Nooit! Ik was bij Na langer bezig dan bij WiB. WiB was wel langer/moeilijker vergeleken met voorgaande jaren, maar dat terzijde. Natuurkunde was zeker makkelijker dan voorgaande jaren (korter zou ik niet zeggen). Met die N-norm van 1,3 voor voorgaande jaren denk ik het volgende:quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:17 schreef dramatic het volgende:
[..]
natuurkunde was 2x zo kort als WisB.. maar meestal wel 1.5+ nterm
Zo super makkelijk was natuurkunde toch ook weer niet? Die vraag met die baaiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:37 schreef zponz het volgende:
[..]
Nooit! Ik was bij Na langer bezig dan bij WiB. WiB was wel langer/moeilijker vergeleken met voorgaande jaren, maar dat terzijde. Natuurkunde was zeker makkelijker dan voorgaande jaren (korter zou ik niet zeggen). Met die N-norm van 1,3 voor voorgaande jaren denk ik het volgende:
[vwo] Natuurkunde: 0,8
De baai vonden veel mensen in mijn klas ook moeilijk. Maar als je snapte hoe je de grondtoon ('grondgolf') er in kon zien (grondtoon van een aan één kant gesloten buis o.i.d.) was hij niet zo moeilijk. Vereist dus een beetje inzicht maar als je verder de theorie kende was hij heel goed te doen. Verder was het examen zelf ook veel invulwerk...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:56 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
Zo super makkelijk was natuurkunde toch ook weer niet? Die vraag met die baaiIk hoop gewoon weer N norm van 1,3!
Verderrrrr
Wiskunde B 1,4
Natuukunde 1,3
Nederlands 0,8
Grieks 0,6
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:40 schreef Winegummetje het volgende:
Wiskunde a zal wel een hele lage normering krijgen. Heb nog geen enkele negatief reactie gehoord. 0.5 ofzo?
Dit dus, weet uit mijn hoofd dat ik 2010 en 2011 6,4 en 6,6 heb gehaald die uit 2009 weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:01 schreef Proloop het volgende:
Ik hoop 1,1< voor scheikunde (havo), vond hem wel moeilijker dan de examens van vorige jaren.
behalve nederlands wel jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Bangarang het volgende:
als ik het zo hoor zijn zon beetje alle examens vwo makkelijker dan afgelopen jaren ..
Gelukkig heb ik WiA, want in dit soort vragen faal ik altijd keihardquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Bangarang het volgende:
ik quote uit wiskunde C examen vandaag, vraag 1![]()
figuur
het hexagram ‘Jeugddwaasheid’
De I Tjing beschrijft alle mogelijke hexagrammen.
3p 1 Bereken uit hoeveel hoofdstukken de I Tjing bestaat.
kinderen zouden dit na de basisschool moeten kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |