Dit dus, weet uit mijn hoofd dat ik 2010 en 2011 6,4 en 6,6 heb gehaald die uit 2009 weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:01 schreef Proloop het volgende:
Ik hoop 1,1< voor scheikunde (havo), vond hem wel moeilijker dan de examens van vorige jaren.
behalve nederlands wel jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Bangarang het volgende:
als ik het zo hoor zijn zon beetje alle examens vwo makkelijker dan afgelopen jaren ..
Gelukkig heb ik WiA, want in dit soort vragen faal ik altijd keihardquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Bangarang het volgende:
ik quote uit wiskunde C examen vandaag, vraag 1![]()
figuur
het hexagram ‘Jeugddwaasheid’
De I Tjing beschrijft alle mogelijke hexagrammen.
3p 1 Bereken uit hoeveel hoofdstukken de I Tjing bestaat.
kinderen zouden dit na de basisschool moeten kunnen
Damn ik hoop dat dit gaat uitkomen hahaha vooral dat economie, Nederlands heb ik opzich al binnen.quote:
Frans mag wat mij betreft wel 2.. ik vond het zó moeilijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:44 schreef Fabienvg het volgende:
Havo
Nederlands: 1.1
Frans: 1.5
Scheikunde: 0.9
Het Frans examen is in verhouding met de vorige examens inderdaad erg lastig, vandaar ook een N-term van 1.5. Een N-term van 2 komt zelden voor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:12 schreef vera166 het volgende:
[..]
Frans mag wat mij betreft wel 2.. ik vond het zó moeilijk.
Ik doe WiB en ik snap hem ook nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Bangarang het volgende:
ik quote uit wiskunde C examen vandaag, vraag 1![]()
figuur
het hexagram ‘Jeugddwaasheid’
De I Tjing beschrijft alle mogelijke hexagrammen.
3p 1 Bereken uit hoeveel hoofdstukken de I Tjing bestaat.
kinderen zouden dit na de basisschool moeten kunnen
Haha er zijn nog steeds geruchten dat havo en vwo examens Nederlands in 2010-I zijn verwisseldquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Bangarang het volgende:
als ik het zo hoor zijn zon beetje alle examens vwo makkelijker dan afgelopen jaren ..
Nee? Doe eens Wiskunde D. Hoofdstuk 1 (het is een aantal situaties berekenen, als ik mij niet vergis en de opgave goed begrijp 6*5 = 30)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:41 schreef zponz het volgende:
[..]
Ik doe WiB en ik snap hem ook nietEr zal wel wat info missen hoop ik?
http://www2.cito.nl/vo/ex2012/VW-1026-a-12-1-c.pdfquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:15 schreef Bangarang het volgende:
het correctievoorschrift bij wiskunde C gaat over niet over wiskunde C examen, maar is de uitwerking van wiskunde A
paupers
Elk hexagram bestaat uit 6 horizontale ‘lijnen’. Elke lijn is een doorgetrokken ofquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:10 schreef Bangarang het volgende:
klopt, figuur mist http://www.havovwo.nl/vwo/vwa/bestanden/vwc12iopg.pdf
Mja, ik probeerde hem te maken met de gegevens die Bangarang gaf. Met de tekst erbij is hij idd niet moeilijk. Een WiB'er hoeft het trouwens niet te kunnenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee? Doe eens Wiskunde D. Hoofdstuk 1 (het is een aantal situaties berekenen, als ik mij niet vergis en de opgave goed begrijp 6*5 = 30)
Bijna alle voorgaande examens biologie hebben een normering tussen 1,3 en 1,6.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:18 schreef Ephesis het volgende:
VWO
Biologie 0,5
normaal is het rond de 0,8, maar hij was best te doen
Ik heb er even naar gekeken en wat het correctiemodel zegt is gewoon fout. Humaan groeihormoon is thyroxine en dat wordt gemaakt in de schildklier. Als ze dit antwoord hadden willen hebben hadden ze aan moeten geven dat het probleem van die ziekte lag bij de productie van TSH, dat wel geproduceerd wordt in de hypofyse en de schildklier aanzet tot het produceren/afgeven van thyroxine. Ik ga even een klacht indienen, zou goed zijn als meer mensen dat deden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:49 schreef Sleutel13 het volgende:
Biologie correctievoorschrift slaat nergens op moet je ineens gaan lullen dat het een hypofyse is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |