SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was iig veel leuker dat dit gedrocht van een TTquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:24 schreef BrandX het volgende:
Ik had als TT: Kippetjes, eitjes en pinquins, feel the love!
Nee deze is ook goed.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:24 schreef BrandX het volgende:
Ik had als TT: Kippetjes, eitjes en pinquins, feel the love!
trigger mag zoveel willenquote:
twitter:NkfvasT twitterde op woensdag 16-05-2012 om 21:44:04Olum bunlar kupayı aldı ama sevınmıyolar lan
reageer retweet
De liefheid uit deze post overwelmt mij. Ik laat het even doordringen/ bezinken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef remlof het volgende:
Mag ik even namens alle Nederlanders excuses aanbieden voor de behandeling van Arif Sag?
Ik denk dat er minstens één marechaussee ontslagen moet worden op Schiphol.
dat is idd zwaar belachelijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef remlof het volgende:
Mag ik even namens alle Nederlanders excuses aanbieden voor de behandeling van Arif Sag?
Meen je dit nu?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef remlof het volgende:
Jah die zijn voor het EK, met dank aan Breulsquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:33 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Speciaal voor jou:![]()
Heb ik vandaag geleerd hierNieuwe smileys!
Jawel hoor, maar dat een Nederlander zich komt verontschuldigen namens een andere Nederlander zie ik echt weinig, weet nu niet of het serieus was, if so, veel respect voor remlof danquote:
Oh zeker weten dat remlof daar serieus in isquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dat een Nederlander zich komt verontschuldigen namens een andere Nederlander zie ik echt weinig, weet nu niet of het serieus was, if so, veel respect voor remlof dan
Ja, uit het diepst van m'n hart. Ik schaam me diep.quote:
Inderdaad, er ontstond een gevoel van schaamte toen remlof het zei. Arif Sag, ga terug en zingen jij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:38 schreef Bilge het volgende:
Bij nader inzien wijs ik jullie excuses af! Als we eenmaal beginnen met excuses voor de daden van onze landgenoten, ontvangen wij veel minder excuses dan we moeten uitdelen. Niet zo'n goed idee dus.![]()
Maar het gebaar is mooi.![]()
Lomp douanepersoneel.
Hou op manquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, uit het diepst van m'n hart. Ik schaam me diep.
Als het kabinet nog had gezeten hadden we de PVV de schuld kunnen geven, maar dit is gewoon een actie van een één of andere simpele Henk.
Kanfüs = Turklish van 'confuse'quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:58 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je bent de enige op het wereldwijdeweb die kanfüs gebruikt, heeft het nog een betekenis?
je hebt weer een kleurtje zie ikquote:
ja ok, maar de verontwaardiging leeft bij mij ook wel hoor. Toen we het EK boksen organiseerden konden te Turken ook gewoon binnen komen, door middel van het kopen van een Visum op schiphol. Niets aan het handje. En dan doen ze bij zo iemand die nog voor een specifiek doel komt ook, wat ze binnen 5 minuten kunnen hebben nagekeken, zo achterlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:38 schreef Bilge het volgende:
Bij nader inzien wijs ik jullie excuses af! Als we eenmaal beginnen met excuses voor de daden van onze landgenoten, ontvangen wij veel minder excuses dan we moeten uitdelen. Niet zo'n goed idee dus.![]()
Lomp douanepersoneel.
Hebben ze André Rieu de toegang tot Turkije geweigerd?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hou op man. Ik begin me nu ook te schamen voor de Turken hun gedrag
ilginc!quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hebben ze André Rieu de toegang tot Turkije geweigerd?
Daar kan ik me nog iets bij voorstellen
Zorg dat hij naar Turkije gaat, dan hebben we iig nog een kans om dit akkefietje recht te zettenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hebben ze André Rieu de toegang tot Turkije geweigerd?
Daar kan ik me nog iets bij voorstellen
Het gaat niet om de daden van landgenoten in het algemeen maar om hoe we gasten ontvangen in ons land.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:38 schreef Bilge het volgende:
Lomp douanepersoneel.
Kan Turkije niet gewoon alle Limburgers weigeren?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zorg dat hij naar Turkije gaat, dan hebben we iig nog een kans om dit akkefietje recht te zetten
Geniaalquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan Turkije niet gewoon alle Limburgers weigeren?
en friezenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan Turkije niet gewoon alle Limburgers weigeren?
We weten niet echt wat er precies is gebeurd, en aangezien Turken soms wel eens snel op hun teentjes getrapt willen zijn, onthoud ik me liever van commentaar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat niet om de daden van landgenoten in het algemeen maar om hoe we gasten ontvangen in ons land.
En dit is echt beneden alle peil.
quote:
Jullie ontvangen gasten zo onwillig door jullie eerdere ervaringen met onze landgenoten. Wij zijn ook schuldig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat niet om de daden van landgenoten in het algemeen maar om hoe we gasten ontvangen in ons land.
En dit is echt beneden alle peil.
Ja maar kom op, hij was op donderdag al op Schiphol geweest, toen ook al gezeik. En dan de volgende keer weer, en die man kwam notabene hier in het kader van een concert om de 400-jarige vriendschap tussen Turkije en Nederland te vieren.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
We weten niet echt wat er is gebeurd, en aangezien Turken soms wel eens snel op hun teentjes getrapt willen zijn, onthoud ik me liever van commentaar.
Idd, discussie aangaan is ook gewoon onnodig omdat we de omstandigheden niet kennen en wat er precies is gezegd/gebeurd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
We weten niet echt wat er precies is gebeurd, en aangezien Turken soms wel eens snel op hun teentjes getrapt willen zijn, onthoud ik me liever van commentaar.
Ik ken mijn volk(sgenoten).
Ja ok, misschien liep ie met z'n lul uit z'n broek langs de douanequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Idd, discussie aangaan is ook gewoon onnodig omdat we de omstandigheden niet kennen en wat er precies is gezegd/gebeurd.
Ben jij stiekem geen Turkquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ok, misschien liep ie met z'n lul uit z'n broek langs de douane
Arif is daar, bij mijn weten, inderdaad niet vies van.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ok, misschien liep ie met z'n lul uit z'n broek langs de douane
ja duh, als ik droplul neerzet ben ik weer de racist enzoquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:00 schreef Levolution het volgende:
Machtsmisbruik in de TT, tevens 'droplol'
Even checkenquote:
Seksist toch? Of maak je nu alle Turken voor droplullen uit?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja duh, als ik droplul neerzet ben ik weer de racist enzo
Oh, is het een soort Zucchero?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Arif is daar, bij mijn weten, inderdaad niet vies van.
Ik zeg niets, jij zegt het. Ik laat je gewoon praten, ik luisterquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Seksist toch? Of maak je nu alle Turken voor droplullen uit?
Niet dat ik weet, wat ik al zei: de hele Turkse delegatie met boksers, trainers, familie etc. konden gewoon op schiphol een visum komen bij aankomst, enige wat ze nodig hadden was van mij een brief met officiele uitnodiging voor het toernooi.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:06 schreef Bilge het volgende:
De visumaanvraag schijnt ook een tijdrovende en dure procedure te zijn. Ik heb van horen zeggen dat je bij het Nederlandse consulaat in Turkije naar het Nederlands vertaalde en notarieel bekrachtigde documenten moet overhandigen en allerlei betalingen moet doen. Klopt dit?
Hoe lang doe jij trouwens al kickboksen? En zou je mij aankunnen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, wat ik al zei: de hele Turkse delegatie met boksers, trainers, familie etc. konden gewoon op schiphol een visum komen bij aankomst, enige wat ze nodig hadden was van mij een brief met officiele uitnodiging voor het toernooi.
Ze bokst. De rest ga ik niet op inquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij trouwens al kickboksen? En zou je mij aankunnen?
RZA van de Wu-Tang Clan saai noemen.....quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Die derde gast is net zo saai als RZA
Die vierde gast is ook, tweede gast was nog wel tof.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sorry, zie nu dat ik foutje maakte, had het over GZA.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
RZA van de Wu-Tang Clan saai noemen.....
Die is nog beterquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sorry, zie nu dat ik foutje maakte, had het over GZA.
0 jaar en dus nee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Voor janken uit luid! Zij hadden geen Wilders nodig voor het vallen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:11 schreef remlof het volgende:
Minister Rosenthal wil een onderzoek en minister Leers zegt dat er correct is gehandeld.
Welcome to Holland
Niet dat ik klassieke hiphop niet waardeer, maar de stem van GZA is gewoon erg droog, geen intonatie of wat dan ook. Zijn metaforen zijn wel van heel hoog niveau samen met zijn woordspelingen dat je gerust kunst mag noemen.quote:
Wat heb je dan gedaan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
0 jaar en dus nee.
Boksen daarentegen doe ik nu 6 jaar, naja, afgelopen 2 jaar nauwelijks vanwege blessures, en elke keer weer als ik start raak ik weer geblesseerd![]()
of ik je toen aan kon, op mijn top? geen idee, heb geen idee van jouw kwaliteiten. Doet er ook niet toe imo, ik weet zelf wat ik kan en heb gekund, en weet dat ze op de boksschool respect hebben voor wat ik heb gedaan, en - en dat is het aller belangrijkste - ik weet zelf wat ik heb bereikt, wat ik er voor heb gedaan en hoe, en ben daar trots op. Wat de rest van de wereld er van vind interesseert me niets eik
Ben nu iig drie keer niets waard in de ring, maar de jongens dragen me op handen. Niet om wat ik gekund heb, maar om wie ik ben. En dát is wat geldt
kampioen van Zuid-Holland en van Nederland geweest, en paar keer op trainingskamp geweest (op uitnodiging) bij Arnold Vanderleijdequote:
Damn, das wel nicequote:Op donderdag 17 mei 2012 00:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
kampioen van Zuid-Holland en van Nederland geweest, en paar keer op trainingskamp geweest (op uitnodiging) bij Arnold Vanderleijde
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:51 schreef Arcadia het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1252054
Jullie hebben dit al gezien? Heb gisteren echt moeten lachen.
Kennelijk worden sporters ontzien. Dat moet ook wel, omdat soms pardoes nieuwe wedstrijden ontstaan en er geen tijd is voor lange procedures. Zangers en andere kunstenaars zouden wat mij betreft ook uitgezonderd mogen worden, die doen toch niemand kwaad en gaan direct weer weg.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, wat ik al zei: de hele Turkse delegatie met boksers, trainers, familie etc. konden gewoon op schiphol een visum komen bij aankomst, enige wat ze nodig hadden was van mij een brief met officiele uitnodiging voor het toernooi.
Ik vind zijn stem wel passen bij de teksten die hij rapt, zie je bijv terug in zijn verse in triumph en publicity.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet dat ik klassieke hiphop niet waardeer, maar de stem van GZA is gewoon erg droog, geen intonatie of wat dan ook. Zijn metaforen zijn wel van heel hoog niveau samen met zijn woordspelingen dat je gerust kunst mag noemen.
Hier een voorbeeld, tweede verse.
thanksquote:
mjah, zie zelf sowieso niet echt een probleem ofzo. maar goed, ik ben dan ook weer veel te makkelijk in dit soort dingen. Kijk, je moet bij de douane aangeven waar je verblijft en hoelang. En dan zou het wmb heel simpel zijn. Check je niet uit uit het land bij het verlopen van je verblijfsperiode, wordt je het land uitgegooid en kom je er de volgende keer idd gewoon niet makkelijk in. Maar ga jij idd gewoon weer weg zoals gezegd omdat je doel van je trip (wat het ook is, zolang het maar legaal is natuurlijk) voorbij is, dan doe ik de volgende keer gewoon weer braaf hetzelfde standaard riedeltje wat ik bij iedereen moet doen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:19 schreef Bilge het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog niet de hele aflevering gezien, maar ik ben voor dat groene viswijf.
[..]
Kennelijk worden sporters ontzien. Dat moet ook wel, omdat soms pardoes nieuwe wedstrijden ontstaan en er geen tijd is voor lange procedures. Zangers en andere kunstenaars zouden wat mij betreft ook uitgezonderd mogen worden, die doen toch niemand kwaad en gaan direct weer weg.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:24 schreef BrandX het volgende:
en nu ga ik pitten. Ik gaap en zit dan mega te rillen, dus oververmoeidheidperikelen zijn dat. Trusten luitjes![]()
Passen is meer een mening, qua muziek moet je de constatering van de meerderheid gebruiken als argument. Veel mensen zeggen vaak genoeg dat zijn manier van rappen gewoonweg droog isquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind zijn stem wel passen bij de teksten die hij rapt, zie je bijv terug in zijn verse in triumph en publicity.
Dat is wat ik zeg in gedachte, ik wil niemand beledigen, problem?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zeg dan moge Allah je rust geven enzo
Goed dat je daar nu wel aan denktquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg in gedachte, ik wil niemand beledigen, problem?
Dat is wie ik ben, ik laat liever jouw zorgen prevaleren over mijn principes om heisa te voorkomen.quote:
Juist niet bij muziek waar alles draait om persoonlijke smaak.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Passen is meer een mening, qua muziek moet je de constatering van de meerderheid gebruiken als argument.
kanfüsquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat is wie ik ben, ik laat liever jouw zorgen prevaleren over mijn principes om heisa te voorkomen.
Jup.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Juist niet bij muziek waar alles draait om persoonlijke smaak.
Eens. Als je al een visum hebt, horen ze niet meer moeilijk te doen (tenzij er een melding van drugssmokkel ofzoiets is).quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:22 schreef BrandX het volgende:
mjah, zie zelf sowieso niet echt een probleem ofzo. maar goed, ik ben dan ook weer veel te makkelijk in dit soort dingen. Kijk, je moet bij de douane aangeven waar je verblijft en hoelang. En dan zou het wmb heel simpel zijn. Check je niet uit uit het land bij het verlopen van je verblijfsperiode, wordt je het land uitgegooid en kom je er de volgende keer idd gewoon niet makkelijk in. Maar ga jij idd gewoon weer weg zoals gezegd omdat je doel van je trip (wat het ook is, zolang het maar legaal is natuurlijk) voorbij is, dan doe ik de volgende keer gewoon weer braaf hetzelfde standaard riedeltje wat ik bij iedereen moet doen.
en dan niet alleen voor Turken, dat zou bij mij voor iedereen buiten de EU zijn.
Jeuj, het schijnheilige koppel verliest op bijna alle punten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:51 schreef Arcadia het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1252054
Jullie hebben dit al gezien? Heb gisteren echt moeten lachen.
Die vrouw in het groene jasje is volgens mij psychotisch of iets in die trant. Ze wordt van iets beschuldigd, zegt ze:"nee dat ben ik niet". Vervolgens geeft ze toch toe dat ze het doet met een "maar ik doe dat omdat..." erachter. Niet een keer, maar meerdere keren.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jeuj, het schijnheilige koppel verliest op bijna alle punten.
On the positive side, daar gaan de laatste stemmen voor de broer van Anus.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor janken uit luid! Zij hadden geen Wilders nodig voor het vallen.
GZAquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet dat ik klassieke hiphop niet waardeer, maar de stem van GZA is gewoon erg droog, geen intonatie of wat dan ook. Zijn metaforen zijn wel van heel hoog niveau samen met zijn woordspelingen dat je gerust kunst mag noemen.
Hier een voorbeeld, tweede verse.
Dit is een remix van Thomax, ik vind de beat hier écht passen bij zijn stem, maar je moet de originele versie/beat eens horen, dat past gewoon totaal niet met zijn stem.quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:42 schreef Alborz het volgende:
[..]
GZA
Liquid Swords, een van de beste rap/hip-hop albums uit de jaren '90.
Ik ken de originele versie met Jedi Mind. Die is ook prima. Zijn stem is prima naar mijn mening, lekker guru. Snap je?quote:Op donderdag 17 mei 2012 01:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dit is een remix van Thomax, ik vind de beat hier écht passen bij zijn stem, maar je moet de originele versie/beat eens horen, dat past gewoon totaal niet met zijn stem.
JEDI MIND, HEAVENLY DIVINE, STEADILY SHINE in 99 WHA WHA WHATquote:Op donderdag 17 mei 2012 01:49 schreef Alborz het volgende:
[..]
Ik ken de originele versie met Jedi Mind. Die is ook prima. Zijn stem is prima naar mijn mening, lekker guru. Snap je?
Ach niks bijzonders trouwens, 'de koning van Bollywood' Shahrukh Khan is ook drie miljoen keer aangehouden door de douane van de VS.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:11 schreef remlof het volgende:
Minister Rosenthal wil een onderzoek en minister Leers zegt dat er correct is gehandeld.
Welcome to Holland
Ik zou hem ook aanhouden, wie in zulke slechte films speelt is misdadig.quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:00 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ach niks bijzonders trouwens, 'de koning van Bollywood' Shahrukh Khan is ook drie miljoen keer aangehouden door de douane van de VS.
Haha inderdaad! Bollywood films moet ik altijd om lachen, zo slechtquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zou hem ook aanhouden, wie in zulke slechte films speelt is misdadig.
De hoeveelheid uniforme muziek vind ik nog erger dan het acteren, elke film lijkt net een theaterspel. En de overdreven melodramatische clichématige romantiek ook elke keer bij de filmsquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:01 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Haha inderdaad! Bollywood films moet ik altijd om lachen, zo slecht
quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De hoeveelheid uniforme muziek vind ik nog erger dan het acteren, elke film lijkt net een theaterspel. En de overdreven melodramatische clichématige romantiek ook elke keer bij de films
Ja hey maar we zij hier niet de verenigde staten van fucking amerikaquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:00 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ach niks bijzonders trouwens, 'de koning van Bollywood' Shahrukh Khan is ook drie miljoen keer aangehouden door de douane van de VS.
tsssss hij is niks.quote:
Mehmetquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Jan de Vries, loodgieter te Almere mag in Antalya anders ook niet zomaar doorlopen bij de douane
Mehmet wil je eerst een visum van 15 euro verkopen
Ik lees de naam mijn geliefde!!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:00 schreef Doler12 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:05 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik lees de naam mijn geliefde!!!
Grapje toch?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:05 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik lees de naam mijn geliefde!!!
Iets met smaak?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Grapje toch?
Ken wel vrouwen die hem leuk vinden maar die begrijp ik niet helemaal
Jups hoewel ze wel 90 dagen mee gaan, maar het wordt nog een dure hobby alles bij elkaar, mijn paspoort zit bijna vol met turkije stickers.quote:Op donderdag 17 mei 2012 02:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Jan de Vries, loodgieter te Almere mag in Antalya anders ook niet zomaar doorlopen bij de douane
Mehmet wil je eerst een visum van 15 euro verkopen
Kan je niet beter een langduriger visum kopen? Wel weer meer papierwerk dat wel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Jups hoewel ze wel 90 dagen mee gaan, maar het wordt nog een dure hobby alles bij elkaar, mijn paspoort zit bijna vol met turkije stickers.
Kost weer 70 pleuro ofzo voor een nieuw.
Kan dat?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Kan je niet beter een langduriger visum kopen? Wel weer meer papierwerk dat wel.
IT, ontwikkeling en projectmanagementquote:
Hij is zwaar charmant en super droog in zijn films hihiquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Grapje toch?
Ken wel vrouwen die hem leuk vinden maar die begrijp ik niet helemaal
Dat betekent dat jullie goed matchen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:06 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Hij is zwaar charmant en super droog in zijn films hihi
Btw, waarom zijn Weissmans posts altijd gekleurd (blauw) en die van andere leden normaal? Mijne is groen.
Twee weken in het gevang in Istanboel en je draagt een jurk zo leert een met een Oscar bekroonde visuele reflectie onsquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:25 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Kan dat?
Echt joh?
Tsja ik ben nog illegaal ook, ik werk op een toeristen visum maar dat schijnt gewoon te zijn.
Omdat Weissman de TS is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:06 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Hij is zwaar charmant en super droog in zijn films hihi
Btw, waarom zijn Weissmans posts altijd gekleurd (blauw) en die van andere leden normaal? Mijne is groen.
Midnight Express?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Twee weken in het gevang in Istanboel en je draagt een jurk zo leert een met een Oscar bekroonde visuele reflectie ons![]()
Zijn er films/ docu's over Turkije/ Turken/ Turkachtigen die jij nog niet hebt gezien?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
EvetDat was nog eens een huzarenstukje waarde forumabi!
Niet dat ik weet, anders had ik ze al gezien want: Bir.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:12 schreef Bilge het volgende:
[..]
Zijn er films/ docu's over Turkije/ Turken/ Turkachtigen die jij nog niet hebt gezien?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, anders had ik ze al gezien want: Bir.
Nu wij toch dit onderwerp behandelen... Morgen om 22.30 op RTL4 kunnen wij genieten van Van Der Vorst ziet sterren, hij gaat dan met de Turkse-Nederlandse toekomstige winnares van het eurosongfestival naar Istanboel.
Dus gozleme knabbelen en kijken, dit is belangrijk!
Ben jij een man?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:39 schreef Bilge het volgende:
[..]![]()
Joan Franka Ayten Kalan is een leuke meid, ik zal zeker kijken.Voordat haar Turkse wortels bekend werden vond ik haar liedje en houding/ voorkomen al heel leuk (en dat is bijzonder omdat maar weinig Nederlandse nummers mij bekoren). Nadat ik ontdekte dat haar vader Turks is, haar zus Neslihan heet (prachtige naam!) en Franka heel erg down to earth is, ben ik een beetje verliefd op haar.
![]()
Ik hoop wel dat ze Turkije niet belaadt met complimentjes om stemmen te trekken, maar echt gemeende interesse toont in 'haar vaderland'.![]()
Thanx voor de tip mr. Turkijewatcher.
Bilge is niet mijn echte naam, helaas niet. Het klinkt tegenwoordig vrij vrouwelijk, maar het is ook een mannennaam. Eén van de belangrijkste mannen uit de Turkse geschiedenis heette Bilge Kağan. Je kunt je vrouwelijke collega's imponeren met kennis over deze überbaas.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:51 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ben jij een man?
Grappig. Ik heb hier 3 vrouwelijke collega's die bilge heten...
Populaire naam hier, net als Dilek of Elif.
Ik vind Ayten Kalan er niet zo turks uitzien eigenlijk
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:04 schreef Bilge het volgende:
[..]
Bilge is niet mijn echte naam, helaas niet. Het klinkt tegenwoordig vrij vrouwelijk, maar het is ook een mannennaam. Eén van de belangrijkste mannen uit de Turkse geschiedenis heette Bilge Kağan. Je kunt je vrouwelijke collega's imponeren met kennis over deze überbaas.
Ik herken wel wat Turkse trekjes aan Franka, zoals haarkleur, jukbeenderen en qua karakter haar ingetogenheid. Ze doet me denken aan een moedervogel die haar kroost onder haar warme vleugels grootbrengt tot het moment dat die zelfstandig genoeg is om de buitenwereld te trotseren.
Senden daha mi degerli ayol, verdim gitti.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
¤ 10, inclusief verzendkosten. Deal?
Stuur maar een DM met daarin je rekeningnummer.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:08 schreef Bilge het volgende:
[..]
Senden daha mi degerli ayol, verdim gitti.![]()
* sylvesterrr heeft altijd ruzie met Murphy, vandaar.quote:Waarom noem jij jezelf pechvogel?![]()
Hmm, ik ken die user niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Stuur maar een DM met daarin je rekeningnummer.
[..]
* sylvesterrr heeft altijd ruzie met Murphy, vandaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toto gespeeld?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:14 schreef Turquaz52 het volgende:
Iemand hier die weet waar ik een Livestream kan vinden van Orduspor vs Gaziantepspor?![]()
quote:
Als ik dat ook had gedaan was ik nu wat centjes rijker. Maar deze ezel stoot zich vaker aan een steen voordat hij zich bedenkt. Nu ben ik gelukkig wel gestopt, hoewel het blijft kriebelen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat betreft Toto: na 10x spelen (á ¤ 1 met 3 wedstrijden) ben ik ermee gestopt.
Zeer herkenbaar.quote:Ik denk altijd in problemen, niet in oplossingen. Laat mij de problemen ontdekken, dan kan iemand anders de oplossingen bedenken (en implementeren).
Dat deed de Amsterdamse politie bijna 8 jaar geleden ook.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:36 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als ik dat ook had gedaan was ik nu wat centjes rijker. Maar deze ezel stoot zich vaker aan een steen voordat hij zich bedenkt.
Gewoon niet aan beginnen.quote:Nu ben ik gelukkig wel gestopt, hoewel het blijft kriebelen.
En, denk je nu, na het volgen van de workshop, wel in oplossingen?quote:Zeer herkenbaar.Ik heb laatst een workshop 'stop met piekeren' gevolgd, waar ik het advies kreeg: Piekeren is als schommelen, je blijft wel intensief bezig maar je gaat geen stap vooruit.
Het internet afgestruind, maar geen (werkende) stream gevonden helaas.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:14 schreef Turquaz52 het volgende:
Iemand hier die weet waar ik een Livestream kan vinden van Orduspor vs Gaziantepspor?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:24 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hmm, ik ken die user niet.
Doe ik niet aan, ik ben Ordulu.. juweet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Toto gespeeld?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Eyvallah, heb zelf ook gekeken.. Maar nopes.. Geen werkende stream idd..quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het internet afgestruind, maar geen (werkende) stream gevonden helaas.
De Note log? Ik heb een Desire HD met een 1 Ghz-processor (single-core) en die telefoon is vloeiend. Jouw Note heeft een 1,4 Ghz processor (dual-core!) en hij is log?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:11 schreef Bilge het volgende:
One X. En later de nieuwe Note. Deze Note is nogal log. Laatst durfde ik uit schaamte voor de omvang mijn telefoon niet uit mijn zak te halen.
Jij bent een liefhebber van de S3?
Maken die processors echt een verschil of is het meer 'wow'?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
De Note log? Ik heb een Desire HD met een 1 Ghz-processor (single-core) en die telefoon is vloeiend. Jouw Note heeft een 1,4 Ghz processor (dual-core!) en hij is log?
Zóveel verschil maakt het ook niet echt, maar je merkt wel dat het vloeiender werkt. Bij het browsen is de browser sneller en dergelijke.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maken die processors echt een verschil of is het meer 'wow'?
Goede sites voor streamsquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het internet afgestruind, maar geen (werkende) stream gevonden helaas.
Hij had het niet over de snelheid van de telefoon toen hij sprak over log me dunkt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
De Note log? Ik heb een Desire HD met een 1 Ghz-processor (single-core) en die telefoon is vloeiend. Jouw Note heeft een 1,4 Ghz processor (dual-core!) en hij is log?
Aan de RAM kan het niet liggen. De Note heeft 1 GB RAM, wat alleen de topmodellen hebben. De One X heeft ook 1 GB RAM.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij had het niet over de snelheid van de telefoon toen hij sprak over log me dunkt.
Hij had het over de grootte van zijn telefoon...quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aan de RAM kan het niet liggen. De Note heeft 1 GB RAM, wat alleen de topmodellen hebben. De One X heeft ook 1 GB RAM.
Draait er Gingerbread of ICS op je Note, Bilge?
Ah.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij had het over de grootte van zijn telefoon...
Ula kimsede demedi gelip alalim, davarlar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:03 schreef xaban06 het volgende:
Daar sta je dan met autopech op de grens van NL/BE
Ik heb je post dan gemist maar het gros hier zijn profiteurs van het gratis OV-recht. Die zie je in het weekend/feestdagen nergens naar toe gaanquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ula kimsede demedi gelip alalim, davarlar.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb je post dan gemist maar het gros hier zijn profiteurs van het gratis OV-recht. Die zie je in het weekend/feestdagen nergens naar toe gaan
De grootste knuffels hangen er meestal om klanten te lokken. En we trappen er nog in ook.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:59 schreef Levolution het volgende:
Kermis.
Was even een rondje lopen, was er zo'n klein jochie dat ging boogschieten. Vier ballonnetjes kapot = uitzoeken. Kind heeft fucking skills, schiet er zo vier kapot. Ik dacht: "neem die tijger! neem die tijger!". Hij ging inderdaad voor de gigantische, epic tijgerknuffel die daar hangt. Kermisman: "Je mag overal uitkiezen behalve de tijger".
![]()
Oplichterij.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:59 schreef Levolution het volgende:
Kermis.
Was even een rondje lopen, was er zo'n klein jochie dat ging boogschieten. Vier ballonnetjes kapot = uitzoeken. Kind heeft fucking skills, schiet er zo vier kapot. Ik dacht: "neem die tijger! neem die tijger!". Hij ging inderdaad voor de gigantische, epic tijgerknuffel die daar hangt. Kermisman: "Je mag overal uitkiezen behalve de tijger".
![]()
Het gaat dus voornamelijk om de rendering en grafische functioneren?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zóveel verschil maakt het ook niet echt, maar je merkt wel dat het vloeiender werkt. Bij het browsen is de browser sneller en dergelijke.
Ik dacht even dat ik in fucking L.A. Noire zat.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sfeertip:
Open beide links in een tab
http://www.rainymood.com/
GMTAquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik in fucking L.A. Noire zat.
Bij een vriend thuis, tho bakte er niks van.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Relaxed. Waar? Mocht je mee met de FOK!games crew ofzo?
Das wel erg ja. Had je hem zichtbaar gelaten of?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 03:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
Godverdomme stink Amsterdammers hebben mn auto naar de klote geholpen en mn tomtom gejat.
Bedankt!
nee de tomtom lag in het dashboard kastje.. En de auto stond verdomme in een parkeergarage van de ArenA.. Met nog 20.000 andere autos..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 03:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Das wel erg ja. Had je hem zichtbaar gelaten of?
Tsja, de NL/BE-grens is niet bepaald in de buurt van Utrecht. Sorry.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik heb je post niet gezien man, hayrola.. Neoldii en waar @ de grens?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dafuq..? Ama jij had toch geen auto? Van wie was deze auto dan? En om wat voor auto gaat het..?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
nee de tomtom lag in het dashboard kastje.. En de auto stond verdomme in een parkeergarage van de ArenA.. Met nog 20.000 andere autos..
Ze hebben de hele deur verneukt, gaat niet meer open met afstandsbediening/sleutel.. Dus je moet nu via de bijrijders-kant achter het stuur klimmen..
Stelletje eikels
Auto van mn ouders..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dafuq..? Ama jij had toch geen auto? Van wie was deze auto dan? En om wat voor auto gaat het..?
die nieuwe panda's of zo'n oude?quote:
Wat is er precies kapot aan en heb je evt. pic ofzo? Kan ik voor je de reparatie kosten checken..?quote:
Remschijf krom. Remklauw zat vast. Met remmen trok de auto helemaal wegquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb je post niet gezien man, hayrola.. Neoldii en waar @ de grens?
Ohh thnx maar hoeft niet hoor schat, het is een lease auto van mn achterneef en hij laat het bij 1 van zn klanten makenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat is er precies kapot aan en heb je evt. pic ofzo? Kan ik voor je de reparatie kosten checken..?
ooooh lease auto..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ohh thnx maar hoeft niet hoor schat, het is een lease auto van mn achterneef en hij laat het bij 1 van zn klanten maken
ps. Ze hebben het slot verneukt waardoor het met de afstandsbediening op de sleutel en de sleutel zelf niet meer open te krijgen is. Moet nu via de bijrijders-kant instappen en achter het stuur klimmen
Estafurlah can, jou auto, jou remmen.. Istedigiin yerde yaptirirsiin daa..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Remschijf krom. Remklauw zat vast. Met remmen trok de auto helemaal weg
Heb direct de blokken en schijven vervangen (sorry Turq). Nu nog de klauwen, weet alleen niet, 1 kant of beide kanten?
Oh, was op A16.
Omdat ze met hun poten van iemand anders zn spullen af moeten blijvenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ooooh lease auto..![]()
Dan heb je ook acc. verzekering en krijg je mooi je tomtom betaald.. Vanwaar dat gevloek..?
Moet je ook maar kunnen bewijzen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:49 schreef Bilge het volgende:
De meeste verzekeringen dekken de inboedel niet, dacht ik? Anders kan je van alles opgeven, 10 kilo 24 karaats goud, diamanten, noem maar op.
TRW nasil?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Estafurlah can, jou auto, jou remmen.. Istedigiin yerde yaptirirsiin daa..
Klauwen altijd beide kanten, het liefst nieuw of gereviseerd. Desnoods 2e hands en schoonmaken en weer monteren..
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij had het over de grootte van zijn telefoon...
De meest gebruikte betekenis van 'log' is traag (zoals zG zei), maar ik doelde meer op groot en zwaar/ lomp. Uit de rest van de zin kon je dat afleiden (zoals Arc al zei).quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aan de RAM kan het niet liggen. De Note heeft 1 GB RAM, wat alleen de topmodellen hebben. De One X heeft ook 1 GB RAM.
Draait er Gingerbread of ICS op je Note, Bilge?
Echt zielig voor die jongen. Opmerkelijk ook dat R@B dit nieuws postte, ik ken hem meer als allochtonenbasher.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat deed de Amsterdamse politie bijna 8 jaar geleden ook.
[..]
Gewoon niet aan beginnen.
[..]
En, denk je nu, na het volgen van de workshop, wel in oplossingen?
Dan nog, als ik alles waar ik een bonnetje van heb kan declareren ben ik binnen.quote:
Oh via mijnautoonderdelen zelfs EUR 115,- / stuk van BOSCH, iyimis laaaan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
TRW nasil?
http://www.mister-auto.nl(...)g78_a161BHW267E.html
Goede prijsbij realoem.com zijn ze 350 per stuk man
Als je speelt en je doet gewoon aan BR-management en unit-system, doe je wel iets heel fout wil je verlies makenquote:
Gewoon doen, als het niet zo goed was zou het niet eens op de markt mogen komen..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
TRW nasil?
http://www.mister-auto.nl(...)g78_a161BHW267E.html
Goede prijsbij realoem.com zijn ze 350 per stuk man
Daar heb je geduld en discipline voor nodig. Ik ben meer van de 'get rich or die trying', als ik iets win ga ik meteen all-in. De spanning en entertainment is mij ook wat waard.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je speelt en je doet gewoon aan BR-management en unit-system, doe je wel iets heel fout wil je verlies maken
Ligt er aan wat je doel is. Als je met units van 1 euro speelt is het begrijpelijk dat je ietwat ongeduldig bentquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:07 schreef Bilge het volgende:
[..]
Daar heb je geduld en discipline voor nodig. Ik ben meer van de 'get rich or die trying', als ik iets win ga ik meteen all-in. De spanning en entertainment is mij ook wat waard.
huh?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Beetje triest om te posten, vind je niet istem? Of post je nou die foto van jezelf?
Nog nooit gegeten maar als ik zGs reactie lees denk ik van niet, mozzarella is vrij neutraalquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Smaakt het naar mozarella?
Straks kijken naar onze Turkse Indiaanse, niet vergeten forumbroeders!
Ja maar je hebt ook mensen die walgen van melk en dat is ook behoorlijk neutraalquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nog nooit gegeten maar als ik zGs reactie lees denk ik van niet, mozzarella is vrij neutraal
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 04:11 schreef zarGon het volgende:
Deze man is een held: http://www.youtube.com/user/Torbyrne.
Hier zie je hem 16 talen spreken:
Hij leert nu Turks..
Na 3 maanden Turks:
Na 6 maanden Turks:
Toch wel bijzonder hoor. Petje af!.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze(?) postte een half naakte pic van zichzelf..ofzo
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:02 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hey, kent er iemand een goede Turkse zwijmel film? Een romantische komedie graag. Iets als Ask ucgeni of ask tadinda.
Mag ook Aziatisch of Indiaas zijn.
Musallat, romantische komedie!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:04 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ah, die heb ik ook gezien. Vond 'm niet zo.
Jawel joh!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:07 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ziet er niet bepaald romantisch of grappig uit
Waarom zou iemand een halfnaakte foto posten en dan weer verwijderen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze(?) postte een half naakte pic van zichzelf..ofzo
Niet aan beginnen. Uit dergelijke landen kun je alleen maar C- en D-producties verwachten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:02 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hey, kent er iemand een goede Turkse zwijmel film? Een romantische komedie graag. Iets als Ask ucgeni of ask tadinda.
Mag ook Aziatisch of Indiaas zijn.
Mavi Boncuk is m.i. ongeëvenaard.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet aan beginnen. Uit dergelijke landen kun je alleen maar C- en D-producties verwachten.
3 Idiots is anders tof, om maar iets te noemen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet aan beginnen. Uit dergelijke landen kan je alleen maar C- en D-producties verwachten.
Ik bedoelde eigenlijk Turkije enzoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
3 Idiots is anders tof, om maar iets te noemen.
Die wil ik nog steeds zien. Hij heeft veel awards gewonnen en staat bovenaan meest verdiende Bollywood films. Is het online met subs te zien?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
3 Idiots is anders tof, om maar iets te noemen.
Waarom download je het niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:20 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Die wil ik nog steeds zien. Hij heeft veel awards gewonnen en staat bovenaan meest verdiende Bollywood films. Is het online met subs te zien?
Btw, ik heb enkel ''Lie to me'' gezien. Een Zuid Koreaanse serie. Ik vond 'm geweldig! Ze acteren super en de verhaal was ook leuk. Ben op zoek naar nieuwe goede films.
Bodyguard (Bolly) was ook leuk. Players ook. RaOne's einde was beetje open. Verder vond ik 'm wel geinig.
Dan heb jij nog nooit Aziatische natuurfilms gezien.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:23 schreef zarGon het volgende:
Aziaten kunnen hun gezicht goed gebruiken, in tegenstelling tot de acteurs/actrices in het Westen.
Dunno maar de foto zelf past ook in haar posthistorie, lijkt me dus dat zij dat is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:13 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waarom zou iemand een halfnaakte foto posten en dan weer verwijderen?
Hoewel ik niet alles gelezen heb, komt Istem hier ook verward over. Misschien is het verstandig om raad in te winnen bij een psycholoog of een betrouwlijke kennis..
Waarom kijk je een romantische komedie. Ben je pussy ofzo eh eh ehquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb je (500) Days of Summer gezien? Dat vond ik een zeer aardige romantische komedie.
Misschien heb ik ze al weer terug.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In dit soort gevallen mis je je oude modkrachten, niet?
Ze is 15-16 ofzo op die foto als ik ga schatten. Dus hij heeft er nog niet veel aanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In dit soort gevallen mis je je oude modkrachten, niet?
Ff kijken. Thanksquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb je (500) Days of Summer gezien? Vond ik een zeer aardige romantische komedie, terwijl ik normaal niet echt van dit genre ben.
Jaa, leuk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb je (500) Days of Summer gezien? Vond ik een zeer aardige romantische komedie, terwijl ik normaal niet echt van dit genre ben.
16 is legaal.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze is 15-16 ofzo op die foto als ik ga schatten. Dus hij heeft er nog niet veel aan
Seks met 16 jarige niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
16 is nog steeds minderjarig
Nope.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Foto's van 16 jarige meisjes wel
art. 240b Srquote:
Heb je La meglio gioventù wel eens gezien? Is een ijzersterke romantische drama van Italiaanse makelij. Duurt wel erg lang, zo'n 383 minuten (in 2 delen) want het was eigenlijk als serie bedoeld, maar is het zeker waard als je 'm nog niet hebt gezien.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dus triggershot begin maar met het formatteren van je hardeschijven
Jammer man
Dit zou de Nls wet zijn, waar vind ik de NLse versie, welke site?quote:V. Child pornography
Article 240b of the Penal Code
1."A term of of imprisonment of not more than four years or a fine of the fifth category shall be
imposed on a person who either disseminates, publicly displays, manufactures, imports,
transits, exports, or has in stock an image or a data carrier, containing an image, of a sexual
act in which a person who clearly has not reached the age of sixteen (16) is involved.
http://maxius.nl/wetboek-van-strafrecht/artikel240bquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Dit zou de Nls wet zijn, waar vind ik de NLse versie, welke site?
Staat gewoon duidelijk 18quote:Met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie wordt gestraft degene die een afbeelding - of een gegevensdrager, bevattende een afbeelding - van een seksuele gedraging, waarbij iemand die kennelijk de leeftijd van achttien jaar nog niet heeft bereikt, is betrokken of schijnbaar is betrokken, verspreidt, aanbiedt, openlijk tentoonstelt, vervaardigt, invoert, doorvoert, uitvoert, verwerft, in bezit heeft of zich door middel van een geautomatiseerd werk of met gebruikmaking van een communicatiedienst de toegang daartoe verschaft.
Ik wacht nog even tot jij 16 wordquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:55 schreef Ayca het volgende:
Wat moet je ook met meisjes van 16, viespeuk.
Echt?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Binnenkort een SWAT team voor je deur. RIP Triggershot 2003-2012
Nee wel van gehoord maar niet aan toegekomenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je La meglio gioventù wel eens gezien? Is een ijzersterke romantische drama van Italiaanse makelij. Duurt wel erg lang, zo'n 383 minuten (in 2 delen) want het was eigenlijk als serie bedoeld, maar is het zeker waard als je 'm nog niet hebt gezien.
''Triggershot'u nasil bilirdiniz?''quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Binnenkort een SWAT team voor je deur. RIP Triggershot 2003-2012
Iyi, iyi!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Triggershot'u nasil bilirdiniz?''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |