SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was iig veel leuker dat dit gedrocht van een TTquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:24 schreef BrandX het volgende:
Ik had als TT: Kippetjes, eitjes en pinquins, feel the love!
Nee deze is ook goed.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:24 schreef BrandX het volgende:
Ik had als TT: Kippetjes, eitjes en pinquins, feel the love!
trigger mag zoveel willenquote:
twitter:NkfvasT twitterde op woensdag 16-05-2012 om 21:44:04Olum bunlar kupayı aldı ama sevınmıyolar lan
reageer retweet
De liefheid uit deze post overwelmt mij. Ik laat het even doordringen/ bezinken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef remlof het volgende:
Mag ik even namens alle Nederlanders excuses aanbieden voor de behandeling van Arif Sag?
Ik denk dat er minstens één marechaussee ontslagen moet worden op Schiphol.
dat is idd zwaar belachelijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef remlof het volgende:
Mag ik even namens alle Nederlanders excuses aanbieden voor de behandeling van Arif Sag?
Meen je dit nu?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef remlof het volgende:
Jah die zijn voor het EK, met dank aan Breulsquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:33 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Speciaal voor jou:![]()
Heb ik vandaag geleerd hierNieuwe smileys!
Jawel hoor, maar dat een Nederlander zich komt verontschuldigen namens een andere Nederlander zie ik echt weinig, weet nu niet of het serieus was, if so, veel respect voor remlof danquote:
Oh zeker weten dat remlof daar serieus in isquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dat een Nederlander zich komt verontschuldigen namens een andere Nederlander zie ik echt weinig, weet nu niet of het serieus was, if so, veel respect voor remlof dan
Ja, uit het diepst van m'n hart. Ik schaam me diep.quote:
Inderdaad, er ontstond een gevoel van schaamte toen remlof het zei. Arif Sag, ga terug en zingen jij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:38 schreef Bilge het volgende:
Bij nader inzien wijs ik jullie excuses af! Als we eenmaal beginnen met excuses voor de daden van onze landgenoten, ontvangen wij veel minder excuses dan we moeten uitdelen. Niet zo'n goed idee dus.![]()
Maar het gebaar is mooi.![]()
Lomp douanepersoneel.
Hou op manquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, uit het diepst van m'n hart. Ik schaam me diep.
Als het kabinet nog had gezeten hadden we de PVV de schuld kunnen geven, maar dit is gewoon een actie van een één of andere simpele Henk.
Kanfüs = Turklish van 'confuse'quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:58 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je bent de enige op het wereldwijdeweb die kanfüs gebruikt, heeft het nog een betekenis?
je hebt weer een kleurtje zie ikquote:
ja ok, maar de verontwaardiging leeft bij mij ook wel hoor. Toen we het EK boksen organiseerden konden te Turken ook gewoon binnen komen, door middel van het kopen van een Visum op schiphol. Niets aan het handje. En dan doen ze bij zo iemand die nog voor een specifiek doel komt ook, wat ze binnen 5 minuten kunnen hebben nagekeken, zo achterlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:38 schreef Bilge het volgende:
Bij nader inzien wijs ik jullie excuses af! Als we eenmaal beginnen met excuses voor de daden van onze landgenoten, ontvangen wij veel minder excuses dan we moeten uitdelen. Niet zo'n goed idee dus.![]()
Lomp douanepersoneel.
Hebben ze André Rieu de toegang tot Turkije geweigerd?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hou op man. Ik begin me nu ook te schamen voor de Turken hun gedrag
ilginc!quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hebben ze André Rieu de toegang tot Turkije geweigerd?
Daar kan ik me nog iets bij voorstellen
Zorg dat hij naar Turkije gaat, dan hebben we iig nog een kans om dit akkefietje recht te zettenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hebben ze André Rieu de toegang tot Turkije geweigerd?
Daar kan ik me nog iets bij voorstellen
Het gaat niet om de daden van landgenoten in het algemeen maar om hoe we gasten ontvangen in ons land.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:38 schreef Bilge het volgende:
Lomp douanepersoneel.
Kan Turkije niet gewoon alle Limburgers weigeren?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zorg dat hij naar Turkije gaat, dan hebben we iig nog een kans om dit akkefietje recht te zetten
Geniaalquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan Turkije niet gewoon alle Limburgers weigeren?
en friezenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan Turkije niet gewoon alle Limburgers weigeren?
We weten niet echt wat er precies is gebeurd, en aangezien Turken soms wel eens snel op hun teentjes getrapt willen zijn, onthoud ik me liever van commentaar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat niet om de daden van landgenoten in het algemeen maar om hoe we gasten ontvangen in ons land.
En dit is echt beneden alle peil.
quote:
Jullie ontvangen gasten zo onwillig door jullie eerdere ervaringen met onze landgenoten. Wij zijn ook schuldig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat niet om de daden van landgenoten in het algemeen maar om hoe we gasten ontvangen in ons land.
En dit is echt beneden alle peil.
Ja maar kom op, hij was op donderdag al op Schiphol geweest, toen ook al gezeik. En dan de volgende keer weer, en die man kwam notabene hier in het kader van een concert om de 400-jarige vriendschap tussen Turkije en Nederland te vieren.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
We weten niet echt wat er is gebeurd, en aangezien Turken soms wel eens snel op hun teentjes getrapt willen zijn, onthoud ik me liever van commentaar.
Idd, discussie aangaan is ook gewoon onnodig omdat we de omstandigheden niet kennen en wat er precies is gezegd/gebeurd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
We weten niet echt wat er precies is gebeurd, en aangezien Turken soms wel eens snel op hun teentjes getrapt willen zijn, onthoud ik me liever van commentaar.
Ik ken mijn volk(sgenoten).
Ja ok, misschien liep ie met z'n lul uit z'n broek langs de douanequote:Op woensdag 16 mei 2012 23:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Idd, discussie aangaan is ook gewoon onnodig omdat we de omstandigheden niet kennen en wat er precies is gezegd/gebeurd.
Ben jij stiekem geen Turkquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ok, misschien liep ie met z'n lul uit z'n broek langs de douane
Arif is daar, bij mijn weten, inderdaad niet vies van.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ok, misschien liep ie met z'n lul uit z'n broek langs de douane
ja duh, als ik droplul neerzet ben ik weer de racist enzoquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:00 schreef Levolution het volgende:
Machtsmisbruik in de TT, tevens 'droplol'
Even checkenquote:
Seksist toch? Of maak je nu alle Turken voor droplullen uit?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja duh, als ik droplul neerzet ben ik weer de racist enzo
Oh, is het een soort Zucchero?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Arif is daar, bij mijn weten, inderdaad niet vies van.
Ik zeg niets, jij zegt het. Ik laat je gewoon praten, ik luisterquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Seksist toch? Of maak je nu alle Turken voor droplullen uit?
Niet dat ik weet, wat ik al zei: de hele Turkse delegatie met boksers, trainers, familie etc. konden gewoon op schiphol een visum komen bij aankomst, enige wat ze nodig hadden was van mij een brief met officiele uitnodiging voor het toernooi.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:06 schreef Bilge het volgende:
De visumaanvraag schijnt ook een tijdrovende en dure procedure te zijn. Ik heb van horen zeggen dat je bij het Nederlandse consulaat in Turkije naar het Nederlands vertaalde en notarieel bekrachtigde documenten moet overhandigen en allerlei betalingen moet doen. Klopt dit?
Hoe lang doe jij trouwens al kickboksen? En zou je mij aankunnen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, wat ik al zei: de hele Turkse delegatie met boksers, trainers, familie etc. konden gewoon op schiphol een visum komen bij aankomst, enige wat ze nodig hadden was van mij een brief met officiele uitnodiging voor het toernooi.
Ze bokst. De rest ga ik niet op inquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij trouwens al kickboksen? En zou je mij aankunnen?
RZA van de Wu-Tang Clan saai noemen.....quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Die derde gast is net zo saai als RZA
Die vierde gast is ook, tweede gast was nog wel tof.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sorry, zie nu dat ik foutje maakte, had het over GZA.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
RZA van de Wu-Tang Clan saai noemen.....
Die is nog beterquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sorry, zie nu dat ik foutje maakte, had het over GZA.
0 jaar en dus nee.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Voor janken uit luid! Zij hadden geen Wilders nodig voor het vallen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:11 schreef remlof het volgende:
Minister Rosenthal wil een onderzoek en minister Leers zegt dat er correct is gehandeld.
Welcome to Holland
Niet dat ik klassieke hiphop niet waardeer, maar de stem van GZA is gewoon erg droog, geen intonatie of wat dan ook. Zijn metaforen zijn wel van heel hoog niveau samen met zijn woordspelingen dat je gerust kunst mag noemen.quote:
Wat heb je dan gedaan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
0 jaar en dus nee.
Boksen daarentegen doe ik nu 6 jaar, naja, afgelopen 2 jaar nauwelijks vanwege blessures, en elke keer weer als ik start raak ik weer geblesseerd![]()
of ik je toen aan kon, op mijn top? geen idee, heb geen idee van jouw kwaliteiten. Doet er ook niet toe imo, ik weet zelf wat ik kan en heb gekund, en weet dat ze op de boksschool respect hebben voor wat ik heb gedaan, en - en dat is het aller belangrijkste - ik weet zelf wat ik heb bereikt, wat ik er voor heb gedaan en hoe, en ben daar trots op. Wat de rest van de wereld er van vind interesseert me niets eik
Ben nu iig drie keer niets waard in de ring, maar de jongens dragen me op handen. Niet om wat ik gekund heb, maar om wie ik ben. En dát is wat geldt
kampioen van Zuid-Holland en van Nederland geweest, en paar keer op trainingskamp geweest (op uitnodiging) bij Arnold Vanderleijdequote:
Damn, das wel nicequote:Op donderdag 17 mei 2012 00:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
kampioen van Zuid-Holland en van Nederland geweest, en paar keer op trainingskamp geweest (op uitnodiging) bij Arnold Vanderleijde
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:51 schreef Arcadia het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1252054
Jullie hebben dit al gezien? Heb gisteren echt moeten lachen.
Kennelijk worden sporters ontzien. Dat moet ook wel, omdat soms pardoes nieuwe wedstrijden ontstaan en er geen tijd is voor lange procedures. Zangers en andere kunstenaars zouden wat mij betreft ook uitgezonderd mogen worden, die doen toch niemand kwaad en gaan direct weer weg.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, wat ik al zei: de hele Turkse delegatie met boksers, trainers, familie etc. konden gewoon op schiphol een visum komen bij aankomst, enige wat ze nodig hadden was van mij een brief met officiele uitnodiging voor het toernooi.
Ik vind zijn stem wel passen bij de teksten die hij rapt, zie je bijv terug in zijn verse in triumph en publicity.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet dat ik klassieke hiphop niet waardeer, maar de stem van GZA is gewoon erg droog, geen intonatie of wat dan ook. Zijn metaforen zijn wel van heel hoog niveau samen met zijn woordspelingen dat je gerust kunst mag noemen.
Hier een voorbeeld, tweede verse.
thanksquote:
mjah, zie zelf sowieso niet echt een probleem ofzo. maar goed, ik ben dan ook weer veel te makkelijk in dit soort dingen. Kijk, je moet bij de douane aangeven waar je verblijft en hoelang. En dan zou het wmb heel simpel zijn. Check je niet uit uit het land bij het verlopen van je verblijfsperiode, wordt je het land uitgegooid en kom je er de volgende keer idd gewoon niet makkelijk in. Maar ga jij idd gewoon weer weg zoals gezegd omdat je doel van je trip (wat het ook is, zolang het maar legaal is natuurlijk) voorbij is, dan doe ik de volgende keer gewoon weer braaf hetzelfde standaard riedeltje wat ik bij iedereen moet doen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:19 schreef Bilge het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog niet de hele aflevering gezien, maar ik ben voor dat groene viswijf.
[..]
Kennelijk worden sporters ontzien. Dat moet ook wel, omdat soms pardoes nieuwe wedstrijden ontstaan en er geen tijd is voor lange procedures. Zangers en andere kunstenaars zouden wat mij betreft ook uitgezonderd mogen worden, die doen toch niemand kwaad en gaan direct weer weg.
Slaap lekker.quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:24 schreef BrandX het volgende:
en nu ga ik pitten. Ik gaap en zit dan mega te rillen, dus oververmoeidheidperikelen zijn dat. Trusten luitjes![]()
Passen is meer een mening, qua muziek moet je de constatering van de meerderheid gebruiken als argument. Veel mensen zeggen vaak genoeg dat zijn manier van rappen gewoonweg droog isquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind zijn stem wel passen bij de teksten die hij rapt, zie je bijv terug in zijn verse in triumph en publicity.
Dat is wat ik zeg in gedachte, ik wil niemand beledigen, problem?quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zeg dan moge Allah je rust geven enzo
Goed dat je daar nu wel aan denktquote:Op donderdag 17 mei 2012 00:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg in gedachte, ik wil niemand beledigen, problem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |