abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111658963
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

als je het niet breed hebt kun je er beter een pak rijst van kopen?
Die ik dan over enkele maanden kan weg gooien omdat het niet gegeten wordt. Het is nu puur om even het weekend te overbruggen en met de tips die ik nu gekregen heb moet dat wel gaan lukken :Y
pi_111659022
in de tt staat toch echt 'honger'. honger maakt rauwe bonen zoet enzo. ze vreten het maar en anders hebben ze nog geen honger.
  donderdag 17 mei 2012 @ 11:40:15 #103
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111659030
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
in de tt staat toch echt 'honger'. honger maakt rauwe bonen zoet enzo. ze vreten het maar en anders hebben ze nog geen honger.
dit is niet oorspronkelijk kroepoekje's topic
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_111659057
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
kroeppoekje is niet de originele TS.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 17 mei 2012 @ 11:42:09 #105
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_111659080
NEWSBREAK *O*

ElisaB gaat vandaag niet naar Tilburg - althans, niet naar Paniekje in elk geval. Drie manieren om hier naar te kijken: 1) ze is huiverig voor te grote inmenging en haar adres geven is een brug te ver, 2) er is ineens iets geks gebeurd, waardoor ze net niet meer kon antwoorden op het moment dat we tijd en plaats gingen afspreken of 3) we zijn bij de neus genomen en nu ik een beetje heb zitten peuren, komt ze er niet meer uit en heeft ze de hoorn op de haak gegooid.

Interessante materie. Hoe dan ook; ik zag het gisteren in de loop van de dag al een beetje aankomen. Hiermee wil ik overiges niet zeggen dat ik weet of het deur 1, 2 of 3 is, maar er is 'iets'.

Anywayzzzz.... ik ga géén boodschappen doen, dus wat ik ontvangen heb, heb ik netjes teruggestort. Tuinstoel in de zon: here I come!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 17 mei 2012 @ 11:42:50 #106
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111659098
:o
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_111659141
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:42 schreef ElisaB het volgende:
NEWSBREAK *O*
Bedankt voor de update :)
quote:
Anywayzzzz.... ik ga géén boodschappen doen, dus wat ik ontvangen heb, heb ik netjes teruggestort. Tuinstoel in de zon: here I come!
Lief! Dank u :)
Veel plezier in de zon!

Qwea: doe nog maar even rustigaan met die vriezer dus.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_111659151
Dat er "iets" is lijkt me uit de openingspost uit het eerste topic wel duidelijk, als we daar kreten als "Moeilijke jeugd, PTSS, Borderline" in lezen. Dan is dit misschien wat teveel van het goede?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_111659170
:o Zou het dan echt zo zijn dat het allemaal niet waar is?
Ik bedoel, waarom zou je je adres niet willen geven aan iemand die je uit de brand komt helpen met boodschappen, die optie lijkt mij wat vergezocht eerlijk gezegd.
  donderdag 17 mei 2012 @ 11:46:23 #110
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_111659188
Kan mij voorstellen dat zoveel hulp misschien wat te overweldigend is? Kan mij de andere deuren ook voorstellen, lastig.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_111659215
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:45 schreef mirannie het volgende:
Ik bedoel, waarom zou je je adres niet willen geven aan iemand die je uit de brand komt helpen met boodschappen, die optie lijkt mij wat vergezocht eerlijk gezegd.
als je in de schuldsanering zit, internet hebt, dan kan ik me sowieso no way voorstellen dat er geen normale mogelijkheid is om aan voldoende voedsel te komen. hoe harder iemand roept slachtoffer te zijn, hoe wantrouwiger je hoort te zijn voor het waarheidsgehalte.
pi_111659236
ts zit met d'r vers gekochte drugs lekker onder de keukentafel te spuiten. :7 profit ^O^
pi_111659238

Ik hoop voor de gulle gevers dat het gewoon optie 1 is.

Ik ga mijn was ophangen en een boterham eten met de rest van de familie.
Thanks allemaal voor het meedenken! :Y O+
pi_111659247
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:45 schreef mirannie het volgende:
Zoals fruityloop al zei: misschien is iemand persoonlijk zien/ontmoeten net wat te snel en te veel.
En ze is al uit de brand. Die boodschappen zuden "extra" zijn, om het zo maar even te zeggen.
Jammer voor Paniekje, want ik denk nog altijd wel dat ze het kan gebruiken.
ElisaB: geef maar een gil als het nodig is ;)
pi_111659295
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 01:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Edit: nee dat doe ik wel via dm :@

Jeetje zeg dat een aantal zo liepen te bekvechten en te pochen dat ze 10 of 20 hadden overgemaakt in het vorige deel). Ik vind van je doet het of je doet het niet. En liefst anoniem zonder dat heel fok het achteraf hoeft te weten. Dat vind ik wel het netst. Dan ben je pas een held.
:')
pi_111659297
Vreemde wending ineens :o
Twiddel
  donderdag 17 mei 2012 @ 11:49:46 #117
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_111659298
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:44 schreef fruityloop het volgende:
Dat er "iets" is lijkt me uit de openingspost uit het eerste topic wel duidelijk, als we daar kreten als "Moeilijke jeugd, PTSS, Borderline" in lezen. Dan is dit misschien wat teveel van het goede?
Nee hoor. Ik ken iemand, en die ken ik héééél goed (dus het is niet de buurvrouw van de zus van de glazenwasser) die met mensen werkt die na heel veel pech, domme beslissingen en wind tegen allemaal in het zelfde hoekje terecht zijn gekomen. Er moet namelijk ook wel een heleboel fout zijn gegaan voor je in dit prachtige land zó in de shit bent gekomen dat je letterlijk geen kant meer uitkunt.

GTST is er niets bij *O*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_111659327
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:47 schreef kroeppoekje het volgende:

Ik hoop voor de gulle gevers dat het gewoon optie 1 is.

Ik ga mijn was ophangen en een boterham eten met de rest van de familie.
Thanks allemaal voor het meedenken! :Y O+
Nou er is wel iets aan de hand en zij heeft er niet om gevraagd maar wij boden het aan. Als zij niet helemaal eerlijk is geweest maakt mij dat ook niks uit.

Vind het verder niet zo prettig dat er nu aan haar getrokken wordt, hoewel het initiatief van elisab top is.
pi_111659363
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nou er is wel iets aan de hand en zij heeft er niet om gevraagd maar wij boden het aan. Als zij niet helemaal eerlijk is geweest maakt mij dat ook niks uit.

Vind het verder niet zo prettig dat er nu aan haar getrokken wordt, hoewel het initiatief van elisab top is.
elisab is top. gestoord maar top. maar die is dan ook wijs genoeg om geen geld over te storten blindelings.
pi_111659393
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:47 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Zoals fruityloop al zei: misschien is iemand persoonlijk zien/ontmoeten net wat te snel en te veel.
En ze is al uit de brand. Die boodschappen zuden "extra" zijn, om het zo maar even te zeggen.
Jammer voor Paniekje, want ik denk nog altijd wel dat ze het kan gebruiken.
ElisaB: geef maar een gil als het nodig is ;)
Ja, ok, maar iemand die zo recent nog 1,5 dag niet gegeten had, zal echt geen nee zeggen tegen voedsel, sorry, dat gaat er bij mij gewoon echt niet in. Vindt nou echt niemand het vreemd dat ze het geld wel accepteert, maar een pakket boodschappen niet?
pi_111659534
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:53 schreef mirannie het volgende:
Ja, ok, maar iemand die zo recent nog 1,5 dag niet gegeten had, zal echt geen nee zeggen tegen voedsel, sorry, dat gaat er bij mij gewoon echt niet in. Vindt nou echt niemand het vreemd dat ze het geld wel accepteert, maar een pakket boodschappen niet?
Ja, dat vind ik vreemd. Maar er is weinig dat ik daaraan kan doen he?
Ik heb geld gestort. Als dat toch ergens terecht is gekomen waar ik het niet voor bedoeld had: so be it. Ik zit er niet mee, het was voor mij een klein bedrag.
Als Paniekje het echter te moeilijk vindt om haar adres te geven, dan is dat jammer. Het pakket stond bij wijze van spreken al klaar.
  donderdag 17 mei 2012 @ 11:58:45 #122
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_111659561
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

:')
Hij zei iets over mijn username eerst, dat wou hij toen in een dm naar mij sturen en daardoor ziet dat er nu een beetje vreemd uit. :P
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_111659868
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:57 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik heb geld gestort. Als dat toch ergens terecht is gekomen waar ik het niet voor bedoeld had: so be it. Ik zit er niet mee, het was voor mij een klein bedrag.
Als Paniekje het echter te moeilijk vindt om haar adres te geven, dan is dat jammer. Het pakket stond bij wijze van spreken al klaar.
tip: geef niet de straatkrantverkoper maar die duidelijk contactgestoorde zwerver die je bij toeval tegenkomt een brood en wat kaas die je bij de supermarkt koopt.
pi_111660020
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 11:57 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Neuh... je kan er inderdaad niks aan doen. Maar ik verbaas me er gewoon over, that's all.
En inderdaad, het is niet het eind van de wereld.
pi_111660050
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

tip: geef niet de straatkrantverkoper maar die duidelijk contactgestoorde zwerver die je bij toeval tegenkomt een brood en wat kaas die je bij de supermarkt koopt.
Nee, jij hebt als passant er moeite mee, wij niet. Jij hebt er niks mee te maken, denk je echt dat de mensen die geld hebben gegegven van te voren niet bedachten dat de situatie wel eens anders kan zijn (wat nog steeds niet bewezen is). Het enige wat nu gebeurt is dat als paniekje binnenkort weer hulp nodig heeft zij niet meer hier kan komen en dat lui zoals jij dit gebeuren werkelijk prachtig vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')