Hoe heet die zooi op vrijdag dan? witte vrijdag?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Meest achterlijke feestdag van het jaar., dat Hemelvaart..,
In Oekraïne zijn ze nog steeds goedkoper.quote:
Brug dag.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe heet die zooi op vrijdag dan? witte vrijdag?
Die zijn feesten jong.., studenten uitgaan schuift een daggie op.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:59 schreef Helpmefok het volgende:
Maar even serieus: waar is iedereen. Caland Kapiteintje etc. Ik zit hier met een stel nozems (PSV''erts). Daar heb ik helemaal geen zin in.
Ga wel tukken ofzo.Laters.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die zijn feesten jong.., studenten uitgaan schuift een daggie op.
tikibarquote:
Kapi zal wel slapen of bezig zijn met zijn scriptie ofzo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:59 schreef Helpmefok het volgende:
Maar even serieus: waar is iedereen. Caland Kapiteintje etc. Ik zit hier met een stel nozems (PSV''erts). Daar heb ik helemaal geen zin in.
Ga wel tukken ofzo.Laters.
iemand die jou denk ik in 2 sec. knock out slaatquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij kent hem IRL? Is hij in het echt ook autist?
Volgens mij is Kapi naar z'n ouders gevlucht.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kapi zal wel slapen of bezig zijn met zijn scriptie ofzo.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:03 schreef Cara het volgende:
[..]
iemand die jou denk ik in 2 sec. knock out slaat
Cheap shot? Anders lijkt mij dat sterk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:03 schreef Cara het volgende:
[..]
ojah hij was bezig met zijn koelkast he? Ik ga morgen ook maar weer eens naar die oude lui.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:03 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Volgens mij is Kapi naar z'n ouders gevlucht.
De beurs was op geloof ik.
Aldus de 14-jarige kleuter die nog niet op bed ligt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Cheap shot? Anders lijkt mij dat sterk.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard hetquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aldus de 14-jarige kleuter die nog niet op bed ligt..
Ik ben de Rotterdamse denker je weet zelf vriend.
Is Tiki bar niet midden in het centrum ?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Da''s toch daaro richting terbregge, kralingse bos door karren? Tering gek dat is ver.
yup die bij bazaarquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is Tiki bar niet midden in het centrum ?
Ken je Ricardo?quote:
niet direct gerelateerd aan de tikibarquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.break.com/inde(...)th-one-punch-2326995
Kijk, zo .. pats, 2 seconde en Davy op de grond
heb ff gegooglet ik dacht dat je tiki''s bedoelde. Jezus man, die tenten kom ik ook nooitquote:
Das mijn neef doe hem de groeten.quote:
Geen idee waar dit voor staat.. en hoe weet jij hoe jouw chin is? Vaak getest?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor mij moet je naar TheYNC website
Nee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee waar dit voor staat.. en hoe weet jij hoe jouw chin is? Vaak getest?
Schaam jij je nou vaak voor je mede supporters Geo?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
alleen tumblr mensen snappen dit manquote:
Och ik en Davy clashen al sinds het begin en het is maar goed dat Stylo hier ook zit, hier is zijn niveau nog wat hoger.. anders bleef ik erbij dat hij real life zwak begaafd is..quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Schaam jij je nou vaak voor je mede supporters Geo?
GEOquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dit een compliment of belediging?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Och ik en Davy clashen al sinds het begin en het is maar goed dat Stylo hier ook zit, hier is zijn niveau nog wat hoger.. anders bleef ik erbij dat hij real life zwak begaafd is..
Verder schamen niet maar facepalmen doe ik regelmatig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |