Damn ik hoop dat dit gaat uitkomen hahaha vooral dat economie, Nederlands heb ik opzich al binnen.quote:
Frans mag wat mij betreft wel 2.. ik vond het zó moeilijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:44 schreef Fabienvg het volgende:
Havo
Nederlands: 1.1
Frans: 1.5
Scheikunde: 0.9
Het Frans examen is in verhouding met de vorige examens inderdaad erg lastig, vandaar ook een N-term van 1.5. Een N-term van 2 komt zelden voor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:12 schreef vera166 het volgende:
[..]
Frans mag wat mij betreft wel 2.. ik vond het zó moeilijk.
Ik doe WiB en ik snap hem ook nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Bangarang het volgende:
ik quote uit wiskunde C examen vandaag, vraag 1![]()
figuur
het hexagram ‘Jeugddwaasheid’
De I Tjing beschrijft alle mogelijke hexagrammen.
3p 1 Bereken uit hoeveel hoofdstukken de I Tjing bestaat.
kinderen zouden dit na de basisschool moeten kunnen
Haha er zijn nog steeds geruchten dat havo en vwo examens Nederlands in 2010-I zijn verwisseldquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef Bangarang het volgende:
als ik het zo hoor zijn zon beetje alle examens vwo makkelijker dan afgelopen jaren ..
Nee? Doe eens Wiskunde D. Hoofdstuk 1 (het is een aantal situaties berekenen, als ik mij niet vergis en de opgave goed begrijp 6*5 = 30)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:41 schreef zponz het volgende:
[..]
Ik doe WiB en ik snap hem ook nietEr zal wel wat info missen hoop ik?
http://www2.cito.nl/vo/ex2012/VW-1026-a-12-1-c.pdfquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:15 schreef Bangarang het volgende:
het correctievoorschrift bij wiskunde C gaat over niet over wiskunde C examen, maar is de uitwerking van wiskunde A
paupers
Elk hexagram bestaat uit 6 horizontale ‘lijnen’. Elke lijn is een doorgetrokken ofquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:10 schreef Bangarang het volgende:
klopt, figuur mist http://www.havovwo.nl/vwo/vwa/bestanden/vwc12iopg.pdf
Mja, ik probeerde hem te maken met de gegevens die Bangarang gaf. Met de tekst erbij is hij idd niet moeilijk. Een WiB'er hoeft het trouwens niet te kunnenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee? Doe eens Wiskunde D. Hoofdstuk 1 (het is een aantal situaties berekenen, als ik mij niet vergis en de opgave goed begrijp 6*5 = 30)
Bijna alle voorgaande examens biologie hebben een normering tussen 1,3 en 1,6.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:18 schreef Ephesis het volgende:
VWO
Biologie 0,5
normaal is het rond de 0,8, maar hij was best te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |