2,2 is alleen in hele bijzondere gevallen, zelfs 2,0. Gebeurt niet, weet ik 150% zekerquote:
pilot ex. was in 2010 2.2 en 2011 1.9 ofz. en de toets was best lastig.. voor vele.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:56 schreef navelpluiss het volgende:
Waarom speculeert iedereen over zo'n hoge economie, havo norm?? Dit jaar werd toch voor het eerst het nieuwe programma afgenomen? Je kan de norm toch niet vergelijken met andere?
en dat pilot is t nieuwe programma.. alleen ''fase dat het nog niet landelijk is'' + t was een hele slechte toets zelfquote:Op maandag 21 mei 2012 14:00 schreef FirefoxNB het volgende:
[..]
pilot ex. was in 2010 2.2 en 2011 1.9 ofz. en de toets was best lastig.. voor vele.
Weet je ook waar ik de normering van voorgaande jaren van dit pilot examen kan inzien? Op examenblad.nl zie ik alleen de norm van het oude programma...quote:pilot ex. was in 2010 2.2 en 2011 1.9 ofz. en de toets was best lastig.. voor vele.
google : normering (jaartal) pilot economiequote:Op maandag 21 mei 2012 14:08 schreef navelpluiss het volgende:
[..]
Weet je ook waar ik de normering van voorgaande jaren van dit pilot examen kan inzien? Op examenblad.nl zie ik alleen de norm van het oude programma...
Kan altijd blijven hopen toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 13:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
2,2 is alleen in hele bijzondere gevallen, zelfs 2,0. Gebeurt niet, weet ik 150% zekeren de norm voor GS is nooit zo hoog geweest, altijd onder 1,0.
Niet te optimisch jij :p
vwo neem ik aan?quote:Op maandag 21 mei 2012 15:13 schreef revolution69 het volgende:
Please laat geschiedenis een 0,5 zijn
Waarom denk je mo vwo zo laag? Normeringen daar zijn altijd rond de 1,0 en van wat ik hoorde was het een moeilijk examen. Zelf kan ik het niet goed inschatten omdat ik erg goed in m&o ben. Hoop alleen dat ik een 8 sta na dit examen.quote:Op maandag 21 mei 2012 19:47 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Vwo Nederlands: 1,1
Vwo M&O: 0,5 ()
Vwo geschiedenis: 0,2
Ik heb niet echt klachten gehoord van mensen over M&O. Alleen een klein aantal mensen heeft 'm naar eigen zeggen slecht gemaakt (waaronder ik). Dus ja, als de normering 1 is zou ik heel blij zijn.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:21 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Waarom denk je mo vwo zo laag? Normeringen daar zijn altijd rond de 1,0 en van wat ik hoorde was het een moeilijk examen. Zelf kan ik het niet goed inschatten omdat ik erg goed in m&o ben. Hoop alleen dat ik een 8 sta na dit examen.
natuurkunde was 2x zo kort als WisB.. maar meestal wel 1.5+ ntermquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:16 schreef EmeraldVenus het volgende:
VWO Nederlands: 1,1
VWO Natuurkunde: 1,1 (Te lang?)
VWO Kunst: 0,8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |