SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was iig veel leuker dat dit gedrocht van een TTquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:24 schreef BrandX het volgende:
Ik had als TT: Kippetjes, eitjes en pinquins, feel the love!
Nee deze is ook goed.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:24 schreef BrandX het volgende:
Ik had als TT: Kippetjes, eitjes en pinquins, feel the love!
trigger mag zoveel willenquote:
twitter:NkfvasT twitterde op woensdag 16-05-2012 om 21:44:04Olum bunlar kupayı aldı ama sevınmıyolar lan
reageer retweet
De liefheid uit deze post overwelmt mij. Ik laat het even doordringen/ bezinken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef remlof het volgende:
Mag ik even namens alle Nederlanders excuses aanbieden voor de behandeling van Arif Sag?
Ik denk dat er minstens één marechaussee ontslagen moet worden op Schiphol.
dat is idd zwaar belachelijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef remlof het volgende:
Mag ik even namens alle Nederlanders excuses aanbieden voor de behandeling van Arif Sag?
Meen je dit nu?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:26 schreef remlof het volgende:
Jah die zijn voor het EK, met dank aan Breulsquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:33 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Speciaal voor jou:![]()
Heb ik vandaag geleerd hierNieuwe smileys!
Jawel hoor, maar dat een Nederlander zich komt verontschuldigen namens een andere Nederlander zie ik echt weinig, weet nu niet of het serieus was, if so, veel respect voor remlof danquote:
Oh zeker weten dat remlof daar serieus in isquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dat een Nederlander zich komt verontschuldigen namens een andere Nederlander zie ik echt weinig, weet nu niet of het serieus was, if so, veel respect voor remlof dan
Ja, uit het diepst van m'n hart. Ik schaam me diep.quote:
Inderdaad, er ontstond een gevoel van schaamte toen remlof het zei. Arif Sag, ga terug en zingen jij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:38 schreef Bilge het volgende:
Bij nader inzien wijs ik jullie excuses af! Als we eenmaal beginnen met excuses voor de daden van onze landgenoten, ontvangen wij veel minder excuses dan we moeten uitdelen. Niet zo'n goed idee dus.![]()
Maar het gebaar is mooi.![]()
Lomp douanepersoneel.
Hou op manquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, uit het diepst van m'n hart. Ik schaam me diep.
Als het kabinet nog had gezeten hadden we de PVV de schuld kunnen geven, maar dit is gewoon een actie van een één of andere simpele Henk.
Kanfüs = Turklish van 'confuse'quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:58 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je bent de enige op het wereldwijdeweb die kanfüs gebruikt, heeft het nog een betekenis?
je hebt weer een kleurtje zie ikquote:
ja ok, maar de verontwaardiging leeft bij mij ook wel hoor. Toen we het EK boksen organiseerden konden te Turken ook gewoon binnen komen, door middel van het kopen van een Visum op schiphol. Niets aan het handje. En dan doen ze bij zo iemand die nog voor een specifiek doel komt ook, wat ze binnen 5 minuten kunnen hebben nagekeken, zo achterlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:38 schreef Bilge het volgende:
Bij nader inzien wijs ik jullie excuses af! Als we eenmaal beginnen met excuses voor de daden van onze landgenoten, ontvangen wij veel minder excuses dan we moeten uitdelen. Niet zo'n goed idee dus.![]()
Lomp douanepersoneel.
Hebben ze André Rieu de toegang tot Turkije geweigerd?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hou op man. Ik begin me nu ook te schamen voor de Turken hun gedrag
ilginc!quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hebben ze André Rieu de toegang tot Turkije geweigerd?
Daar kan ik me nog iets bij voorstellen
Zorg dat hij naar Turkije gaat, dan hebben we iig nog een kans om dit akkefietje recht te zettenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hebben ze André Rieu de toegang tot Turkije geweigerd?
Daar kan ik me nog iets bij voorstellen
Het gaat niet om de daden van landgenoten in het algemeen maar om hoe we gasten ontvangen in ons land.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:38 schreef Bilge het volgende:
Lomp douanepersoneel.
Kan Turkije niet gewoon alle Limburgers weigeren?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zorg dat hij naar Turkije gaat, dan hebben we iig nog een kans om dit akkefietje recht te zetten
Geniaalquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan Turkije niet gewoon alle Limburgers weigeren?
en friezenquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan Turkije niet gewoon alle Limburgers weigeren?
We weten niet echt wat er precies is gebeurd, en aangezien Turken soms wel eens snel op hun teentjes getrapt willen zijn, onthoud ik me liever van commentaar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat niet om de daden van landgenoten in het algemeen maar om hoe we gasten ontvangen in ons land.
En dit is echt beneden alle peil.
quote:
Jullie ontvangen gasten zo onwillig door jullie eerdere ervaringen met onze landgenoten. Wij zijn ook schuldig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat niet om de daden van landgenoten in het algemeen maar om hoe we gasten ontvangen in ons land.
En dit is echt beneden alle peil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |