dat was ik nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je 'verrasing' fout hebt geschreven.
Dan zou je met een overstap ook in de problemen kunnen komen. Sowieso zou die 3 minuten-grens eerder een 10 seconden-grens moeten worden, maar ook niet moeten gelden voor een andere in-/uitcheckpunt op hetzelfde station.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:11 schreef zponz het volgende:
Ik denk dat hij eerder doelt op het feit dat je 3 minuten moet wachten voordat je kan inchecken (na uitgecheckt te zijn). In het voorbeeld dat hij gaf, stel je staat op perron 2 -> spoorwijziging naar spoor 1 -> je moet 3min wachten voordat je weer kan inchecken.
Leuk filmpje iddquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
Kennen jullie dit filmpje al? Leuk gedaan, wel grappig
Overstappen had ik zelf nog niet eens aan gedacht. Overstap van spoor 1 naar 2/3/4 is heel normaal. Ik ga eens vragen hoe ze dat bij de NS denken op te gaan lossen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:24 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dan zou je met een overstap ook in de problemen kunnen komen. Sowieso zou die 3 minuten-grens eerder een 10 seconden-grens moeten worden, maar ook niet moeten gelden voor een andere in-/uitcheckpunt op hetzelfde station.
Een van die digitale geintjes doet me altijd hieraan denken:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
Kennen jullie dit filmpje al? Leuk gedaan, wel grappig
Bron: De Morgenquote:Tot eind 2012 minder Thalys-treinen wegens werkzaamheden
Bewerkt door: Astrid Snoeys − 15/05/12, 17u12 − Bron: belga.be
Van midden juli tot eind 2012 vermindert het aanbod van de hogesnelheidstrein Thalys. Op de trajecten richting Oostende en Namen rijden er in die periode geen Thalystreinen, tot het einde rijden er minder trein op de verbindingen Brussel-Parijs. Van september tot december vermindert het aanbod ook op het traject Parijs-Amsterdam. Aan de oorzaak liggen werkzaamheden.
Reizigers die tijdens de zomermaanden vertrekken vanuit een van de stations op de trajecten richting Oostende of Namen (Oostende, Brugge, Gent en Namen, Charleroi en Bergen) kunnen gebruik maken van een alternatief. Zij kunnen via het Belgische binnenlandse net van de NMBS naar Brussel-Zuid reizen met een ticket voor "Elk Belgisch Station" (EBS).
Van Parijs naar Brussel vermindert het aanbod tot het eind van het jaar van 25 treinen per dag naar 22. En op het traject Parijs-Brussel-Amsterdam rijden er vanaf september negen in plaats van tien treinen per dag.
Onderhoud
De onderhoudswerkzaamheden beginnen in juli en lopen tot eind april 2013. Ze moeten "de stiptheid, de dienstverlening en het comfort van de reizigers blijvend verbeteren", aldus Thalys in een persbericht. "Of er ook begin 2013 nog steeds minder Thalys-treinen rijden, is voorlopig nog niet duidelijk", aldus Thalys-woordvoerster Charlotte De Thaeye.
Franck Gervais, CEO van Thalys International, vraagt de reizigers om begrip. "We weten dat dit grote onderhoudsprogramma tot ongemakken kan leiden voor onze klanten. Door dit onderhoud in de zomer te laten doorgaan, trachten we de impact voor onze klanten zo klein mogelijk te houden."
De 3-minutenregel geldt alleen bij paaltjes, niet bij poortjes. Richting perron kan je alleen inchecken, richting uitgang kan je alleen uitchecken. Je kan er dus in, je omdraaien en er meteen weer uit. Zonder drie minuten te wachten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:51 schreef Fixers het volgende:
[..]
Overstappen had ik zelf nog niet eens aan gedacht. Overstap van spoor 1 naar 2/3/4 is heel normaal. Ik ga eens vragen hoe ze dat bij de NS denken op te gaan lossen.
Edit.... ik moet ze een brief sturen.Die chatclient snapt er de ballen van, en als je eenmaal zover bent dat je ergens komt dan heb je te weinig ruimte om je vraag uit te leggen. Een gewoon klantenservice@ns.nl was zeker te duur? makkelijk te vinden.
Wanneer?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:28 schreef b2py het volgende:
Trein den haag - venlo rijdt ook rond met minimaal 10 bakken, zowel virm als icm
Maar betaal je dan niet tweemaal het opstaptarief?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:57 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
De 3-minutenregel geldt alleen bij paaltjes, niet bij poortjes. Richting perron kan je alleen inchecken, richting uitgang kan je alleen uitchecken. Je kan er dus in, je omdraaien en er meteen weer uit. Zonder drie minuten te wachten.
Vandaag de Bergensbana gedaan. Vrij teleurstellend: meer dan de helft van de lijn gaat door tunnels. En dan is 230 km een heeeeeel eind..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:51 schreef Duvel het volgende:
Vandaag de TransPennine Express gereden. Was tof.
Tisnie dat je dat niet van te voren kon weten toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vandaag de Bergensbana gedaan. Vrij teleurstellend: meer dan de helft van de lijn gaat door tunnels. En dan is 230 km een heeeeeel eind..
Alles is hier schoftig duur. En bier nog schoftiger dan schoftig. Halve liter ongekoeld, supermarkt: ¤3,80.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:43 schreef bork het volgende:
[..]
Tisnie dat je dat niet van te voren kon weten toch?
Hoest met de euro-kroon ratio en de øl-prijzen
Zo, dat is gewoon kutkloterij man. Ze kloppen je het geld uit de zakquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles is hier schoftig duur. En bier nog schoftiger dan schoftig. Halve liter ongekoeld, supermarkt: ¤3,80.
Halve liter Carlsberg, bordbistro trein: ¤10,=
Zonder met de ogen te knipperen.
Oh. Waar mag je dan heen?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:01 schreef Monopoly het volgende:
Zie net op rooster dat ik ergens anders ben ingedeeld voor morgen
Kom dus niet langs Oss met die graanwagens greavy
Emmerich - Maasvlakte. Maar weet verder niets of het gemengd net is of betuwe route, en wat de lading etc is.quote:
Zal dsn wel de Stuttgart-sh 41794 zijn. Moet je zeker al vroeg in Em zijn?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Emmerich - Maasvlakte. Maar weet verder niets of het gemengd net is of betuwe route, en wat de lading etc is.
Hoe lang deed je er over? Wij zaten bijna 2,5 uur in dat ding.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vandaag de Bergensbana gedaan. Vrij teleurstellend: meer dan de helft van de lijn gaat door tunnels. En dan is 230 km een heeeeeel eind..
Ik weet het. Vond het wel geniaal van mij. De tijden weten, maar ze nog allemaal missen, terwijl ik daar gewoon wasquote:Op zondag 20 mei 2012 11:14 schreef Peterselieman het volgende:
Het leven van een spotter gaat niet altijd over rozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |