
Het maakt eigenlijk niet zo veel uit, Shakira hoeft maar met d'r vingers te knippen en ze heeft rijen met mannen bij de voordeur.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:33 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik vraag me ook altijd af als ik zo'n stel zie, zou zij ook verliefd op hem zijn als hij de lokale stukadoor of loodgieter zou zijn?
Dat.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:39 schreef G.R.S. het volgende:
Daten met wereldberoemde voetballersDan vraag je gewoon om geflasht te worden
Eens.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:39 schreef G.R.S. het volgende:
Daten met wereldberoemde voetballersDan vraag je gewoon om geflasht te worden
Mij niet, ik speel hard to get.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:39 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Het maakt eigenlijk niet zo veel uit, Shakira hoeft maar met d'r vingers te knippen en ze heeft rijen met mannen bij de voordeur.
Of dat gedoe met John Terry en Wayne Bridge, dat Terry bij die vrouw van hem langskwam om huishoudelijke klusjes te doenquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:35 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ja die ashley cole, wilde ik ook zeggen. Fucking lekker die Cheryl, maar goed, je bent rijk, bekend en alle chicks diggen je.. Die b0ii's hebben gene keus en moeten gewoon vreemdgaan.
Denk je? Het lijkt me zo'n lompe boer.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:36 schreef Sinosappel het volgende:
Hij is niet echt knap maar denk dat ie wel oke is in bed.
Spitse oogjes zijn ladyboy kenmerken. Dat mens heeft gewoon een dikke leuter tussen zijn benen hangen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:38 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Grote kikkerogen mooier vinden dan spitse oogjes
Laat maar zitten dat lampiequote:Op donderdag 17 mei 2012 14:41 schreef Piethur het volgende:
[..]
Of dat gedoe met John Terry en Wayne Bridge, dat Terry bij die vrouw van hem langskwam om huishoudelijke klusjes te doen![]()
Wel goede chick trouwens!
[ afbeelding ]
Maar ik zie dat dan voor me ! John Terry (150 000 euro per week) komt even een hekje schilderen bij die vrouw Wayne Bridgequote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Spitse oogjes zijn ladyboy kenmerken. Dat mens heeft gewoon een dikke leuter tussen zijn benen hangen.
Hij heeft wel een goed befbekkie. Goeie lippen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Denk je? Het lijkt me zo'n lompe boer.![]()
Ik haal ook wel 3 minutenquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goed befbekkie. Goeie lippen.
En lomp kan wel geil zijn als ie het maar lang volhoudt.
Je bedoelt schwoell ja met een pik tussen der benenquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:42 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]![]()
Check hoe zwoel ze je aankijkt mattie
[ afbeelding ]
Trollquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je bedoelt schwoell ja met een pik tussen der benen
Opvallend patroontje heeft die bikini.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:42 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Goede smoes, geen een meisje wil je?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:40 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Mij niet, ik speel hard to get.
Heel mooi is ze.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:42 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Nat geworden van het idee van geldquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:44 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Kijk maar, wanneer je rijk en beroemd bent is het zeer makkelijk om de mooiste vrouwen te krijgen. Stelletje golddiggers.
Ze lijkt wel sinees manquote:
Voor 1 miljoen euro zou jij ook een kerel in zijn kont neukenquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:44 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Kijk maar, wanneer je rijk en beroemd bent is het zeer makkelijk om de mooiste vrouwen te krijgen. Stelletje golddiggers.
Zit jrzelf niet zo op te hitsenquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goed befbekkie. Goeie lippen.
En lomp kan wel geil zijn als ie het maar lang volhoudt.
Klopt, ik wel. En terecht.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:45 schreef Piethur het volgende:
[..]
Voor 1 miljoen euro zou jij ook een kerel in zijn kont neuken
Ik vind kleine ogen wel mooier dan grote ogen...quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Heel mooi is ze.
Maar ik hou nog steeds niet van kleine ogen.
Ik ook hoor, geen enkel probleem. Het is maar goed dat ik geen miljoenen heb, ik zou totaal niet monogaam zijnquote:
Sry werd geil van het idee dat ie dikke moneyz heeft :$ :$quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:46 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Zit jrzelf niet zo op te hitsen
Grote ogen zijn mooi maar ze moeten wel een beetje spits zijn. Niet van die bolle kikkerogenquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind kleine ogen wel mooier dan grote ogen...
net als mijn prinsesje Megan Foxis gewoon sexier.
[ afbeelding ]
Grote ogen krijg je zo'n poppenuiterlijk van.
Hallonquote:
Die rechter is toch veel beter in haar rol in Transformersquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof het om acteertalent ging.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:49 schreef Piethur het volgende:
[..]
Die rechter is toch veel beter in haar rol in Transformers![]()
[ afbeelding ]
Ja?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:49 schreef Piethur het volgende:
[..]
Die rechter is toch veel beter in haar rol in Transformers![]()
[ afbeelding ]
Ik vind haar zo lelijk he.. Nja niet perse lelijk maar ze heeft echt een kankerrare eddequote:Op donderdag 17 mei 2012 14:50 schreef vandermar het volgende:
Ik wil de oude Megan Fox weer
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja?
Film niet gezien, viel in slaap bij de laatste 2 ondanks Megan
Volgens mij ben jij echt lekkerquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:51 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ik vind haar zo lelijk he.. Nja niet perse lelijk maar ze heeft echt een kankerrare edde
Wat?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:52 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Wat?![]()
Dat is net zoiets als een zeventien jarig meisje in slaap valt als Manuel Broekman komt langsgelopen.
Ja, dan is er toch iets mis. Ik zat constant te kwijlen toen ik de films zat te kijken en 1 van die chicks was in beeld, mijn vriendin vond het minderquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:52 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Wat?![]()
Dat is net zoiets als een zeventien jarig meisje in slaap valt als Manuel Broekman komt langsgelopen.
Ga bi worden dan!quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat?
Wat moest mij aan die film boeien dan? Al die explosies en robotgevechten, vond het gewoon boring. Bovendien zaten er 0 lekkere mannen in dus die vergelijking slaat niet echt ergens op.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:54 schreef Al-andalus het volgende:
Vrouwen vallen op geld. Ga van het fok af losers.
Ik zei het eerderquote:
Jonge wat typ je nou? Je weet toch dat alle vrouwen geil worden van andere mooie dames.. Dat zou je moeten weten.quote:
Nee vrouwen worden alleen geil van geld. Dat zou jij toch moeten weten!quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:58 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Jonge wat typ je nou? Je weet toch dat alle vrouwen geil worden van andere mooie dames.. Dat zou je moeten weten.
Mensen die nog nooit seks hebben gehad met meerdere vrouwenquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:58 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Jonge wat typ je nou? Je weet toch dat alle vrouwen geil worden van andere mooie dames.. Dat zou je moeten weten.
Dat is echt een leugen van jewelste, het is alleen maar jaloeziequote:Op donderdag 17 mei 2012 14:58 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Is zo maar echt die goeie ertussen hebben hun eigen money. Die willen alleen nog piemolquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee vrouwen worden alleen geil van geld. Dat zou jij toch moeten weten!
True maar dat neemt niet weg dat ze elkaar zouden doen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is echt een leugen van jewelste, het is alleen maar jaloezie
Sexier, niet echt mooier. Grote ogen zijn mooier dan kleine, spitse ogen. Mannen vallen op grote mooie ogen zoals die van Mila Kunis.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja wat is het nou. Willen ze geld, vrouwen, of piemol?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:00 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Is zo maar echt die goeie ertussen hebben hun eigen money. Die willen alleen nog piemol
Alles.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja wat is het nou. Willen ze geld, vrouwen, of piemol?
Hij zal denk ik ook wel eens aan het zeevissen zijn in Thailandquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:02 schreef Piethur het volgende:
Deze kerel had ook zo'n lekker geile chick die voor alles in was![]()
[ afbeelding ]
Ik vind hem niet eens zo heel erg onaantrekkelijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:02 schreef Piethur het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Je kent zijn achtergrond (quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind hem niet eens zo heel erg onaantrekkelijk(srs)
Nee is dat die kerel met die dildo in z'n aars?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:05 schreef Piethur het volgende:
[..]
Je kent zijn achtergrond () en waar hij bekent van is geworden?
Ja, die geketst werd door zijn vrouw met een voorbinddildo.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee is dat die kerel met die dildo in z'n aars?
Jij wil niet weten hoe gespierd ik benquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:05 schreef Travel. het volgende:
Pique slaat jou zo in elkaar TS. Zonder moeite.
Hoe weten ze dat dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:06 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, die geketst werd door zijn vrouw met een voorbinddildo.
Oh vind ik niet zo schokkend ik bedoel alle mannen zijn toch stiekem homo anders hadden ze dat prostaat wel niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:06 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, die geketst werd door zijn vrouw met een voorbinddildo.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee is dat die kerel met die dildo in z'n aars?
Hmmm, ik ben niet zo van dat kontje wippenquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh vind ik niet zo schokkend ik bedoel alle mannen zijn toch stiekem homo anders hadden ze dat prostaat wel niet.
Nog nooit iets in je aars gehad?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:07 schreef Piethur het volgende:
[..]
Hmmm, ik ben niet zo van dat kontje wippen
Omdat het filmpje op het www stond en iedereen er keihard om moest lachenquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:07 schreef Piethur het volgende:
[..]
Omdat het filmpje op internet stond en iedereen mee kon genieten
Link?quote:
Wonderbaarlijk altijd hoe jij uit jouw nek kan lullen. Jij geeft onzin en achterlijkheid een nieuwe betekenis.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh vind ik niet zo schokkend ik bedoel alle mannen zijn toch stiekem homo anders hadden ze dat prostaat wel niet.
Dan was het wel een grote, lange en soepele dildo als die in zijn maag zatquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:08 schreef luckass het volgende:
De keeper van den haag, van den haag, van den haag.
Maar goed dat ik niet op vrouwen val dan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Sexier, niet echt mooier. Grote ogen zijn mooier dan kleine, spitse ogen. Mannen vallen op grote mooie ogen zoals die van Mila Kunis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Grapje natuurlijk Frank. Dat jullie allemaal je prostaat gemolken willen hebben betekent niet meteen dat je homo bentquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk altijd hoe jij uit jouw nek kan lullen. Jij geeft onzin en achterlijkheid een nieuwe betekenis.
Neuj, wel eens een zetpil maar voor de rest niets.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet op vrouwen val dan.
Mila Kunis
No thanksLichaam valt idd nog het een en ander aan te veranderen, maar het gezicht is prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
Het moet wel rijmen natuurlijkquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan was het wel een grote, lange en soepele dildo als die in zijn maag zatpaar meter lang wel
[..]
Mila Kunis
No thanksGodzijdank, iemand die Mila niet helemaal het einde vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe kun jij nou beslissen voor alle mannen dat ze hun prostaat willen laten melken?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Grapje natuurlijk Frank. Dat jullie allemaal je prostaat gemolken willen hebben betekent niet meteen dat je homo bent
Dat staat daar los van.
Smaken verschillen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Lichaam valt idd nog het een en ander aan te veranderen, maar het gezicht is prachtig
Hij is een kop groter en gespierd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:06 schreef Piethur het volgende:
[..]
Jij wil niet weten hoe gespierd ik ben
quote:
It's just a fact.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:11 schreef Piethur het volgende:
[..]
Hoe kun jij nou beslissen voor alle mannen dat ze hun prostaat willen laten melken?
Maar wie zou jij liever doen dan? Shakira of Bar Refaeli? Dat geneuzel over prostaat melkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
It's just a fact.
Net als dat er een taboe op rust en geen enkele man het zomaar zal toegeven.
Geen van beiden en sorry voor je ongewenste stijfje.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:14 schreef Piethur het volgende:
[..]
Maar wie zou jij liever doen dan? Shakira of Bar Refaeli? Dat geneuzel over prostaat melken
[..]
Mila Kunis
No thanksVrouwenkontjes die in lijn met de rug zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
Ben je wel in geinteresseerd hequote:Op donderdag 17 mei 2012 15:15 schreef vandermar het volgende:
Hoe gaat dat prostaat melken in zijn werk?
Je zet een emmer onder je anus en er komt melk uit ofzo?
Gewoon schijten en doorpersenquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:15 schreef vandermar het volgende:
Wil jij het dan doen?quote:
Jij bent dus zo eentje die helemaal opgewonden raakt van zijn poepquote:
Klopt, als kind zat ik er altijd al in te roeren en nu nog steedsquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:17 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Jij bent dus zo eentje die helemaal opgewonden raakt van zijn poep
Net als Ricko even je kak oppakken en bestuderenquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:19 schreef Piethur het volgende:
[..]
Klopt, als kind zat ik er altijd al in te roeren en nu nog steeds
Ja, wat een mooi topic was dat! Of die vent die zijn pis uit het raam gooidequote:Op donderdag 17 mei 2012 15:20 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Net als Ricko even je kak oppakken en bestuderen![]()
Sorry.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:24 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, wat een mooi topic was dat! Of die vent die zijn pis uit het raam gooideMaar we gaan van voetballers met lekkere meiden naar gore ranzige topics op Fok!
Ze is gewoon een cougar eerste klas, had trouwens niet geweten dat ze al zo oud was.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:29 schreef Jellereppe het volgende:
Pique is natuurlijk een jonge man en Shakira al wat ouder. Maar het is een vieze actie. Maar verder boeit het niet. Shakira kan genoeg mannen krijgen. Misschien moet ze het zoeken bij mannen die al de 30 voorbij zijn.
Ze ziet er gewoon goed uit voor haar leeftijd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:43 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ze is gewoon een cougar eerste klas, had trouwens niet geweten dat ze al zo oud was.
Britney spears is ook al 30 lol en mevrouw Lopez wordt ook al oudquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:43 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ze is gewoon een cougar eerste klas, had trouwens niet geweten dat ze al zo oud was.
Conclusie: Ik (jij vast ook) word ouderquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Britney spears is ook al 30 lol en mevrouw Lopez wordt ook al oud
Wel een vieze actie ja. Ik vind het zielug voor Shakiraquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:29 schreef Jellereppe het volgende:
Pique is natuurlijk een jonge man en Shakira al wat ouder. Maar het is een vieze actie. Maar verder boeit het niet. Shakira kan genoeg mannen krijgen. Misschien moet ze het zoeken bij mannen die al de 30 voorbij zijn.
Conclusie: ze moet het zoeken bij mannen die zich willen vestigen. Dan kom je uit bij mannen boven de 30. Hoewel dat ook niet altijd 'koek en ei' is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wel een vieze actie ja. Ik vind het zielug voor Shakira
Jij bent de beroerdste nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
Ok, ik offer mijzelf wel op voor Shakira!
Die zijn wel interessanter en lekkerder vaak.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:50 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Conclusie: ze moet het zoeken bij mannen die zich willen vestigen. Dan kom je uit bij mannen boven de 30. Hoewel dat ook niet altijd 'koek en ei' is.
Dank je wel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die zijn wel interessanter en lekkerder vaak.
Taking one for the team!quote:
Als je geld en macht hebt en onafhankelijk ben kan je alles.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
Zou ik ook zo'n mooie vrouw kunnen krijgen? Groeten
Dat heb ik niet maar wil wel zo'n knappe vrouw hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:35 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Als je geld en macht hebt en onafhankelijk ben kan je alles.
verkrachten dan maar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:45 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet maar wil wel zo'n knappe vrouw hoor
Ik heb gehoord dat de vrouwen op poolsebruiden.nl nogal lage eisen stellen!quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:45 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet maar wil wel zo'n knappe vrouw hoor
Waarom wel?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:38 schreef Kapitalist. het volgende:
Waarom heeft niemand nog Bibi Breijman gepost?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schatjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:38 schreef Kapitalist. het volgende:
Waarom heeft niemand nog Bibi Breijman gepost?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
It's a virus!quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
What a weird phenomenon. Every man that gets a lot of cash just seems to.. Want to fuck as many girls as possible.
What is causing this![]()
Je laat je nemen door je kontgat, daar komt het kortweg op neer.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:15 schreef vandermar het volgende:
Sowieso is die 1e photoshop en die 2e niet. Dus geen goede vergelijking.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:11 schreef Splutje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet het wel
Dat is waar, maar ik ben recent verliefd geworden op Bar Rafaeli dus ik ben niet objectiefquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:10 schreef Piethur het volgende:
[..]
Smaken verschillen eerwaarde collega en ik val gewoon op wat oudere vrouwen
Dit danquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:12 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Sowieso is die 1e photoshop en die 2e niet. Dus geen goede vergelijking.
Lijkt mij niet fijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je laat je nemen door je kontgat, daar komt het kortweg op neer.
Hmmm, je doet een bikinifoto van Bar en een mindere foto van Shakira, tja moet je op zijn minst 2 bikinifoto's plaatsen voor een degelijke vergelijkingquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:11 schreef Splutje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet het wel
Ik probeer mijn punt uiteraard zo veel mogelijk kracht bij te zettenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:15 schreef Piethur het volgende:
[..]
Hmmm, je doet een bikinifoto van Bar en een mindere foto van Shakira, tja moet je op zijn minst 2 bikinifoto's plaatsen voor een degelijke vergelijking
quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:18 schreef Al-andalus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:33 schreef LethalNinja het volgende:
SHAKIRA SHAKIRA (8)
LOOKING AT MY TITS THEY ARE SMALL AND HUMBLE, SO U WONT CONFUsE THEM.... WITH MOUNTAINS
Shakira shakiraLucky that.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:33 schreef LethalNinja het volgende:
SHAKIRA SHAKIRA (8)
LOOKING AT MY TITS THEY ARE SMALL AND HUMBLE, SO U WONT CONFUsE THEM.... WITH MOUNTAINS
Shakira shakiraJa geniale tekst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
bar > shakiraquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
Die bar is mooi maar niks bijzonders. Shakira mag best een keer haar heupen langs mij grinden
Supermooie vrouw
Vind Shakira een veel mooier, liever gezichtje hebben, prachtig vol haar, en ook een veel jeugdigere uitstraling. Grappig, want Bar is toch een aantal jaren jonger dan Shakira.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:11 schreef Splutje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet het wel
Ophouden nu met dit soort onredelijke foto's te plaatsen. Dit is gewoon achterlijk.quote:
Dat is een behoorlijk lelijke foto ja. Huid erg bleek en in slechte conditie. Maar jij bent waarschijnlijk zo'n man die op alles met lang (blond) haar valtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:18 schreef Asphyx het volgende:
[..]
En dat moet een lelijke foto voorstellen?
Zou nog steeds gruwelijk hard geven.
Nee, maar fijn dat je woorden in mijn mond legt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijk lelijke foto ja. Huid erg bleek en in slechte conditie. Maar jij bent waarschijnlijk zo'n man die op alles met lang (blond) haar valt![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:18 schreef Asphyx het volgende:
[..]
En dat moet een lelijke foto voorstellen?
Zou nog steeds gruwelijk hard geven.
Ja hoor, geen enkel probleem. Na Shakira is die Bar Rafaelli ook wel een leuk verzetje om het af te leren.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:43 schreef mjb44 het volgende:
Hij heeft gelijk. Sjakira begint al te oud te worden. Ze is inmiddels al 35. Die andere dame is 27. Dus kan nog wel weer een paar jaar mee.
Maar ik wil de afdankertjes van Pique wel hebben hoor.
Lekker voor haar. Vuile verraadster.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:34 schreef hardlopen het volgende:
Shakira (half-arabische) was nooit een fan van Israel tot ze Pique leerde kennen en ineens naar Israel vloog. Hij heeft haar verliefd gemaakt en vervolgens gedumpt voor een Israelische.
![]()
Dit is gewoon een wraakactie van the jews.
Zou het toeval zijn dat zijn kin er uit ziet als een behaarde kont?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:02 schreef Piethur het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:19 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Elk gezond mens kan zien dat Bar vele male knapper is.
Dit idd laten gaan voor die Barquote:Op maandag 21 mei 2012 14:56 schreef penny-wise het volgende:
Ik zou het nu wel weten,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit dusquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:56 schreef Koenani het volgende:
ik zou ze allebei doen, want god wat zijn ze lekker
Ik vind Bar niet knapper dan Shakira omdat ze een model is. Zat meisjes die geen model hebben kunnen worden simpelweg omdat ze 10 cm te klein zijn. Maakt ze niet minder knap ofzo.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:01 schreef speknek het volgende:
Shakira heeft geen tieten, en je gaat als man toch begeren wat je nog niet in bezit hebt. Sowieso is Refaeli meer een model en knapper dan Shakira. Maar ze is wel een starfucker zeg, allemachtig.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:47 schreef PhatBassBoom het volgende:
Die reactiesDie ruzies hier
Om 2 hoertjes
Ik zeg niet dat ze lelijk is, het is gewoon een mooie vrouw, maar het is geen bijzondere schoonheid. Voor haar nog 2000 anderen die er zo uitzien.quote:
Niet mee eensquote:Op maandag 21 mei 2012 17:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze lelijk is, het is gewoon een mooie vrouw, maar het is geen bijzondere schoonheid. Voor haar nog 2000 anderen die er zo uitzien.
Ieder gezond persoon kan zien dat Shakira vele malen aantrekkelijker en vrouwelijker is.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:14 schreef Splutje het volgende:
[..]
Niet mee eensIk vind Shakira letterlijk een mwa
Nou bel de ambulance dan maarquote:Op maandag 21 mei 2012 17:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ieder gezond persoon kan zien dat Shakira vele malen aantrekkelijker en vrouwelijker is.
Ik denk juist dat jij een bord voor je kop hebt.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:18 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nou bel de ambulance dan maarTering wat heb jij een bord voor je kop
Waar moeten we dan over praten o.us?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:22 schreef o.us het volgende:
Jullie kunnen helemaal niet of iemand een bord voor zn kop heeft dit is internet man doe normaal
Ja maar hij denkt dat zijn schoonheidsideaal de enige en juiste is...quote:Op maandag 21 mei 2012 17:22 schreef o.us het volgende:
Jullie kunnen helemaal niet of iemand een bord voor zn kop heeft dit is internet man doe normaal
ambulance gebeld, en ik word ook meegenomen voor inspectiequote:Op maandag 21 mei 2012 17:18 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nou bel de ambulance dan maarTering wat heb jij een bord voor je kop
Sowieso, is die avatar nou de knapste vrouw die je kon vinden?quote:Op maandag 21 mei 2012 17:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
ambulance gebeld, en ik word ook meegenomen voor inspectie
Is zijn zusjequote:Op maandag 21 mei 2012 17:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Sowieso, is die avatar nou de knapste vrouw die je kon vinden?
Serieus? Aaaaaah. Vindt hij haar gewoon lief of valt hij op zijn zusje?quote:
jaquote:Op maandag 21 mei 2012 17:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Sowieso, is die avatar nou de knapste vrouw die je kon vinden?
quote:
quote:
Ik sta niet afkeurend tegenover incestquote:Op maandag 21 mei 2012 17:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Serieus? Aaaaaah. Vindt hij haar gewoon lief of valt hij op zijn zusje?
precies waar ik ook als eerst aan dacht.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit idd laten gaan voor die BarDan te bedenken dat ze die bewegingen op je piemel doet... gvd
Eh nee, dat zou ook een wat rare reden zijn. Denk ook niet dat lengte belangrijk gevonden wordt door SI, maar goed. Ik bedoelde meer dat Shakira niet als geil wijf beroemd geworden zou zijn, en Bar Refaeli wel. Overigens zou ik van de twee veel liever in een relatie zitten met Shakira dan met Refaeli, dat dan weer wel, want ze lijkt me interessanter en heeft een veel eigener gezicht, waar Refaeli wat standaard knap is. Maar dat terzijde.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind Bar niet knapper dan Shakira omdat ze een model is. Zat meisjes die geen model hebben kunnen worden simpelweg omdat ze 10 cm te klein zijn. Maakt ze niet minder knap ofzo.
Eens, die Sharika is 35 terwijl Piqué 25 is, Bar is meer van zijn leeftijd (26) maar die heeft toch wat met Leonardo DiCaprio (37)?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:18 schreef Al-andalus het volgende:
Wat is Sl?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Eh nee, dat zou ook een wat rare reden zijn. Denk ook niet dat lengte belangrijk gevonden wordt door SI, maar goed. Ik bedoelde meer dat Shakira niet als geil wijf beroemd geworden zou zijn, en Bar Refaeli wel. Overigens zou ik van de twee veel liever in een relatie zitten met Shakira dan met Refaeli, dat dan weer wel, want ze lijkt me interessanter en heeft een veel eigener gezicht, waar Refaeli wat standaard knap is. Maar dat terzijde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |