abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 mei 2012 @ 11:40:15 #103
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111659030
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
in de tt staat toch echt 'honger'. honger maakt rauwe bonen zoet enzo. ze vreten het maar en anders hebben ze nog geen honger.
dit is niet oorspronkelijk kroepoekje's topic
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_111659057
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
in de tt staat toch echt 'honger'. honger maakt rauwe bonen zoet enzo. ze vreten het maar en anders hebben ze nog geen honger.
kroeppoekje is niet de originele TS.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 17 mei 2012 @ 11:42:09 #105
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_111659080
NEWSBREAK *O*

ElisaB gaat vandaag niet naar Tilburg - althans, niet naar Paniekje in elk geval. Drie manieren om hier naar te kijken: 1) ze is huiverig voor te grote inmenging en haar adres geven is een brug te ver, 2) er is ineens iets geks gebeurd, waardoor ze net niet meer kon antwoorden op het moment dat we tijd en plaats gingen afspreken of 3) we zijn bij de neus genomen en nu ik een beetje heb zitten peuren, komt ze er niet meer uit en heeft ze de hoorn op de haak gegooid.

Interessante materie. Hoe dan ook; ik zag het gisteren in de loop van de dag al een beetje aankomen. Hiermee wil ik overiges niet zeggen dat ik weet of het deur 1, 2 of 3 is, maar er is 'iets'.

Anywayzzzz.... ik ga géén boodschappen doen, dus wat ik ontvangen heb, heb ik netjes teruggestort. Tuinstoel in de zon: here I come!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 17 mei 2012 @ 11:42:50 #106
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111659098
:o
pi_111659141
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:42 schreef ElisaB het volgende:
NEWSBREAK *O*
Bedankt voor de update :)
quote:
Anywayzzzz.... ik ga géén boodschappen doen, dus wat ik ontvangen heb, heb ik netjes teruggestort. Tuinstoel in de zon: here I come!
Lief! Dank u :)
Veel plezier in de zon!

Qwea: doe nog maar even rustigaan met die vriezer dus.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_111659151
Dat er "iets" is lijkt me uit de openingspost uit het eerste topic wel duidelijk, als we daar kreten als "Moeilijke jeugd, PTSS, Borderline" in lezen. Dan is dit misschien wat teveel van het goede?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_111659170
:o Zou het dan echt zo zijn dat het allemaal niet waar is?
Ik bedoel, waarom zou je je adres niet willen geven aan iemand die je uit de brand komt helpen met boodschappen, die optie lijkt mij wat vergezocht eerlijk gezegd.
  donderdag 17 mei 2012 @ 11:46:23 #110
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_111659188
Kan mij voorstellen dat zoveel hulp misschien wat te overweldigend is? Kan mij de andere deuren ook voorstellen, lastig.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_111659215
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:45 schreef mirannie het volgende:
Ik bedoel, waarom zou je je adres niet willen geven aan iemand die je uit de brand komt helpen met boodschappen, die optie lijkt mij wat vergezocht eerlijk gezegd.
als je in de schuldsanering zit, internet hebt, dan kan ik me sowieso no way voorstellen dat er geen normale mogelijkheid is om aan voldoende voedsel te komen. hoe harder iemand roept slachtoffer te zijn, hoe wantrouwiger je hoort te zijn voor het waarheidsgehalte.
pi_111659236
ts zit met d'r vers gekochte drugs lekker onder de keukentafel te spuiten. :7 profit ^O^
pi_111659238

Ik hoop voor de gulle gevers dat het gewoon optie 1 is.

Ik ga mijn was ophangen en een boterham eten met de rest van de familie.
Thanks allemaal voor het meedenken! :Y O+
pi_111659247
quote:
Zoals fruityloop al zei: misschien is iemand persoonlijk zien/ontmoeten net wat te snel en te veel.
En ze is al uit de brand. Die boodschappen zuden "extra" zijn, om het zo maar even te zeggen.
Jammer voor Paniekje, want ik denk nog altijd wel dat ze het kan gebruiken.
ElisaB: geef maar een gil als het nodig is ;)
pi_111659295
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 01:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Edit: nee dat doe ik wel via dm :@

Jeetje zeg dat een aantal zo liepen te bekvechten en te pochen dat ze 10 of 20 hadden overgemaakt in het vorige deel). Ik vind van je doet het of je doet het niet. En liefst anoniem zonder dat heel fok het achteraf hoeft te weten. Dat vind ik wel het netst. Dan ben je pas een held.
:')
pi_111659297
Vreemde wending ineens :o
Twiddel
  donderdag 17 mei 2012 @ 11:49:46 #117
33954 ElisaB
pi_111659298
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:44 schreef fruityloop het volgende:
Dat er "iets" is lijkt me uit de openingspost uit het eerste topic wel duidelijk, als we daar kreten als "Moeilijke jeugd, PTSS, Borderline" in lezen. Dan is dit misschien wat teveel van het goede?
Nee hoor. Ik ken iemand, en die ken ik héééél goed (dus het is niet de buurvrouw van de zus van de glazenwasser) die met mensen werkt die na heel veel pech, domme beslissingen en wind tegen allemaal in het zelfde hoekje terecht zijn gekomen. Er moet namelijk ook wel een heleboel fout zijn gegaan voor je in dit prachtige land zó in de shit bent gekomen dat je letterlijk geen kant meer uitkunt.

GTST is er niets bij *O*
pi_111659327
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:47 schreef kroeppoekje het volgende:

Ik hoop voor de gulle gevers dat het gewoon optie 1 is.

Ik ga mijn was ophangen en een boterham eten met de rest van de familie.
Thanks allemaal voor het meedenken! :Y O+
Nou er is wel iets aan de hand en zij heeft er niet om gevraagd maar wij boden het aan. Als zij niet helemaal eerlijk is geweest maakt mij dat ook niks uit.

Vind het verder niet zo prettig dat er nu aan haar getrokken wordt, hoewel het initiatief van elisab top is.
pi_111659363
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nou er is wel iets aan de hand en zij heeft er niet om gevraagd maar wij boden het aan. Als zij niet helemaal eerlijk is geweest maakt mij dat ook niks uit.

Vind het verder niet zo prettig dat er nu aan haar getrokken wordt, hoewel het initiatief van elisab top is.
elisab is top. gestoord maar top. maar die is dan ook wijs genoeg om geen geld over te storten blindelings.
pi_111659393
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:47 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Zoals fruityloop al zei: misschien is iemand persoonlijk zien/ontmoeten net wat te snel en te veel.
En ze is al uit de brand. Die boodschappen zuden "extra" zijn, om het zo maar even te zeggen.
Ja, ok, maar iemand die zo recent nog 1,5 dag niet gegeten had, zal echt geen nee zeggen tegen voedsel, sorry, dat gaat er bij mij gewoon echt niet in. Vindt nou echt niemand het vreemd dat ze het geld wel accepteert, maar een pakket boodschappen niet?
pi_111659534
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:53 schreef mirannie het volgende:
Ja, ok, maar iemand die zo recent nog 1,5 dag niet gegeten had, zal echt geen nee zeggen tegen voedsel, sorry, dat gaat er bij mij gewoon echt niet in. Vindt nou echt niemand het vreemd dat ze het geld wel accepteert, maar een pakket boodschappen niet?
Ja, dat vind ik vreemd. Maar er is weinig dat ik daaraan kan doen he?
Ik heb geld gestort. Als dat toch ergens terecht is gekomen waar ik het niet voor bedoeld had: so be it. Ik zit er niet mee, het was voor mij een klein bedrag.
Als Paniekje het echter te moeilijk vindt om haar adres te geven, dan is dat jammer. Het pakket stond bij wijze van spreken al klaar.
  donderdag 17 mei 2012 @ 11:58:45 #122
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_111659561
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

:')
Hij zei iets over mijn username eerst, dat wou hij toen in een dm naar mij sturen en daardoor ziet dat er nu een beetje vreemd uit. :P
pi_111659868
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:57 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik heb geld gestort. Als dat toch ergens terecht is gekomen waar ik het niet voor bedoeld had: so be it. Ik zit er niet mee, het was voor mij een klein bedrag.
Als Paniekje het echter te moeilijk vindt om haar adres te geven, dan is dat jammer. Het pakket stond bij wijze van spreken al klaar.
tip: geef niet de straatkrantverkoper maar die duidelijk contactgestoorde zwerver die je bij toeval tegenkomt een brood en wat kaas die je bij de supermarkt koopt.
pi_111660020
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:57 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Neuh... je kan er inderdaad niks aan doen. Maar ik verbaas me er gewoon over, that's all.
En inderdaad, het is niet het eind van de wereld.
pi_111660050
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

tip: geef niet de straatkrantverkoper maar die duidelijk contactgestoorde zwerver die je bij toeval tegenkomt een brood en wat kaas die je bij de supermarkt koopt.
Nee, jij hebt als passant er moeite mee, wij niet. Jij hebt er niks mee te maken, denk je echt dat de mensen die geld hebben gegegven van te voren niet bedachten dat de situatie wel eens anders kan zijn (wat nog steeds niet bewezen is). Het enige wat nu gebeurt is dat als paniekje binnenkort weer hulp nodig heeft zij niet meer hier kan komen en dat lui zoals jij dit gebeuren werkelijk prachtig vinden
pi_111660078
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Dat laatste zal ik veel eerder doen dan dat eerste idd. Ik heb bv een keer een zwerver die ik bij toeval tegenkwam mee naar een restaurant genomen (zie ergens in deel 1 of 2).
  donderdag 17 mei 2012 @ 12:12:48 #127
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111660091
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:12 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat laatste zal ik veel eerder doen dan dat eerste idd. Ik heb bv een keer een zwerver die ik bij toeval tegenkwam mee naar een restaurant genomen (zie ergens in deel 1 of 2).
*;
pi_111660126
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:11 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nee, jij hebt als passant er moeite mee, wij niet. Jij hebt er niks mee te maken, denk je echt dat de mensen die geld hebben gegegven van te voren niet bedachten dat de situatie wel eens anders kan zijn (wat nog steeds niet bewezen is). Het enige wat nu gebeurt is dat als paniekje binnenkort weer hulp nodig heeft zij niet meer hier kan komen en dat lui zoals jij dit gebeuren werkelijk prachtig vinden
je mist totaal het punt. ts is niet het probleem. mensen die een zielig internetverhaal slikken als zoete pap en zonder enige verdere borging van het verhaal geld overstorten zijn het probleem. beter help je mensen die het echt nodig hebben ipv jezelf goed voelen om 10 euro die je overstort naar een rekeningnummer voor een persoon waar je niets over weet.
pi_111660264
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
je mist totaal het punt. ts is niet het probleem. mensen die een zielig internetverhaal slikken als zoete pap en zonder enige verdere borging van het verhaal geld overstorten zijn het probleem. beter help je mensen die het echt nodig hebben ipv jezelf goed voelen om 10 euro die je overstort naar een rekeningnummer voor een persoon waar je niets over weet.
Paniekje vroeg niet om geld. Dat idee kwam van ons.
Verder weet jij ook niet of zij het al dan niet nodig heeft.
Dus om zo stellig te zeggen dat "mensen die een zielig internetverhaal slikken als zoete pap en zonder enige verdere borging van het verhaal geld overstorten" het probleem zijn, is ook maar net hoe je het wilt zien. Feit is: we weten het niet. Dus kan niemand, ik en jij ook niet, zeggen wie of wat het probleem is.
pi_111660343
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:17 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Paniekje vroeg niet om geld. Dat idee kwam van ons.
Verder weet jij ook niet of zij het al dan niet nodig heeft.
Dus om zo stellig te zeggen dat "mensen die een zielig internetverhaal slikken als zoete pap en zonder enige verdere borging van het verhaal geld overstorten" het probleem zijn, is ook maar net hoe je het wilt zien. Feit is: we weten het niet. Dus kan niemand, ik en jij ook niet, zeggen wie of wat het probleem is.
jawel, beter geef je geld daar waar je zeker weet waar het nodig is. dat kost je persoonlijk contact (eng!) en meer tijd, maar heeft een grotere impact dan een tientje overstorten.

daarbij was ts's verhaal duidelijk georiënteerd om geld gedoneerd te krijgen imo. zoals ik al zei, mensen die heel hard roepen slachtoffer van alles te zijn moet je wantrouwen.
pi_111660369
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Ah ok, sorry. Ik zal alvast een R&P topic aanmaken en hulp vragen (ow wacht eigenlijk zou niemand mogen reageren of wel?).
pi_111660376
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
<blaat>
Ja, troll lekker verder. Veel plezier ermee :W
  donderdag 17 mei 2012 @ 12:20:22 #133
33954 ElisaB
pi_111660378
quote:
Het kan. Ik weet het niet. Ik heb zelf nooit in die situatie gezeten, dus ik heb werkelijk geen idee wat er in dit opzicht dan door je heen gaat.

Voor mij is het redelijk simpel: ik rij gewoon ff langs met een kofferbak met spullen, lever het af en ga weer door met het leven. Maar ik weet niet hoe het voor haar is...

quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:46 schreef MPC60 het volgende:
Kan mij voorstellen dat zoveel hulp misschien wat te overweldigend is? Kan mij de andere deuren ook voorstellen, lastig.
Ja, precies; ik kan ook niet met zekerheid zeggen hoe het zit :)
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

als je in de schuldsanering zit, internet hebt, dan kan ik me sowieso no way voorstellen dat er geen normale mogelijkheid is om aan voldoende voedsel te komen. hoe harder iemand roept slachtoffer te zijn, hoe wantrouwiger je hoort te zijn voor het waarheidsgehalte.
Zo denken veel mensen en dat maakt het er niet makkelijker op voor mensen om de helpende hand te zoeken.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:47 schreef spijkerbroek het volgende:

Ik denk ook dat het geld bij iemand terecht is gekomen die het beter kan gebruiken dan ik. Dus in dat opzicht maak ik me verder geen zorgen.
  donderdag 17 mei 2012 @ 12:22:11 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_111660436
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:42 schreef ElisaB het volgende:
NEWSBREAK *O*

ElisaB gaat vandaag niet naar Tilburg - althans, niet naar Paniekje in elk geval. Drie manieren om hier naar te kijken: 1) ze is huiverig voor te grote inmenging en haar adres geven is een brug te ver, 2) er is ineens iets geks gebeurd, waardoor ze net niet meer kon antwoorden op het moment dat we tijd en plaats gingen afspreken of 3) we zijn bij de neus genomen en nu ik een beetje heb zitten peuren, komt ze er niet meer uit en heeft ze de hoorn op de haak gegooid.

Interessante materie. Hoe dan ook; ik zag het gisteren in de loop van de dag al een beetje aankomen. Hiermee wil ik overiges niet zeggen dat ik weet of het deur 1, 2 of 3 is, maar er is 'iets'.

Nah... zo jammer zoiets weer :{

Kan iemand de topics even reeksen, ik wist niet eens dat er een deel 3 (of 2) was maar zag het toevallig net in de AT.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 17 mei 2012 @ 12:22:47 #135
33954 ElisaB
pi_111660452
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:50 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens, dus hand in eigen boezem (trouwens... :9~ ): misschien heb ik teveel aangedrongen. Omdat ik het een prettig idee vind te weten dat het voor een paar weken is opgelost. Het zou zomaar kunnen. Rewimo zei niet voor niets dat je niet zomaar van ElisaB afbent als die iets in haar kop heeft. EN dat is ook zeker iets waar ik op moet letten...
pi_111660472
ze zal het vast harder nodig hebben dan jij. blijft overeind dat ze eten bij de voedselbank krijgt, haar huur betaald wordt, ze ondersteund wordt door de gemeente en 25 euro per week heeft om van te eten. er zijn heus mensen in nederland die het minder hebben.
pi_111660478
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

jawel, beter geef je geld daar waar je zeker weet waar het nodig is. dat kost je persoonlijk contact (eng!) en meer tijd, maar heeft een grotere impact dan een tientje overstorten.

daarbij was ts's verhaal duidelijk georiënteerd om geld gedoneerd te krijgen imo. zoals ik al zei, mensen die heel hard roepen slachtoffer van alles te zijn moet je wantrouwen.
Dus als persoon x die aan persoon à geld wil geven maar er max 2 min aan wil besteden, dan kan en mag dat niet van jou.
Dat persoon x dit geld vooral wil geven om zelf een goed gevoel te krijgen, is volgens jou ook fout.
  donderdag 17 mei 2012 @ 12:23:47 #138
33954 ElisaB
pi_111660493
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
elisab is top. gestoord maar top. maar die is dan ook wijs genoeg om geen geld over te storten blindelings.
ElisaB zou haar bankpas met pincode nog op de post gooien aan iemand, dus na 'top' had bovenstaande post gewoon mogen stoppen hoor :@
  donderdag 17 mei 2012 @ 12:23:52 #139
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111660497
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ze zal het vast harder nodig hebben dan jij. blijft overeind dat ze eten bij de voedselbank krijgt, haar huur betaald wordt, ze ondersteund wordt door de gemeente en 25 euro per week heeft om van te eten. er zijn heus mensen in nederland die het minder hebben.
wat kan jij azijnpissen zeg
  donderdag 17 mei 2012 @ 12:23:55 #140
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_111660500
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:12 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik heb er een keer 1 meegenomen naar de snackbar. :D
pi_111660513
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:20 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ja, troll lekker verder. Veel plezier ermee :W
het is niet bedoeld als trol. ik hoop dat de mensen die gegeven hebben de volgende keer weer geven maar dan wel even nagaan of die persoon het ook echt nodig heeft.
  donderdag 17 mei 2012 @ 12:24:44 #142
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_111660524
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:23 schreef ElisaB het volgende:

[..]

ElisaB zou haar bankpas met pincode nog op de post gooien aan iemand, dus na 'top' had bovenstaande post gewoon mogen stoppen hoor :@
Je bent er idd toe in staat. O+
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_111660546
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dus als persoon x die aan persoon à geld wil geven maar er max 2 min aan wil besteden, dan kan en mag dat niet van jou.
Dat persoon x dit geld vooral wil geven om zelf een goed gevoel te krijgen, is volgens jou ook fout.
mag wel, maar hoop dat die persoon beseft dat je op een andere manier meer kan bijdragen aan iemands geluk en daarmee nog veel meer een goed gevoel kunt krijgen ^O^
pi_111660562
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:23 schreef ElisaB het volgende:

[..]

ik hou me aanbevolen :@
pi_111660607
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
het is niet bedoeld als trol. ik hoop dat de mensen die gegeven hebben de volgende keer weer geven maar dan wel even nagaan of die persoon het ook echt nodig heeft.
Denk je nou echt dat iemand die ECHT zo ver in de shit zit dat ze 2 dagen niet gegeten hebben, met mentale problemen erbij, hun hele hebben en houden op tafel willen leggen en willen bewijzen dat ze zo in de shit zitten? Die gooien allang de deur dicht bij het eerste het beste vraagje naar welk bewijs dan ook. Daar zijn ze ook niet mee geholpen.
"Ik wil je wel helpen, maar ik wil eerst je bankrekening zien, papieren van de schuldsanering, en meer". Ja kom nou zeg :')
pi_111660616
Ik blijf het lief vinden dat mensen zo maar geld overmaakten ^O^ Zelf blijf ik daar toch altijd huiverig voor en zou ik inderdaad eerder kiezen voor het verzorgen van een voedselpakket.

Verder zullen we zien of Paniekje nog terug komt.
  donderdag 17 mei 2012 @ 12:27:35 #147
33954 ElisaB
pi_111660618
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik hou me aanbevolen :@
Zoveel zou je er op dit moment niet aan hebben _O-
pi_111660660
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:27 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat iemand die ECHT zo ver in de shit zit dat ze 2 dagen niet gegeten hebben, met mentale problemen erbij, hun hele hebben en houden op tafel willen leggen en willen bewijzen dat ze zo in de shit zitten? Die gooien allang de deur dicht bij het eerste het beste vraagje naar welk bewijs dan ook. Daar zijn ze ook niet mee geholpen.
"Ik wil je wel helpen, maar ik wil eerst je bankrekening zien, papieren van de schuldsanering, en meer". Ja kom nou zeg :')
die voedselpakketten zijn best uitgebreid en met alle hulp die ze krijgen van de gemeenschap (voedselbank / schuldsanering) geloof ik er echt geen klap van dat er NIETS te eten is. sorry :@
  donderdag 17 mei 2012 @ 12:29:30 #149
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111660684
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

die voedselpakketten zijn best uitgebreid en met alle hulp die ze krijgen van de gemeenschap (voedselbank / schuldsanering) geloof ik er echt geen klap van dat er NIETS te eten is. sorry :@
als je nou had teruggelezen had je gezien dat er pas sinds gisteren een ingang bijd e voedselbank is
pi_111660705
quote:
Dat mag jij geloven.
Uiteraard weet je ook dat TS pas volgende week vrijdag bij de voedselbank terecht kan, want je hebt alle topics doorgelezen. Toch?
pi_111660713
quote:

[..]

Aha geen idee maar wel met een mening hebben _O-
  donderdag 17 mei 2012 @ 12:30:53 #152
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111660734
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:30 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat mag jij geloven.
Uiteraard weet je ook dat TS pas volgende week vrijdag bij de voedselbank terecht kan, want je hebt alle topics doorgelezen. Toch?
nee, fktw komt hier alleen maar om te zeuren
  donderdag 17 mei 2012 @ 12:31:04 #153
33954 ElisaB
pi_111660737
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Zelfs de persoon in Nederland die het het állerslechtste getroffen heeft, heeft het altijd nog beter dat een inkomensloze (<< is dat een woord??) bejaarde in het noorden van Rusland. Dus dat is het punt niet en kan het punt ook niet zijn...

Maar ik snap wat je bedoelt. Ik kijk er alleen iets anders tegenaan :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')