SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:56 schreef Koenani het volgende:
ik zou ze allebei doen, want god wat zijn ze lekker
Heeft ie wel een goed excuus, gaat toch jeuken op den duurquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:
De vraag is hoevaak ze elkaar nou de afgelopen tijd zagen. Misschien was Shakira on tour, weet ik het.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:53 schreef Piethur het volgende:
Ik lees zonet via een niet nader te noemen nieuwsbericht dat Pique ( houthakker van FC Barcelona) Shakira heeft bedrogen voor Bar Refeali. Serieus, wat ben je dan toch een idioot. Shakira is kneitertje lekker en dan ga je vreemd. Als je haar vergelijkt met Refaeli, dan zou ik daar echt mijn hond vanaf trappen.
Klacht: Tokkie voetballers die verkeerde keuzes maken m.b.t. vrouwenLekker belangrijk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
Heel erg jaloers, toen ik Bar Refaeli twee jaren geleden een veeg had gegeven was ze net ongesteld. Daarna wou ze niets meer van mij wetenquote:
Precies, dat bedoel ik. Door het geld dat ze hebben, al schijnen veel vrouwen Pique te diggen, kunnen ze zowat iedere vrouw krijgen. Om dan monogaam door het leven te gaan, is ook weer zoiets.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:00 schreef Piethur het volgende:
[..]
Heeft ie wel een goed excuus, gaat toch jeuken op den duur
Hoe heet die chick van hem dan? Ook de meest achterlijke voetballers hebben de lekkerste chicks, Jan Krompkamp heeft bijvoorbeeld ook zo'n goede damequote:Op donderdag 17 mei 2012 14:06 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Pic van gisteren
Fabregas houdt wel van tetten
In die wereld wel, mijn beste. In onze niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:15 schreef Klipnap het volgende:
Niet alles gaat om uiterlijk. Misschien is Shakira een bitch en die Bar nogwat heel lief.
What a weird phenomenon. Every man that gets a lot of cash just seems to.. Want to fuck as many girls as possible.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik. Door het geld dat ze hebben, al schijnen veel vrouwen Pique te diggen, kunnen ze zowat iedere vrouw krijgen. Om dan monogaam door het leven te gaan, is ook weer zoiets.
Petter hansson die zweedse molleneuker had écht een ziek ziek lekker wijfquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:11 schreef Piethur het volgende:
[..]
Hoe heet die chick van hem dan? Ook de meest achterlijke voetballers hebben de lekkerste chicks, Jan Krompkamp heeft bijvoorbeeld ook zo'n goede dame
Peter Crouch danquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:11 schreef Piethur het volgende:
[..]
Hoe heet die chick van hem dan? Ook de meest achterlijke voetballers hebben de lekkerste chicks, Jan Krompkamp heeft bijvoorbeeld ook zo'n goede dame
quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:18 schreef Al-andalus het volgende:
Ahhaha! Die jodin Bar is véél knapper dan Shakira. Shakira is ook oud.
Pure Jaloeziequote:
Crouch heeft in ieder geval nog zelfkennisquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Peter Crouch dan
[ afbeelding ]
of Ashley Cole die keer op keer vreemd ging terwijl hij Cheryl Tweedy (Cole) deed
Geloof je het zelf. Zo naief.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:15 schreef Klipnap het volgende:
Niet alles gaat om uiterlijk. Misschien is Shakira een bitch en die Bar nogwat heel lief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |