Ik heb er even naar gekeken en wat het correctiemodel zegt is gewoon fout. Humaan groeihormoon is thyroxine en dat wordt gemaakt in de schildklier. Als ze dit antwoord hadden willen hebben hadden ze aan moeten geven dat het probleem van die ziekte lag bij de productie van TSH, dat wel geproduceerd wordt in de hypofyse en de schildklier aanzet tot het produceren/afgeven van thyroxine. Ik ga even een klacht indienen, zou goed zijn als meer mensen dat deden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:49 schreef Sleutel13 het volgende:
Biologie correctievoorschrift slaat nergens op moet je ineens gaan lullen dat het een hypofyse is
Klacht geplaatst, dit had ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:01 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik heb er even naar gekeken en wat het correctiemodel zegt is gewoon fout. Humaan groeihormoon is thyroxine en dat wordt gemaakt in de schildklier. Als ze dit antwoord hadden willen hebben hadden ze aan moeten geven dat het probleem van die ziekte lag bij de productie van TSH, dat wel geproduceerd wordt in de hypofyse en de schildklier aanzet tot het produceren/afgeven van thyroxine. Ik ga even een klacht indienen, zou goed zijn als meer mensen dat deden.
Valt wel mee toch? Ik heb ook geen scheikunde, maar de niet scheikundigen vonden vooral alleen de vraag over oorsmeer pittigquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:09 schreef arjen777 het volgende:
Vwo Bio hoop ik op 1,1 of 1,2. Voor mensen zonder scheikunde erg lastig, maar makkelijker dan vorige jaren.. Heb bio gewoon flink verkloot
Thyroxine en groeihormoon zijn verschillende dingen. Thyroxine wordt in de schildklier gemaakt, groeihormoon in de hypofysevoorkwab.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:01 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik heb er even naar gekeken en wat het correctiemodel zegt is gewoon fout. Humaan groeihormoon is thyroxine en dat wordt gemaakt in de schildklier. Als ze dit antwoord hadden willen hebben hadden ze aan moeten geven dat het probleem van die ziekte lag bij de productie van TSH, dat wel geproduceerd wordt in de hypofyse en de schildklier aanzet tot het produceren/afgeven van thyroxine. Ik ga even een klacht indienen, zou goed zijn als meer mensen dat deden.
@Atsu,quote:Op maandag 21 mei 2012 13:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
2,2 is alleen in hele bijzondere gevallen, zelfs 2,0. Gebeurt niet, weet ik 150% zekeren de norm voor GS is nooit zo hoog geweest, altijd onder 1,0.
Niet te optimisch jij :p
Hij was wel makkelijker dan vorig jaar en inderdaad was de oorsmeer vraag moeilijk. In mijn herinnering waren er nog wel meer vragen moeilijk. ik denk deels omdat ik geen aanleg heb voor bio/scheikunde. ik mis gewoon wat basis en de voorbereiding voor niet-scheikundigen was slecht te noemen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:08 schreef Ephesis het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik heb ook geen scheikunde, maar de niet scheikundigen vonden vooral alleen de vraag over oorsmeer pittig
Het boeit die mensen echt nul dat het straks door die 5,5 norm op een fiasco uitloopt. Al zakt de helft van de examenkandidaten, why should they care? Die regel passen ze niet aan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:24 schreef Thabaus het volgende:
Wiskunde: 1,3
geschiedenis: 0,7
Duits: 0,5
Nederlands: 1,0 (Die kan hoger uitvallen, aangezien iedereen Nederlands examen heeft gemaakt, en het is aantrekkelijk dit omhoog te doen voor de 5,5 norm, stel dat het op een fiasco uit is gelopen)
Economie: 1,3
HAVO
Hij is inderdaad goud waard, moet ik gebruiken.. die shit van natuurkunde begrijp ik nooooooit,quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:27 schreef Bangarang het volgende:
Gouden tip hierzo![]()
1. Schrijf alle gegevens op en check eenheden
2. Doe binas open
3. Kies juiste formule en vul in
4. Gefeliciteerd, U bent geslaagd voor het VWO centraal natuurkunde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |