wat boeit jou die zooi als je 8en+ staatquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:57 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Als dat zo is dan stuur ik jou 100 euro.
Alles want dan kan ik na komende week al zeggen dat ik geslaag ben want: 5,5 x 7 = 38,5quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:58 schreef dramatic het volgende:
[..]
wat boeit jou die zooi als je 8en+ staat
sowieso mag je er wel vanuit gaan dat je slaagt als je als hoogste van je school begintquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:01 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Alles want dan kan ik na komende week al zeggen dat ik geslaag ben want: 5,5 x 7 = 38,5
5 toetsen x 8 = 40 dan ben ik al na 5 toetsen geslaagd.
Ik hou vertrouwen, moet echt een 4,8 minimaal halen. Anders ben ik zeer waarschijnlijk de sigaar.quote:
ik hoop somehow ook op een 1,2. maar dat correctievoorschrift gaat ons nakkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:40 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Ik hou vertrouwen, moet echt een 4,8 minimaal halen. Anders ben ik zeer waarschijnlijk de sigaar.
Yes, ik heb nu vraag 1 goed. Ik heb alleen bij die woordgroepen citeren volgens mij geen regelnummers erachter gezetquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:51 schreef dramatic het volgende:
[..]
ik hoop somehow ook op een 1,2. maar dat correctievoorschrift gaat ons nakkenmaar daardoor heb je toch ook wel hoger?
ik had juist dat ik vraag 1 al goed had, maar alle anders correctie me nu punten opleverenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:24 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Yes, ik heb nu vraag 1 goed. Ik heb alleen bij die woordgroepen citeren volgens mij geen regelnummers erachter gezetBeetje falend, maar op dat ik gematst word.
Moest dat dan? Ik heb het ook niet gedaanquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:24 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Yes, ik heb nu vraag 1 goed. Ik heb alleen bij die woordgroepen citeren volgens mij geen regelnummers erachter gezetBeetje falend, maar op dat ik gematst word.
Hoeft niet toch?quote:In de regels 249-250 wordt gesproken over ‘economische dwingelandij’.
Citeer uit alinea 13 de twee woordgroepen die het bedoelde dwingende karakter
onmiskenbaar versterkt tot uitdrukking brengen.
nouja, het hoort formeel gezien wel bij het citeren. zou lullig zijn als je er puntjes door mist maar je weet maar nooit..quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:39 schreef zponz het volgende:
[..]
Moest dat dan? Ik heb het ook niet gedaan
[..]
Hoeft niet toch?
[vwo] Nederlands: 0,5
[vwo] Wiskunde B: 1,2
Heb je gelijk eigenlijk.. Het waren daadwerkelijk fouten, als ze het correctiemodel gewoon gelijk goed hadden gemaakt had er niemand gepiept. Of ja gepiept wordt er toch wel, maar minderquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:34 schreef RavagerXLL het volgende:
Maar stel dat NL VWO een n-term van 0,5 heeft, dan is het toch juist erg ongunstig, aangezien je normaal altijd van 1,0 uit gaat? En het examen was nou niet overdreven, dus tja...
En het aanpassen van het correctiemodel zou toch niet de n-term moeten beïnvloeden? Die wijzigingen waren gewoon broodnodig
Ditquote:Op donderdag 17 mei 2012 07:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
omdat je allemaal van die kansloze mensen krijgt die te dom zijn voor vwo en daarom standaard overal om klagen. Iets niet begrijpen/weten is geen reden voor een klacht
ik zal er wel van uit gaan. tenminste als je mn lerares als 2e corrector hebtquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:24 schreef JanPieterszoonCoen het volgende:
[..]
nouja, het hoort formeel gezien wel bij het citeren. zou lullig zijn als je er puntjes door mist maar je weet maar nooit..
Nederlands 0,7
M&O 1.0 (hoop ik dan)
(vwo)
Met een vijfje ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:27 schreef Bangarang het volgende:
Gouden tip hierzo![]()
1. Schrijf alle gegevens op en check eenheden
2. Doe binas open
3. Kies juiste formule en vul in
4. Gefeliciteerd, U bent geslaagd voor het VWO centraal natuurkunde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |