Hoe heet die zooi op vrijdag dan? witte vrijdag?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Meest achterlijke feestdag van het jaar., dat Hemelvaart..,
In Oekraïne zijn ze nog steeds goedkoper.quote:
Brug dag.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe heet die zooi op vrijdag dan? witte vrijdag?
Die zijn feesten jong.., studenten uitgaan schuift een daggie op.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:59 schreef Helpmefok het volgende:
Maar even serieus: waar is iedereen. Caland Kapiteintje etc. Ik zit hier met een stel nozems (PSV''erts). Daar heb ik helemaal geen zin in.
Ga wel tukken ofzo.Laters.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die zijn feesten jong.., studenten uitgaan schuift een daggie op.
tikibarquote:
Kapi zal wel slapen of bezig zijn met zijn scriptie ofzo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:59 schreef Helpmefok het volgende:
Maar even serieus: waar is iedereen. Caland Kapiteintje etc. Ik zit hier met een stel nozems (PSV''erts). Daar heb ik helemaal geen zin in.
Ga wel tukken ofzo.Laters.
iemand die jou denk ik in 2 sec. knock out slaatquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij kent hem IRL? Is hij in het echt ook autist?
Volgens mij is Kapi naar z'n ouders gevlucht.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kapi zal wel slapen of bezig zijn met zijn scriptie ofzo.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:03 schreef Cara het volgende:
[..]
iemand die jou denk ik in 2 sec. knock out slaat
Cheap shot? Anders lijkt mij dat sterk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:03 schreef Cara het volgende:
[..]
ojah hij was bezig met zijn koelkast he? Ik ga morgen ook maar weer eens naar die oude lui.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:03 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Volgens mij is Kapi naar z'n ouders gevlucht.
De beurs was op geloof ik.
Aldus de 14-jarige kleuter die nog niet op bed ligt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Cheap shot? Anders lijkt mij dat sterk.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard hetquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aldus de 14-jarige kleuter die nog niet op bed ligt..
Ik ben de Rotterdamse denker je weet zelf vriend.
Is Tiki bar niet midden in het centrum ?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Da''s toch daaro richting terbregge, kralingse bos door karren? Tering gek dat is ver.
yup die bij bazaarquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is Tiki bar niet midden in het centrum ?
Ken je Ricardo?quote:
niet direct gerelateerd aan de tikibarquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.break.com/inde(...)th-one-punch-2326995
Kijk, zo .. pats, 2 seconde en Davy op de grond
heb ff gegooglet ik dacht dat je tiki''s bedoelde. Jezus man, die tenten kom ik ook nooitquote:
Das mijn neef doe hem de groeten.quote:
Geen idee waar dit voor staat.. en hoe weet jij hoe jouw chin is? Vaak getest?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor mij moet je naar TheYNC website
Nee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee waar dit voor staat.. en hoe weet jij hoe jouw chin is? Vaak getest?
Schaam jij je nou vaak voor je mede supporters Geo?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
alleen tumblr mensen snappen dit manquote:
Och ik en Davy clashen al sinds het begin en het is maar goed dat Stylo hier ook zit, hier is zijn niveau nog wat hoger.. anders bleef ik erbij dat hij real life zwak begaafd is..quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Schaam jij je nou vaak voor je mede supporters Geo?
GEOquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dit een compliment of belediging?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Och ik en Davy clashen al sinds het begin en het is maar goed dat Stylo hier ook zit, hier is zijn niveau nog wat hoger.. anders bleef ik erbij dat hij real life zwak begaafd is..
Verder schamen niet maar facepalmen doe ik regelmatig.
Hallo, druk baasje.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
GEOkomt kwaliteit brengen. Het IQ van de PSV''ers is zojuist met 10miljoenmiljard procent omhoog gegaan
Het feit dat je dat niet snapt geeft het antwoord al weer denk ik?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dit een compliment of belediging?
Wat is dat weer voor een domme opmerkingquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Och ik en Davy clashen al sinds het begin en het is maar goed dat Stylo hier ook zit, hier is zijn niveau nog wat hoger.. anders bleef ik erbij dat hij real life zwak begaafd is..
Zijn ze in het psv topic nog erger ja..,quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Complimentquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is dit een compliment of belediging?
Daar hoef jij je niet druk over te maken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Soms lijkt het net alsof jullie mensen op FOK! serieus nemen. Of is dat echt zo?
De ik ben in het echt heel anders kaart.,quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Soms lijkt het net alsof jullie mensen op FOK! serieus nemen. Of is dat echt zo?
Net als in vele grappen een deel waarheid zit, zit er in je Fok! manier van doen ook wat van je echte karakter.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zou willen dat je ongelijk hadquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net als in vele grappen een deel waarheid zit, zit er in je Fok! manier van doen ook wat van je echte karakter.
Gastquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou willen dat je ongelijk had.
Wat? De reden dat ik het wil is zodat de gemiddelde PSV mongool in het echte leven wel een kans van slagen hadquote:
Niet echt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net als in vele grappen een deel waarheid zit, zit er in je Fok! manier van doen ook wat van je echte karakter.
QFTquote:
Waarom praten mensen nog met PSV'ers dit Ajacieden dit. Voetbal is een bijzaak en in echte leven gaat het niet zoals op Fok! elke minuut over voetbal.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat? De reden dat ik het wil is zodat de gemiddelde PSV mongool in het echte leven wel een kans van slagen had.
maar dit is het echte leven toch???!!?!?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom praten mensen nog met PSV'ers dit Ajacieden dit. Voetbal is een bijzaak en in echte leven gaat het niet zoals op Fok! elke minuut over voetbal.
Daarom moet je Fok niet serieus nemen, dat bedoel ik ermee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:18 schreef The_Groove het volgende:
[..]
maar dit is het echte leven toch???!!?!?
nee jongen, zeg het eens, hoe gaat het in het echte leven. Meldt gelijk even je leeftijd erbij.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom praten mensen nog met PSV'ers dit Ajacieden dit. Voetbal is een bijzaak en in echte leven gaat het niet zoals op Fok! elke minuut over voetbal.
iddquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil een speach houden zodat alles stopt, maar het hielp blijkbaar niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:19 schreef Cara het volgende:
[..]
nee jongen, zeg het eens, hoe gaat het in het echte leven. Meldt gelijk even je leeftijd erbij.
Deze manquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gewoon dat types als HMF kei stoer praten op een forum maar in het echt de hele dag op hun zolder zitten. Snap je?
Misschien wel, maar kan het nog wel een hyperactief balletje zijn die graag flauwe grappen uithaalt en de grenzen op zoekt..quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gewoon dat types als HMF kei stoer praten op een forum maar in het echt de hele dag op hun zolder zitten. Snap je?
Een Speach ja?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil een speach houden zodat alles stopt, maar het hielp blijkbaar niet.
Southpark is dus nep.
Zou leuk zijn als hij grenzen zag.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien wel, maar kan het nog wel een hyperactief balletje zijn die graag flauwe grappen uithaalt en de grenzen op zoekt..
HE! Flauwe grappen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien wel, maar kan het nog wel een hyperactief balletje zijn die graag flauwe grappen uithaalt en de grenzen op zoekt..
LIP/LITM ben je.. je zit hier pas sinds 2010quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HE! Flauwe grappen?. Ik ben legende jweetzelf mattie.
* Dj_Day-V check FoBoquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
HMF zullen we inplaats van Fer gewoon Davy op zijn bek tikken?
Bitch please ik zit hier sinds 2002quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
LIP/LITM ben je.. je zit hier pas sinds 2010
Ik zeg doen. Al moet je wel oppassen met de Bende van Oss voor je het weet staat Marijnessen voor je.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
HMF zullen we inplaats van Fer gewoon Davy op zijn bek tikken?
Hij kijkt mee.quote:mrstylo
GGMM
Dj_Day-V
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Als je een legende was hadden mensen dit wel geweten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niemand weet alleen wat mijn nicknames hiervoor waren.
GGMM, professioneel naaktverwijderaarquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iedereen hier wacht op een reactie van mij of...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |